לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 24-05-2013, 12:10
  משתמש זכר Smilop Smilop אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.08.12
הודעות: 3,262
אשכול נבחר בטר פלייס בסכנת סגירה

הכסף בקופת בטר פלייס אזל, ובכירי החברה מנסים בשבועות האחרונים למצוא משקיעים שיזרימו מיידית מזומנים הדרושים להמשך הפעילות. אלא שלדברי מקורבים לחברה, עד כה לא הצליחו הבכירים להבטיח את הזרמת הכספים הנחוצה ליישום תוכנית הבראה, בלעדיה לא תוכל החברה להמשיך לפעול.
על-פי מקורבים להנהלת בטר פלייס, למאמצי הגיוס שותפים בכירי החברה לישראל. בסבב ההשקעה האחרון, הזרימה החברה לישראל סכום גדול משמעותית מחלקה היחסי בבעלות על בטר פלייס - סימן לכך שמשקיעים אחרים איבדו את אמונם. אם לא תצליח לגייס מזומנים ממשקיעים קיימים או חדשים, תחליט כנראה החברה לישראל על הפסקת פעילותה של בטר פלייס.

בשיחה שקיים לאחרונה בכיר בבטר פלייס עם ynet, הובהר כי ללא השקעה נוספת לא תוכל החברה להמשיך לפעול. עם זאת, אותו בכיר הביע אמון מוחלט ביכולת לגייס את ההון הנחוץ. יש לזכור כי בדו"חות כספיים שפרסמה החברה לישראל בחודש מרץ, צורפה לראשונה הערת "עסק חי" - אזהרה חמורה, שמשמעותה חשש מפני אי יכולתה של החברה להחזיר חובות.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4383691,00.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 24-05-2013, 23:45
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
יחי ההבדל הקטן
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Smilop שמתחילה ב "בטר פלייס בסכנת סגירה"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Smilop
הכסף בקופת בטר פלייס אזל, ובכירי החברה מנסים בשבועות האחרונים למצוא משקיעים שיזרימו מיידית מזומנים הדרושים להמשך הפעילות. אלא שלדברי מקורבים לחברה, עד כה לא הצליחו הבכירים להבטיח את הזרמת הכספים הנחוצה ליישום תוכנית הבראה, בלעדיה לא תוכל החברה להמשיך לפעול.
על-פי מקורבים להנהלת בטר פלייס, למאמצי הגיוס שותפים בכירי החברה לישראל. בסבב ההשקעה האחרון, הזרימה החברה לישראל סכום גדול משמעותית מחלקה היחסי בבעלות על בטר פלייס - סימן לכך שמשקיעים אחרים איבדו את אמונם. אם לא תצליח לגייס מזומנים ממשקיעים קיימים או חדשים, תחליט כנראה החברה לישראל על הפסקת פעילותה של בטר פלייס.

בשיחה שקיים לאחרונה בכיר בבטר פלייס עם ynet, הובהר כי ללא השקעה נוספת לא תוכל החברה להמשיך לפעול. עם זאת, אותו בכיר הביע אמון מוחלט ביכולת לגייס את ההון הנחוץ. יש לזכור כי בדו"חות כספיים שפרסמה החברה לישראל בחודש מרץ, צורפה לראשונה הערת "עסק חי" - אזהרה חמורה, שמשמעותה חשש מפני אי יכולתה של החברה להחזיר חובות.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4383691,00.html


אם אגסי הטמבל היה מפעיל טיפה את הראש, והיה מאפשר למי שרוכש את הכלי - להטעין באופן עצמאי את הרכב (כבר קיים בעולם).
אז אני יותר ממשוכנע שקצב המכירות של בטר פלייס היה הרבה יותר גבוה.

לא היה מזיק אם הם היו מביאים גם דגם ביניים שעולה 70-80 אלף ש"ח.

לא כל אחד יכול להרשות לעצמו רכב של 120K+.

אגב, במזרח הרחוק כבר יש חברה שהצליחה לפתח רכב שעובד על לחץ אוויר, עם 0 זיהום סביביתי.

הסיבה שהוא לא פורץ לשווקים, זה עקב הלחץ של חברות הנפט (שמן הסתם מתאגדות בתאגיד החזק בעולם).

כנראה יש לא מעט אנשים (מאוד חזקים), שדיי חוששים מאנרגיה נקיה, נגישה, וזולה...
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 25-05-2013, 00:39
צלמית המשתמש של MS_Rogue
  משתמש זכר MS_Rogue MS_Rogue אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.03.10
הודעות: 17,061
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "יחי ההבדל הקטן"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
לא היה מזיק אם הם היו מביאים גם דגם ביניים שעולה 70-80 אלף ש"ח.

לא כל אחד יכול להרשות לעצמו רכב של 120K+.


אם תוכל לבנות רכב חשמלי יעיל במחיר כזה... זו הבעיה האמיתית.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
אגב, במזרח הרחוק כבר יש חברה שהצליחה לפתח רכב שעובד על לחץ אוויר, עם 0 זיהום סביביתי.


למרות שחיפשתי, לא מצאתי שום אזכור של זה. נשמע לי כמו מחזור של האגדה האורבנית על המכונית הנקייה מ1990


ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
כנראה יש לא מעט אנשים (מאוד חזקים), שדיי חוששים מאנרגיה נקיה, נגישה, וזולה...


זה בולשיט. אפילו במימון ותמיכה של ממשלת ארה"ב, מכוניות חשמליות לא הגיעו לשום מקום. תבדוק מה קרה לFisker Automotive.... האגדה על קרטלי הנפט היא השקר שהירוקים מספרים כדי לתרץ מדוע מכוניות חשמליות לא ממלאות את הכביש. עובדתית, הפיסקר קארמה נמכרה ב100,000 דולר, מחיר מטורף בהתחשב בכך שסובארו אימפרזה חדשה עולה בערך 25000 דולר בארה"ב.... פיסקר, למרות כל ההשקעה הממשלתית, פשטה את הרגל.
_____________________________________
מר רוג - כי החיים קצרים מדי לשמות מלאים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 25-05-2013, 07:24
  The_Equivocator The_Equivocator אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.04
הודעות: 16,543
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי MS_Rogue שמתחילה ב "[QUOTE=Narion]לא היה מזיק אם..."

ציטוט:
זה בולשיט. אפילו במימון ותמיכה של ממשלת ארה"ב, מכוניות חשמליות לא הגיעו לשום מקום. תבדוק מה קרה לFisker Automotive.... האגדה על קרטלי הנפט היא השקר שהירוקים מספרים כדי לתרץ מדוע מכוניות חשמליות לא ממלאות את הכביש. עובדתית, הפיסקר קארמה נמכרה ב100,000 דולר, מחיר מטורף בהתחשב בכך שסובארו אימפרזה חדשה עולה בערך 25000 דולר בארה"ב.... פיסקר, למרות כל ההשקעה הממשלתית, פשטה את הרגל.


זה שהאמריקאים אוהבים משום מה רכבים עם 1000 ליטר, ורק מחירי הדלק גרמו לאמריקאי המטומטם לקנות רכבים כמו סובארו, מסביר למה רכב חשמלי לא יתפוס בקלות בארה"ב.
אם הקארמה עולה 100K$ אז משהו שם נכשל בתכנון! תבדוק מה מחירו של הניסן-לייף, וכיצד הוא מצליח בעולם(יחסית).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 25-05-2013, 16:07
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
הכוונה היא לעלות מקור האנרגיה, שכאמור באנרגיה סולארית - מגיע בחינם.
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי mc3 שמתחילה ב "לכל הפחות עלות הפאנלים ועלות..."

לא צריך לשלם כסף או לבצע פעולה מסובכת בכדי להגיע אליו.
כל האמצעים לרתום אותו לא נכללים בהגדרה של "עלות מקור אנרגיה" - בניגוד למשל לאנרגיה מדלקים מאובנים, שכדי להגיע אליהם צריך בד"כ לבצע מחקר, לבצע דגימות ולאחר מכן לקדוח בכדי לשאוב אותו.
בעתיד, כאשר הטכנולוגיה תשתכלל עוד יותר - לא מן הנמנע שלא תצטרך שטחים נרחבים בכדי לאסוף מספיק אנרגיה סולרית בכדי לספק את הצרכים שלך - אולי יספיק אפילו פאנל של מטר על מטר שתשים על גג הבית שלך והוא יספק לך חשמל בכמות שתאפשר לך להפעיל כל מה שיעלה על רוחך בבית, למשך כל זמן שתחפוץ. אולי אפילו עלות היצור שלו תהיה זניחה...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 25-05-2013, 18:54
צלמית המשתמש של mc3
  mc3 mc3 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.07.11
הודעות: 459
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "הכוונה היא לעלות מקור האנרגיה, שכאמור באנרגיה סולארית - מגיע בחינם."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי efekt
לא צריך לשלם כסף או לבצע פעולה מסובכת בכדי להגיע אליו.
כל האמצעים לרתום אותו לא נכללים בהגדרה של "עלות מקור אנרגיה" - בניגוד למשל לאנרגיה מדלקים מאובנים, שכדי להגיע אליהם צריך בד"כ לבצע מחקר, לבצע דגימות ולאחר מכן לקדוח בכדי לשאוב אותו.
בעתיד, כאשר הטכנולוגיה תשתכלל עוד יותר - לא מן הנמנע שלא תצטרך שטחים נרחבים בכדי לאסוף מספיק אנרגיה סולרית בכדי לספק את הצרכים שלך - אולי יספיק אפילו פאנל של מטר על מטר שתשים על גג הבית שלך והוא יספק לך חשמל בכמות שתאפשר לך להפעיל כל מה שיעלה על רוחך בבית, למשך כל זמן שתחפוץ. אולי אפילו עלות היצור שלו תהיה זניחה...


בהצלחה להפעיל כל מה שעולה על רוחך ממטר מרובע של קולטים (1kW בתרחיש הכי אופטימי: נצילות 100%, שמש בזנית, מיקום בקו המשווה ואפס ענננות). הפיזיקה תמסור לך ד"ש כל פעם שתרצה להכין קפה.

בשורה התחתונה מה שמשנה זה המחיר בשורה התחתונה, כרגע כל דבר סולארי/חשמלי/היברידי יקר יותר. אולי והלוואי שזה ישתנה בעתיד אבל יש עוד זמן.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 25-05-2013, 22:45
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי The_Equivocator שמתחילה ב "[QUOTE]בכל אופן, אנרגיה טהורה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי The_Equivocator
אין דבר כזה 0 עלות, תשכח מזה.


יש כבר תאוריות לבניית תחנות כוח לאנרגיה נקיה - בעלות ייצור מאוד מאוד נמוכה.

לא משנה איך תסתכל על זה, שימוש בנפט \ גז לייצור אנרגיה, זה דרך פרימיטיבית, ולדעתי היא נובעת כיום אך ורק משיקולים פוליטים.

בעתיד אתה תוכל עם קילוגרם אנטי חומר אחד להפיק אנרגיה לכל העולם, ומדובר באנרגיה טהורה.

אז כן - היום זה נשמע כמו מד"ב, אבל בעתיד הלא רחוק (לדעתי עד סוף המאה) זה כבר יהיה חלק מהחיים שלנו.

בעניין אנרגיה סולארית - אם התחום הזה היה ממשיך להתפתח, היו מצליחים עם הזמן ליצור הרבה יותר אנרגיה מכל קולט שמש, בגלל שהתחום כרגע מתפתח בצורה מאוד איטית, התוצאות בהתאם.

בשורה התחתונה - הכל פוליטיקה.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 25-05-2013, 14:15
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
אני דווקא יכול לדעת. הפרוייקט מתפשט גם לאירופה וגם ליפן, וגם שם יש נסיינים של הרכב.
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "[QUOTE=efekt]הונדה הצהירה שעד..."

בנקודה מסויימת הוא יגיע למקום בו לא ניתן יהיה להתעלם ממנו, וכאשר הרכב ייוצר בעלות שתאפשר מכירה סדירה שלו (כרגע, עולה ליצר כל רכב כזה בסביבות ה-130 אלף דולר) והתשתית לתדלוק שלו תהיה נפוצה מספיק - אני דיי בטוח שיצרנים אחרים יבואו בעקבות הונדה ובתקווה הצריכה של דלק מאובנים יצטמצם ויעלם לגמרי...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 25-05-2013, 23:10
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
לפי מה שקראתי, העלות היא אכן המכשול המרכזי כרגע...
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי mc3 שמתחילה ב "אז המכשלה היחידה היא עלות..."

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX_Clarity

הרכבים האלה כיום מושכרים בחוזים ארוכי-טווח במחיר של 600$ לחודש. עלות התדלוק היא מאוד נמוכה, ונצילות האנרגיה של מימן היא גבוהה מאוד (כמעט 116 ק"מ לקילו מימן, כאשר קילו מימן עולה בסביבות ה-5$ - וכמובן אין לשכוח שמימן הוא הגז הכי נפוץ ביקום).
אז כן, אם הונדה מקווה שב-2018 היא תוכל להתחיל ביצור המוני של רכבים מהסוג הזה - נראה שאכן העלות היא הגורם המעכב הגדול ביותר. הרכבים שנמסרו בהשכרה כיום הם כבר על הכביש כמה שנים: בקליפורניה, באירופה וביפן.

_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 26-05-2013, 00:37
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "לפי מה שקראתי, העלות היא אכן המכשול המרכזי כרגע..."

לפי http://www.eia.gov/petroleum/gasdiesel/, המחיר הממוצע לגלון בנזין הוא 3.6 דולר. כדי להגיע למחיר של 5 דולר, אנחנו צריכים להכפיל את הכמות ב 1.38, כלומר 1.38 גלון. 1 גלון הוא 3.78541178 ליטר לפיכך 1.38 גלון הם 5.25751636111 ליטר. ההיברידית שאני נוהג בה היום נותנת לי מינימום 20 ק"מ לליטר. נכפיל 5.25751636111 ב 20 (או יותר), ויוצא לנו... 105 ק"מ באותה עלות - כל זאת בהנחה שהאוטו שלי עושה רק 20 ק"מ לליטר, ולדעתי בד"כ הוא עושה מעט יותר. ויש גם היברידיות פחות כבדות משלי (למשל לא עם מנוע 1.8...) שבטוח עושות מספרים גבוהים יותר...

פספסתי במספרים בגלל שעת כתיבת ההודעה, או, שלא רק העלות הראשונית היא בעייה כאן? (בהנחה שאנחנו טומנים את הראש בחול לגבי העובדה שיום אחד האנרגיה הפוסילית תיגמר, שזה בדיוק מה שאנחנו עושים, ולמה שמישהו יקנה רכב שקשה מאוד לתדלק בשביל רווח שולי ביותר בכיס?)

עריכה: ואחרי שקראתי את הערך המקורי בויקיפדיה - אני רואה שבחרת לציין שהעלות היא 5$ לקילוגרם, למרות ששם כתוב ש"בין 5$ ל 10$" - או במילים אחרות - תדלוק המכונית המיוחדת והיקרה הזו יעלה במקרה הטוב כמו שעולה לתדלק רכבים בטכנולוגיה שכבר קיימת היום, ומחירה כחמישית, או שהוא יהיה יקר יותר... עד פי 2. כל עוד מחירי הבנזין נשארים ברמה שלהם היום, אני לא רואה שום הצדקה הגיונית למישהו ליסוע ברכב שכזה... אא"כ טעיתי במספרים, ואם כך, אשמח אם תתקן אותי...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 26-05-2013, 09:36
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
אז ככה:
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "לפי..."

לפי הערך על הרכב בויקיפדיה, אותם 116 ק"מ לכל קילו מימן זה הטווח הממוצע של הרכב. למעשה, הטווח שלו הוא 124 ק"מ/קילו בנסיעה בתוך העיר, ו-108 ק"מ/קילו בנסיעה בינעירונית.
על פניו, מבחינת המחיר לאזרח ארה"ב - אין פה יתרון ממשי מבחינת עלות דלק.
אבל, יש פה יתרון גדול מאוד מהרבה מאוד בחינות אחרות: הדלק הוא כאמור, מימן. תוצר השריפה של מימן הוא אדי מים - לחלוטין לא מזהם. זה יתרון גדול מאוד לאנשים שרוצים לשמור על הסביבה. בנוסף, מימן הוא לא דלק מאובנים, קל מאוד לייצר אותו ולכן לא סביר שהוא אי-פעם יגמר - בניגוד לדלק מאובנים.

עכשיו, כל זה בהשוואה ללקוח האמריקאי הממוצע - אבל לא כולם חיים בארה"ב, יש כאלה שחיים בישראל או בהולנד, שם הדלק ממש לא עולה 5$ לגלון - בשביל לקוחות כאלה זו יכולה להיות עסקה מאוד משתלמת.
עוד יתרון הוא מבחינת טווח הנסיעה. אם אתה נוסע בממוצע 116 ק"מ לכל קילו מימן - כמה כבר קשה יהיה לרכב לסחוב 10 קילו מימן? או אפילו 20? כנראה זו לא תהיה בעיה, ולכן טווח הנסיעה בין תדלוק לתדלוק יהיה גדול מאוד - ובהקבלה לבנזין, תצטרך מיכל דלק של יותר מ-100 ליטר בשביל להגיע לטווח נסיעה שמימן יכול להפיק מ-20 ק"ג...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"



נערך לאחרונה ע"י efekt בתאריך 26-05-2013 בשעה 09:39.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 26-05-2013, 19:03
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "אז ככה:"

אני מסכים שמבחינה ירוקה זה עדיף. אבל עם ירוק לא הולכים למכולת (אא"כ הירוק הוא הצבע על השטרות שלך...) - וירוק לא משנה ליותר מדי אנשים. בטח לא כשזה אומר שהם יכלו לקנות 5 מכוניות במחיר של מכונית ירוקה אחת...

אתה יוצא מנקודת הנחה שבמדינות אחרות הדלק יותר יקר מאשר ארה"ב (ואתה צודק), אבל מאין לך שלא אותו דבר יקרה עם המימן, כשהוא יהיה הדלק? קח את ישראל לדוגמא - הרי יותר ממחצית ממחיר הדלק, אינו קשור בכלל לעלות הדלק - כלומר העלויות שמשיתים עלינו יושתו בדיוק באותה מידה על מימן - פשוט משום שאלו עוד מסים ל"עשירים" (בעלי הרכב הפרטי)...

בקיצור, אולי כשהרכבים האלה יהיו בעלות של ההיברידיות, יהיה על מה לדבר. וגם אז, תשתית תדלוק. וכנראה שעד שמחירי הבנזין לא יעלו מאוד (לקראת סיום הפוסיליים), או שמחירי המימן ירדו מאוד, אני בספק שנראה מעבר מאסיבי... כמו שהיום רק מעטים עוברים להיברידי, חרף הטבות המס שהיו במדינה. (אני אישית מאוד מרוצה...)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 26-05-2013, 19:49
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
תראה, מימן הוא בכ"ז הגז הכי נפוץ ביקום, וקל מאוד לייצר אותו
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "אני מסכים שמבחינה ירוקה זה..."

למעשה אני חושב שאם הוא יהיה מקור הדלק העיקרי של רכבים פרטיים, עלות היצור תרד עוד יותר פשוט בגלל הכמות אותה ייצרו (ומן הסתם, פישוט תהליכי יצור שיבואו בעקבות זאת).
גם מחיר המכונית ירד לרמה סבירה, וכשתתחיל תחרות בין היצרניות וכל אחת תציע רכבים המונעים במימן, המחיר ירד עוד יותר.
בנוגע למיסים - נו, אין מה לעשות...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:50

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר