לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 12-07-2013, 02:06
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
hot והקו טלפון בבית שלה, ביקורת צרכן קשה מאוד

הסיפור התחיל כאשר אדם איקס החליט לעבור לטריפל של הוט, כאשר הקו טלפון בבית שלו היה אצל בזק והמחיר של הוט עם הדקות היה לו נוח תקציבית.

עד כאן בסיפור הכל טוב, אבל אז הטלפון בבית הפסיק לעבוד ועכשיו אנחנו מגיעים לחלק המעניין לגבי השירות של הוט.

לקוח איקס התקשר לשירות הלקוחות של הוט של הטלפון בבית, עבר מספר נציגים שלא הבינו כלום ולא עזרו לו, עד שבשיחה הרביעית הגיע לנציג שהגדיר את ה hotbox נכון לשלם שינוי והטלפון עבד לו שוב.

אחרי מספר ימים הטלפון שוב הפסיק לעבוד, ועכשיו הגענו לחלק המעניין בסיפור ואם חשבתם לעשות אצל הוט קו טלפון בבית תחשבו על זה שוב ושוב לפני שתעשו אצלם טריפל עם טלפון בבית.
לקוח איקס של הוט עובד עד 4 כל יום ולכן יש לו זמן מ 4-5 בערב להתקשר אליהם ולכן הוא עשה את זה שוב וחשב שיקבל שירות והוא לא ידע לאיזה סיוט הוא הולך להיכנס עם הוט.
בשיחות הראשונות הנציגים לא ידעו לטפל בבעיה בכלל וגם ניתקו אותו כל פעם מהשיחה, כאשר לכל נציג הוא אמר שהייתה עם ההגדרה ונציג אחר עם תיקן את זה שבוע וחצי לפני וחשוב לומר שאף אחד מאותם נציגים ומנהלים לא הבין את זה,אבל הובטח טכנאי תוך 21 יום.

בסוף אחרי שבוע וחצי ושעות עם המתנה וניתוקים מצד הוט באופן חד צדדי, הוא הגיע למנהל סוף כל סוף שהבטיח לו טיפול בזה וטכנאי מהר. אותו אדם המתין לטכנאי כמה ימים בגלל הסוף שבוע והיום הטכנאי הגיע אליו לבית. חשבתם שכאן הסיפור נגמר והוא קיבל שירות והקו עובד לו? טעות מכאן זה רק הולך ונהיה עוד יותר גרוע.

היום (יום א) הטכנאי הגיע אליו לבית החליף לו גם ממירים שעושים בעיה בטלויזיה, hot magic hd מקליט בדגם שלא עושה בעיות ואחרי זה פנה לסדר את הבעיה בטלפון.
עכשיו הסיפור המצחיק שהטלפון חזר לעבוד לזמן קצר וכרנאה נציג תמיכה בודד שמבין מה הוא עושה תיקן את ממרכז השירות, אבל בגלל שהייתה בעיה הטכנאי החליף את ה hotbox באחר בכל מקרה, ומכאן הסיפור רק מציג את hot בדרך אווילית וכמובן בלי לתת שירות ללקוח איקס.

אחרי ההחלפה של ה hotbox, הטכנאי התקשר למרכז שירות ושרף חצי שעה ולא ענו לטכנאי של הוט כל הזמן הזה ותוסיפו שלא הייתה לו סוללה חלופית לטלפון, ולכן הוא הלך לרכב להחליף/ לטעון אותה.
אחרי שהוא חזר הוא התקשר למרכז שירות שוב והמתין על הקו עוד שעה עד שענו לו וגם לטכנאי של הוט הם פשוט ניתקו לו את הטלפון!!! אחרי רבע שעה הם חזרו אליו ואתם יכולים להבין שהם לא הפעילו את טלפון גם אחרי שהם אמרו לו לחזור על בדיקות וכל מיני דברים אחרים.

