לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - לא לשכוח להוסיף תגיות ספויילר היכן שצריך! - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > קולנוע וטלוויזיה
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-10-2012, 18:32
צלמית המשתמש של צ'אקי.
  צ'אקי. צ'אקי. אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.01.12
הודעות: 6,549
התנתקתי מהוט - תיעוד התהליך.

בוקר אחד קמתי ושלחתי להוט פקס עם בקשה להתנתק (מספר פקס 1-801-700-701). בבקשה רשמתי את הפרטים שלי כולל מספר לקוח וכולל 4 ספרות אחרונות של אמצעי תשלום.

אחרי ארבעה ימים התקשרה אלי בחורה משימור לקוחות וניסתה לשמר אותי. היא הציע לי לשלם כמה שקלים פחות ואחרי שהבהרתי לה בנימוס שגם אם היא הייתה מציעה לי את כל החבילות תמורת 50 ש"ח עדיין הייתי בוחר להתנתק היא אמרה שתוך 24 שעות יהיו איתי בקשר בשביל לתאם מועד בו יגיע אלי הטכנאי לביצוע הניתוק.

עברו ארבעה ימים נוספים והתקשרה אלי עוד מישהי מהוט שהציעה לי איזושהי חבילה (בכלל לא הקשבתי להצעה) ואחרי שאמרתי שאני עדיין מעדיף להתנתק היא תיאמה לי ניתוק לעוד ארבעה ימים.

עברו להן כמה שעות והתקשר אלי מישהו משימור לקוחות שמהרגע הראשון הבנתי שהוא ליגת העל של משמרי הלקוחות. תוך דקה הוא כבר היה החבר הכי טוב שלי בעולם והציע לי טלוויזיה + טלפון נייח (500 דקות) + תשתית אינטרנט + ספק נטוויז'ן ב- 310 ש"ח לחודש. הוא ממש התעקש לתחקר אותי למה אני לא רוצה והאיץ בי לבדוק כמה אני משלם על כל דבר בנפרד כדי להיווכח בכך שזה כדאי. בשביל שיעזוב אותי בשקט אמרתי לו שאני משלם מחיר נמוך על אינטרנט וטלפון כי יש לי מחיר מיוחד לעובדים של בזק. הוא ממש התעקש שאני אספר לו כמה אני משלם אבל בסוף הוא הבין שאין משהו שהוא יכול להציע כדי לשמר אותי.

כעבור ארבעה ימים נוספים התקשר אלי בבוקר הטכנאי של הוט כדי לוודא איתי שאני אהיה בבית. אמרו לי שהוא יגיע בין 11:00 ל- 13:00 והוא הגיע ב- 11:30. הוא אסף את הממיר והשלט מבלי לקחת את הכבלים ("החוטים") והשאיר לי נייר עם טונה טבלאות שהכותרת שלו "פקודות עבודה". מעבר לזה הוא לא ביצע שום פעולה בשקעים או משהו כזה.

זהו. מהרגע שהתחלתי את התהליך ועד שהוא הסתיים עברו 12 ימים
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 26-10-2012, 19:30
צלמית המשתמש של צ'אקי.
  צ'אקי. צ'אקי. אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.01.12
הודעות: 6,549
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי shai.shai שמתחילה ב "מזל טוב! עכשיו תתחבר ליס..."

לא מטריד אותי שהחברה מנסה לשמר אותי בעקשנות. זה חלק מהתהליך. במקום עבודה האחרון שלי היה לי לקוח שדי התחברתי איתו ויום אחד סיפרתי לו איך נציג של איזו ספקית אינטרנט הטריף אותי כשהוא לא הסכים לנתק אותי מיד. ממש צרחתי על הנציג הזה ואיחלתי לו שהחברה שהוא עובד בה תפשוט את הרגל והמבנה שלהם יישרף כדי שלא יישאר מהם זכר וכל זה. בקיצור, הלקוח הזה אמר לי שפעם הוא עבד בתור נציג שירות לקוחות של ספקית אינטרנט והוא סבל מזה שלקוחות לא הבינו שאין לו את האפשרות הטכנית ואת ההרשאה לנתק לקוח. זה כמו שאני לא יכול לחסום אותך מפרש. פשוט לא פתוחה בפני האפשרות הזו. אחרי השיחה הזו פתאום נפל לי האסימון במובן הזה שהבנתי שהנציגים פשוט פועלים בגבולות היכולת שלהם. כאילו, אין טעם שאני אתעקש מול אנשי שירות לקוחות ואנשי שימור כי הם לא יכולים לעזור לי. יש איזשהו תהליך מסוים שמתרחש החל מהרגע שאתה מבקש להתנתק ופשוט צריך לאפשר לתהליך הזה להתגלגל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 05-11-2012, 20:48
צלמית המשתמש של MiRi_GrEEn
  MiRi_GrEEn MiRi_GrEEn אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.03
הודעות: 7,638
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "קראתי, ואת גם כתבת "ההנחיה..."

ואז כתבתי: "אם אתה רוצה להתנתק כי תקלות- תתקשר לתמיכה טכנית ומשם יעבירו אותך למנהל, אם אתה רוצה להתנתק בגלל כל סיבה אחרת- תתקשר לשירות לקוחות ושם יעבירו אותך לשימור."

בגלל זה תמיד שואלים אותך למה אתה רוצה להתנתק. לצורך העניין, אני עובדת בתמיכה טכנית. מגיע אליי לקוח שפותח את השיחה ב"אני רוצה להתנתק", אני חייבת לשאול אותו למה. אם הוא אומר שבגלל תקלות טכניות, אני יכולה להעביר אותו למנהל מעליי, שמוסמך לנתק אותו. אסור לי להעביר אותו לשימור לקוחות. למעשה אסור לי להעביר אף לקוח לשימור לקוחות לעולם. אם מגיע אליי לקוח שאומר לי "אני רוצה להתנתק כי יקר/ כי אתם גנבים/ כי הבטיחו לי/ כי רימו אותי" וכן הלאה, אני יכולה להעביר לשירות לקוחות, ואם הם לא מצליחים לשמר אותו אז ורק אז הוא מועבר לשימור, שמוסמכים לנתק אותו.
אם אתה כרגע רוצה ישר להגיע טלפונית למחלקה שמוסמכת לנתק אותך - אתה לא יכול... זה הכל. אני לא יודעת איך להסביר את זה אחרת :\
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י MiRi_GrEEn בתאריך 05-11-2012 בשעה 20:55.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 06-11-2012, 18:05
צלמית המשתמש של MiRi_GrEEn
  MiRi_GrEEn MiRi_GrEEn אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.03
הודעות: 7,638
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "אז את מודה שכתבת שני דברים..."

לא כתבתי שני דברים סותרים. יש פה אי הבנה עמוקה, ואני מנחשת שמקורה בשני דברים:

1. כשכתבתי "אין מחלקה שמנתקת." הסברתי מייד במשפט הבא את הכוונה. זה לא שהמחלקה לא קיימת, פשוט לא ניתן להגיע אליה טלפונית (המשפט הבא אחרי "אין מחלקה שמנתקת." היה "אתה לא יכול להתקשר למישהו שיכול לנתק אותך (אתה כן יכול לשלוח פקס)".) היא לא קיימת בנתב שיחות, אתה לא יכול למצוא את המספר טלפון שלה, אתה לא יכול לפנות אליה מיוזמתך, המחלקה המנתקת הזאת פשוט לא מקבלת שיחות נכנסות מלקוחות... לכן כשפונה אליי (כנציגה) לקוח, אני לא יכולה להגיד לו "הגעת למקום הלא נכון, היית צריך לפנות למחלקה המנתקת".

2. למחלקה המנתקת יש סמכות שיורית. היא מנתקת לקוחות שמעוניינים להתנתק בגלל סיבות שהן לא טכניות (יוקר, אכזבה, כשל שירותי, פטירה, מעבר לחול וכן הלאה). במידה והלקוח מעוניין להתנתק כי הוא חווה תקלות, כבר בשירות הלקוחות יעצרו אותו, ולא יעבירו אותו למחלקה המנתקת, אלה יעבירו אותו לתמיכה טכנית. בגלל סיבות טכניות רק מנהל טכני יכול לנתק. אני מניחה שאתה זוכר שדיברת רק עם שימור הלקוחות כי אולי לא יצא לך להתנתק בגלל תקלות.

אני לא יהירה מספיק בשביל לחשוב שאני יודעת איך זה עובד בכל החברות, אני אומרת את הדברים על סמך הנסיון שלי בהוט ועל סמך ההתנתקויות שלי מחברות אחרות... יכול להיות שאני טועה ובחברות אחרות כלשהן ההנחיות הן אחרות לחלוטין.
אם יהיה לך זמן פנוי מתישהו ויהיה לך משעמם, תנסה להתקשר לשירות לקוחות של איזו חברה (שיש בה מחלקה של תמיכה טכנית) ותבקש להתנתק. כשישאלו אותך למה, תגיד שנמאס לך מהתקלות.

לגבי החלק השני של ההודעה שלך-

ברור שהנציג צריך לנסות לשכנע אותך להשאר קודם, זה לא נראה לך הגיוני?
למה שחברה כלשהי שמפיקה רווחים תרצה לוותר בקלות על הלקוחות שלה?
זה כמו שזוג נשוי יריב על השלט בערב ומייד יתגרש. למה לא לנסות לעבוד על זה?
כמו שאמרתי בהתחלה, רוב האנשים שצועקים שהם רוצים להתנתק בסה"כ מנסים לקבל קצת הטבות. לנציגים אולי אין סמכות לנתק אבל יש סמכות לתת הטבות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י MiRi_GrEEn בתאריך 06-11-2012 בשעה 18:12.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 06-11-2012, 18:44
צלמית המשתמש של MiRi_GrEEn
  MiRi_GrEEn MiRi_GrEEn אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.03
הודעות: 7,638
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "בחייאת רבאק, אז למה לכל..."

הוא צריך לנסות לשמר אותך, והוא צריך לעשות את זה בזמן הכי קצר שאפשר. כמו שאתה מתקשר יש עוד אנשים שמתקשרים, והחברה רוצה שהוא יהיה זמין לטפל בעוד פניות.
זה באמת מפתיע אותך? שוב, זה לא נשמע לך הגיוני?

זה באמת יהרוג אותך לשמוע ממנו כמה מילים ולהגיד "לא" כמה פעמים עד שיעבירו אותך לניתוק? אל תתווכח, אל תצרח על הסטודנט המסכן שמנסה להרוויח את הלחם שלו ששומע עוד 100 כמוך ביום שצורחים עליו, שגם האחמשים שלו צורחים עליו שייקצר זמני שיחה, ושיציע גם לידים, ושישמר, ושיהיה נחמד...
פשוט תגיד לא, תשאר רגוע, ויעבירו אותך לניתוק :\

או שאתה יכול להמשיך לצרוח על נציגים ולהתלונן... זאת גם אופציה
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #50  
ישן 29-10-2012, 23:31
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,801
הסבר/חפירה על המחיר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי צ'אקי. שמתחילה ב "התנתקתי מהוט - תיעוד התהליך."

בניגוד להרבה מוצרים אחרים, טלויזיה רב ערוצית בישראל היא מוצר עם מתח רווחים נמוך למדי. את הלקוח זה לא ממש מעניין, במיוחד לא כאשר יש כל מיני "אוכלוסיות מיוחדות" (ועדי עובדים למשל) שמקבלות מחיר נמוך-עד-מגוחך שגורם לבלוטות הקנאה לעבוד חזק.

אז למה זה, בעצם? (זהירות חפירה בדרך!)

המערך הטכני שעומד מאחורי הממיר המסכן שנמצא אצל הלקוח בסלון הוא ענק - הוא כולל את הצד ההנדסי (האנטנות והמשדרים הענקיים, צערכות הקלטה ועריכה) ואת הצד המחשובי (בעיקר קשור לכל נושא ניהול הלקוחות ומערכות החיוב הפיננסי). גורם נוסף שעלותו עצומה הוא תחום התוכן (התוכניות המשודרות): רכישת פרק של סדרה חדשה מארה"ב יכול לעמוד על עשרות אלפי דולרים, בכפוף למועד השידור - ככל שמועד השידור בארץ רחוק יותר ממועד השידור המקורי בארה"ב, כך המחיר יורד בהתאמה. זו בדיוק הסיבה שסדרות בארץ משודרות בדיליי מסויים בהשוואה לארץ המקור, והקרנת פרקים באותו הזמן שהם מוקרנים בחו"ל היא נדירה.

והערה ללקוחות yes שמקללים כל חורף את הרוחות שגורמות לבעיות קליטה: האנטנה מכוונת לנקודת הקליטה האופטימלית, תזוזה של בערך 5 ס"מ לכל כיוון תגרום לשיבושים ואח"כ אובדן האות. לכן תמיד מומלץ להתקין אותה במקום מוגן מרוח, אפילו אם זה ייצור כאב ראש בעת ההתקנה עצמה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 30-10-2012, 08:11
צלמית המשתמש של צ'אקי.
  צ'אקי. צ'אקי. אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.01.12
הודעות: 6,549
בתגובה להודעה מספר 50 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "הסבר/חפירה על המחיר"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי סירפד
גורם נוסף שעלותו עצומה הוא תחום התוכן (התוכניות המשודרות): רכישת פרק של סדרה חדשה מארה"ב יכול לעמוד על עשרות אלפי דולרים, בכפוף למועד השידור - ככל שמועד השידור בארץ רחוק יותר ממועד השידור המקורי בארה"ב, כך המחיר יורד בהתאמה. זו בדיוק הסיבה שסדרות בארץ משודרות בדיליי מסויים בהשוואה לארץ המקור, והקרנת פרקים באותו הזמן שהם מוקרנים בחו"ל היא נדירה.


אם זה נכון אז הערוצים האמריקאים שמפיקים תוכן (HBO, שואו טיים, קומדי סנטרל וכו') יורים לעצמם ברגל. הקהל המקומי בארה"ב יכול לצפות בתכנים מיד כשהם משוחררים וכל שאר האנשים (שמהווים את השוק העולמי) נדחפים למצוא דרכים חלופיות לצפות בתכנים. זה אומר שפחות אנשים ברחבי העולם מוכנים לשלם לחברות כמו הוט ויס כי הסחורה שלהם לא טרייה וזה מתרגם את עצמו לכך שלחברות האלה יש פחות הון שהן יכולות להשקיע ברכישת תוכן מערוצים אמריקאים.

אני מופתע מזה שהמודל העסקי של הערוצים האמריקאים שמפיקים תוכן ושל חברות כמו הוט ויס לא השתנה. כולם עדיין מתעקשים לצפות מאנשים להסכים לשלם עבור המון ערוצים עם שידורים חוזרים שלא מעניינים אף אחד במקום ליצור מודל של צפייה לפי דרישה בתכנים טריים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:07

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר