26-08-2012, 13:46
|
מנהלת פורום עשה זאת בעצמך •°ºοΟ דוגמנית הבית Οοº°•
|
|
חבר מתאריך: 23.11.09
הודעות: 2,977
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Boltik
תפסיקי לבלבל את המוח. אלו מתחים נורמליים עבור מגנטו של אופנוע לפני המייצב.
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי i-pink
אם הוא מתחמם יש מצב ששם מתחילה הבעיה, ואולי עקב כך הוא מוציא מתח גבוה יותר..
קראתי קצת על האופנוע הזה ונראה שהכל שם עובד על 12V.
מה שאתה מתאר צריך לגרום לכל המערכות שם להבהב לפי הטורים במנוע..
תאורה, צופר, וינקרים ועוד..
|
אני לא רואה איפה אני מבלבלת את המוח, לא אמרתי שאני מוסכניקית, בסה"כ העלתי השערות ורעיונות למה המצב הזה הוא כזה.
ואם פותח השירשור שהוא הבעלים של האופנוע מתאר בעצמו מצב שאפילו לדעתו הוא לא הגיוני, נראה לי הכי הגיוני שצריך לבדוק מה גורם לחימום היתר שפותח השירשור מתאר, ולא ללכת ולקרר את החלק בעזרת מייצב מאולתר בחיבור חיצוני.
מעבר לזה, אם אני קוראת בכל מקום שכל דבר באופנוע הזה עובד על 12V והוא מודד 30-70 וולט ורוצה לבנות מייצב חיצוני, אז משהו כאן מוזר, איך הכל לא נשרף שם??? ואם הכל עובד שם.. אז איך הוא מודד 30-70 וולט??? כלומר איפה שהו מתחבא משהו שכן מוריד את המתח ל12V...
בגלל שאני לא מוסכניקית לאופנועים, ובגלל שמתח טעינה/ מתח נורמלי לפני יצוב הוא בדרך כלל לא פי 5 ממה שרוצים להשיג אחרי יצוב, ולא הייתי אצלו בזמן המדידה אין לי דרך להבין אחרת ממה שפותח השירשור כותב. - משהו שם מוזר.
נניח שאני טועה בגדול, ודיברתי שטויות, איך זה שבשירשור כלכך ארוך אף אחד לא נתן פיתרון אמין, עבור יצוב מתח 30-70 וולט ל12 וולט, בזמן שיש רכיב כזה מובנה באופנוע...
כל מה שניסיתי להגיד, זה שיחבר את הוונטה שלו על חוט קיים שעובר בו 12V, ולפי הספר רכב שלו, יש הרבה כאלה, או שעדיף שיבדוק מה גורם להתחממות הזו.
על אופנוע ככלי רכב פתוח, יש זרימת אוויר חזקה מאוד בזמן נסיעה, וונטה כמו שהוא מתאר לא תעשה הרבה יותר רוח ממה שגם ככה האופנוע מקבל בנסיעה.. אז אולי בכלל אין בה טעם ועדיף לפתור את חימום היתר..
בכל מקרה, לגבי מה שכתבת על אלטרנטור של משאית, גם שם הוא לא נטען ב70V אלה 28 וולט.. אז כמו שאמרתי קודם, 70 וולט זה אוברקיל אפילו עבור מתח טעינה למשאית.
_____________________________________
- שיהיה יום נפלא.
- עשוי להכיל בוטנים, חלקי אגוזים, סרקזם, אירוניה, ואף ציניות
|