לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-05-2012, 19:04
צלמית המשתמש של Block
  Block Block אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.11.05
הודעות: 2,291
חווית קנייה ומימוש אחריות מ-IQPC

ברצוני לשתף על חוויה שקרתה בחמשת החודשים האחרונים מול חנות IQPC. מכיוון שני לא אוהב לספר רק את הצד הרע בסיפור אתחיל מהתחלה.

לפני 3 שנים קניתי מחשב מהחנות. עשיתי את ההזמנה באינטרנט, ולאחר כמה ימים מנחם התקשר אלי ועברנו על ההזמנה יחד.

לאחר כשבוע הוא התקשר אלי ואמר לי שבבדיקות הראשוניות המחשב קרס והסביר לי שהזכרונות שהזמנתי של חברת CORSAIR לא תואמים ללוח של ASUS, והציע לי חלופות, כאשר מה שבחרתי גם היה זול יותר מהמוצר המקורי שרציתי.

המחשב הגיע אלי ע"י מנחם עצמו, הוא הסביר לאמא שלי מה החבילה כוללת, ונתן לה את התעודות אחריות. כשהגעתי הביתה ראיתי שהכל הגיע כמו שהזמנתי.

לסיכום: חווית קנייה מאוד טובה. שירות אדיב, משלוח מהיר והפגנת מקצועיות של החנות.


לפני ארבעה חודשים התחילו הצרות:

נשרף לי ההארד דיסק, והתקשרתי לבקש החלפה במסגרת האחריות (3 שנים). השיחה הקיימה בסוף דצמבר 2011. האחריות על המוצר תמה ב4.1.2012

אתי ענתה לי ואמרה לי שתוקף האחריות עומד להסתיים ושאשלח את ההארד דיסק כמה שיותר מהר.
מכיוון שבאותה תקופה גרתי בערבה אחי שלח את הדיסק במקומי מפתח תקווה לאשדוד כשבוע לפני תום תקופת האחריות, ושלח לי הודעה כאשר ההארד דיסק הגיע אליהם (3 ימים לפני סוף תקופת האחריות).

אתי אמרה שכל התהליך יכול לקחת חודש בגלל השטפונות בתאילנד במפעלים של ווסטרן דיגיטל. הבנתי וחיכיתי.

עבר חודש וחצי ולא קיבלתי טלפון מהם לגבי ההארד דיסק. התקשרתי ואתי אמרה לי שעדין אין תשובה מהחברה.

מכאן והלאה עברו חודשיים נוספים בהם אני לא מקבל יחס מהחברה כלל לגבי מצב ההארד דיסק שלי כאשר רק אני מתקשר לחנות ורודף אחריהם כדי שיבררו על מצב ההחלפה. חשוב לציין שלעיתים יאיר ענה לי ולא ידע בכלל על מה אני מדבר. הוא הבטיח לי לחזור אלי לאחר שיברר פרטים על התהליך אך לשווא- לא חזר ולא נעליים.

לבסוף בחודש אפריל שוב אני התקשרתי כמובן, ואתי אמרה לי שהיא תבדוק את העניין ותחזור אלי.

בסופו של דבר היא חזרה אלי ואמרה לי שהיבואן סירב להחליף לי את המוצר כי האחריות תמה.

מבחינתי אני עשיתי את שלי- שלחתי את המוצר והוא גם הספיק להגיע לחנות לפני תום האחריות. היה לחנות מספיק זמן לפתוח קריאה להחלפת המוצר לפני שהוא בכלל הגיע אליהם ובכך לממש את האחריות אך הדבר לא נעשה.

הדיסק הגיע אליהם ב2.1.2012- יומיים לפני תום תקופת האחריות כאמור.

יאיר טען שהמוצר הגיע לחנות אחרי תום תקופת האחריות ואמר לי להוכיח להם שהוא הגיע לפני, דבר שהוא אמור לדעת יותר טוב ממני ולדאוג שבמצב כזה שהאחריות עומדת להיגמר ליידע את היבואן על המקרה. לטענתו של יאיר "יש להם המון לקוחות וקשה להם לעקוב אחרי המקרים של כולם"- לדעתי אין דרך לפרש את האמירה הזאת יותר מחוסר מקצועיות בטיפול בלקוח.

ביקשתי מאתי לשלוח לי את הדיסק הקשיח חזרה כמגיע לי עם מסמכים הקשורים לתביעת האחריות מול היבואן כדי שאוכל לשלוח תלונה בעצמי לווסטרן דיגיטל. היא אמרה שהיא תעשה זאת.

לאחר שבועיים שום דיסק לא הגיע אלי. התקשרתי שוב ודיברתי עם יאיר. הוא אמר לי שהוא ישלח לי את הדיסק עם שליח- לא קרה.
שבועיים לאחר מכן קיבלתי את הדיסק ללא שום מסמך הקשור לתביעת האחריות כפי שביקשתי בפירוש- ארבעה שבועות מהשיחה עם אתי חלפו סה"כ.


לסיכום: ארבעה חודשים נגררתי עם העניין הזה שבו נתקלתי בחוסר יחס, והתחמקות ממימוש האחריות על המוצר שלי באמתלות שונות, ומשיכת זמן שנועדה לדחוק את הבקשה ולהביא לויתור שלי על האחריות.

בסופו של דבר שלחתי תלונה לווסטרן דיגיטל בעצמי והם הסכימו להאריך לי את האחריות, אך הדבר לווה בהרבה טרטורים, עצבים, וכעס מיותר, ולאימי לא היה מחשב נורמלי לעבוד בו ארבעה חודשים.

אגב: מכיוון שאני מבצע את ההחלפה בעצמי מול היבואן אני יודע איך התהליך מתבצע ולכן הם יכלו לפתוח את בקשת האחריות מול היבואן עוד לפני שהמוצר הגיע אליהם לחנות אם היו משקיעים טיפ טיפה יותר, ומבררים את המספר הסידורי של הדיסק ומזינים באתר של ווסטרן דיגיטל כדי להתחיל בתהליך ההחלפה.

אז כנראה שמשקיעים את המשאבים על לקוחות שקונים ומשלמים ולקוחות עם בקשות מימוש אחריות והחלפת מוצרים היא עדיפות שניה אצל IQPC. אני כבר לא אקנה שם.
יום טוב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 21-05-2012, 22:49
צלמית המשתמש של Kill-Machine
  Kill-Machine מנהל Kill-Machine אינו מחובר  
מנהל פורום חומרה
 
חבר מתאריך: 27.05.02
הודעות: 22,477
יכול להיות שאני מפספס משהו ויכול להיות שאני פשוט יודע לקרוא טוב יותר...
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אתה אומר שהיית מודע אבל פעולותיך מעידות שלא היית מודע"

אבל אני רואה שלא היה כאן שום עיכוב והכונן נשלח אליהם מיד כאשר הוא התקלקל.

לבנאדם בעל תפיסת עולם עקומה כמו שלך נשמע הגיוני שלקוח צריך לדאוג שהכונן שלו יתקלקל בתוך תקופת האחריות ואפילו לקחת כמה שבועות ספייר כדי להיות בטוח, אבל בעולם האמיתי הכונן יכול להתקלקל גם ביום האחרון של האחריות ואין שום הבדל בין היום הראשון של האחריות ליומה האחרון. בעולם כתיקונו הטיפול בשני המקרים היה צריך להיות זהה. לא יודע מה עושים בפולין, אבל ככה עושים במדינות בעלות מודעות צרכנית גבוהה ותחרות משמעותית יותר כמו ארה"ב, למיטב ידיעתי.

אם הייתי לקוח אני די בטוח שלא הייתי רוצה נותן שירות כמוך...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

The only certainty in life is that there are no certainties.


נערך לאחרונה ע"י Kill-Machine בתאריך 21-05-2012 בשעה 22:58.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 21-05-2012, 23:07
צלמית המשתמש של Kill-Machine
  Kill-Machine מנהל Kill-Machine אינו מחובר  
מנהל פורום חומרה
 
חבר מתאריך: 27.05.02
הודעות: 22,477
בהחלט, זו בעיה ידועה של סדרת ההרדיסקים הזאת.
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "להביא כונן קשיח ביום האחרון לאחריות זאת התנהגות"

חלק מהם באמת יצאו מגעילים מהמפעל. יש כאלה שאפילו לא אומרים "לבריאות" כשאתה מתעטש. שמעתי אפילו על אחד שלא אומר "תודה" אחרי שעושים לו איחוי.

ההתנהגות של הבחור היתה לגיטימית לחלוטין. IQPC פישלו כאן, ואין כאן שום מקום לפרשנות או לדעה כזו או אחרת. זה עניין של עובדות. המבחן האמיתי הוא מבחן הפסיקה בבית משפט, וכנראה שהבחור פה היה מקבל את כל מבוקשו לאור העובדות המובאות כאן.

אבל עזוב, אין לי כוח לויכוחים עם בנאדם שחולק על סוגיה בסיסית של מתן שירות. זה כמו לנסות להתווכח עם מישהו על מתמטיקה כשהוא לא מסכים שאחד ועוד אחד הם שניים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

The only certainty in life is that there are no certainties.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 22-05-2012, 00:17
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "להביא כונן קשיח ביום האחרון לאחריות זאת התנהגות"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי תפוחים
מגעילה. על סמך אירוע כזה לגנות את החנות זאת בדיחה.

מי שלא רוצה לקנות ב iqpc שיילך לחנויות אחרות, שיהיה לו בהצלחה.

במילים אחרות אתה אומר שאני הייתי "לקוח מגעיל" בגלל שביום האחרון הבאתי צורב עם עין שגמרה את החיים שלה. זה מה שאתה אומר שאני ו Boltik וכל מי שעושה את זה הוא...

אז רגע מה Boltik אשם שהכונן שלו החליט לעשות בעיות לפני תום האחריות או מה אני אשם שהצורב שלי הלך לפני תום האחריות? לפני תום האחריות זה אומר שהמוצר עדיין באחריות וגם ביום האחרון הם חייבים לתת לך שירות,כי המוצר בא-ח-ר-י-ו-ת נכון לתאריך לפי חוק!!!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 22-05-2012, 15:20
צלמית המשתמש של פסטן
  פסטן פסטן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,751
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי Boltik שמתחילה ב "[QUOTE]לאחר כשבוע הוא התקשר..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Boltik
פותח האשכול רכש מוצר "מחשב" שנוצר ב-IQPC.
לא, כי זה בלתי-אפשרי. IQPC מוכרים רק מחשבים ניידים ומספר קטן של מחשבי ZOTAC. פותח האשכול רכש מגוון של מכשירים אלקטרוניים ושירותי הרכבה מ-IQPC. יש הבדל גדול.
(וגם בשני המקרים האלה IQPC לא נחשבים ליצרן, אלא DELL ו-ZOTAC.)

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Boltik
זה שאתה לא טרחת לפתוח את הקישור ולקרוא במלואו לא אומר שההגדרה המתאימה לא קיימת שם.
זה שאתה לא טרחת לקרוא את הקישור שאתה בעצמך הבאת ולראות שיש הבדל בין היצרן למוכר, זו בעיה שלך, ובעיה חמורה למדי...
לדוגמה:
12. יצרן יצרף לטובין הנמכרים לצרכן תעודת אחריות בשפה העברית ואם דרש הצרכן, יצרף היצרן תעודת אחריות בשפה הערבית. 13. (א) עוסק המוכר טובין לצרכן חייב למסור לו תעודת אחריות מאת היצרן במעמד מסירת הטובין וכן לציין על גבי התעודה את פרטיו ואת תאריך הרכישה.

(ב) עוסק יאפשר לצרכן לעיין בתעודת האחריות עוד לפני השלמת העסקה.
סעיף 12 מדבר על היצרן שחייב לצרף תעודת אחריות. סעיף 13 מדבר על עוסק המוכר טובין לצרכן שחייב למסור לו את תעודת האחריות של היצרן. היצרן והמוכר אינם בהכרח אותו אחד. יש מבין?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה(קרדיט למרשי)
אמר לה ינאי מלכא לדביתיה אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין אלא מן הצבועין שדומין לפרושין שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס

אמר פסטן: שניהם גרועים, אבל עדיף להיות טיפש מאשר שקרן.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 21-05-2012, 23:58
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אתה אומר שהיית מודע אבל פעולותיך מעידות שלא היית מודע"

מה אתה רוצה ממנו? הכונן הגיע אליהם לפני תום האחריות וחנות אמינה הייתה שולחת לו כונן חלופי חדש ומתעסקת עם הייבואן בעצמה.

אני הבאתי צורב שהעין שלו גמרה את החיים שלה ביום האחרון לאחריות לחנות וכן הצורב הוחלף באותו יום לצורב חדש בלי ויכוח!
הבאתי גם כונן קשיח שעשה בעיות ומבלי לרכוש חדש ובאותו יום החליפו לי כונן קשיח וגם בגלל שזה כונן שעשה בעיות הם העבירו לי את המידע מהכונן הפגום לחדש בלי ויכוח.
הם לא הסכימו שאני אקח את הכונן החדש והפגום הביתה יעביר את המידע בעצמי ואחזיר להם את ההפגום יום אחרי זה, ולכן עשו את זה בעצמם.
אותה חנות בשני המקרים,ולכן אני ממשיך לקנות מהם מוצרים,כי הם נותנים לי ראש שקט בלי דאגות או כאבי ראש.

אם iqpc לא מכבדים את האחריות של המוצר אז הם הרסו לעצמם את השם שיצא להם!!!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 22-05-2012 בשעה 00:01.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:51

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר