לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 24-07-2013, 22:00
צלמית המשתמש של סוכן שקט
  משתמש זכר סוכן שקט סוכן שקט אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.03.02
הודעות: 3,684
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ori שמתחילה ב "כשלון מהדהד לציונות הדתית - נבחרו שני רבנים ראשיים חרדים"

הכישלון הוא יותר לדתית מאשר לציונות.
כי האמת שאין קשר בין רוב ההלכה לציונות.
ואני מתכוון ב כשרות\גיור\נישואים\ גיטין.
כי כשזה מגיע להלכות ארץ ישראל אין מיקל בהלכה כמו הרב יוסף.למשל לגבי היתר מכירה ויבול נכרי.
ואז אכן הדתיים הפסידו, כי לפי הרב אליהו אסור למכור קרקע לנכרי, מה שסותר את ההיתר מכירה.
אבל בכל החזיתות הציבור הישראלי רק הרוויח מזה שאלה המציגים את עצמם בציונים דתיים לא נבחרו.
הלא הם היו מקשים עליהם הרבה יותר.

נ.ב. אני אישית כחרדי העדפתי את הרב אליהו.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
שלום עושים עם אחים, מלחמה עושים עם אויבים.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי יחזקאל
וקראתי עליו לכל הרי חרב נאם אדני אלןהים חרב איש באחיו תהיה



Oui nous irons nous faire casser la gueule en cœur, Mais nous reviendrons vainqueur

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 24-07-2013, 23:14
  eshely77 eshely77 אינו מחובר  
מנהל פורום סטודנטים
 
חבר מתאריך: 03.09.08
הודעות: 5,043
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי סוכן שקט שמתחילה ב "הכישלון הוא יותר לדתית מאשר..."

הכישלון הוא דווקא ל"ראשית".
ברבנות אני לא יודע מי יותר טוב. אני בספק אם הבנים של הם בהכרח הרבנים המוכשרים ביותר או דווקא המקורבים ביותר לעסקנים.
לגבי הציונות, כל חיבור של הרבנות לפוליטיקה המדינית פוגע ברבנות עצמה.

אבל הרב הראשי, זה שאמור להיות ראש, נמצא בידיים של חרדים. אותה קבוצה בעם שעד לבחירות האחרונות לא ספרה ולא כיבדה אף חלק בעם שלא היה הוא עצמה.
לרבנים החרדיים אין רצון, אין שאיפה ואין יכולת להביא את הרבנות לכלל עם ישראל.
הם לא רואים בכוח שיש לגוף הזה ככוח שצריך לשמש את עם ישראל אלא רק ככלי שמטרתו לשרת אותם בצורה הפרקטית.
_____________________________________
זנגה זנגה, דאר דאר
(מ.קדאפי)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 25-07-2013, 08:27
  משתמש זכר channb channb אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.08.03
הודעות: 3,677
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ori שמתחילה ב "כשלון מהדהד לציונות הדתית - נבחרו שני רבנים ראשיים חרדים"

א. בניתוח קר זהו דבר ראשון נצחונו של הנפוטיזם. צריך לזכור שגופי הבחירה קטנים וישנן כמה "משפחות אצולה" שמחזיקות במקודי הכח בגופים אלו. הן משמרות את כוחן לאורך הדרך בשיטת השמור לי ואשמור לך, ותוצאות הבחירות הן המחשה לנ"ל.

ב. תוצאות הבחירות לרב האשכנזי מלמדות על כך שלו הציונות הדתית הייתה מתאחדת סביב מועמד בודד הנמצא בקונסנסוס, הלה ככל הנראה היה נבחר. צריך לזכור שבסופו של דבר חלקו הגדול של הגוף הבוחר מורכב מרבנים והם התקשו לתמוך ברפורמיזם ששיווקו מר בנט והרב סתו. (בהקשר זה פתח תקווה מהווה דוגמה מוצלחת למהלך מעין זה).

