03-03-2013, 20:01
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
|
|
ניצחתי היום את הוט מובייל
אחרי לא מעט שיחות טלפון שהיו לפני כמה חודשים, ושבוע וחצי שבהם החוצפנים החליטו שאני חייב להם כסף (שתבינו, הם חייבו אותי על חודשיים למרות שביטלתי את ההצטרפות יום אחרי שהזמנתי סים, התעלמו מכל בקשה לעזוב אותי בשקט ועכשיו הם רצו לחייב אותי על הזיכויים שנתנו)
אחרי שעתיים של שיחות טלפון שסירבתי לרדת מהקו עד שסגירת החשבון לא מתבצעת באותו רגע, אחראית המשמרת הלכה למחלקת הגבייה פיסית ותיקנה את כל הבלאגן. אני בדרך כלל לא מתנהג ככה, לעולם לא הייתי כל כך אסרטיבי (ועם זאת דאגתי להישאר רגוע ונחמד לנציגות כל הזמן) מול שירות לקוחות לכל כך הרבה זמן, יצאתי מהשיחה הזאת סחוט לחלוטין אבל פעם ראשונה שסיימתי שיחה איתם בידיעה שהשגתי את מה שלשמו התקשרתי (לאורך כל השיחה הסברתי לנציגה שאני מבין שיש להם נהלים, אבל אני מהקו לא יורד והגיע הזמן שחברה שלא הייתי לקוח שלה תבין שלא יכול להיות שאני אהיה הצד הנפגע לאורך כל הדרך והם לא יקחו אחריות ויעשו מאמץ קצת מעבר לרגיל כדי לפתור את זה - זה עבד).
בצד הרע - אני עוד תקוע בעבודה כי לא הספקתי בגללם לעשות הרבה.
_____________________________________
הגלריה שלי בפליקר
|