29-10-2012, 17:40
|
|
|
|
חבר מתאריך: 09.12.06
הודעות: 12,669
|
|
גולן טלקום
לפני כחודש רציתי לעבור לגולן טלקום. נכנסנו לאתר שלהם והעברנו את סבתי כפרעליה, השלמנו תהליך ועברנו להזין פרטים בשביל להעביר גם אותי. אחרי שהזנתי כ"א, זה נתן הודעה כאילו האשראי בחשבון של סבתא שלי שונה לכרטיס האשראי שלי. ניסינו לבטל את העניין באתר ואמרנו שנתקשר בתחילת השבוע (זה היה סופ"ש)
עבר קצת זמן, נכנסו החגים וזה נשכח לבנתיים, עד שקיבלתי את פירוט החשבון החודשי שלי מטעם חברת האשראי. אע"פ שאני עדיין לקוחת סלקום, הופיעה שורה שמבשרת לי כי חויבתי על סך 39 ש"ח בגולן טלקום. התקשרנו לסבתא, גם היא חויבה ב-39 ש"ח, כלומר, החשבונות שלנו לא בולבלו. בדקנו בסלקום, חויבתי כרגיל גם החודש. בנוגע לגולן טלקום- לא קיבלתי מהם סים, לא יצרו איתי קשר והטלפון שלי ממשיך לתפקד תחת סלקום.
יצרתי איתם קשר, 12 דק' על הקו ואין מענה. ניסיתי שוב מאוחר יותר, 13 דק', בסוף ענתה לי נציגת שירות לקוחות. אמרה שאצל סבתא שלי לא מוזן כרטיס האשראי שלי, ולמעשה, כרטיס האשראי שלי לא מוזן בשום מקום. כבר מטריד. איך הם מחייבים אנשים מבלי שיהיה מוזן להם כרטיס?? או חשבון?
היא אמרה שתעביר אותי לטכנאים ושיצרו איתי קשר. לא יצרו. עבר כבר שבוע וכבר פעמיים ניסיתי להתקשר, אבל אחרי 16 דק' כל פעם זה כבר מוגזם. לא עונים לי. כמובן שבאתר כשהסתכלתי אין איפה ליצור קשר, ואפילו לא רשום מה זמני קבלת הקהל של גולן טלקום.
אני כבר מעוצבנת ומתוסכלת. יש אמצעי שאני יכולה ליצור איתם קשר בלי לצלות את האוזן שלי במשך יותר מרבע שעה??
_____________________________________
|