לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 17-07-2012, 11:37
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי sharonvais שמתחילה ב "נחיתה במסלול ההמראה"

שאלתך לא כ"כ ברורה. כל מסלול המראה הוא גם מסלול נחיתה.

מה שקובע בדר"כ באיזה מסלול יבוצע שימוש בזמן נתון הוא בדר"כ כיוון הרוח. לעיתים במצב שאין רוח חזקה (או בשדה תעופה בו יש מסלולים מקבילים) ניתן להמריא ולנחות בו זמנית משני מסלולים שונים.

לעיתים מנסחים נהלים בשדות תעופה ספציפים האומרים כי מסלול מסויים ישמש לרוב עבור נחיתות או המראות, אבל לא מדובר במשהו טכני שהופך את המסלול עצמו למסלול המראה או נחיתה בלבד.


לגבי השאלה השנייה, מה זה "אורך תקין"? המסלולים בנתב"ג לעולם לא היו באורך "לא תקין", אחרת לא היו פועלים ממנו מטוסים.

פרוייקט שיפוץ המסלולים בנתב"ג כבר החל ודברים מסויימים אף הושלמו כבר, והשינויים המבוצעים הם:

- סלילת מסלולי הסעה מהטרמינל למסלול 26 "דרך המשולש", לקיצור זמן ההסעה.

- הארכת מסלול 08-26

- הארכת "המסלול הקצר" (03-21) על מנת שבעתיד יישמש כמסלול המראה\נחיתה ראשי (במקום 12-30 שלמיטב ידעתי מתוכנן לשמש בעיקר כמסלול הסעה)
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

חזרה לפורום
  #6  
ישן 12-09-2012, 20:50
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
קצת סדר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי sharonvais שמתחילה ב "נחיתה במסלול ההמראה"

המסלול של הבח"א (הקצר) נמצא בתהליך הארכה, וישמש בעיקר כמסלול נחיתה כשהמטוסים יצטרפו אליו באזור נתניה ומשם יטוסו דרומה לנחיתה בנתב"ג.

המסלול הצפוני ימשיך לשמש כמסלול המראה כשהמסלול הדרומי מגבה אותו.

מה שיתקבל זה מנח מסלולים שהם (כמעט) ניצבים זה אל זה וכך מטוסים ממריאים ומטוסים נוחתים לא יחצו זה את זה (כיום מטוס ממריא אל עבר מטוס שמגיע לנחיתה).

השינוי צפוי להכפיל את מספר התנועות בשדה.

לגבי מסלולי ההסעה - אלו מקצרים משמעותית את זמן ההסעה שעמד בעבר על כ-18 דקות. קיצור ההסעה גם גורר חיסכון משמעותי בדלק, והיום זה לא דבר של מה בכך.

במקביל נבנה מגדל פיקוח חדש בסמוך לטרמינל 3 (אולם שחקים) שצפוי להתנשא לגבוה 90 מטרים.

מהמסלול החדש ("מסלול הנחיתה") נסללים בימים אלו מסלולי הסעה נוספים אל רחבות ג'וליט וכנראה שבהמשך גם אל אלפא.

עפ"י פרסומים בתקשורת - שטח הבח"א צפוי לעבור תהליך בינוי שיכשיר אותו לחניית מטוסים. לא ברור בשלב זה (עפ"י הפרסומים) אם המקום ישמש לטיסות פנים במקום שדה דב שעתיד להיסגר, או כרחבות חנייה שיפנו שטחים בסמוך לטרמינל 1 שישמש לטיסות פנים.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:32

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר