לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-04-2013, 10:24
צלמית המשתמש של קוביבי
  משתמש זכר קוביבי קוביבי אינו מחובר  
מנהל פורום מערכות הפעלה - הרובע המייקרוסופטי.
 
חבר מתאריך: 07.10.04
הודעות: 13,777
LinkedIn profile
גולן טלקום - מעט תקלות תקשורת

היי,
אני לקוח של גולן כבר מספר חודשים,
מאז היום הראשון היו לי בעיות תקשורת כאלו ואחרות ותהיתי אם חוזר אצלכם/מה ניתן לעשות כדי לטפל בהן:
והתקלות הן:
1. ניתוקים אקראיים של המכשיר, פתאום אין קליטה משום מקום ולוקח זמן עד שמתחבר שוב לרשת של גולן
2. בתום שיחה (בה אין בעיות תקשורת והיא נשמעת מצויין) המכשיר פשוט מתנתק מהרשת (no service) וכאמור - לוקח המון זמן עד שמתחבר מחדש
3. החלפת אנטנות בקצב מסחרר - אפילו כשאני נמצא באותו איזור - אני רואה שהטלפון קופץ מ 3g ל H ל edge וחוזר חלילה כל הזמן (שלא לדבר על הבדלים בקליטה כל הזמן)
4 אינטרנט איטי ברמות, ולא מדובר על edge, כאשר אני על h או על 3g עדיין מקבל שירות לקוי
5 pingים ארוכים מידי פעם (לפי תוכנות בדיקת מהירות גלישה למיניהם)
2 התקלות לעיל "מסתדרות" לזמן מסויים אם אני מכבה/מדליק את המכשיר, ניסיון לבטל גלישה/לעבור ל roaming/לשנות לגלישה ברשת דור 2 ולהחזיר או להחליף אנטנה ידנית ולחזור לאוטומטית לא מטפל מסדר את זה

אני יודע שהכול קשור, בעיקר הנקודה השלישית אבל אני לא מצליח למצוא נוסחה לטפל בזה,
שירות הלקוחות טוענים שהסים מנסה להתחבר למפעילה הקודמת שלי כל הזמן וזה גורם לתקלה והמליצו לי לעשות תיקון בצורת - להתחבר ידנית לרשת גולן, לאתחל את המכשיר, להגדיר למכשיר להתחבר אוטומטית, לאתחל שוב, לא עזר, המליצו לי לעשות את זה על מכשיר iphone/android (כי יש הבדל משמעותי בין winphone ל-2 המובאים לעיל )
המכשיר שלי הוא htc 7 mozart, quad band כך שהוא תומך בתדר 2100 שאמור להיות של גולן,

למישהו יש טיפים איך לדאוג שיהיה לי קשר.. רציף יותר לספק או שאאלץ להחליף?

בתודה מראש.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 08-04-2013, 18:59
צלמית המשתמש של Samantha
  משתמשת נקבה Samantha Samantha אינו מחובר  
מנהלת פורום קולנוע וטלוויזיה ...•*•●✩●•*•... המקסימה של הפורום =^◡^= ♡
 
חבר מתאריך: 03.10.06
הודעות: 7,080
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי קוביבי שמתחילה ב "גולן טלקום - מעט תקלות תקשורת"

1. כן, גם אצלי יש תקלות כאלה. למזלי אחרי כדקה זה מסתדר (רק כשזה באמצע שיחה זה מחרפן)
2. אצלי זה קורה כשאני שולחת הודעת מולטימדיה. הרשת מתנתקת לכמה שניות ואז חוזרת.
3. כנ"ל. בתכלס לא מפריע לי כל עוד זה לא edge... שגם אותו אני מקבלת פה ושם.
4. איך אתה מגדיר כאיטי? אצלי בדקתי ואני מקבלת בסביבות 2.5 מגה (תלוי כמובן באיזור) ובתכלס לא ציפיתי ליותר...
5. מה נחשב ארוך? כל פעם שאני בודקת זה אחרת.

ואין לי ממש לי פתרון להביא לך... סורי. אם היה לי פתרון הייתי מנסה על עצמי
גם אצלי היה מקרה שהרשת נעלמה לחצי יום והייתי קצת בפאניקה כי היו צריכים לאסוף אותי ממקום מסויים ולא היה לי קו.
אז כן, התחברות ידנית לפעמים פותרת אבל לא לנצח

ובתכלס אם היה איזשהו פתרון בעתיד הנראה לעין הייתי יושבת ושותקת, אבל כשאני פונה לנציגים עם תקלות והם מביאים לי תשובות
מגוחכות במקרה הטוב, זה מאוד מתסכל \:

אני די התייאשתי. נסה אולי לבקש לדבר עם מנהל לראות מה הוא אומר.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

09.07.00-16.07.12


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 08-04-2013, 23:20
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,441
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי קוביבי שמתחילה ב "גולן טלקום - מעט תקלות תקשורת"

האם אתה בטוח שמעבר בין H+ ל H ל 3G ל EDGE קשור במעבר אנטנות? תמיד חשבתי שזה עניין של איכות הקליטה ומה שהיא מאפשרת...

התופעה של טיול בין H+ ל H ל 3G היא די נפוצה (והייתה נפוצה אצלי גם כשהייתי לקוח אורנג'...) - אני חושב שזה קשור גם איכשהו לניהול אנרגיה של המכשיר (הראייה שלי, היא, שהרבה פעמים זה יהיה H/3G, אבל כשהמכשיר מתחיל להעביר דאטה בצורה אינטנסיבית, זה הופך ל H+...)

בכ"א, אתה יכול לבדוק עוצמת סיגנל (dBm / asu) במקומות שזה קורה בהם? (אני משער מתלונותייך שזה לא קורה במקום ספציפי...)

דוגמא לסיגנל נמוך (הבית שלי זוכה לקליטה גרועה יחסית בכל הספקים, כאשר אורנג' הגרוע ביותר, סלקום/גולן קצת יותר טוב, ופלאפון סביר...) :

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

נ.ב. וודא שלא נשארו לך APN-ים מוגדרים מהספק הקודם...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 08-04-2013, 23:24
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי קוביבי שמתחילה ב "גולן טלקום - מעט תקלות תקשורת"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי קוביבי
היי,
אני לקוח של גולן כבר מספר חודשים,
מאז היום הראשון היו לי בעיות תקשורת כאלו ואחרות ותהיתי אם חוזר אצלכם/מה ניתן לעשות כדי לטפל בהן:
והתקלות הן:
1. ניתוקים אקראיים של המכשיר, פתאום אין קליטה משום מקום ולוקח זמן עד שמתחבר שוב לרשת של גולן
2. בתום שיחה (בה אין בעיות תקשורת והיא נשמעת מצויין) המכשיר פשוט מתנתק מהרשת (no service) וכאמור - לוקח המון זמן עד שמתחבר מחדש
3. החלפת אנטנות בקצב מסחרר - אפילו כשאני נמצא באותו איזור - אני רואה שהטלפון קופץ מ 3g ל H ל edge וחוזר חלילה כל הזמן (שלא לדבר על הבדלים בקליטה כל הזמן)
4 אינטרנט איטי ברמות, ולא מדובר על edge, כאשר אני על h או על 3g עדיין מקבל שירות לקוי
5 pingים ארוכים מידי פעם (לפי תוכנות בדיקת מהירות גלישה למיניהם)
2 התקלות לעיל "מסתדרות" לזמן מסויים אם אני מכבה/מדליק את המכשיר, ניסיון לבטל גלישה/לעבור ל roaming/לשנות לגלישה ברשת דור 2 ולהחזיר או להחליף אנטנה ידנית ולחזור לאוטומטית לא מטפל מסדר את זה

אני יודע שהכול קשור, בעיקר הנקודה השלישית אבל אני לא מצליח למצוא נוסחה לטפל בזה,
שירות הלקוחות טוענים שהסים מנסה להתחבר למפעילה הקודמת שלי כל הזמן וזה גורם לתקלה והמליצו לי לעשות תיקון בצורת - להתחבר ידנית לרשת גולן, לאתחל את המכשיר, להגדיר למכשיר להתחבר אוטומטית, לאתחל שוב, לא עזר, המליצו לי לעשות את זה על מכשיר iphone/android (כי יש הבדל משמעותי בין winphone ל-2 המובאים לעיל )
המכשיר שלי הוא htc 7 mozart, quad band כך שהוא תומך בתדר 2100 שאמור להיות של גולן,

למישהו יש טיפים איך לדאוג שיהיה לי קשר.. רציף יותר לספק או שאאלץ להחליף?

בתודה מראש.


פשוט תעבור לאורנג', תחסוך לעצמך כאב ראש.
ותהנה מהגלישה הכי מהירה בישראל.

-ואני לא אומר את זה כי אני עובד שם, אלה בגלל שזה אמת (ע"פ מדגם Speedtest של למעלה מחצי מיליון בדיקות...).
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 08-04-2013, 23:47
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי Samantha שמתחילה ב "אז בואו נשלם במקום 49 שקלים,..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Samantha
אז בואו נשלם במקום 49 שקלים, 130 שקלים
ללכת מרע לגרוע זה לא בדיוק פתרון קסמים (אני לא מדברת רק על המחיר. גם על השירות והשירותים).
יש הרבה חברות שם בחוץ שמציעות מחיר שפוי וריאלי שאליהן אפשר לעבור.
אם אורנג' יירדו מהעץ הגבוה אליו הם טיפסו ויירדו למחיר שקצת יותר תואם את השוק כרגע, אני בטוחה שהרבה (ובניהם אני) ישקלו לחזור אליהם.
עד אז- בהצלחה להם...


49 לכמה זמן?
4 חודשים, ואז מה קורה?

עולה ל99 ש"ח...
וצר לי לחדש לך משהו, במידה ותעברי לחברה אחרת, ותחזרי אליהם שוב, ההטבה לא תתחדש לך לעוד תקופת זמן.

החבילה הכי זולה היום באורנג ללקוח פרטי עולה 125 ש"ח כולל מע"מ, וזה מחיר קבוע.

אם את סטודנטית או חיילת או שיש לך מישהו מקרבה ראשונה שהוא כזה, את יכולה לקבל תוכנית ב109 ש"ח.

ועם כל הכבוד, לדעתי זה מחיר הגון.

צריך לקחת בחשבון שברגע שכל השוק יתייצב (וזה עניין של חודשים בודדים), כל ההצעות ינעו סביב המחירים של 100 ש"ח לקו ללא הגבלה.

הוט מובייל ירדה כבר למחירי זנות, ועובדה ש% הנוטשים שלה הוא הרבה יותר גדול מ% המתניידים אליה, יתרה מכך, החברה כבר התחילה לסגור מרכזי שירות בארץ, ואנליסטים משערים שהיא תסגור את תחום הסלולאר עד סוף השנה, או לכל היותר תשנה אותו לפורמט של שירות מקוון (כמו גולן....).

רמי לוי גם בדרך לקבר, כנ"ל הום סלולר.

היחידות שכרגע בתמונה הן יו-פון (שהן וירטואליות של אורנג, ובגלל זה הן כל כך מצליחות), 012 מובייל (שזה בעצם אורנג'...), וגולן טלקום.

נ.ב

אורנג' נחשבת לחברה הרווחית ביותר בשוק, וברבעון האחרון שלה, היא ספגה את % הנוטשים הקטן ביותר מכל חברות הסלולאר - כנראה שזה כן מעיד על משהו...
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Narion בתאריך 08-04-2013 בשעה 23:49.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 09-04-2013, 00:00
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
אתה באמת משווה את גולן טלקום לאורנג?
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי marin שמתחילה ב "אבל גולן מספקת את אותו מוצר..."

אתה מבין שהשירות של גולן טלקום הוא כמעט על גבול הלא קיים?

אורנג היא החברה בעלת מהירות הגלישה הגבוהה בישראל, היחידה שכבר מוכנה לLTE (דור 4), היחידה שמספקת איכות שיחה HD (למכשירים תומכים), ואני לא הזכרתי עדיין את כל עניין המוקדים שפתוחים כמעט 24 שעות, שירות מהיר בנקודות השירות, וכ'ו.

תקשיב - אני לא הסניגור של אורנג', אני רק עובד שם שנתיים, ואני יודע שגם ביום שאני אעזוב את החברה, הSIM שלי יישאר שם, על איכות ברמה גבוהה אני מוכן לשלם עוד כמה שקלים בחודש (מי שישמע איזה הבדל יש בין הצעה של 99 ל125 ש"ח, בדיוק 26 ש"ח שזה יוצא אפילו פחות מלאפה עם שווארמה).

אז תעשה לי טובה...

נ.ב

לא סתם הועדים היותר איכותיים בארץ בחרו באורנג' כמפעילה הרשמית שלהם (אלעל, אלביט, החברה לישראל, חברת חשמל, אגד, ועוד ועוד ועוד...)
כנראה שהם עשו "קצת" שיעורי בית לפני שהם חתמו על החוזה.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 09-04-2013, 00:32
צלמית המשתמש של פסטן
  פסטן פסטן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,648
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "אתה באמת משווה את גולן טלקום לאורנג?"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
אורנג היא החברה בעלת מהירות הגלישה הגבוהה בישראל
נגיד.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
היחידה שכבר מוכנה לLTE (דור 4)
ובכן, ITU לא התלהב מהטענה ש-LTE (בניגוד ל-LTE Advanced, לדוגמה) היא טכנולוגיית 4G, אבל מה הם מבינים?
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
היחידה שמספקת איכות שיחה HD (למכשירים תומכים)
וואו! התקינו ווקודר. ריגשת אותי.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
שירות מהיר בנקודות השירות
לא כשאני הייתי צריך משהו. אולי מאז החברות החדשות והנטישה ההמונית המצב השתנה.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
תקשיב - אני לא הסניגור של אורנג', אני רק עובד שם שנתיים, ואני יודע שגם ביום שאני אעזוב את החברה, הSIM שלי יישאר שם, על איכות ברמה גבוהה אני מוכן לשלם עוד כמה שקלים בחודש (מי שישמע איזה הבדל יש בין הצעה של 99 ל125 ש"ח, בדיוק 26 ש"ח שזה יוצא אפילו פחות מלאפה עם שווארמה).
אבל זה לא 125.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
לא סתם הועדים היותר איכותיים בארץ בחרו באורנג' כמפעילה הרשמית שלהם (אלעל, אלביט, החברה לישראל, חברת חשמל, אגד, ועוד ועוד ועוד...)
מה מבדיל בין ועד איכותי לועד לא איכותי? הבחירה באורנג'?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה(קרדיט למרשי)
אמר לה ינאי מלכא לדביתיה אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין אלא מן הצבועין שדומין לפרושין שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס

אמר פסטן: שניהם גרועים, אבל עדיף להיות טיפש מאשר שקרן.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 09-04-2013, 00:40
צלמית המשתמש של Samantha
  משתמשת נקבה Samantha Samantha אינו מחובר  
מנהלת פורום קולנוע וטלוויזיה ...•*•●✩●•*•... המקסימה של הפורום =^◡^= ♡
 
חבר מתאריך: 03.10.06
הודעות: 7,080
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "אתה באמת משווה את גולן טלקום לאורנג?"

אתה מדבר על שירות לא קיים- הידעת ששירות הלקוחות של אורנג' נסגר בשעה 7 (אני מניחה שאתה יודע), ועם זאת שירות לקוחות של גולן עובד עד השעה 9?
למי פה יש את היתרון?

בסופו של דבר הדברים שציינת הם זוטות, וכן- גם נושא האינטרנט. לא רק שבהמון מקומות היום יש ווי-פי (אפילו באוטובוסים!) אלא שגם אם כבר משתמשים בסלולרי
לגלישה- כמה באמת מוריד סרטים או קבצים ממש כבדים?
אני גולשת המון יחסית. אני מעריכה שבסביבות 600 מגה לחודש. אבל וואלה- אני לא ארגיש הבדל בין מהירות של 3 ל4.
כשנתחיל לדבר על מהירויות של 6-7 מ"ב לשניה, אז אולי יהיה שווה לשקול לשלם יותר על זה

וועדי עובדים זו אחת מהדוגמאות הכי גרועות שיש הם לוקחים את מה שנוח ולא מה שמשתלם (עובדה שאצלי בעבודה יש הסכם עם חברה פלאפון- למסלול יחסית זול אבל לא הזול ביותר בארץ)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

09.07.00-16.07.12


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 09-04-2013, 14:08
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Samantha שמתחילה ב "אתה מדבר על שירות לא קיים-..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Samantha
אתה מדבר על שירות לא קיים- הידעת ששירות הלקוחות של אורנג' נסגר בשעה 7 (אני מניחה שאתה יודע), ועם זאת שירות לקוחות של גולן עובד עד השעה 9?
למי פה יש את היתרון?

בסופו של דבר הדברים שציינת הם זוטות, וכן- גם נושא האינטרנט. לא רק שבהמון מקומות היום יש ווי-פי (אפילו באוטובוסים!) אלא שגם אם כבר משתמשים בסלולרי
לגלישה- כמה באמת מוריד סרטים או קבצים ממש כבדים?
אני גולשת המון יחסית. אני מעריכה שבסביבות 600 מגה לחודש. אבל וואלה- אני לא ארגיש הבדל בין מהירות של 3 ל4.
כשנתחיל לדבר על מהירויות של 6-7 מ"ב לשניה, אז אולי יהיה שווה לשקול לשלם יותר על זה

וועדי עובדים זו אחת מהדוגמאות הכי גרועות שיש הם לוקחים את מה שנוח ולא מה שמשתלם (עובדה שאצלי בעבודה יש הסכם עם חברה פלאפון- למסלול יחסית זול אבל לא הזול ביותר בארץ)


על מה את מדברת?
אוליי השירות לקוחות עד 19:00, אבל מה עם מוקד חירום ותמיכה טכנית שפתוח 24 שעות?

למיטב ידיעתי אורנג' (ואם אני לא טועה סלקום..) הן 2 החברות היחידות שמחזיקות מוקדים 24 שעות.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 09-04-2013, 00:26
צלמית המשתמש של Samantha
  משתמשת נקבה Samantha Samantha אינו מחובר  
מנהלת פורום קולנוע וטלוויזיה ...•*•●✩●•*•... המקסימה של הפורום =^◡^= ♡
 
חבר מתאריך: 03.10.06
הודעות: 7,080
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "[QUOTE=Samantha]אז בואו נשלם..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
49 לכמה זמן?
4 חודשים, ואז מה קורה?

עולה ל99 ש"ח...
וצר לי לחדש לך משהו, במידה ותעברי לחברה אחרת, ותחזרי אליהם שוב, ההטבה לא תתחדש לך לעוד תקופת זמן.

החבילה הכי זולה היום באורנג ללקוח פרטי עולה 125 ש"ח כולל מע"מ, וזה מחיר קבוע.

אם את סטודנטית או חיילת או שיש לך מישהו מקרבה ראשונה שהוא כזה, את יכולה לקבל תוכנית ב109 ש"ח.

אתה מחדש לי בזה... בדיוק כלום
כמו שכבר רשמתי בפורום, עוד חודש וקצת כשהחבילה שלי מסתיימת אני עוברת לחברה אחרת עם מבצע דומה.
אני בטוחה שאתה תקפוץ עם "ומה עם הסים???" אז כן, בחודש הראשון אתה כאילו משלם על הסים עם ההפרש בין 49 ל 99 (ואפילו נשאר עם עודף)
וב5 חודשים הבאים חוסך הרבה כסף.
אתה יודע כמה כסף חסכתי במעבר שלי מאורנג' לגולן?? כמעט 450 שקל! וזה רק המנוי שלי. עם המנוי השני שלנו בבית זה יוצא קצת יותר.
אם אתה רוצה לזרוק 450 שקל לפח- זו לגמרי החלטה שלך

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
אם את סטודנטית או חיילת או שיש לך מישהו מקרבה ראשונה שהוא כזה, את יכולה לקבל תוכנית ב109 ש"ח.
ועם כל הכבוד, לדעתי זה מחיר הגון.

ברגע שתדע מה המחיר הזעום שעולה לחברות להביא לנו סמס או שיחה בודדת, אתה תבין שאפילו 90 שקל נשמע קצת מוגזם, ובטח לא הוגן יחסית למה שאנחנו מקבלים.
(אגב, הרבה אנשים מנויים ל"ללא הגבלה" אבל לא מנצלים אותו כמו שצריך. ואז החברות בכל מקרה יוצאות עם רווח.
ואם כבר- מה עם אנשים שצריכים חבילה "קלה"? לזה אין מענה נורמלי באורנג')
אני מבינה שאתה נאמן לחברה בה אתה עובד- ואני מעריכה את זה כי אדם לא יכול לעבוד בצורה מיטבית אם הוא לא אוהב את מקום העבודה שלו,
אבל לפעמים יוצא שאנשים לא רואים את האמת בגלל סקרים מוטים כאלה ואחרים שמפורסמים בפנים החברה.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
צריך לקחת בחשבון שברגע שכל השוק יתייצב (וזה עניין של חודשים בודדים), כל ההצעות ינעו סביב המחירים של 100 ש"ח לקו ללא הגבלה.

הוט מובייל ירדה כבר למחירי זנות, ועובדה ש% הנוטשים שלה הוא הרבה יותר גדול מ% המתניידים אליה, יתרה מכך, החברה כבר התחילה לסגור מרכזי שירות בארץ, ואנליסטים משערים שהיא תסגור את תחום הסלולאר עד סוף השנה, או לכל היותר תשנה אותו לפורמט של שירות מקוון (כמו גולן....).

רמי לוי גם בדרך לקבר, כנ"ל הום סלולר.

1. כבר חצי שנה מאיימים בכך שהשוק יתייצב. מי שישב על הגדר בכל התקופה הזו וחיכה להתייצבות- סתם בזבז כסף בהשארות בחברה לא משתלמת.
2. אז יאללה בהצלחה לקורסות. ועד שהום, הוט, רמי לוי וכל החברות האלה ייפלו- אני אמשיך לחסוך.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
אורנג' נחשבת לחברה הרווחית ביותר בשוק, וברבעון האחרון שלה, היא ספגה את % הנוטשים הקטן ביותר מכל חברות הסלולאר - כנראה שזה כן מעיד על משהו...

כל הכבוד לה אולי ברבעון האחרון היה לה קצת נוטשים- אבל זאת אחרי שברבעון אחד לפני היא ספגה נזקים קשים והמון נציגים פוטרו.
אורנג' היא לא אורנג' של פעם. השירות לא מעולה, המחירים רעים ולהרבה אנשים כבר אין סיבה להשאר שם...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

09.07.00-16.07.12


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 09-04-2013, 00:51
צלמית המשתמש של פסטן
  פסטן פסטן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,648
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "[QUOTE=Samantha]אז בואו נשלם..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
49 לכמה זמן?
4 חודשים, ואז מה קורה?

עולה ל99 ש"ח...
וצר לי לחדש לך משהו, במידה ותעברי לחברה אחרת, ותחזרי אליהם שוב, ההטבה לא תתחדש לך לעוד תקופת זמן.

החבילה הכי זולה היום באורנג ללקוח פרטי עולה 125 ש"ח כולל מע"מ, וזה מחיר קבוע.

אם את סטודנטית או חיילת או שיש לך מישהו מקרבה ראשונה שהוא כזה, את יכולה לקבל תוכנית ב109 ש"ח.
אני תוהה אם משלמים לעובדי אורנג' לשקר בפרש. ספר לי.

http://www.orange.co.il/cellular/sf-lp/cmul/new-plans/

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

http://www.orange.co.il/he-il/cellu...-sold/students/

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

http://www.orange.co.il/he-il/cellu...ld-fix-weekend/

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה(קרדיט למרשי)
אמר לה ינאי מלכא לדביתיה אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין אלא מן הצבועין שדומין לפרושין שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס

אמר פסטן: שניהם גרועים, אבל עדיף להיות טיפש מאשר שקרן.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 09-04-2013, 09:17
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "orange clear זה מה ששבר את גב..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
orange clear זה מה ששבר את גב הגמל. שני הפרות חוזים מצד orange עם המבצע הזה והם עוד הורידו לנו חבילה בלי לשאול אותנו וככה נפחו את החשבון החודשי באחד החשבונות למאות שקלים.

אני לא מבין מה יוצא בשורה התחתונה ל orange לגנוב ולרמות כל כך הרבה לקוחות.


תהיה ספציפי, מה זה "הורידו" לנו את החבילה??
אין דבר כזה בכוח, יש שינוי תוכנית רק ע"פ בקשת הלקוח.

לדעתי במקרה שלך, בטח עשיתם שינוי תוכנית באמצע החודש, ולכן קפץ לכם סכום יחסי מהתוכנית הישנה.

צר לי לומר לך - אבל ע"פ החוק (ואתה גם חתום על זה בחוזה שלך) מותר לאורנג' לגבות את התשלום הזה, זה שזה לא נעים, מבאס, לא הוגן, וכן אלה וכן אלה, אני מסכים איתך.

אבל בביהמ"ש, מה תטען?

שוב - ואני אומר את זה בשיא ההגינות, בתחום הפרונטאלי יצא לי לטפל כבר באלפי לקוחות, כאשר חלק גדול מאוד הם עסקיים עם ממוצע חשבוניות של אלפי ועשרות אלפי שקלים (אני נציג עסקי), במידת הצורך, יצא לי גם לזכות לא מעט עקב טעויות של נציגים.

אורנג' רחוקה מלהיות חברה שגונבת מציבור לקוחותיה, כאשר יש לך בסיס של מילוני לקוחות זה קורה שיש % מסויים שחווה תקלה כזו או אחרת, זה משהו טבעי, וזה קורה בכל העולם.

הגדולה של החברה נמדדת כאשר הלקוח דורש הסבר לאותה טעות.

ואני אסביר:

אם נניח הגעת לנק"ש, וביקשת לבצע מב"ת לאחת מתוכניות הCLEAR, ונניח הנציג הבטיח לך שאתה תשלם רק X כסף בחשבונית הבאה שלך, ולא דיבר בכלל על סכום יחסי שיקפוץ, ובפועל נניח שילמת פי 2.

אז כל הצדק עימך, ואני יותר ממשוכנע שאם היית מציף את זה לגורמים הנכונים, היו דואגים לטפל בזה, ולזכות אותך עד השקל האחרון.

*לתבוע כל הזמן זה לא תמיד הפיתרון, אין לך מושג כמה תביעות נגד חברות הסלולאר בכל שנה נדחות בביהמ"ש, היום החברות דואגות לכסות את התחת שלהם טוב טוב תחת חוזים, ובדיונים בבית המשפט הכל צף, והדבר שהכי חשוב לשופטים (מה לעשות , ראש קטן...) זה מה שרשום בחוזה.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 09-04-2013, 12:29
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "תעשה לי טובה עובד של orange..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
תעשה לי טובה עובד של orange לך תסדר משהו אחר...
לא מספיק אתה לא קורא מה רושמים באשכול הזה שוב ושוב, אתה גם מגן על גנבים שעוברים על החוק בלי לתת כבוד לחוזים עם הלקוחות,אבל זה בסדר המעסיק שלך בן דב הולך כנראה לקבל תביעת ענק אחרי שהעו"ד יבדוק עוד קיימים מנפגעי orange וכאן הדיון איתך נגמר עובד orange.


חחח,
אתה באמת חושב שאכפת לי מבן דוב או מהחברה?
אני בסה"כ מגן על האמת.

אם אתה רוצה להניח דברים על השולחן, אז תהיה גבר להישאר בדיון.

אם כבר הגשת תביעה לבית דין, אז כתב התביעה פתוח לכל הציבור, מה שאומר שאתה יכול לעלות אותו לכאן.

בכל אופן, אני לא אכריח אותך לעשות שום דבר בניגוד לרצונך...
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 09-04-2013, 22:06
צלמית המשתמש של פסטן
  פסטן פסטן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,648
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "תגיד, אתה רציני?"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
זה שזה מחיר משתנה לאחר X חודשים זה לא אומר כלום, כל התוכניות פתוחות למב"ת, ולכן הלקוח יכול לבצע מעבר לפני תום השנה, ולחזור לאותה תוכנית, ולהינות מההטבה לעוד שנה, קסם האא?
האאאאאאא
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
החבילה הכי זולה היום באורנג ללקוח פרטי עולה 125 ש"ח כולל מע"מ, וזה מחיר קבוע.
האאאאאאא????!?!@$#@^%???!!#@$^%$

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
אז אל תהיה טרול.
אל תהיה שקרן.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה(קרדיט למרשי)
אמר לה ינאי מלכא לדביתיה אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין אלא מן הצבועין שדומין לפרושין שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס

אמר פסטן: שניהם גרועים, אבל עדיף להיות טיפש מאשר שקרן.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 09-04-2013, 00:29
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,039
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "בן דוב כבר לא עומד בראש החברה..."

אתה לא קורא אה? אני מדבר איתך על קרוב ל 10 הפרות חוזים שונות ב 4 שנים מצד אורנג ולא על טעות בפורטל תקשורת אלא הפרות חוזה מצד החברה ורק מצד אורנג וחלקם חזרו על עצמם באותו חוזה יותר מפעם אחת וכל פעם שיש איום על תביעה המחלקה המשפטית הבינו שהם עשו "טעות" באופן מדהים אחרי שאמרו להם את זה שוב ושוב בטלפון,בסניפים,מנהלים... אגב אחד התרגילים שלהם יעלה להם כנראה בתביעה ייצוגית ענקית.

מאז שבן דב קנה את החברה, היא רק גונבת בכל דרך אפשרית מקרה או לא אנשים יחליטו בעצמם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 09-04-2013, 00:37
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אתה לא קורא אה? אני מדבר איתך..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
אתה לא קורא אה? אני מדבר איתך על קרוב ל 10 הפרות חוזים שונות ב 4 שנים מצד אורנג ולא על טעות בפורטל תקשורת אלא הפרות חוזה מצד החברה ורק מצד אורנג וחלקם חזרו על עצמם באותו חוזה יותר מפעם אחת וכל פעם שיש איום על תביעה המחלקה המשפטית הבינו שהם עשו "טעות" באופן מדהים אחרי שאמרו להם את זה שוב ושוב בטלפון,בסניפים,מנהלים... אגב אחד התרגילים שלהם יעלה להם כנראה בתביעה ייצוגית ענקית.

מאז שבן דב קנה את החברה, היא רק גונבת בכל דרך אפשרית מקרה או לא אנשים יחליטו בעצמם.


אני מקווה שאתה לא חושב שאצל המפעילות (הגדולות) האחרות המצב יותר טוב...
אני יכול להגיד לך בלב שלם - שספציפית בפלאפון השירות הוא זוועה, במרכזי "שירות" שלהם, הם בכלל לא מטפילם בנושאים פיננסים, הם ישר מפנים לשירות טלפוני, כנ"ל כל דבר אחר שהוא לא טכני או מכירתי.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 01-05-2013, 00:52
  בונגולים בונגולים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.09.04
הודעות: 223
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "בן דוב כבר לא עומד בראש החברה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
והשטויות שקיבלת יופיעו לך בהמשך הדרך גם בחברות הקטנות, פשוט הפורטל שלהם היום כל כך עלוב, שאין ללקוחות שלהם אפילו אפשרות להוריד תוכן כלשהוא מהאתרים שלהם (כי פשוט אין...)

בגולן טלקום לא יופיעו שום שטויות בהמשך כי נחש מה? אין את השטויות תוכן המיותרות האלה.
מה שכן יש זה אתר מפורט שבו אתה יכול לפתוח ולחסום כל שירות שהוא.
למה החברות האחרות לא עושות אתר איכותי כמו של גולן? אתה יודע מה יותר טוב מנציג מקצועי שעונה לך תוך שניה? אתר שבו אתה יכול לבצע בעצמך מה שאתה צריך, בלי ליצור קשר עם אף גורם מרגע הניוד ועד הניוד החוצה להרפתקה הבאה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 09-04-2013, 02:37
צלמית המשתמש של קוביבי
  משתמש זכר קוביבי קוביבי אינו מחובר  
מנהל פורום מערכות הפעלה - הרובע המייקרוסופטי.
 
חבר מתאריך: 07.10.04
הודעות: 13,777
LinkedIn profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי קוביבי שמתחילה ב "גולן טלקום - מעט תקלות תקשורת"

אחרי יום של חפירות באינטרנט וקצת שיחה עם השירות לקוחות שלהם מסתבר שמדובר בבעיה יחסית מוכרת שנובעת דווקא מהסכם הניוד שיש להם,
שינוי מצב נדידה לידני והתחברות לרשת golan t במקום בחירה אוטומטית שיפר את כל הבעיות הנ"ל, ואני מקווה שזה יעבוד גם כשלא אהיה במרכז הארץ

תשובות לשאלות ששאלתם:
סאם:
פינגים של ~400 וגלישה של 50-300K (אחרי התיקון עלה ל1-2.5 מגה)

שימי:
בגלל שראיתי ניתוק לפני מעבר אני מאמין שזה לא בגלל איכות קליטה כי לא היה סתם ירידה בעוצמת האות, אני מחוסר אנדרואיד אז אין לי איך לבדוק

נריון:
רציתי לחזור לאורנג', אבל המחיר לא היה אטרקטיבי מספיק מה-גם שאחרי השינוי, היום למעשה, לא היו לי בעיות בכלל.

תודה על הדיון המעניין, כנראה הייתי צריך לציין שהמטרה שלי היא לטפל בתקלה (גם מעיניין וגם בגלל שאני בספק שלהחליף חברה זו התשובה תמיד), אני אעדכן אם יהיה מה
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 05:53

הדף נוצר ב 0.45 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2019 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר