לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום פוליטיקה ואקטואליה, נא לשמור על שפה נאותה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > פוליטיקה ואקטואליה
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #16  
ישן 09-09-2013, 11:38
צלמית המשתמש של שמולביץ אשר
  משתמש זכר שמולביץ אשר מנהל שמולביץ אשר אינו מחובר  
מנהל פורום: דגמים לבניה עצמית, סקופים וחדשות, צילום ווידאו, וכן.... הצ'קלקה הכחולה של פרש
 
חבר מתאריך: 01.02.09
הודעות: 6,279
Facebook profile
הי
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי sh_woll שמתחילה ב "אבהיר, התחברתי למגיב שלפני..."

"השאלה החשובה היא האם המשטרה מודעת לבעיתיות שבעבודתה,והאם היא עושה הכל בכדי להלחם טוב יותר בתאונות הדרכים".
לצערי אתה טועה.
משטרת ישראל עושה מה שהיא יכולה לעשות - במסגרת החוק, אל תשכח שמשטרת ישראל זה גוף אוכף ולא גוף מחוקק.

אגף התנועה הגדיר מספר עבירות תנועה "כעבירות איכות" - כלומר העבירות שגורם הסיכון ואובדן חיי אדם הוא הגבוה ביותר בהן.
עבירות אלו נאכפות בעדיפות גבוהה מול עבירות תנועה אחרות.

תמיד יקומו מומחים כאלה ואחרים שיתענו שהעבירות איכות הנאכפות הן פחות משמעותייות מעבירות אחרות.

עבירות האיכות "נשלפות" מתוך ניתוח מעמיק של תאונות קשות, ועל סמך ניתוח זה נקבע "סדר עדיפייות" לאכיפה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 10-09-2013, 23:55
צלמית המשתמש של יוני.1
  יוני.1 יוני.1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.04.13
הודעות: 3,247
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי סיורניק שמתחילה ב ""תרבות נהיגה" הוא מושג אמורפי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי סיורניק
"תרבות נהיגה" הוא מושג אמורפי שלא ניתן לכימות, ואני לא חושב שמשטרת ישראל מסוגלת לשנות אותה.
תרבות נהיגה מתחילה בחינוך, וזה מתחיל בבית.

שום אכיפה לא תעזור אם נהג רגיל לא לאותת, לא להסתכל במראות (מסוכן גם ב-30 קמ"ש) או לצאת לעקיפות מסוכנות בלי שדה ראייה.

באותה מידה אכיפה לא תמנע מנהג לזרוק בדל סיגריה או לכלוך מהחלון של הרכב.

זה עניין של חינוך נטו.


אני לא מסכים איתך
בקיבוצים לדוגמא הנהגים מצפצפים על רוב החוקים הקטנים, נוסעים בלי קסדות, בלי חגורות, יותר נוסעים מהמותר, בלי רשיון, בלי ביטוח, לא עוצרים בעצור, לא מאותתים וכו...
אבל אותם נהגים מקפידים על החוקים מחוץ לקיבוץ בגלל המשטרה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 12-09-2013, 09:36
צלמית המשתמש של סיורניק
  משתמש זכר סיורניק סיורניק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.05.13
הודעות: 2,007
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי יוני.1 שמתחילה ב "[QUOTE=סיורניק]"תרבות נהיגה"..."

מבחינת החוק היבש אתה צודק, ואני מכיר לא מעט קיבוצניקים (ומושבניקים, וכפריים) שנפגעו, בעיקר ברכיבת שטח על אופנועים עם או בלי קסדה. יש כאלה שנוסעים כמו משוגעים גם בתוך הקיבוץ וגם מחוץ לו.
טרקטורונים היא מכה אפילו יותר גרועה לדעתי מהבחינה הזו - מכיר הרבה מקומות שצעירים על טרקטורון קופצים לי מהשטח אל הכביש כמעט לתוך הגלגלים, כמובן בלי להסתכל או לתת זכות קדימה.

אבל אתה מבלבל לדעתי בין אי שמירה על החוק כלשונו (קסדה, מהירות וכו') לבין תרבות נהיגה בצורה שמסכנת אחרים (ללא איתות, מראות, חציית קו לבן וכו').

מודה ומתוודה, בתוך הקיבוץ אני נוהג על טוסטוס בלי רשיון, ללא קסדה, מאז גיל 16. אבל אני נוהג באופן זהיר שמתאים לתנאי הדרך ולהמצאות אנשים אחרים בכביש, יודע לאותת ולהסתכל במראות ולא עושה סיבובי דאווין.

מחוץ לקיבוץ, אני נוהג כמו שצריך כי ככה לימדו אותי הוריי ואני מודע לסכנות ולאחריות הנדרשת.
המשטרה לא גורמת לי לנהוג כמו בן-אדם.
_____________________________________
"נומה עמק, ארץ תפארת, אנו לך משמרת"

"צה"ל הוא הצבא הערבי הטוב במזרח התיכון" - עזר וייצמן (על זרוע היבשה)


נערך לאחרונה ע"י סיורניק בתאריך 12-09-2013 בשעה 09:43.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 12-09-2013, 15:59
צלמית המשתמש של סיורניק
  משתמש זכר סיורניק סיורניק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.05.13
הודעות: 2,007
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי יוני.1 שמתחילה ב "אם כמות כלי הרכב בקיבוץ היתה..."

לא כל-כך מסכים. אנסה להסביר למה אני מתכוון בעזרת דוגמה:

מקרה 1 - יש לי טרקטורון ואני נוסע איתו בשדות הפתוחים, עושה צלחות וויליז עם עצמי או עם כמה חברים, פותח פק"ל קפה ואז חוזר הביתה.

מקרה 2 - יש לי טרקטורון ואני נוסע איתו בחוף הים ועושה צלחות וויליז סביב רוחצים ומשפחות עם ילדים, חותך לכביש כדי להתחרות בנסיעה בין המכוניות ואז דוקר מישהו שהסתכל על חברה שלי.

אני טוען שמקרה 2 חמור ומסוכן יותר, אבל לא רק בגלל כמות האנשים, אלא בגלל התרבות שמובילה אותי לעשות שטויות במקום הומה אדם.

ההבדל הוא תרבותי - אם חונכתי לנסוע בטרקטורון רק במקומות פתוחים וריקים יחסית בשביל הכיף שברכיבה, אני מהווה פחות סכנה ממי שעושה סיבובי דאווין במקום הומה אדם או בכביש.
ערסים זו תופעה תרבותית.
_____________________________________
"נומה עמק, ארץ תפארת, אנו לך משמרת"

"צה"ל הוא הצבא הערבי הטוב במזרח התיכון" - עזר וייצמן (על זרוע היבשה)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 09-09-2013, 12:50
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
תחושתי היא כי המשטרה אוכפת היכן שקל לעשות זאת.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי שמולביץ אשר שמתחילה ב "ראש אגף התנועה: "פועלים לשינוי תרבות הנהיגה בישראל""

ואת העימותים עם הרשויות המקומיות תעשה המשטרה ביתר יעילות מאשר אדון אזרח

בקריירה החנונית שלי כנהג חטפתי פעם אחת בלבד 'אזהרה' [אחרי שחמי ז"ל ניהל מו"מ עם השוטר הנמרץ]. זה קרה כשנכנסתי לעיירת פיתוח מנומנת לאחר חצות. בקצה הנתיבון הפונה ימינה לתוך כביש דו מסלולי היה בור עמוק באספלט. בור ידוע ומוכר ששכן שם שנים. כל הפונה ימינה ואינו חפץ לאתגר קפיציו היה צריך לסטות אל המסלול השמאלי מיד אחרי הפניה.

הבחנתי בניידת העומדת 200 מ' לאחר הפניה האיטית שביצעתי ובאמת שלא היה לי מושג מה הבטלנים במדים [מצטער אשר אין לי כנוי אחר] רוצים ממני. ננזפתי על שלא נצמדתי לימין. 'אבל יש שם בור!' אמרתי לבריון שבמקום לשמור על אזרחים מטריד אותם. 'זה לא משנה' נענתי. לבסוף הצליח חמי לשכנעו כי באם אין לי כל רישום עבירות יומר הדו"ח באזהרה וכך היה.

אז מה היה לנו שם? [1] צמד שוטרים שרוצים לחנך את האזרח במקום למלא דף קטן שיועבר לעיריה עם בקשה לסתום בור בכביש בטרם יקטול נהג אופנוע [2] עיירת פיתוח שבה פיטרלה באותו לילה פחות ניידת או בכלל לא פיטרלה בה ניידת כי שוטריה 'הלכו אל הבור' כדי לחנך מחדש את האזרחים.

צ'מע אשר. אני בא מנקודת מוצא אוהדת למשטרה. בטח שלכלל השוטרים. אבל איכשהו מעולם לא נכח שוטר בסביבתי כדי להוריד מהכביש נהג שנוהג בפראות וחותך מסלולים או עוקף כמטורף. מעולם לא חזיתי בשוטר בעירי במקומות בהן חניה כפולה היא מכת מדינה ומעולם לא ראיתי שוטר קונס את הגברת שפוקקת בכל בוקר רחוב ראשי כי היא מורידה את בעלה בדיוק איפה שיש קו לבן ומסלול בודד בכל כיוון ונפרדת ממנו באריכות של אוהבים. אין לי ספק שביום בו אעקוף את הגברת על גבי הקו הלבן יצוץ השוטר החינוכי.

אוסיף ואומר כי כל הנוהג בערים מסויימות [איפה 'מדינאי'?] פוגש משלב מדהים של הולכי רגל שלא מכירים בחוקי הפיזיקה או בחוקי התעבורה של המדינה, מעברי חציה שהמשותף להם הוא שבקושי רואים אותם, שהם מצויים במרחק 30-50 מ' זה מזה ושחוץ מהנהגים 90% מהאוכלוסיה המקומית של הולכי הרגל מצפצפת עליהם. גם אם מפקד משטרת התנועה יתחתן עם השופט גרוניס והצאצא המשותף שלהם יזרה על עצמו מים קדושים ויאמץ את דובי הדוברמן - אין סכוי שיצליח לעבור עיר שכזו מבלי לבצע עבירה כלשהי וזאת בגלל שהולכי הרגל והנהגים המקומיים מאתגרים את המושג 'נס' בכל דקה ודקה מחדש.

אתה יודע מה עושה משטרת ישראל בערים הללו? לא, היא לא דואגת להתריע בפני העיריה על מעברים מחוקים ותמרורים תלושים ובטח שלא מעיזה לתת קנסות לחוצים צמתים באלכסון מבלי להסתכל, לדוחסים 10 ילדים לסטיישן ללא חגורות, לנהגי ההסעות החאפרים שמזניקים ילדים מאמצע הכביש או לחפש מי ההורים שמשגרים ילדים בגיל גן לבדם לג'ונגל התעבורתי. משטרת ישראל עומדת בפתח העיר כדי לעשות 'בדיקת ניירות' ואיכשהו ברוב הפעמים כשאני עובר ליד הנהג הנבדק מסתר שהנהג הינו 'נהגת' ולא 'מקומית'. ככה זה כשהולכים 'על בטוח'.

פעם היה תמרור משונה המורה על פניה ימינה משני המסלולים ועל נסיעה ישר רק מהמסלול השמאלי. התמרור לא גובה בציור ראוי על הכביש והוצב מאחר עץ אוסטרלי ענק כך שרק הולכי רגל חובבי צמחיית נוי כמוני יכלו לזהות אותו. לפחות בוקר בשבוע היו עומדים שם 'מגיניו של האזרח' ומיירטים את ה'טריים בסביבה' שהמשיכו ישר מהמסלול הימני. לרגע הם לא חשבו שאי ויתור על באר הקנסות עלול לגרום יום אחד לתאונה אמיתית. 3-4 שנים לקח כדי להסיר את התמרור ולהחזיר את הצומת להסדר הגיוני.

אשר, מה עשו לצמד השוטרים שהתייצבו בבסיס ביל"ו כדי להתעמר במילואימניקים וסיכנו את התנועה? [ובאם היו מתנדבים, מה עשו למפקדם?] האם השוטר שטייזר אזרח כנוע לפני שבועיים היה במעצר ולו של 24 שעות?

המשטרה, למרות שיש בה הרבה מאוד אנשים טובים שעובדים קשה מאוד ולא תמיד בשכר הולם - לא עומדת ביעדי מינימום שיכול לצפות ממנה אזרח. ברור שיש בה אנשים טובים מאוד ואנשים טובים וגם אנשים פחות טובים בשוליים אבל כשהתוצאה היא כפי שזה נראה בשטח [אפס מענה להפקרות בשכונות דרום תל אביב, העדר מענה לפרט מעבר לתיעוד מול פריצה לדירה וגניבות רכב ורכוש, העדר נוכחות משטרתית מרתיעת בריונים, העדר הכרעה מול ארגוני פשע וכו'] - הרי שהבעיה היא ארגונית והמקרים המשעשעים שתארתי מעלה הינם בטוי קלאסי של תרבות ארגונית קלוקלת. מפקדי המשטרה לא מגייסים מהדרג הממשלתי את התקציב, לא תובעים יצירת כלי עבודה בחוק, לא מארגנים את הגוף הנתון למרותם באופן המיטבי ולא מדרגים נכונה את סדרי העדיפויות.

אין מקום שקל לראות זאת יותר מאשר בכבישים. אין כל סיבה שמפקד משטרת התנועה ימרח אותנו בדבש ויחנך אותנו ואין כל סיבה שאתה תעמיד עצמך כשכפ"ץ למפקדי המשטרה. ביום פקודה אתה כמו כל שוטר שטח יודע שהם יפקירו אותך בלי למצמץ.
_____________________________________
http://www.youtube.com/watch?v=RTf09_AuwrE&noembed


נערך לאחרונה ע"י .ישראלה היפהפיה בתאריך 09-09-2013 בשעה 12:53.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 09-09-2013, 23:01
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
ישראלה, אני חותם על דבריך ומוסיף שתי דוגמאות מהשטח- שתיהן במרחק אווירי קצר זו מזו
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "תחושתי היא כי המשטרה אוכפת היכן שקל לעשות זאת."

ברחוב האלוף שדה ברמת גן הותקנה לפני שבוע מצלמת מהירות. לפי החוק היבש הרי שמותר לנסוע שם על 50 ומותר למשטרה לקנוס את מי שמגיע למהירות 51, אלא שכל מי שמכיר את רחוב האלוף שדה (ואת המשכו , דרך השלום) יודע שמדובר בכביש דו מסלולי בשני הכיוונים, אין מסביבו (כמעט, למעט אזור אחד בגבעתיים) בתים/שטחי מסחר הקרובים אל הכביש ולכן אין תנועה אנושית משמעותית לכביש בסדר גודל שכזה ואין שום בעייה לנסוע בו 60, 70 ואפילו 80 בלי שיהיה סיכון משמעותי לרכבים/הולכי רגל. בקיצור - כביש שבאופיו הוא בינעירוני אך שייך לשטח המוניציפלי של רמת גן וגבעתיים. דווקא שם החליטה המשטרה להציב מצלמת מהירות כדי לעשות בוכטה על חשבון הנהג הישראלי המסכן , שעד שסוף סוף יש לו הזדמנות לנסוע באופן חופשי - מונעים זאת ממנו. ועבור מה? מס' התאונות הקטלניות בצומת זו מאז 2009 הוא (שים לב) -אחת! מסחטת מהירות זו תהפוך הרבה אזרחים טובים לעבריינים בחסות משטרת התנועה. אבסורד.

באותו רחוב ,כאשר מגיעים מכיוון ר"ג, אחרי היציאה מהמנהרה (כביש משוקע) , יש קו הפרדה לבן, לא ארוך במיוחד שלאחריו קו מקווקו בו ניתן לעבור נתיב אחד ימינה על מנת לפנות לרח' רבין. יש שם תחנת דלק.
עבדך הנאמן יצא מהמנהרה, אותת ימינה כהרגלו והתכוון לפנות ימינה מיד כשהקו הלבן יהפוך למקווקו. להפתעתי, משום מקום הגיחה לה שוטרת וסימנה לי בידה להתקרב אליה. צייתתי ונסעתי לעברה ואז השוטרת האשימה אותי שחציתי את קו ההפרדה הלבן - ונתנה לי אזהרה. מרוב הפתעה כל מה שאמרתי לה הוא "לא יודע" והיא ציינה בדו"ח "חוסר תשומת לב" .אחר כך הבנתי, ביציאה מתחנת הדלק חנה וואן גדול מאחוריו התחבאה השוטרת על מנת להפתיע נהגים תמימים. בטח השלימה איזו מכסה.
לסיכום - היא גם שידלה אותי לבצע את העבירה (אם חציתי את הקו זה היה בגללה) גם התחבאה (מדוע יש צורך להתחבא אם הפעילות שלה תקנית?) גם נתנה לי דו"ח שקרי וגם גרמה לי להבין מי זאת משטרת התנועה. מסחטת כספים שמועילה לקופת המדינה בלבד.

מאז שזה קרה אני לא מאותת יותר בזמן ימינה אלא רק שבריר שנייה לפני שאני עובר נתיב , כי אני לא רוצה לחטוף עוד דו"ח! כך שגברת שוטרת גרמה לי לנהוג במכוון בצורה פחות אחראית

הנה צילום מהשטח - השוטרת התחבאה מאחורי ואן שחנה ביציאה מתחנת הדלק או מאחורי שיחים שנמצאים שם. (ניתן לראות בתמונה )


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.webpagescreenshot.info/i3/522e39b7236512-54129931]
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י looklook בתאריך 09-09-2013 בשעה 23:14.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 10-09-2013, 21:14
צלמית המשתמש של שמולביץ אשר
  משתמש זכר שמולביץ אשר מנהל שמולביץ אשר אינו מחובר  
מנהל פורום: דגמים לבניה עצמית, סקופים וחדשות, צילום ווידאו, וכן.... הצ'קלקה הכחולה של פרש
 
חבר מתאריך: 01.02.09
הודעות: 6,279
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "תחושתי היא כי המשטרה אוכפת היכן שקל לעשות זאת."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי .ישראלה היפהפיה
ואת העימותים עם הרשויות המקומיות תעשה המשטרה ביתר יעילות מאשר אדון אזרח

בקריירה החנונית שלי כנהג חטפתי פעם אחת בלבד 'אזהרה' [אחרי שחמי ז"ל ניהל מו"מ עם השוטר הנמרץ]. זה קרה כשנכנסתי לעיירת פיתוח מנומנת לאחר חצות. בקצה הנתיבון הפונה ימינה לתוך כביש דו מסלולי היה בור עמוק באספלט. בור ידוע ומוכר ששכן שם שנים. כל הפונה ימינה ואינו חפץ לאתגר קפיציו היה צריך לסטות אל המסלול השמאלי מיד אחרי הפניה.

הבחנתי בניידת העומדת 200 מ' לאחר הפניה האיטית שביצעתי ובאמת שלא היה לי מושג מה הבטלנים במדים [מצטער אשר אין לי כנוי אחר] רוצים ממני. ננזפתי על שלא נצמדתי לימין. 'אבל יש שם בור!' אמרתי לבריון שבמקום לשמור על אזרחים מטריד אותם. 'זה לא משנה' נענתי. לבסוף הצליח חמי לשכנעו כי באם אין לי כל רישום עבירות יומר הדו"ח באזהרה וכך היה.

אז מה היה לנו שם? [1] צמד שוטרים שרוצים לחנך את האזרח במקום למלא דף קטן שיועבר לעיריה עם בקשה לסתום בור בכביש בטרם יקטול נהג אופנוע [2] עיירת פיתוח שבה פיטרלה באותו לילה פחות ניידת או בכלל לא פיטרלה בה ניידת כי שוטריה 'הלכו אל הבור' כדי לחנך מחדש את האזרחים.

צ'מע אשר. אני בא מנקודת מוצא אוהדת למשטרה. בטח שלכלל השוטרים. אבל איכשהו מעולם לא נכח שוטר בסביבתי כדי להוריד מהכביש נהג שנוהג בפראות וחותך מסלולים או עוקף כמטורף. מעולם לא חזיתי בשוטר בעירי במקומות בהן חניה כפולה היא מכת מדינה ומעולם לא ראיתי שוטר קונס את הגברת שפוקקת בכל בוקר רחוב ראשי כי היא מורידה את בעלה בדיוק איפה שיש קו לבן ומסלול בודד בכל כיוון ונפרדת ממנו באריכות של אוהבים. אין לי ספק שביום בו אעקוף את הגברת על גבי הקו הלבן יצוץ השוטר החינוכי.

אוסיף ואומר כי כל הנוהג בערים מסויימות [איפה 'מדינאי'?] פוגש משלב מדהים של הולכי רגל שלא מכירים בחוקי הפיזיקה או בחוקי התעבורה של המדינה, מעברי חציה שהמשותף להם הוא שבקושי רואים אותם, שהם מצויים במרחק 30-50 מ' זה מזה ושחוץ מהנהגים 90% מהאוכלוסיה המקומית של הולכי הרגל מצפצפת עליהם. גם אם מפקד משטרת התנועה יתחתן עם השופט גרוניס והצאצא המשותף שלהם יזרה על עצמו מים קדושים ויאמץ את דובי הדוברמן - אין סכוי שיצליח לעבור עיר שכזו מבלי לבצע עבירה כלשהי וזאת בגלל שהולכי הרגל והנהגים המקומיים מאתגרים את המושג 'נס' בכל דקה ודקה מחדש.

אתה יודע מה עושה משטרת ישראל בערים הללו? לא, היא לא דואגת להתריע בפני העיריה על מעברים מחוקים ותמרורים תלושים ובטח שלא מעיזה לתת קנסות לחוצים צמתים באלכסון מבלי להסתכל, לדוחסים 10 ילדים לסטיישן ללא חגורות, לנהגי ההסעות החאפרים שמזניקים ילדים מאמצע הכביש או לחפש מי ההורים שמשגרים ילדים בגיל גן לבדם לג'ונגל התעבורתי. משטרת ישראל עומדת בפתח העיר כדי לעשות 'בדיקת ניירות' ואיכשהו ברוב הפעמים כשאני עובר ליד הנהג הנבדק מסתר שהנהג הינו 'נהגת' ולא 'מקומית'. ככה זה כשהולכים 'על בטוח'.

פעם היה תמרור משונה המורה על פניה ימינה משני המסלולים ועל נסיעה ישר רק מהמסלול השמאלי. התמרור לא גובה בציור ראוי על הכביש והוצב מאחר עץ אוסטרלי ענק כך שרק הולכי רגל חובבי צמחיית נוי כמוני יכלו לזהות אותו. לפחות בוקר בשבוע היו עומדים שם 'מגיניו של האזרח' ומיירטים את ה'טריים בסביבה' שהמשיכו ישר מהמסלול הימני. לרגע הם לא חשבו שאי ויתור על באר הקנסות עלול לגרום יום אחד לתאונה אמיתית. 3-4 שנים לקח כדי להסיר את התמרור ולהחזיר את הצומת להסדר הגיוני.

אשר, מה עשו לצמד השוטרים שהתייצבו בבסיס ביל"ו כדי להתעמר במילואימניקים וסיכנו את התנועה? [ובאם היו מתנדבים, מה עשו למפקדם?] האם השוטר שטייזר אזרח כנוע לפני שבועיים היה במעצר ולו של 24 שעות?

המשטרה, למרות שיש בה הרבה מאוד אנשים טובים שעובדים קשה מאוד ולא תמיד בשכר הולם - לא עומדת ביעדי מינימום שיכול לצפות ממנה אזרח. ברור שיש בה אנשים טובים מאוד ואנשים טובים וגם אנשים פחות טובים בשוליים אבל כשהתוצאה היא כפי שזה נראה בשטח [אפס מענה להפקרות בשכונות דרום תל אביב, העדר מענה לפרט מעבר לתיעוד מול פריצה לדירה וגניבות רכב ורכוש, העדר נוכחות משטרתית מרתיעת בריונים, העדר הכרעה מול ארגוני פשע וכו'] - הרי שהבעיה היא ארגונית והמקרים המשעשעים שתארתי מעלה הינם בטוי קלאסי של תרבות ארגונית קלוקלת. מפקדי המשטרה לא מגייסים מהדרג הממשלתי את התקציב, לא תובעים יצירת כלי עבודה בחוק, לא מארגנים את הגוף הנתון למרותם באופן המיטבי ולא מדרגים נכונה את סדרי העדיפויות.

אין מקום שקל לראות זאת יותר מאשר בכבישים. אין כל סיבה שמפקד משטרת התנועה ימרח אותנו בדבש ויחנך אותנו ואין כל סיבה שאתה תעמיד עצמך כשכפ"ץ למפקדי המשטרה. ביום פקודה אתה כמו כל שוטר שטח יודע שהם יפקירו אותך בלי למצמץ.


1. אני חושב שבידי האזרח עומדות אפשרוייות רבות לדווח על ליקויים תחבורתיים - אני למשל, פניתי לרשות המקומית (בדרך אזרחית ולא דרך המערכת המשטרתית), הצבעתי על סימונים מסוכנים על כביש מסויים, תוך שבוע ראיתי שהליקוי תוקן.
2. לגבי "הבור בכביש". מה עשית עם זה? דיווחת לרשות המקומית?
3. לגבי "הערים המסויימות" אני בדיוק לאיזה עיר אתה מתכוון. ואני מסכים איתך במאת האחוזים, שם זה פשוט ענין של חינוך ודרך חיים, וכל זאת למרות "שמנהיגי הציבור" פנו בקריאה נרגשת "לשינוי תרבות ההתנהגות בכביש" כלום לא קרה ועולם כמנהגו נוהג. (אפילו אני כשאני יוצא מאותה "עיר מסויימת" מרגיש כאילו עשיתי מסע מפרך במדבר סהרה.
4.לגבי "התמרור המשונה" מני שדואג לתימרור היא הרשות המקומית ולא המשטרה (אגב, לקצין משטרה העוסק בתנועה בדרגה של פקד ומעלה, יש אפשרות להוסיף תמרור ולא לגרוע, וזה נעשה במקרים מאד מיוחדים).
5. לגבי דרום ת"א. אגלה לך סוד מאד מעניין. עיריית ת"א השקיעה סכומים גבוהים מאד כדי לשפץ מבנה משרדים (אני חושב שהיה נטוש) כדי להפוך אותו לחדרי מגורים להמוני הפליטים/מסתננים הנמצאים באזור זה, אולם מסיבות שלא ברורות לי, הנתינים הזרים העדיפו לישון בגן הציבורי ועל גגות של תחנות אוטובוסים, רק לא בתוך המבנה המוכן,
כמו כן מפקד מחוז ת"א הקודם, החליט ביוזמתו הפרטית (ללא כל גיבוי תקציבי) להקים את "תחנת לווינסקי" ע"י כך שהוריד הנחיה לכל התחנות במחוז ת"א להפריש מספר מסויים של שוטרים ורכבים לטובת התחנה הזאת, כמו כן יחידות יס"מ וסמ"ג מסיירות בקביעות במתחם,
אני מודע ל "בסטות הסמים" ועל בתי הבושת באזור ואני בהחלט מודע לרמת הפשיעה באזור. הבעיה היא הרבה יותר סבוכה ממה שאתה מתאר לעצמך ויש מכלול אדיר של מעצורים חוקתיים המונעים חופש פעולה מלאמ מצד המשטרה. מכל זה להגיע למסקנה שהמשטרה לא עושה כלום, הדרך עדין ארוכה מאד.
6. לגבי "הפקרה בשטח". נו..... טוב..... אתה מסכים איתי שזה לא מחייב תגובה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י שמולביץ אשר בתאריך 10-09-2013 בשעה 21:19.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 11-09-2013, 10:52
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי שמולביץ אשר שמתחילה ב "[QUOTE=.ישראלה היפהפיה]ואת..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שמולביץ אשר
1. אני חושב שבידי האזרח עומדות אפשרוייות רבות לדווח על ליקויים תחבורתיים - אני למשל, פניתי לרשות המקומית (בדרך אזרחית ולא דרך המערכת המשטרתית), הצבעתי על סימונים מסוכנים על כביש מסויים, תוך שבוע ראיתי שהליקוי תוקן.

פניתי. לא ראיתי פלאות

2. לגבי "הבור בכביש". מה עשית עם זה? דיווחת לרשות המקומית?

דיווחתי לרשות המקומית במקביל למכתבי למפכ"ל רפי פלד המספר לו על עיסוקי שוטריו בלילות ואכן לפני 5 שנים בדרכי לשרות מילואים כלשהו ראיתי שנערכות עבודות פיתוח בכניסה לעיירה והלקוי תוקן

3. לגבי "הערים המסויימות" אני בדיוק לאיזה עיר אתה מתכוון. ואני מסכים איתך במאת האחוזים, שם זה פשוט ענין של חינוך ודרך חיים, וכל זאת למרות "שמנהיגי הציבור" פנו בקריאה נרגשת "לשינוי תרבות ההתנהגות בכביש" כלום לא קרה ועולם כמנהגו נוהג. (אפילו אני כשאני יוצא מאותה "עיר מסויימת" מרגיש כאילו עשיתי מסע מפרך במדבר סהרה.

התשובה היא טובה כתשובה של 'אשר' אבל זו לא יכולה להיות תשובת המשטרה. המשטרה לא יכולה לבחור מתי היא אוכפת בנחישות וברגישות ומתי היא מצפה ש'מנהיגי ציבור' 'ישנו את התרבות'. אכיפה סלקטיבית היא סוג של פשע מוסרי ואכיפה סלקטיבית הנעשית ביחס הפוך למידת הזלזול בחוק של הנאכף היא בדיוק מה שהאזרחים שומרי החוק מלינים עליו. בשביל להטריד נהגים על עבירות שוליות די לנו במשמרות הזה"ב. אנחנו צריכים אתכם בשביל להלחם בפשע בדרכים, בזלזול קולקטיבי של קבוצות בחוק [הר הבית, משולש וכו'], באדונות של ראשי כנופיות המצפצפים על שכונות שלמות בזמן שכחולי המדים עומדים בשולי השכונות דופקים פנקסים לעוקפי בורות ומצפים ש'מנהיגי הציבור ישנו את התרבות'.

4.לגבי "התמרור המשונה" מני שדואג לתימרור היא הרשות המקומית ולא המשטרה (אגב, לקצין משטרה העוסק בתנועה בדרגה של פקד ומעלה, יש אפשרות להוסיף תמרור ולא לגרוע, וזה נעשה במקרים מאד מיוחדים).

מי שדואג לתמרור זו הרשות אבל מי שעומד יום יום ליד התמרור המעוות בצורה קיצונית ולא מתריע עליו בעוד תפקידו הינו לשמור על חיי הנהגים ועל תקינות התנועה - הוא זה שצריך לדאוג לשנוי התימרור. מאות ימי עבודה של שוטרי תנועה האורבים לתועי התמרור המוסתר לא עשו זאת כי האזרחים הטורדניים לא כתבו מספיק לעיריה אלא כי זה מה שהיה נוח להם ולמפקדיהם. אם שוטרי התנועה היו מודיעים יום יום כי התמרור מוסתר ומסוכן - העיריה היתה מתקנת את המפגע שנים קודם לכן.

5. לגבי דרום ת"א. אגלה לך סוד מאד מעניין. עיריית ת"א השקיעה סכומים גבוהים מאד כדי לשפץ מבנה משרדים (אני חושב שהיה נטוש) כדי להפוך אותו לחדרי מגורים להמוני הפליטים/מסתננים הנמצאים באזור זה, אולם מסיבות שלא ברורות לי, הנתינים הזרים העדיפו לישון בגן הציבורי ועל גגות של תחנות אוטובוסים, רק לא בתוך המבנה המוכן,
כמו כן מפקד מחוז ת"א הקודם, החליט ביוזמתו הפרטית (ללא כל גיבוי תקציבי) להקים את "תחנת לווינסקי" ע"י כך שהוריד הנחיה לכל התחנות במחוז ת"א להפריש מספר מסויים של שוטרים ורכבים לטובת התחנה הזאת, כמו כן יחידות יס"מ וסמ"ג מסיירות בקביעות במתחם,
אני מודע ל "בסטות הסמים" ועל בתי הבושת באזור ואני בהחלט מודע לרמת הפשיעה באזור. הבעיה היא הרבה יותר סבוכה ממה שאתה מתאר לעצמך ויש מכלול אדיר של מעצורים חוקתיים המונעים חופש פעולה מלאמ מצד המשטרה. מכל זה להגיע למסקנה שהמשטרה לא עושה כלום, הדרך עדין ארוכה מאד.

בדרום תל אביב המשטרה לא עושה 'כלום' אלא עושה 'טיפה בים' שזה בן דודו הקרוב של 'כלום'. זה לא ששוטר הסיור שתקוע בלוינסקי לא אוכל קש ומזיע. הבעיה היא בניצב וברב ניצב שלו שבמקום לצעוק מעל כל במה שאין להם יכולת להכנס לאיזורים שלמים בארץ [מיעוטים, מסתננים] ואין להם כל יכולת למנוע פשיעה ואין להם כל יכולת להעניק מידת בטחון מינימלית לאזרח תמים המשוטט במה שהיה מרכז המדינה לפני עשרים שנה - הם מקשקשים בראיונות חג על חינוך הנהגים ומשחקים בסטטיסטיקה. שני רנ"צ שישימו מפתחות על שולחן השר ו10 ראיונות של ניצבים שמתארים לפרטים את הפשיעה המשתוללת שדורשים גיוס פלוגות חדשות של מג"ב [לאלה הטוענים שאין מה לעשות עם 'פטורי הגיוס'] דורשים העברת מסתננים למחנות הכליאה ודורשים להפסיק עם מס השפתיים של הזרמת שח"מיסטיות חינניות ל'סיוע' ללוחמים בפשע וניתוב 'שרות ציבורי' של כאלה העובדים 6 שעות ביממה כולל זמני תפילות, עישון ושרותים למוקדי המשטרה - והיית רואה איך למשטרה יש יותר כח. זה תפקידם של מפקדי ארגון. להשיג משאבים ו-ל-א-ר-ג-ן. לקבוע סדרי עדיפויות שנגזרים ממה שצריך להעשות ולא ממה שנוח לעשות.

6. לגבי "הפקרה בשטח". נו..... טוב..... אתה מסכים איתי שזה לא מחייב תגובה.

לא רק שזה לא מחייב תגובה אלא שאסור לך להגיב
ההפקרה בשטח של השוטרים היא חלק מהבעיה. היא חלק מתרבות הארגון החולה של מפקדי המשטרה. כי ההפקרה בשטח היא בדיוק מה שגורם לסייר להתעלם מהערס עם הג'יפ על קו לבן שמוגדר כראש כנופיה מקומי ולהמשיך הלאה אם זו לא המשימה המוגדרת שלו. זה בדיוק מה שגורם לשוטר התנועה לא לצאת למרדף אחרי הנהג חותך המסלולים אלא לחפש את התמרור המוסתר. זה מה שגורם לערימה של עבירות אלימות 'קטנות' להחשב כחסרות ענין לציבור וזה מה שגורם לנו האזרחים להמשיך ולפחד מהעבריינים ולראות את השוטר שבצומת לא כמי שנמצא שם בשבילי אלא כמי שיחפש אותי. צודק אדון שוטר שבשטח. אם יגש לסתם בדוקאים בעלי עו"ד חזק הוא עלול למצוא עצמו מושפל מילולית ועם שפע של ניירת ותכתובת מול מפקדיו כדי לנסות ולהתנקות מהתלונה שידביקו לו.

_____________________________________
http://www.youtube.com/watch?v=RTf09_AuwrE&noembed

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 09-09-2013, 23:33
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי שמולביץ אשר שמתחילה ב "ראש אגף התנועה: "פועלים לשינוי תרבות הנהיגה בישראל""

אני חושב שהתחושה שלי, לצערי הרב, מאוד דומה לזאת של ישראלה.
הנטייה שלי תמיד היא להיות בעד המשטרה, בסך הכל הכללי יש לי המון ניסיון טוב עם המשטרה (פניות שלי, תמיד על דברים שהם ייחסית פעוטים - חפצים חשודים, מפגעים על הכביש שדרשו התייחסות ודברים כאלו - זכו תמיד להתייחסות רצינית ואפילו יצרו איתי קשר בזמן סביר כאשר הגיעו למקום) עד לא מזמן עצם קיומו של שוטר בסביבה שלי נתפסה אצלי כדבר חיובי, אני אפילו דואג להנהן לשלום בנימוס לאדם שעושה את תפקידו.

אבל אז עברתי לדרום, והתחושה השתנתה לחלוטין (ואני חייב לציין שאך ורק בגלל מספר מועט של שוטרים, מצד שני אני יכול להגיד שיצא לי להכיר במסגרת התנדבות כמה שוטרים שהלוואי שאפשר היה לשכפל אותם ולפזר בכל הארץ) כשאני רואה שוטר המחשבה הראשונה שלי היא "רק שלא יתעלק עליי" וזאת לא תחושה שאזרח שומר חוק צריך להרגיש.

יש פאב שאני נוסע אליו לעיתים קרובות בימי שישי, כמעט בכל שישי שוטר חייכני מאוד (אבל לא במובן טוב של מילה) עוצר את המכונית בכניסה ליישוב ולוקח תעודות, למה? כי בא לו. ואז הוא לוקח את הנהג לצד ואומר לו בשיא האדיבות שהוא מעוניין לבצע חיפוש ברכב ושמותר לסרב. עכשיו בתור אזרח שומר חוק אני עומד בדילמה - האם לאפשר לו לחפש כי אני יודע שלא ימצא כלום, או האם להסתכן בלסרב ולזכות באיזה שהיא הטרדה מצד השוטר? זאת התנהגות חוקית לחלוטין, אבל ביריונית ומיותרת.

דרך אגב- בדרך חזרה מהפאב, הם אף פעם לא נמצאים כדי לבדוק שאף אחד לא נוהג שיכור, זה לא מעניין אותם.

שוטר תנועה אחר עומד ב3-4 נקודות קבועות שבהם תנאי הדרך פשוט לא מתאימים לתמרורים המוצבים, אזור פתוח לחלוטין עם ירידה ענקית שמאוד מאוד קשה לנהוג בה במהירות המותרת - מה שגורם לי ולכל הנהגים האחרים להסתכל רק על מד המהירות ולא על הדרך בכל בוקר - מה שהופך את הנסיעה ליותר מסוכנת.
או לעמוד בכביש שנראה כמו כביש מהיר לחלוטין, אף הולך רגל לא חוצה בו, אבל מה - הוא נמצא בין העיר לאזור התעשייה, אז זה כאילו חלק מכביש עירוני (מותר 60) וזאת תפיסה קלה מאוד במקום שנסיעה על 80 בו לא באמת מסכנת שום דבר. לעומת זאת המקטע כביש שלפניו, שנמצא בסמוך למכללה ותיכון הוא מאוד מסוכן, היו בו המון תאונות, אבל שם כמעט ולא רואים משטרה, כי אין להם אזור טוב להתחבא כדי לתפוס (הם כן מתחבאים באמת לפעמים ליד תמרור עצור באזור שאי ציות גרם לתאונות, אבל למה תמיד להתחבא? למה לא להראות נוכחות כדי שנהגים מראש לא יעשו את העבירה?)

והדבר הכי מעצבן - הם לא נמצאים איפה שצריך, לעולם! אני יכול לקחת אותם לעשרות מקומות באזור שבו אנשים נוסעים בביריונות שמסכנת חיים בכל יום (חלק מהמקומות האלו נמצאים ליד תחנת המשטרה) אנשים שחותכים מעברי חציה, פסי הפרדה, חוסמים צמתים ומתעלמים לחלוטין מהולכי רגל אפילו אם כבר התחילו לחצות.

התחושה הכללית שלי היא לא שהם עושים משהו לא חוקי, אלא שסדר העדיפיות שלהם הפוך לגמרי - נוצר מצב שגם אני מרגיש שהמשטרה לא עושה מספיק כדי שאהיה בטוח מצד אחד, וגם מצד שני גורמת לי להרגיש שאני לא רוצה להיתכל בשוטר ברחוב כי אין לי מושג אם הוא יטריד אותי או לא - זאת לא תחושה ששוטר או גוף כמו המשטרה צריך ליצור.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 09-09-2013, 23:50
צלמית המשתמש של פסטן
  פסטן פסטן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,751
בתגובה להודעה מספר 39 שנכתבה על ידי High_Hopes שמתחילה ב "אני חושב שהתחושה שלי, לצערי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי High_Hopes
אני חושב שהתחושה שלי, לצערי הרב, מאוד דומה לזאת של ישראלה.
הנטייה שלי תמיד היא להיות בעד המשטרה, בסך הכל הכללי יש לי המון ניסיון טוב עם המשטרה (פניות שלי, תמיד על דברים שהם ייחסית פעוטים - חפצים חשודים, מפגעים על הכביש שדרשו התייחסות ודברים כאלו - זכו תמיד להתייחסות רצינית ואפילו יצרו איתי קשר בזמן סביר כאשר הגיעו למקום) עד לא מזמן עצם קיומו של שוטר בסביבה שלי נתפסה אצלי כדבר חיובי, אני אפילו דואג להנהן לשלום בנימוס לאדם שעושה את תפקידו.

אבל אז עברתי לדרום, והתחושה השתנתה לחלוטין (ואני חייב לציין שאך ורק בגלל מספר מועט של שוטרים, מצד שני אני יכול להגיד שיצא לי להכיר במסגרת התנדבות כמה שוטרים שהלוואי שאפשר היה לשכפל אותם ולפזר בכל הארץ) כשאני רואה שוטר המחשבה הראשונה שלי היא "רק שלא יתעלק עליי" וזאת לא תחושה שאזרח שומר חוק צריך להרגיש.

יש פאב שאני נוסע אליו לעיתים קרובות בימי שישי, כמעט בכל שישי שוטר חייכני מאוד (אבל לא במובן טוב של מילה) עוצר את המכונית בכניסה ליישוב ולוקח תעודות, למה? כי בא לו. ואז הוא לוקח את הנהג לצד ואומר לו בשיא האדיבות שהוא מעוניין לבצע חיפוש ברכב ושמותר לסרב. עכשיו בתור אזרח שומר חוק אני עומד בדילמה - האם לאפשר לו לחפש כי אני יודע שלא ימצא כלום, או האם להסתכן בלסרב ולזכות באיזה שהיא הטרדה מצד השוטר? זאת התנהגות חוקית לחלוטין, אבל ביריונית ומיותרת.

דרך אגב- בדרך חזרה מהפאב, הם אף פעם לא נמצאים כדי לבדוק שאף אחד לא נוהג שיכור, זה לא מעניין אותם.

שוטר תנועה אחר עומד ב3-4 נקודות קבועות שבהם תנאי הדרך פשוט לא מתאימים לתמרורים המוצבים, אזור פתוח לחלוטין עם ירידה ענקית שמאוד מאוד קשה לנהוג בה במהירות המותרת - מה שגורם לי ולכל הנהגים האחרים להסתכל רק על מד המהירות ולא על הדרך בכל בוקר - מה שהופך את הנסיעה ליותר מסוכנת.
או לעמוד בכביש שנראה כמו כביש מהיר לחלוטין, אף הולך רגל לא חוצה בו, אבל מה - הוא נמצא בין העיר לאזור התעשייה, אז זה כאילו חלק מכביש עירוני (מותר 60) וזאת תפיסה קלה מאוד במקום שנסיעה על 80 בו לא באמת מסכנת שום דבר. לעומת זאת המקטע כביש שלפניו, שנמצא בסמוך למכללה ותיכון הוא מאוד מסוכן, היו בו המון תאונות, אבל שם כמעט ולא רואים משטרה, כי אין להם אזור טוב להתחבא כדי לתפוס (הם כן מתחבאים באמת לפעמים ליד תמרור עצור באזור שאי ציות גרם לתאונות, אבל למה תמיד להתחבא? למה לא להראות נוכחות כדי שנהגים מראש לא יעשו את העבירה?)

והדבר הכי מעצבן - הם לא נמצאים איפה שצריך, לעולם! אני יכול לקחת אותם לעשרות מקומות באזור שבו אנשים נוסעים בביריונות שמסכנת חיים בכל יום (חלק מהמקומות האלו נמצאים ליד תחנת המשטרה) אנשים שחותכים מעברי חציה, פסי הפרדה, חוסמים צמתים ומתעלמים לחלוטין מהולכי רגל אפילו אם כבר התחילו לחצות.

התחושה הכללית שלי היא לא שהם עושים משהו לא חוקי, אלא שסדר העדיפיות שלהם הפוך לגמרי - נוצר מצב שגם אני מרגיש שהמשטרה לא עושה מספיק כדי שאהיה בטוח מצד אחד, וגם מצד שני גורמת לי להרגיש שאני לא רוצה להיתכל בשוטר ברחוב כי אין לי מושג אם הוא יטריד אותי או לא - זאת לא תחושה ששוטר או גוף כמו המשטרה צריך ליצור.
מה שאתה וישראלה ועוד אנשים לא מבינים זה שהמטרה של המשטרה זה לא לעזור לציבור או למנוע תאונות. כמו שאמר כאן שוטר מסוים: "משטרת ישראל מחפשת את כיבוד החוק כלשונו."

כלשונו.

מעפן - בהחלט.
מפתיע? כבר מזמן לא...

או במילותיו של ל"ב - "אתה לא תגיד למשטרה איזו תחושה היא צריכה ליצור או לא צריכה ליצור! אתה לא רופאה!!!!1111"
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה(קרדיט למרשי)
אמר לה ינאי מלכא לדביתיה אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין אלא מן הצבועין שדומין לפרושין שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס

אמר פסטן: שניהם גרועים, אבל עדיף להיות טיפש מאשר שקרן.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 12-09-2013, 03:44
  sh_woll sh_woll אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.12.06
הודעות: 1,917
כותבים כאן על תרבות נהיגה, ועל תפקיד ועבודת השוטרים,
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי שמולביץ אשר שמתחילה ב "ראש אגף התנועה: "פועלים לשינוי תרבות הנהיגה בישראל""

בעצם מה שאנחנו רוצים [אני מקווה] הוא בעיקר פחות נפגעים על הכביש,
היכן נפגעים על הכביש?
נתון חשוב הוא כי 40% מכלל הולכי הרגל שנהרגו בערים, מצאו מותם על מעברי חצייה ,שזהו מקום מיוחד שנועד לאפשר להולכי הרגל לעבור בבטחה את הכביש.
נתונים משמעותיים נוספים הם : אחוז ההרוגים על מעברי החצייה מסך כל ההרוגים בתאונות דרכים ,גבוה בארצנו בערך פי שלושה מהנתונים של חלקם העיקרי של המדינות המודדות נתונים אילו,
ובניגוד למגמה של ירידה במספר הרוגי תאונות הדרכים, כולל הולכי הרגל, קיימת אצלנו מגמה ברורה של עליה בהרוגים על מעברי חצייה.
לנהגים אין שום אינטרס לפגוע בהולכי רגל, מה הסיבה כי הם פוגעים בהם ?
הסיבה העיקרית היא משום שלא הבחינו בהם,
לשם כך המציאו הפסים הלבנים, ועוד דברים, שיעזרו לנהג להבחין בהולכי הרגל,
האם אנחנו עושים את מה שצריך בכדי להגן על הילדים שאנו שולחים למעברי החצייה,ועל הזקנים שבשבילם מעבר החציה הינו מעבר הכרחי ?
בימים אלו אנו מציינים 40 שנה למלחמת יום כיפור,למחדלי יום כיפור שנגרמו בגלל עיוורוננו,בגלל קריאה שגויה של המציאות, לבני האדם קשה להשתנות,הקורבנות הרבים על מעברי החצייה מקורם בעיוורוננו, בניתוח [או אי ניתוח] שגוי של המציאות.
קל להפחית משמעותית מספר הקורבנות על מעברי החצייה,אם נבחין כי יש בעיה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:33

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר