08-11-2013, 21:38
|
|
|
חבר מתאריך: 09.04.13
הודעות: 5,109
|
|
האמת שכן עניתי לך, והפירוט על הקודים מיותר. הקודים למעשה מראים את הבלגן שהבירוקרטיה מייצרת פה. היום לך בתור בעל טרנזיט פרטית אסור לפי חוק לקחת נוסעים, גם אם אתה יכול לקחת אותם ב-5 ש"ח בלבד. מה שקישרתי אליו לא היה מוכוון ספציפית לאגד, אלא כדי להראות שקיימים "חאפרים"- למעשה- סתם אנשים עם טרנזיט, שיכולים לקחת פחות מהחברה שהייתה קיימת באותה השנה לאשכול הזה. זה לא משנה האם מדובר על אגד, קווים או נתיב, המחיר נקבע על ידי משרד התחבורה, שירות פרטי היה זול יותר ולכן המשרד ואגד נלחמו בו.
זה מצחיק שאמרת שמדובר בחוסר פיקוח כי המשרד נכנס לקרביים של כל חברה. כל חברה שמקבלת רישיון מראה תוכנית כלכלית, מקבלת אישור מהמשרד על גיוס חוב, מראה מודל להחזר חוב, צריכה לעמוד ביעדי שירות מסויימים, מקבל סובסידיה לפי צריכה כלומר היא צריכה לשתף את כל נתוני ההכנסות שלה עם המשרד וכך הלאה. המשרד נמצא עמוק בתוך הפיקוח. ועדיין יש בלגן. עוד הוכחה לחוסר היעילות.
מבין מדוע כן עניתי לך על השאלה ומדוע הקישור כן רלוונטי למרות שלא מדובר על אגד?
במקרה, רק במקרה, הייתי קצת מעורב בחלק מהרפורמה בצד הפיננסי שלה, אז אני מכיר את הנושא.
|