אחרי שעתיים של עבודה של אותו טכנאי שרוב הזמן היה לחכות לתשובה מהמוקד שירות של הוט הטכנאי הלך ולא היה לו מה לעשות לסדר ללקוח איקס את הבעיה ולקוח איקס לחץ לו את היד ואמר לו שהוא לא אשם וזה בסדר גמור.
הטכנאי אחרי שעשה את כל הבדיקות שהוא יכול ועשה החלפה ל hotbox פעמיים להיות בטוח כבר הבין כמו לקוח איקס שהבעיה היא במרכז שירות של הוט למרות שאותו אדם במרכז שירות שדיבר עם הטכנאי לא הבין את זה ןלא עזר כלום.
חוץ מהטכנאי של הוט שלא קיבל מהוט תשובה במשך שעה וחצי, גם לקוח איקס ניסה להתקשר בו זמנית לתמיכה של הטלפון של הוט, אבל נותק מספר פעמיים וגם ניסה להגיע למנהל דרך הצטרפות לטריפל וגם שם הוא נותק על ידי המוקדנים של הוט ואם לא ניתקו אותו אז השאירו אותו בהמתנה במשך זמן של קרוב לשעה שלמה על הקו ולא העבירו אותו למנהל.

כאן הסיפור לא נגמר עם לקוח איקס והוא רק נהיה יותר גרוע.
אחרי שהטכנאי של הוט הלך, הוא התקשר ברצון לקבל מנהל שוב וחיכה רק לתמיכה של הטלפון של הוט ולא ניסה דרך הצטרפות לטריפל של הוט שוב פעם, אבל הוא נותק שוב מספר פעמיים עד שנציג ענה לו ושוב לא הקשיב לו, אבל הוא העביר לפי הדברים שלו את התלונה למנהל שיענתו הבטיח לטפל בלקוח איקס.
חשוב לומר שאותו מנהל לא חזר ללקוח איקס ביום א כאשר לקוח איקס אמר להם שהוא רוצה להתנתק מהטלפון של הוט ואם אותו מנהל לא חוזר אליו תןוך שעה שינתק אותו גם מכל הטריפל של הוט בכלל.

המצב של לקוח איקס כרגע הוא שאין לו קו בבית של טלפון וחושב לומר שלקוח איקס לא צעק ולא איים על שום נציג של הוט והוט יכולים לבדוק את ההקלטות שלהם ולראות את זה במידה ויש להם תלונות על הביקורות הזאת נגד הוט.
יום א, בזק יקבלו אליהם את הקו חזרה, כי הוט השפילו כאן לקוח ואם הוא היה מקליט את כל האירועים כמו שאמרתי לו סביר להניח שהיה אפשר לתבוע אותם גם על סכום יפה מאוד של פיצוי, אבל כל השיחות טלפון והאורך שלהן יש היסטוריה שלהן אצל הספק של הנייד למקרה והוט חושבים שהם יכולים לטעון שהמקרה לא היה.

הפסקה הזאת היא למי שקרא עד לכאן את הפוסט.
אני לא לקוח איקס, אבל אני מכיר את לקוח איקס אישית וראיתי מה הם עשו לו שהייתי בבית שלו כולל בזמן שהטכנאי היה אצלו, ולא ראיתי שירות כזה משפיל גם אצל orange שהם תחתית המדרגה או לפחות ככה חשבתי, ולכן אם חשבתם לעשות אצל הוט טריפל אל תעשו אצלם טריפל כי שירות לא תקבלו לטלפון במידה ותהיה לכם בעיה.

אם משהו מהוט קורא את הפוסט הזה הפסקה הזאת היא בשבילכם, המנהלים שלכם במוקד של הטלפון ורוב המוקדנים באותו מוקד הם אווילים בצורה מוחלטת לחלוטין ולא יודעים לעזור ללקוחות שלכם שכנראה עזבו לבזק בגלל החוסר שירות וכל הניתוקים מאותו מוקד של הטלפון ללקוחות ויש לכם מזל שלקוח איקס לא דאג להקלטות של שיחות ודאג שיהיה לו וידאו מה הלך בזמן הביקור של הטכנאי.
אני אדבר איתו שיגיע לעו"ד ביום א ודרכו לקבל את כל השיחות שלו אצלכם ודרך השיחות שלכם ל"שירות יותר טוב" תקבלו אולי תביעה נחמדה לפיצוי לקוח איקס כספית, אם עו"ד מאשר שיש פה קייס נגד הוט ופיצוי כספי יפה. המוקד של הטלפון שלכם עבר כל גבול אפשרי כולל פגיעה בכבוד הלקוח שוב ושוב.


אם הפוסט הזה הולך להציל משהו מאותו בזוי אצל הוט עם המוקד של הטלפון, הוא היה שווה הזמן של הכתיבה שלו, ועדיף לשלם קצת יותר לבזק ויותר על הדקות אבל לקבל שירות כאשר יש תקלות בטלפון של הבית.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 12-07-2013 בשעה 02:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:19

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר