לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 24-08-2012, 00:00
  ישראל K ישראל K אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.08.03
הודעות: 9,114
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Gilleh שמתחילה ב "איך זה לעבוד ב012?"

אורנג'-פרטנר רכשו את 012.
כלקוח, הרגשתי את ההבדל (לרעה), אני מניח שזה משפיע גם על העובדים.
כלקוח, פתרתי את הבעיה באמצעות העברת כמה וכמה חשבונות למתחרים (שירותי אינטרנט וטלפוניה). כעובד, אין צורך להתלהב מלהכנס לחברה הנמצאת במצב שבה היא [כמעט] רק מנסה לסחוט את מקיסמום הרווחים, כיון שזה כנראה משליך על ההטבות, התקדמות/העלאת שכר וכדומה.

חשוב לציין שאין לי שום מידע על הרעה בתנאי העבודה ביברת 012 סמייל, ואלו רק הסקת מסקנות מהתהליכים שחברת האם והחברה עצמה עוברות (והדברים על פיטורי עובדים, קיצוץ בתקנים, צימצום הוצאות למינימום, הרעה ללקוחות - דבר שגורם להם לעשות חיים לא קלים לעובדים, ידועים לכל).
לסיכום: אלו רק נתוני השוואה מול הצעת עבודה אחרת, לצורך מאזן יתרונות-חסרונות. באין עבודה אחרת, אל תהסס, לך תעבוד במה שאפשר.

והעיקר... בהצלחה
_____________________________________
בניית אתרים
פיתוח יישומי אינטרנט
שמות תחום, אחסון, עיצוב ושירותים נלווים.

פיתוח, שירות,יעוץ והדרכה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 25-08-2012, 23:51
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "[QUOTE]הלקוח הישראלי של היום..."

אז כשהלקוח אומר שאמא שלי זונה הוא צודק?

עבדתי בשירות לקוחות - טענת הלקוח תמיד צודק ממש לא נכונה בארץ לדעתי - הלקוח תמיד צועק, הלקוח תמיד מנסה לרמות את המערכת, הלקוח תמיד מקלל - כל אלו משפטים הרבה יותר נכונים מהלקוח תמיד צודק (שלא תבין אותי לא נכון, היו המון לקוחות שהתלונות שלהם היו צודקות ולא פעם אחת זה היה מייאש לראות איך החברה מזלזלת בלקוחות שלה, אבל על כל אחד כזה היו עשרה שסתם התנהגו בגסות רוח)

עם כל מה שאמרתי, לחברות עצמן יש חלק לא קטן במצב הזה, התנאי עבדות (הייתי צריך לסמן במחשב גם כשיצאתי להשתין, הדבר עלול היה להוריד לי מהבונוס של המשכורת בסוף החודש) בחברות האלו מביאות לכך שמי שיכול לא נשאר ומי שנשאר עושה את זה כי הוא חייב. לאהוב את זה אי אפשר.

הכי אהבתי שאנשים היו מאיימים עליי שהם יגרמו לי להיות מפוטרים - זה לא איום, זה הגשמת משאלה.

בכל מקרה, לחברות המסחריות יש חלק גדול מאוד ברמת השירות הנמוכה שאתה מקבל, ללקוחות האחרים יש חלק לא פחות קטן.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 26-08-2012, 00:07
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Reality2 שמתחילה ב "בתור עובד אורנג' אני חייב..."

orange כעובד שלהם אולי תיתן כמה תשובות על כמה בעיות?

א, מדוע צריך להגיש נגד החברה בה אתה עובד תביעות בשביל שתפסיקו לגנוב מהלקוחות כסף או לאיים על המחלקה המשפטית שלכם עם תביעה?
ב,מדוע אתם מכניסים חיובים שאסור לכם ולא מודיעים על זה,כפי שהחוזה מחייב אותכם כחוק?
ג, מדוע חייבים לחכות שעתיים וחצי לשירות בסניפים שלכם בבוקר ובערב? בניגוד למי שרוצה לרכוש ממכם מכשיר ואז התור מהיר מאוד ובלי להמתין הרבה באופן מדהים...
ד, למה צריך לעשות רעש למנהלים של הסניפים בשביל לקבל שירות שאיננו כולל רכישה של מכשיר בלי לחכות שעתיים וחצי בתור?
פעם אחרונה אחרי שעשיתי רעש למנהלים על הזמן המתנה ועוד כמה אחרים בו זמנית,קבלתי הנחות באופן מדהים עם שירות כמו שצריך ועוד מאחד המנהלים ונתנו לי ולכל מי שעשה רעש שירות עם הנחות של מנהלים,אבל אחרי שעשינו רעש ובצדק בסניף.
ה, אני לא רוצה לדבר כבר על הבעיות במוקד הטלפוני שלוקח שעות לקבל שם תשובה לגבי בעיות בחשבון,ואם הנציג בטלפון כבר נתן לך זיכוי הוא תמיד לא מתקבל עד שלא מתקשרים שוב כמה פעמיים ומזכירים לכם שאתם חייבים לתת זיכוי על הטעות שלכם?

אתה תברח מכאן סביר להניח ולא תיתן על זה תשובות,אבל ניתן לך את הספק להוכיח ש orange באמת רוצים לתת שירות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 26-08-2012, 14:56
צלמית המשתמש של RedBlossom
  RedBlossom RedBlossom אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.05.05
הודעות: 15,060
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "orange כעובד שלהם אולי תיתן..."

מר linuxsboot אתה טועה ומטעה ברוב הסעיפים שלך שים לב לפי הסעיפים והתייחס בבקשה:

א, מדוע אתה חושב שצריך להגיש תביעה בחברה שהוא עובד שיפסיקו לגנוב מלקוחות או לאיים על המחלקה המשפטית שלהם עם תביעה,ניסית לדבר איתם בהגיון או להסביר להם את המצב שאתה שרוי בו?
ב, איפה יש לך הוכחה לדבר כזה החברה חייבת להודיע,וגם זה לא הגיוני שחברה כזו גדולה תעשה דברים כאלה מבלי להודיע אחרת היו הרבה תביעות בנוגע לזה.
ג, כל בוקר וערב אתה בודק אם אתה מחכה שעתיים וחצי יכול להיות שבאת ביום עמוס או חג או יום חג או יום עמוס וחג,וגם לא מובן למה להתלונן על תור מהיר בכלל זה לא הגיוני.
ד, ככה כל חברה עובדת מה ישר אתה מקבל הנחה בכל מקום שאתה רוצה לקבל בו הנחה או שאתה צריך להתמקח על כך לפחות שעתיים וחצי או אפילו שלוש שעות,בכל מקום שתרצה מחיר זול לא קל להוציא ולכן צריך לריב איתם.
ה, כן זה קרה גם לי זה באמת בזיוני הייתי צריכה לצלצל כל חודש כדי לקבל זיכוי שהובטח לי מראש וכל פעם אמרו שתיקוני את זה וכל פעם הייתי צריכה לצלצל אליהם כדי לדרוש את הזיכוי הזה ואז שוב הייתי מצלצלת ושוב הם לא היו מביאים לי את הזיכוי,בקיצור עדיף כבר לעזוב את החברה הנוראית הזו ואגב באמת הייתי צריכה לצלצל גם שלוש פעמים או לפעמים ארבע פעמים אבל רוב הזמן איזה שלוש פעמים פשוט נוראי.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י RedBlossom בתאריך 26-08-2012 בשעה 15:06.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 26-08-2012, 15:30
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי RedBlossom שמתחילה ב "מר linuxsboot אתה טועה ומטעה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי RedBlossom
א, מדוע אתה חושב שצריך להגיש תביעה בחברה שהוא עובד שיפסיקו לגנוב מלקוחות או לאיים על המחלקה המשפטית שלהם עם תביעה,ניסית לדבר איתם בהגיון או להסביר להם את המצב שאתה שרוי בו?
תקראי מה High_Hopes רשם ומה אחרים עוברים אצל orange וזה בלי לדבר על נסיונות להפר את החוזה מהצד שלהם שוב ושוב כמו עם החזרים על מכשירים שהם צריכים לתת ולא רוצים לתת ובסוף נותנים וכל פעם מגיע איום של תביעה והם משלמים הכל מיד באופן מוזר.

שאלה ב
ציטוט:
במקור נכתב על ידי RedBlossom
ב, איפה יש לך הוכחה לדבר כזה החברה חייבת להודיע,וגם זה לא הגיוני שחברה כזו גדולה תעשה דברים כאלה מבלי להודיע אחרת היו הרבה תביעות בנוגע לזה.
זה מופיע בחוזה איתם אם תקראי את כולו סעיף אחרי סעיף וזה גם החוק בארץ.

שאלה ג
ציטוט:
במקור נכתב על ידי RedBlossom
ג, כל בוקר וערב אתה בודק אם אתה מחכה שעתיים וחצי יכול להיות שבאת ביום עמוס או חג או יום חג או יום עמוס וחג,וגם לא מובן למה להתלונן על תור מהיר בכלל זה לא הגיוני.
זה הגיוני כאשר חסרים לפחות 10 עובדים במרכז שירות בבוקר ובערב ולא בפעם הראשונה ויש עמדות ריקות ועדיפות בניהול תורים למכירות כפי שקורה בחוצות המפרץ באופן קבוע אצל orange.

שאלה ד
ציטוט:
במקור נכתב על ידי RedBlossom
ד, ככה כל חברה עובדת מה ישר אתה מקבל הנחה בכל מקום שאתה רוצה לקבל בו הנחה או שאתה צריך להתמקח על כך לפחות שעתיים וחצי או אפילו שלוש שעות,בכל מקום שתרצה מחיר זול לא קל להוציא ולכן צריך לריב איתם.
לפני שבן דב רכש אותם ב 2009,לא היה צריך לריב איתם על כלום ולא היו בעיות עם החשבוניות אף פעם,ואם היו נותנים לך זיכוי במרכז שירות או בטלפון הוא תמיד היה מגיע בזמן ומבלי להזכיר להם שהם צריכים לתת זיכוי שוב ושוב.

שאלה ה
ציטוט:
במקור נכתב על ידי RedBlossom
ה, כן זה קרה גם לי זה באמת בזיוני הייתיצריכה לצלצל כל חושק כדי לקבל זיכוי שהובטח לי מראש וכל פעם אמרו שתיקוני את זה וכל פעם הייתי צריכה לצלצל אליהם כדי לדרוש את הזיכוי הזה ואז שוב הייתי מצלצלת ושוב הם לא היו מביאים לי את הזיכוי,בקיצור עדיף כבר לעזוב את החברה הנוראית הזו ואגב באמת הייתי צריכה לצלצל גם שלוש פעמים או לפעמים ארבע פעמים אבל רוב הזמן איזה שלוש פעמים פשוט נוראי.
ולמי אני יעבור במקום? רמי לוי שאצלו ניסו לרמות אותי ולמכור לי מכשיר בסיפורי סבתא שהמכשיר לי לא תואם לתדר של פלאפון? הוא לא ידע שידעתי שהמכשיר שלי נתמך אצל כל החברות כולל אצל פלאפון,והנציג של רמי לוי היה רמאי קטן ועלוב נפש שלא ידע על מי הוא נפל,והוא קיבל ממני על הראש כמו המנהל שלו על הניסיון שלו לרמות אותי.
גולן והוט מוביל נותנים חבילה גדולה עם עלות סבירה,אבל היא איננה שימושית בשבילי,כי אני לא עובר את ה 35 ש"ח בשיחות+ sms,ככה שאין לי מה לחפש אצלם כרגע.
הום סנטר לא רצו לתת לי לשלם בהוראת קבע ורצו רק באשראי ולכן לא הסכמתי לתנאים שלהם.
כרגע אין לי דמי מנוי על הקו בתשלום ב orange,ואני יכול לדבר או לסמס עד 35 ש"ח,כי אני בכל מקרה משלם את זה ומגיע לזה כל חודש בערך,ואם אני עובר את הסכום,אני משלם את אותו זמן אויר לדקה או על הודעה והסכום עולה לפי השימוש.
כרגע אין חברה שיכולה להתאים לי חבילה לצרכים שלי חוץ מ orange,ואם תהיה חבילה כזו בעתיד,תמיד אפשר לעבור חברה. (לא מצאתי חבילה כזו אצל החברות האחרות בשוק.)

_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 26-08-2012, 16:22
  ישראל K ישראל K אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.08.03
הודעות: 9,114
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "[QUOTE=RedBlossom]א, מדוע אתה..."

מתוך הנחה שקיבלת שירות קלוקל, ואולי אף ניסו לרמות ולגנוב אותך אצל רמי לוי, הוט מובייל, גולן וחברות חדשות נוספות, עדיין המשוואה של יחס השירות הקלוקל והגניבות (בפועל, לא רק נסיון להטעות -או אולי באמת טעות- בבחירה) בין החברות האלו לבין סלקום (הכי פחות), פלאפון (תמיד היו גנבים) ואורנג' (שמאז רכישת החברה ע"י בן דב, הספיקו לגנוב יותר מכולם יחד), אינו בר השוואה.
והנתונים כמובן אינם נסמכים על דעה אישית, אלא על לקוחות רבים מאד, ולכן זה וודאי מדוייק יותר מאשר להביא מקרה אישי, ואפילו עשרה מקרים.


באורנג' ישנו מסלול שבו משלמים 35 ש"ח לחודש, אבל יותר ממוזר שאתה טוען שאין לחבורת אחרות הצעות דומות.

למיטב זכרוני, המסלול המקורי שרמי לוי הציע, מציע יחס דומה לאותה כמות שיחות, עם מס' הבדלים:
1. אם דיברת בדיוק בערך של 35 ש"ח באורנג', רמי לוי יצא קצת יותר יקר.
2. אצל רמי לוי העלות הבסיסית (ה"התחייבות") היא רק 14.9 ש"ח, ולא 35.
3. אצל רמי לוי, ככל שתדבר יותר, הפער לטובת המחיר של רמי לוי, יצא הרבה יותר זול.

הוט מובייל מציעים:
1. שימוש ללא דמי מנוי! בתעריף של 10 אג' בלבד לדקת שיחה - זה מכל היבט הרבה! יותר זול מאשר מה שאורנג' מציעים (14 ש"ח לחודש, במידה ושוחחת באופן שווה לתמורה שאורנג' מספקים עבור 35 ש"ח. תשלום מינימלי של... סליחה, אין כזה. ככל שתדבר יותר, הפער יהיה משעמותי עוד יותר).
2. תשלום חודשי של 10 ש"ח ותעריף של פחות מחצי ממה שאורנג' מציעים, כולל עשרות דקות, הודעות ומעט גלישה - כלולים בתשלום החודשי של 10 ש"ח בלבד.

גולן מציעה שירות תמורת תשלום חודשי של 10 ש"ח בלבד, הכוללים 60 דקות שיחה, הודעות וגלישה. וכמובן גם תעריף השיחות מעבר לחבילה, זול בהתאם.
_____________________________________
בניית אתרים
פיתוח יישומי אינטרנט
שמות תחום, אחסון, עיצוב ושירותים נלווים.

פיתוח, שירות,יעוץ והדרכה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 26-08-2012, 23:15
צלמית המשתמש של Reality2
  משתמש זכר Reality2 Reality2 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.07
הודעות: 431
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "orange כעובד שלהם אולי תיתן..."

אין לי מה לברוח.. אתה מעלה פה טענות וטענות מוצדקות
במצב של היום לצערי בכל חברות הסלולר רמת השירות רחוקה מאוד מלהיות אידיאלית
אבל מהצד השני הלקוח הישראלי למד לדרוש ומבקש הרבה יותר מפעם במיוחד לאור התחרות בשוק
אני למדתי עוד לפני שהתחלתי לעבוד בשירות לקוחות לקחת מספר פנייה ושם של נציג על כל פעולה שביצעתי
אבל אם יש דבר אחד שהבנתי רק אחרי שהתחלתי לעבוד בשירות לקוחות זה שלצעוק לא תמיד ישתלם לך
בעבר חשבתי שאם אתה לא מקבל משהו, תצעק ותקבל אותו
אני יכול להגיד לך בלב שלם שאני אלחם על כל לקוח שמבין את הנציג שירות מהצד השני של הקו
וכמובן שמכבד אותו ואת המקצוע שלו
אנחנו לא באים לדפוק לקוחות, העבודה שלי ושל כל נציג שירות אחר היא לתת שירות

אני בתור לקוח הייתי הלקוח הכי חרא שיש
עד שהבנתי מה זה להיות אותו נציג..
ואני יכול להגיד לך שאני בחודש ריבים עם פלאפון שלא ניתקו קו של אבא שלי מלפני שנה
ואמור לחזור אליי מנהל כבר למעלה משבועיים.. כל כמה ימים אני מתקשר וכואב לי לשמוע את הנציג חסר האונים שצריך לשמוע את החרא שלי שוב כי איזה מנהל לא עשה את העבודה שלו
(ועדיין לא חזרו אליי אגב)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
--בברכה, גיל מזרחי

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 26-08-2012, 23:42
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי Reality2 שמתחילה ב "אין לי מה לברוח.. אתה מעלה פה..."

תראה אני לא צועק סתם על נציגים רגילים או מנהלים,אבל יש מקרים שכבר אין ברירה וזה הדבר היחיד שמזיז משהו,ועכשיו תחשוב מה קורה ש 7 אנשים שונים גברים ונשים בלי קשר אחד לשני יחדיו עושים רעש ויושבים לכמה מנהלים על הראש ובצדק,והשומר פשוט חזר לעמדה שלו והיה בשקט כמו דג.
עובדה שאותו מנהל העביר לי קווים בחינם מאדם לאדם באופן מדהים,ולא לקח על זה הרבה כסף כמו פעם קודמת ומצא לנו באופן מדהים חבילות מתאימות,כאשר נציגים אחרים בעבר ובאותו יום לפני כן שלא רצו להעביר אותנו לתוכניות שקבלנו מהמנהל,והיה נוח להם להמשיך לקחת לנו כסף סתם.


לגבי אבא שלך,אם התשלום הוא באשראי,תגיד לו לאבד בכאילו את הכרטיס ולומר שהוא גנוב למרכז של האשראי של אבא שלך,ככה כל החיובים נפסקים ולא תהיה לפלאפון אופציה לקחת לאבא שלך יותר כסף ולבקש מחברת האשראי לבטל את ההרשאה של פלאפון עד תום הבדיקה,ולך לעו"ד לגבי כל הכסף שם כבר לקחו לאבא שלך ומכתב ממנו למחלקה המשפטית אמור לסדר את העניין בלי בעיות.
אובדן כרטיס מחייב חידוש של חלק מהחיובים וזה קצת כאב ראש,אבל במקרה שאתה רושם זה פיתרון קסם והכי מהיר.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 26-08-2012, 23:55
צלמית המשתמש של Reality2
  משתמש זכר Reality2 Reality2 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.07
הודעות: 431
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "תראה אני לא צועק סתם על..."

אתה מדבר על שירות פרונטלי שהוא שונה לחלוטין.. אני נמנע מללכת למרכזי שירות
הייתי לקוח של שלושת הגדולות.. כרגע אני באורנג'
(למען גילוי נאות הצטרפתי לאורנג' כשנתיים לפני שהתחלתי לעבוד שם)

את הטראומה שלי מנקודות שירות קיבלתי בפלאפון
השירות שקיבלתי שם בנקודת שירות היה מתחת לכל ביקורת
נציגה שיושבת מולך ומסמסת, ואז נעלמת לאיזה 10 דקות וחוזרת שוב כאילו כלום לא קרה
ואז אתה מגיע אחרי שבוע לאותה נציגה בדיוק עם אותה הבעיה ובחוצפה הנציגה אומרת לי כן גיל מה הפעם
אחרי שבוע כבר עברתי לסלקום
אחת הסיבות שהצטרפתי לאורנג' מעבר לעלות חבילה שנתנו לי בתור חייל היא העובדה שניתן לעשות כמעט הכל טלפונית
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
--בברכה, גיל מזרחי

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 27-08-2012, 01:48
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי Reality2 שמתחילה ב "אתה מדבר על שירות פרונטלי..."

טלפונית זה מסוכן מאוד,כאשר בן דב בעל החברה תסכים איתי בזה?

טלפונית מאז שאותו בן דב נכנס לחברה,זה גם על הפנים ב orange והם אף פעם לא עושים מה שהם אומרים שיעשו עם בעיות חשבון או שירותים שרצית לבטל והם לא זוכרים וצריך להזכיר להם לעשות את זה לפחות עוד פעמיים אלא אם אתה רוצה חבילה שמנה ולשלם באשראי בטלפון ואז הם עושים את זה מיד באופן מדהים.
פעם היה אפשר לסדר בעיות בחשבון בטלפון ודברים אחרים בלי בעיות במוקד של הטלפון,אבל היום זה אותו זבל ב orange כמו בשירות הפרונטלי שלהם ואין הרבה שינוי ואני אומר לך את זה כלקוח,כאשר הנציגים משקרים גם בטלפון וגם מול הפנים שלך בלי הרבה בעיות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 26-08-2012, 12:07
  ישראל K ישראל K אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.08.03
הודעות: 9,114
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Reality2 שמתחילה ב "בתור עובד אורנג' אני חייב..."

כתבתי:
ציטוט:
במקור נכתב על ידי ישראל K
אורנג' יוקרתית בהתחשב בעובדה להלן.
לפי המדד הבא, היחידה שיכולה להתחרות עם אורנג' על יוקרת המותג בתחום, היא פלאפון.

אם יש למישהו מספיק כסף כדי שיגנבו אותו, והוא כמובן נשאר או עובר לקבל שירות מאותם גנבים. הגנב שמאגד את כל אלו ש"יש להם הרבה כסף, עובדה שלא מפריע להם שיגנבו אותם", לא נחשב ליוקרתי?!

---

012 מובייל זה כאמור "אורנג'", אבל הפעם ללא שירות באופן רשמי (להבדיל מאורנג', שם רשמית כן אמורים לספק שירות, לפחות כך הם מבטיחים...).


הגבת:
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Reality2
בתור עובד אורנג' אני חייב להגיד שאתה מדבר שטויות
קבוצת פרטנר רכשו את 012, אורנג' היא לא 012
012 מובייל זאת חברת בת של פרטנר שעובדת על תשתיות של אורנג'
הנציגים הם לא אותם נציגים והשירות הוא לא אותו שירות

ולפותח האשכול, בתור אחד שעובד בתמיכה טכנית אתה צריך עצבים מברזל
הלקוח הישראלי של היום במיוחד לאור המצב היום בשוק יגרום לך להרגיש שבזכותו אתה מתקיים
אבל ככה זה בכל שירות לקוחות פחות או יותר

במה בדיוק אני מדבר שטוית? בזה שאורנג' גנבים? אתה בטוח שאני מספר דברים סתם כי מתחשק לי? ...
יש לי אסמכתא לכל מילה! שכתבתי, מלבד לחוסר דיוק אחד.
012 מובייל אכן אינה אורנג', למרות שכתבתי כך (כהמשך למה שנאמר קודם, אך זה כמובן לא מדוייק), 012 היא חברת בת של אורנג' - אבל שירות הטלפוניה הוא כאמור השירות של אורנג' (ושירות הלקוחות והתשלומים הם של חברת הבת).

להבדיל מהשירותים הישנים אותם סיפקה 012, השירות ש-"012 מובייל" מספקת, הינה שירות ישיר של אורנג', באמצעות חברת בת, כך שללא ספק יש קשר ישיר מאד להחלטות ולגישה של חברת האם.
_____________________________________
בניית אתרים
פיתוח יישומי אינטרנט
שמות תחום, אחסון, עיצוב ושירותים נלווים.

פיתוח, שירות,יעוץ והדרכה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:54

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר