18-06-2013, 13:43
|
|
|
חבר מתאריך: 24.01.05
הודעות: 99
|
|
הגדרת Hotbox כמודם\ברידג' - עבודה מול התמיכה\שירות של הוט - אני משתגע
היי,
בצער רב וביגון קודר אתמול עברתי מתשתית בזק + ספק 014 במהירות 50 מגה להוט + הוט.נט במהירות 100 מגה. (באסה, אבל לא תלוי בי)
קיבלתי מהם את הצעצוע שלהם שנקרא Hotbox, מה שמסתבר שיש לו קושחה מסורסת ולא ניתן להפוך אותו לעבודה במצב modem/bridge באופן עצמאי. לאחר חיפוש הסתבר שזה רק מול השירות\תמיכה שלהם ומאתמול בערב הם פשוט לא מבינים מה אני רוצה מהחיים שלהם.
אני מתקשר לתמיכה טכנית ומסביר לנציג שאני רוצה להגדיר את המכשיר במצב מודם, והוא שולח אותי לשירות לקוחות, מול השירות לקוחות אני מסביר להם את המצב והם טוענים שכל מה שהם יכולים לעשות (ועוד אחרי שהנציגה מתייעצת עם הבכירים שלה אולי 20 דקות) זה לכבות לי את ה wireless במכשיר. אני מסביר להם שאני לא צריך אותם בשביל זה, ושאני יכול לעשות את זה לבד.
שוב מעבירים אותי לתמיכה - אני מסביר לנציגה שם מה אני רוצה, והיא שוב שולחת אותי לשירות לקוחות. ניסיתי להסביר לה ולפרט אבל מבחינתה אין שום הבדל בין router לבין wireless access point. פשוט בורות מוחלטת. (לפחות למישהו שזאת אמורה להיות העבודה שלו...)
מבחינת הנציגה בטכני - ברגע שאני מכבה את ה WAP , המכשיר הופך ל "מודם שניתן לחבר אליו 4 מחשבים בצורה קווית" - WTF?!
מישהו שכבר עשה את זה בעבר אולי יודע מה הסלנג המקצועי הקלוקל שאני צריך להגיד להם ע"מ שיבינו שאני רוצה שהמכשיר יעבוד בשכבה 2 בלבד? והאם זה מול הש"ל או הטכני?
אני עוד רגע מתחיל לתלוש שערות מהראש.
תודה מראש.
|