ג. בזמן הקרוב ישנם עוד שני אירועים בלו"ז של עולם הרבנות הרשמית. א' בחירת רבני ירושלים. ב' מינוי דיינים שודאי ייכנס להילוך גבוה לאחר מינויים של הרה"ר. לציונות הדתית עמדות כח משמעותיות בכל הנוגע למינויים אלו, ולמועמדים הנמצאים בקונסנסוס סיכויי הצלחה רבים יותר. ובקיצור נדרש חשבון נפש מסוים בעיקר לצורך העתיד.

ד. קשה להגיד שהרב לאו הוא לא רב ציוני. ייתכן שהוא שמרני במובן מסוים אבל הוא ודאי אדם ייצוגי ופתוח, ותיפקודו בעיר מודיעין שהיא חילונית למהדרין, היה ללא רבב. תעיד על כך תמיכתו הבלתי מסוייגת של ראש העיר.

נערך לאחרונה ע"י channb בתאריך 25-07-2013 בשעה 08:32.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 25-07-2013, 14:49
צלמית המשתמש של ori
  ori ori אינו מחובר  
אדמין לשעבר
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי channb שמתחילה ב "א. בניתוח קר זהו דבר ראשון..."

א. מסכים

ב. התוכל להרחיב במטותא לגבי הרפורמיזם של בנט והרב סתיו? לי ידוע שהם רואים עצמם כאורתודוכסים, ומעניין לדעת מהו התהליך שעובר אדם בטרם מחליט חרדי "לרפרם" אותו. שאלה נוספת היא ה"רפרום" הוא דבר שמותר לכולם? אני למשל סבור שהרב שטיינמן הוא רפורמי שברפורמים, וחושד שנסיעותיו הרבות לארה"ב מיועדות לגייס כסף מהתנועה העולמית, שמושבה כידוע הוא בארה"ב - האם מותר לי להביע מחאתי על הרפורמיזם שהוא וחבריו הליטאים מובילים?

ג. מהו קונסנזוס לדעתך? ההגדיוטות חושבים שקונסנזוס משמעו "לא-שנוי במחלוקת", בעוד שהרושם מדבריך הוא ש"קונצנזוס" משמעו "משהו/מישהו שפלג קיצוני וקטן מוכן לחיות עימו". התוכל לבאר?

ד. אין ספק שישנם רבנים חרדיים שיודעים לעגל פינות - הרב לאו האב כיהן ומכהן שנים רבות כרב הראשי של ת"א, עיר שרבים בה הפריצות, חילולי השבת משאר מרעין בישין רחמנא ליצלן - ובכ"ז החרדים תמכו בו ואח"כ תמכו בבנו. העסקנות החרדית תמיד ידעה להעלים עין (תראה איך דרעי הסתדר נהדר עם עבריין המין חיים רמון, ואיך הסתדר נהדר עם הפרות שתיים-שלוש דיברות...).
ההגדרה של מודיעין כ"עיר חילונית למהדרין" היא כמובן לא מדוייקת בעליל - אחוז הסרוגים במודיעין הוא עצום - ואם תלך לגני שעשועים, אתה בכלל תתבלבל ותחשוב שהגעת למודיעין-עילית...
אגב, הרב הספרדי של מודיעין הוא ציוני ודתי (וחתנו של הרב עובדיה).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 25-07-2013, 15:56
  משתמש זכר channb channb אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.08.03
הודעות: 3,677
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי ori שמתחילה ב "א. מסכים ב. התוכל להרחיב..."

אתה כבר יודע שאני חובב מבחני יהדות. ובכן הפעם יצרתי מבחן שאמור להגדיר רב כ"רפורמיסט אורתודוכסי". (לא מדובר בתנועה הרפורמית – כפי שהיא מוכרת ברחבי העולם, אלא ב"רפורמיזם אורתודוכסי" – תנועה (הקיימת הגם שלא הוכרזה רשמית) הדוגלת בפרשנות מקלה וליברלית של עקרונות הלכתיים קיימים, שאינה מחויבת באופן מלא למסורת הפסיקה השמרנית). בנוגע לקונצנזוס הקיים ובכן רוב הרבנים האורתודוכסים לא יגדירו את עצמם כרפורמיסטים (על פי המבחן המצ"ב), ומי שכן מגדיר עצמו ככזה הוא כרגע מחוץ לקונצנזוס בעולם הרבנות. (מנוסח בלשון נוכח עבור הרבנים).

1. מהי עמדתך בנוגע לביטול אזורי רישום הנישואין. מהי המשמעות של השינוי המוצע? (רמז מעקב אחרי פסולי חיתון).

2. האם אתה תומך בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת עבור מי שאינו שומר תו"מ.

3. האם אתה תומך בגיור על סמך הצהרה בדבר הרצון להצטרף לעם ישראל קבלה עקרונית של התורה והמצוות ושירות צבאי, עבור מי שמוגדר כ"זרע ישראל".

4. האם הנך תומך בהפקעת קידושין בנסיבות אנושיות המצדיקות זאת. האם הנך תומך בביטול הגיור (כשזה רלוונטי כמובן) במקרים אלו.

5. האם תעניק תעודת כשרות לעסק הפועל בשבת. האם תחייב רב אחר לעשות זאת.

6. האם אתה תומך בסנקציות כלכליות על מעכבי גיטין גם אם הנ"ל ייצור חשש (הסתמכות על פוסקים מקלים וכו') "גט מעושה".

מספר הערות:

במידת הצורך יש באמתחתי שאלות נוספות.

עמדתו של הרב סתו ידועה רק בנוגע לחלק מהשאלות הנ"ל.




הערה בנוגע למודיעין: ובכן לא התכוונתי להגדירה כ"עיר הנידחת" ובכל מקרה לא מדובר ברבה של העיר בני ברק. בכל אופן אני שמח לשמוע שהחרדים חזרו לפקוד את גניה הציבוריים של העיר.




נערך לאחרונה ע"י channb בתאריך 25-07-2013 בשעה 16:00.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 25-07-2013, 16:49
צלמית המשתמש של ori
  ori ori אינו מחובר  
אדמין לשעבר
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי channb שמתחילה ב "[font="]אתה כבר יודע שאני..."

לא ענית לשאלות, אבל מילא. לא באמת ציפיתי שתסביר לי את הפרשנות היצירתית שלך למילה "קונצנזוס"...

אתה לא חובב מבחני יהדות, בוא נהיה רציניים - אתה חובב מבחנים חרדיים. מתישהו מישהו לימד אותך שהיהדות מתמצה בהמצאה של כמה חבר'ה בפולין במאה ה18, וכמובן שהאמת שונה בכמה אלפי שנים...


המבחן שלך שמגדיר "רפורמיסט ביהדות" הוא חסר ערך. הנה, אני המצאתי מבחן משלי שמגדיר רפורמיסט - המבחן שלי, אגב, מאפשר קיומם של רפורמיסטים אשכנזים ורפורמיסטים ספרדים (אבל בנפרד, כמו שאנחנו רגילים מעמנואל...) :

1. האם אתה נוהג ללבוש חיות מתות על הראש, כאילו שעכשיו חורף במזרח אירו]פה?

2. האם רבניך לובשים שמלות כחולות ומעוטרות וחובשים טורבן שמזכיר נורא טורבן מוסלמי?

3. האם הקירות בשכונותיך מלאים בכרזות מלאות גידופים כלפי מי שלא חושב ב-ד-י-ו-ק כמו חובש הפרווה שמנהיג את מדפיס הכרזה הספציפיעת?

4. האם אתה מזעק כנגד יהודים שחושבים אחרת ממך, רואה בהם כופרים - אבל מוכן בשמחה לקחת את כספם ולחיות על חשבונם?

5. האם אתה חושב שפיקוח נפש דוחה שבת, ובכ"ז לא תנקוף אצבע על מנת להגן על עמך מפני סכנה קיימת (שכבר הפילה מאות הרוגים - גם בקהילה שלך)?

6. האם אתה מזדעק כנגד חילול השם, אבל תמיד מצליח למצוא מגן על גנבים ומועלים כשהם משתייכים לקהילה הנכונה?

אם ענית תשובה חיובית על 6 השאלות, אזי אתה אכן רפורמיסט מובהק שאין בדל של קשר בינו לבין היהדות.

הרב סתיו, לעומת זאת, הוא יהודי אורתודוכסי שמשמר את היהדות שבזכותה שרדנו מאז ימי בית ראשון ושני: יהדות של שמירה על מסורת, תוך הבנה שכדאי גם שנשמור על עצמנו, ואפילו נעבוד למחייתנו פה ושם, ככה בקטנה...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 25-07-2013, 20:07
  eshely77 eshely77 אינו מחובר  
מנהל פורום סטודנטים
 
חבר מתאריך: 03.09.08
הודעות: 5,043
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי channb שמתחילה ב "[font="]אתה כבר יודע שאני..."

1. טכנית אין בעיה בימנו להמשיך לבצע את המעכב אחר פסולי חיתון גם אם קיים אזור אחד.
מעבר לזה אני סקרן לדעת, איך הנושא נאכף בזמן הגלות. (ארצות אחרות) או בתקופת המשנה.
2. כן, כל עוד יש מאסה ענקית של ציבור המעוניינת לקבל את השירות הנ"ל, לא נכון לכפות אותו על הציבור. לא תורם בכלום. ולא מוסיף לאווירת השבת ולצביונה של המדינה.
3. לא. אבל אני חושב שהתפיסה הנוכחית של הגיור היא לא בהכרח כוונת המשורר.
שמעתי יותר משיעור אחד בנושא, אני מבין בו הרבה פחות ממך. אבל ברור לי שלמרות הסימוכין המאוד מרשימים שתוכל לתת, הם ממש לא חד משמעיים כפי שתצייר.
4. לא יודע מה זה הפקעת קידושין, אשמח להסבר.
5. לא אחייב רב לעשות כלום. מהורי מקובל עלי שהנורמה לכשרות היא שמירת שבת. מצד שני, אם רב ייתן תעודת כשרות שהוא חתום עליה ויכתב בה שהעסק פתוח בשבת. ולטובת העניין אוכל להיכנס לאתר אינטרנט שיסביר מה ההטכניקה בה הוא משגיח וכך הלקוח יוכל להחליט האם הוא בוחר כן או לא לאכול במקום הנ"ל.
6. שאלה (שוב ללא ציניות) מה ההבדל בין סנקציות כלכליות לבין להלקות אותו עד שיאמר רוצה אני?

אני מבטיח לך, וכאן בהתחייבות ששום פסיקה של הרב סתיו לא נשענת על כלום. אלא יש מאחוריה שיטה.
לקרוא לו רפורמי זה הוצאת שם רע מבזה. כי בבסיס הרפורמי עומדת שיטת פסיקה של "מה שנראה לי נכון על פי תפיסת עולמי/נוחותי" בלי שום קשר לפסיקה כפי שהיא אמורה להתבצע.
ואני מבטיח לך שלא כך פוסק הרב סתיו גם אם אינך מסכים עם פסיקתו
_____________________________________
זנגה זנגה, דאר דאר
(מ.קדאפי)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 26-07-2013, 01:18
  משתמש זכר channb channb אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.08.03
הודעות: 3,677
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי eshely77 שמתחילה ב "1. טכנית אין בעיה בימנו..."

1.א' ישנו הבדל בין רב מקומי המכיר את ההיסטוריה הקהילתית לבין רב אחר. ב' אכן ניתן להקים מאגרי מידע אך נושא זה רגיש מאוד, וגם לא חוקי כרגע. ג' מאגר מידע יצית מערכה תקשורתית בנוגע לכל רשומה ובאופן מעשי לא יהיה ניתן לנהל אותו.
2. אבל זה לא אומר שתפקידו של רב לתמוך בכך. אסור לרב לתת לגיטמציה לחילול שבת בכל קונסטלציה שהיא. וגם אם הוא חושב כך עליו פשוט לשתוק.
3. הנושא נתון בויכוח והשתברו בעטיו קולמוסים רבים. גילוי נאות: הרב עמאר אכן הכשיר את הגיורים שנעשו בדיעבד. שאלתי בנוגע לגיורים מקלים "לכתחילה".
4. maorhag הסביר נכון (הערה לmaorhag יש מקרים בהם כתוב כל המקדש אדעתא וכו' - לכאורה הפקעה למפרע, ויש בבחינת הוא עשה שלא כהוגן וכו' מכאן ואילך. אמנם באם נעשה ע"י הפקר בי"ד דקידושי כסף אף זה למפרע. ועי' בראשונים בענין זה באריכות. ועי' ברמב"ם דקידושי כסף הוי מד"ס ועי' רשב"ם ורש"י דהק' עליו. ועי' מגילת אסתר (בענין שטר) דדברי סופרים היינו דאורייתא ורק דאינו מפורש - הנ"ל מאוד בקצרה).
5. ישנן בעיות טכניות (ההשגחה בעייתית) והלכתיות (לחלק מהפוסקים האוכל נאסר למי שנתבשל בשבילו ובמקרה זה הוא מבשל לכולם).
6. מכים אותו וכו' רק במקרים מסוימים מאוד ורק בהוראת בית דין. לחץ כלכלי מותר במקרים נוספים (כפיות דר' תם), אך לא בכל מקרה. הנ"ל מותר רק בהוראת בית דין ובתנאי שנעשה על פי ההלכה. ישנם הרבה מקרים בהם אין אפשרות הלכתית לכפות כלל. וגם כשישנה היא מוגבלת הן במהותה והן להוראת בית הדין. וזאת להוציא מבית המשפט שאינו כפוף לדיני תורה.

גם לי ברור שמדובר בגישה. גם רפואה טבעית התומכת באכילת סובין וסודה לשתיה כדי לרפא סוכרת סרטן (ועוד 20 תופעות שאין להם הסבר רפואי מובהק) היא גישה רפואית (אל תטרח לשכנע אותי אני ממש לא מתחיל להאמין בזה), השאלה אם זה בקונצנזוס.

נערך לאחרונה ע"י channb בתאריך 26-07-2013 בשעה 01:41.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 26-07-2013, 01:38
צלמית המשתמש של פסטן
  פסטן פסטן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,751
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי eshely77 שמתחילה ב "1. טכנית אין בעיה בימנו..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי eshely77
5. לא אחייב רב לעשות כלום. מהורי מקובל עלי שהנורמה לכשרות היא שמירת שבת. מצד שני, אם רב ייתן תעודת כשרות שהוא חתום עליה ויכתב בה שהעסק פתוח בשבת. ולטובת העניין אוכל להיכנס לאתר אינטרנט שיסביר מה ההטכניקה בה הוא משגיח וכך הלקוח יוכל להחליט האם הוא בוחר כן או לא לאכול במקום הנ"ל.
הבעיה היא לא הנורמה. כשרות של אוכל היא תכונה של האוכל, ואינה תלויה במגיש (למעט במקרים כמו יין נסך וכד'), במקום ההגשה או בזמן ההגשה (חמץ שעבר עליו הפסח וכו'). הבעיה היא שאין מי שיבטיח לך שהאוכל כשר. העניין מוזכר כאן: http://www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=223 ועוד לפני channb דוד גוגל יכול לעזור.
בעיה נוספת היא שכלי שבושל בו אוכל בשבת, נאסר לאחר השבת ויש להכשירו. אתה טוען שבתי עסק כאלה יחזיקו שני סטים של כלים? סט כשר, וסט לשבת ומועדים?

ציטוט:
במקור נכתב על ידי eshely77
לקרוא לו רפורמי זה הוצאת שם רע מבזה.
לא קראו לו רפורמי ולטעון ש-chanb קרא לו רפורמי, ועוד אחרי דברי ההסבר הנוספים שהוא הוסףי למען אותו אחד שלא הבין (ליתר דיוק - משחק אותה לא מבין) זו באמת הוצאת שם רע.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי eshely77
כי בבסיס הרפורמי עומדת שיטת פסיקה של "מה שנראה לי נכון על פי תפיסת עולמי/נוחותי" בלי שום קשר לפסיקה כפי שהיא אמורה להתבצע.
ואני מבטיח לך שלא כך פוסק הרב סתיו גם אם אינך מסכים עם פסיקתו
כל רב פוסט כך. כולל רבנים אורתודוקסים. אולי שמעת על האיסור להשתמש בחשמל בשבת...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה(קרדיט למרשי)
אמר לה ינאי מלכא לדביתיה אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין אלא מן הצבועין שדומין לפרושין שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס

אמר פסטן: שניהם גרועים, אבל עדיף להיות טיפש מאשר שקרן.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 25-07-2013, 23:36
צלמית המשתמש של ori
  ori ori אינו מחובר  
אדמין לשעבר
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי maorhag שמתחילה ב "יש פה קצת התממות..."

מאז הקמתה של מדינת ישראל, כיהנו בראש הרבנות הראשית האשכנזית, הרבנים הבאים:
הרב הרצוג, הרב אונטרמן, הרב גורן, הרב שפירא, הרב לאו והרב מצגר. לא היה אחד מהם, שטרם מינויו, או במהלך כהונתו, לא היו ניסיונות לערער על מעמדו מצד פלג כזה או אחר בציבור הדתי או החרדי (שלושת הראשונים בעיקר התמודדו עם ערעור על מעמדם הרבני מצד החרדי, עקב היותם ציונים במובהק; הרב שפירא הותקף בידי הרב טאו ותלמידיו, בנוסף על החרדים; הרב לאו מעולם לא נחשב לדמות מובילה, אבל הפופולאריות שלו בקרב סלבס חילוניים מת"א, בתוספת לדיל עם ש"ס, שמזכיר את הדיל של הבן שלו, הביאה לבחירתו; הרב מצגר לא נחשב כדמות תורנית ע"י אף ציבור, והסיבה היחידה למינויו היה רצון של החרדים למנוע את מינויו של הרב אריאל.
הרב סתיו אינו בקונצנזוס - בדיוק כמו כל שאר הרבנים שכיהנו בתפקיד הרב הראשי לישראל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 26-07-2013, 14:21
צלמית המשתמש של maorhag
  maorhag maorhag אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.01.06
הודעות: 3,979
שלח הודעה דרך MSN אל maorhag
נכון,הוא פרש ממרכז
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי ori שמתחילה ב "מחלוקת מסויימת?:) הרב טאו פרש..."

עקב מחלוקת אידאולוגית (לא אישית) על נושא מסוים (מכון הוראה,לא בדיוק שאלת "חזיר או לא")
זה עוד לא הופך אותו ליריב אישי.בכלל זה שמראים היום כאילו יש תהום בין מרכז להר המור זה לא שיא הדיוק,למדתי (ולומד) אצל תלמידי 2 הישיבות וקל לראות שהם מכבדים אחד את השני,וכשמסתכלים ביחס לגוש נגיד הם בכלל כמעט מחנה אחד אבל כל זה לא ממש משנה...תאמין לי שאם הרב שפירא לא היה מתמודד מרכז היו רצים לחבק אפילו את הרב לאו רק לא את הרב סתיו...
בכל מקרה כשמדברים על מרכז והר המור,שתיים מהישיבות הגדולות והמשפיעות בציבור הד"ל,אז למרות רצונם העז של חלק מהציבור החילוני ורוב דתיי הלייט הרב סתיו לא קרוב להיות קונסנזוס...
_____________________________________
ציטוט:
במקור נכתב על ידי eshely77
אני בוחר לסכן את חיי חיילי צהל.


נערך לאחרונה ע"י maorhag בתאריך 26-07-2013 בשעה 14:29.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:24

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר