לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #16  
ישן 06-10-2014, 15:26
צלמית המשתמש של DZZ
  DZZ DZZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.07
הודעות: 5,149
זה לא כך
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "אם הבנתי נכון את כל נושא הרוטור הכפול"

נכון אמנם שברוטור כפול קוטר הרוטור קטן יותר מזה של מסוק באותו משקל עם רוטור יחיד, אולם זה לא השיקול העיקרי כאן. במסוק מקובל ישנה מגבלת מהירות ברורה מאד מכיוון שהלהב המתקדם הוא בעל עילוי גדול מהלהב הנסוג. בטווח מהירויות קטן יחסית הדבר נסבל וישנן כל מיני שיטות לפצות על כך. בדור הבא של מסוקים, אחת מדרישות היסוד היא מהירות גבוהה. הפתרון כאן הוא רוטור קואקסיאלי קשיח ומדחף אחורי. רוטור קשיח (שלא כרוטור גמיש המקובל במסוקי קמוב) מאפשר צמצום המרחק בין הרוטורים, סינכרון הגפים מאפשר סימטריה מבחינת גף מתקדם וגף נסוג מכל צד. יחד עם מערכת שליטה אווירודינמית משוכללת ומערכת להקטנת וויברציות, ניתן להגיע למהירויות שמסוק לא טס בהן קודם. יש להזכיר כאן את פרוייקט ABC = ADVANCIND BLADE CONCEPT של סיקורסקי שסלל את הדרך למערכת הזו. מבחינה היסטורית היו כבר בעבר ניסיונות דומים, והידוע בהם היה ה-CHEYENE, אך אלה לא היו בשלים מבחינת הטכנולוגיה.

נערך לאחרונה ע"י DZZ בתאריך 06-10-2014 בשעה 15:29.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 04-07-2015, 17:56
  strong1 strong1 מחובר עכשיו  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 15,991
Bell sees V-280 Valor as common attack-utility platform
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "המתמודדים במכרז JMR-TD, מסוק העתיד של הצבא האמריקאי"

http://www.flightglobal.com/news/ar...latform-414269/

Chris Gehler, Bell’s director of global business development for advanced tiltrotor systems, told Flightglobal in a recent interview that the V-280 has the potential to be both a troop carrier and gunship when outfitted with different payloads, and the company is already in discussions with the US Marine Corps about the design. “We already know the Marine Corps would like to have one aircraft replace utility and attack,” Gehler explains. “We’ve been working with them on developing an attack variant of the V-280 that could be – whether it’s wholly attack or one that can be interchangeable back between utility and attack – if not the same airframe, very identical.”


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.flightglobal.com/assets/getasset.aspx?itemid=62373]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.flightglobal.com/assets/getasset.aspx?itemid=61561]
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 02-09-2017, 22:49
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 9,607
V-280 של בל מתקרב לטיסת בכורה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "המתמודדים במכרז JMR-TD, מסוק העתיד של הצבא האמריקאי"

בצילומים ממפעל ההרכבה של בל באמרילו, טקסס אפשר להבחין בכלי, מוכן לניסויי מנועים.

מפרט בסיסי:
- צוות של 4 (2 מכונאים מוטסים?)+14 נוסעים
- מהירות שיוט 280 קשר (ומכאן השם), מהירות מירבית 300 קשר. כמעט כפול מהבלק-הוק.
- טווח קרבי 500-800 מייל; טווח העברה 2,100 מייל במהירות 210 קשר


- מדגים כמעט מלא החל ניסויי הרעדה בפרואר 17'.
- טיסת בכורה מתוכננת לספטמבר
- כפי שניתן לראות, בניגוד ל- V22, המנועים קבועים ורק הפרופרוטור והממסרת חגים על ציר. כפי שהיצרן מסביר:
ציטוט:
“The output shaft is connected to the drive system through a spiral bevel gearbox that transfers power to the fixed gearbox and proprotor gearbox, which rotates on two big spherical bearings driven by a conversion actuator mechanism.”


כך שהתכנון המכני פשוט בהרבה (לא צריך צנרת דלק והידראוליקה וקווי מתח ונתונים גמישים), ויש פחות פליטה מטה בנחיתה ובהמראה. יש גיבוי מכני בין המנועים.

המדחפים הענקיים קרובים מאוד לגוף- מעניין היכן יינשא החימוש בגירסא החמושה. מתחת לגוף כמו באחת ההדמיות? לא בטיחותי. אולי הגוף יהיה צר בסגנון הקוברה?

מעניינים גם הפודים של הגלגלים המתקפלים- הם לא הופיעו בהדמיות הראשונות. מעניין מה השתנה.

מבצעית, מעניין אם מישהו ריכז את לקחי ה- V22 (אסור לכלים לנחות ולהמריא ברווח קרוב מדי, אסור להשתהות בענן אבק, הסבה מורכבת ממסוק רגיל וכו'), השליך אותם על הכלי הזה, וחשב איך להעריך את ה- V280 מבצעית לפיהם.


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה







https://theaviationist.com/2017/08/...raft-prototype/

https://theaviationist.com/2017/08/...raft-prototype/

נערך לאחרונה ע"י קרן-אור בתאריך 02-09-2017 בשעה 22:54.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 03-09-2017, 02:03
  עידו גנוט עידו גנוט אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.09.05
הודעות: 5,542
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "V-280 של בל מתקרב לטיסת בכורה"

מכיוון שכתבתי כמה פעמים על החשיבות של ה-V22 בשרשור אחר כאן ויצא לי לבדוק כמה פרטים לגביו משהו אחד שמטריד אותי הוא ששוב יש לנו פה כלי שלא ממש יכול לשאת כלי רכב (ה-V22 יכול לשאת רכב אחד בצפיפות חריגה ולא ברור לי כמה לוחמים יחד איתו). כלי כזה שהוא בעל טווח יפה ומהיר חייב להיות מסוגל לשאת גם רכבים בנוחות - פריקה מהירה + אידאלית 2 + צוותים - זה צריך כמובן להיות כלי הרבה יותר גדול - יש משהו כזה בפיתוח? (דברים עתידניים על הנייר כולנו ראינו אני מניח, אני מדבר על משהו קונקרטי - כי הצורך אני מניח בוודאי ברור לכולם - ובמיוחד לכוחות מיוחדים).
_____________________________________
עידו גנוט, מייסד ועורך ראשי
MegaPixel - אתר הצילום הישראלי
עמוד הפייסבוק שלנו.
www.MegaPixel.co.il
http://lensvid.com/ - אתר סרטוני הוידאו לצלמים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 23-03-2019, 17:07
  TrrOiK TrrOiK אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.18
הודעות: 321
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "המתמודדים במכרז JMR-TD, מסוק העתיד של הצבא האמריקאי"

הפרויקט מתקדם יפה.
לאחר שראינו כבר לפני מספר חודשים את הבל V-280 טס ובועט:


לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

צוות סיקורסקי-בואינג משחררים לאוויר את המתחרה - SB1 Defiant
תוצר פיתוח של ה S-97 Raider.
וידאו:
https://www.youtube.com/watch?time_...7&v=k1rfrUizdX4

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
בשלב זה, טיסת ריחוף ללא הפעלת הרוטור האחורי להדגמת טיסה אופקית.
מין הסתם יגיע בשלבים הבאים של טיסות המבחן.

כפי שניתן להבחין, בשונה ממדגים הטכנולוגיה S-97 raider
ה SB1 Defiant מסוק בגודל מלא (במידה ויזכה - אב טיפוס טרום ייצור).


לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

S-97 raider ישמש כנראה בסיס לפיתוח מסוק סיור ו\או תקיפה עתידי.

נערך לאחרונה ע"י TrrOiK בתאריך 23-03-2019 בשעה 17:30.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 26-03-2020, 23:39
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 9,607
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "המתמודדים במכרז JMR-TD, מסוק העתיד של הצבא האמריקאי"

לפי אתר DANGER ROOM, צבא ארה"ב בחר בחברות בל וסיקורסקי להמשיך לשלב האב-טיפוס בתוכנית FARA למסוק סיור חמוש עתידי.

המתחרות האחרות היו בואינג, הצעה משותפת של AVX ו- L3, והצעה משותפת של נורתרופ-גרומן, רייתאון ו- Karem aircraft.

ההצעה של AVX- המכוערת ביותר, בעיני.

[תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה



ההצעה של KAREM- נראה כמו מטוס שמישהו חיבר לו רוטור

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה





האתר מנתח כי ההצעה של בל ("אינוויקטוס 360") נחשבת הפשוטה ומועטת הסיכונים ביותר,
וההצעה של סיקורסקי מסובכת טכנית, אבל מתבססת על ה- S-97 raider שכבר טס.

הכוונה היא לקבל אבי-טיפוס ב-2022, ולבחור מנצח ב-2024.

במקביל, נמשכת תוכנית FLRAA למסוק סער עתידי. שם המתמודדות הן סיקורסקי וצוות של בל ובואינג.

זה הפסד גדול לבואינג- כיום מסוקי האפצ'י שלה מבצעים את משימת הסיור הזו.


ההצעה של בל היא קונבנציונלית לגמרי, כשכל ההצעות האחרות כללו pusher prop להשגת מהירות גבוהה. מעניין אם זה רומז משהו על תוכנית FLRAA- האם הגיוני שמסוק הסער יהיה מהיר יותר ממסוק הסיור?..

וכמובן- מה הסיכוי שצבא ארה"ב יוציא מיליארדים לרכוש מסוק סיור, שנים ספורות אחרי שהוציא משירות את המסוק הקודם ללא תחליף?..

נערך לאחרונה ע"י קרן-אור בתאריך 26-03-2020 בשעה 23:44.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 11-04-2020, 08:25
  aw1 aw1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.10
הודעות: 931
שמרנות מקבלי ההחלטות
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "עידן הכלים הבלתי מאויישים הוא..."

את כל ההחלטות בנושא פיתוח ציוד צבאי מקבלים אנשים מסוג מסוים.
רוב מקבלי ההחלטות בצבא ובמיוחד בצבא האמריקאי שהוא צבא מקצועי -הגנרלים מקבלי ההחלטות הם אנשים סביב שנות ה-60 שלהם, עברו קרבות ומלחמות קלאסיות ורגילים להפעיל כוחות בצורה ובסדר גודל מסוים כפי שהם עשו עשרות שנים..הפוליטיקאים המאשרים את ההחלטות הם אנשים הצריכים להבחר כל פעם מחדש, לקחת סיכונים זה לא חכם עבורם.
להחליט היום לאנשים אלה על כלים לא מאוישים ללא חיילים, כלים המופעלים בלהקות על ידי מחשבים ומשגיחים אנושים בודדים..מעל ליכולתם.
ואז מה עושים- ממשיכים בפלטפורמות שהיו, רק משוכללות יותר בפרמטרים הנוחים להבנה ולקבלה-טווח, מהירות, תמרון, כושר נשיאה, פלטפורמות נשק טובות יותר. ובמקביל, אי אפשר להתעלם מהכלים הלא מאוישים וממשיכים לפתח במקביל גם אותם.

נערך לאחרונה ע"י aw1 בתאריך 11-04-2020 בשעה 08:26. סיבה: כתיב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:52

הדף נוצר ב 0.36 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2020 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר