13-11-2013, 13:24
|
|
|
חבר מתאריך: 25.06.05
הודעות: 164
|
|
בעיה חוזרת במודם של בזק
היי אשמח לייעוץ כי מבזק אני לא ממש מקבל הרבה מענה...
הכל התחיל לפני כמה שבועות ב"שישי גשם" שהיה באיזור המרכז. כתוצאה מהגשם הכבד (והתשתיות הטובות במדינה שלנו) נגרמה הפסקת חשמל בבית שלי. מיהרתי לנתק את כל האלקטרוניקה מהחשמל אבל שכחתי לנתק את המודם. החשמל חזר אולם לא הצלחתי להתחבר לרשת.
אני מחובר לרשת דרך בזק בין לאומי (בזק ספק) ויש לו מודם שלהם כחול מלפני 5 שנים לפחות, וראוטר אלחוטי שדרכו הבית מחובר ברשת ביתית. הראוטר עצמו עבד בסדר גמור, המודם לא הצליח להתחבר (הרשת הביתית עבדה והעבירה מידע). לאחר כמה שיחות עם בזק ואין סוף נסיונות לפתור את התקלה בטלפון, הוסבר לי שהמודם תקול ושאני צריך ללכת לאסוף חדש מהבזק סטור הקרובה לביתי. חשבתי שהבעיה היא בחיבורים של בזק (בעיה בספק) ולא אצלי בגלל שבשלב מסויים המודם הראה לי שהוא מחובר למרות שהנציגים אמרו לי שאני לא מופיע להם כמחובר ואכן לא היה לי חיבור לאינטרנט.
לאחר כמה שעות המודם חזר לעבוד באופן רגיל, רק שמאז הוא היה מתנתק מהאינטרנט והייתי צריך לכבות אותו ולהפעיל אותו מחדש כדי לחזור לחיבור לאינטרנט. ככה המשכתי לעבוד איתו במשך שבועיים, עד שנשבר לי והלכתי לבזק סטור ואספתי מודם חדש. קיבלתי מודם זהה לחלוטין (רק כמובן חדש) שעבד נהדר מהרגע שחיברתי אותו, חוץ מזה שבערך פעם ב-24 שעות הוא היה נתקע ושוב צריך לנתק אותו מהחשמל ולהחזיר אותו כדי שהחיבור לאינטרנט יעבוד. בקיצור, הבעיה לא נפתרה והיא ממשיכה. כמו כן החלפתי את כל הפילטרים בשקעי תקשורת בבית לבקשת בזק, עדיין אין שינוי.
אשמח לעזרה וייעוץ בנושא אם מישהו נתקל במצב דומה ויכול להציע לי פתרונות. מכל הסיפור נראה שהבעיה היא לא של המודם אלא בעיה אצל בזק, בשלב כלשהו במערכת.
מצטער אם דיברתי שטויות לגבי ההשערה שלי למקור הבעיה, אין לי ממש רקע וידע טכני בנושא, אני פשוט מנסה לעבוד לפי ההגיון.
תודה רבה לעוזרים
_____________________________________
|