04-05-2005, 01:58
|
|
|
חבר מתאריך: 03.10.04
הודעות: 13
|
|
כמה טיפים
בתור תומך טכני באחת מחברות האינטרנט הנה כמה טיפים שיעזרו לך ופניהם כמה שאלות שעדיף שתשאל את עצמך לפני..
- ניסית לחבר את המודם ישירות לאותו המחשב שבו אתה מרגיש איטיות?
- האיטיות באה לידי ביטוי גם בהורדות רגילות?
- לגבי איטיות בעת משחק - זה רק במשחק ספציפי או בכל משחק?
הנה מדריך קצר לבעיית איטיות
1. בשלב ראשון יש לבצע בדיקת מהירות דרך אתר התמיכה של חברת האינטרנט שלך. מהירות ברוחב פס של 1.5 צריכה להגיע ל183 ק"ב מקסימום, למרות שלפעמים תקבל גם טיפה יותר אם הכל תקין במחשב.
2.אם המהירות תקינה עליך לדחות האפשרות שזה קשור לספק האינטרנט שלך.
מהירות לא תקינה - אם מדובר בחיבור כבלים, נתק את ההתקשרות לגמרי וכנס במצב הזה ל - speed.hot.net.il
שם בצע בדיקת מהירות שוב, אם האיטיות נמשכת, פנה לחברת הכבלים. אם המהירות תקינה, כנראה שמדובר בתוכנות ריגול שנכנסו למחשב ויד להריץ תוכנה כמו windows antispyware שאותה ניתן להוריד במהירות בדף היעיל הבא - http://www.21kw.tk.
עוד אפשרות היא בעיה ברכיבי הרשת של הווינדוס (רכיבי התוכנה שקשורים לרשת).
במצב כזה אני מציע לעשות ריענון רכיבי רשת אבל שים לב: פעולה זו תגרום לאיפוס כל הגדרות הרשת במחשב שלך!
תהליך ריענון רכיבי רשת:
התחל - הפעלה - "NETSH"
בחלון השחור יש להקליד
"int ip reset 1.log"
ולהפעיל מחדש המחשב.
אם הפעולות האלה לא עוזרות יש לוודא שוב את המצב בחיבור המודם ישירות למחשב אחד. אם בחיבור ישיר למחשב הכל בסדר.. אין לך הרבה ברירות אלא לרכוש נתב או לפחות סוויטש, שיודע לפצל תקשורת בצורה קצת יותר חכמה מכבל פשוט.
מקווה שעזרתי,
אתה מוזמן לכתוב שוב אחרי שתבצע את אלה כי יש עוד כמה בדיקות שאפשר לעשות אבל קודם לך על הנ"ל
נערך לאחרונה ע"י itziktdk בתאריך 04-05-2005 בשעה 02:00.
|