לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 14-12-2013, 20:45
צלמית המשתמש של Idjo
  Idjo Idjo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.05.02
הודעות: 6,840
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי i have a question שמתחילה ב "תנועה במרחב אוקלידי"

זוויות אוילר זה קשור לסיבוב של המרחב ולא לזווית בין אובייקטים. כדי לממש את הדברים שתיארת אין צורך להשתמש בזוויות.
א. כדי להצביע מעצם אחד לשני אפשר לשמור את וקטור ההפרש (כלומר מחסרים אחד מהשני קוארדינטה קוארדינטה). אם רוצים שזה יהיה וקטור כיוון עם אורך 1, אפשר לנרמל אותו כלומר לחלק אותו בנורמה האוקלידית שלו.
ב. אתה מוסיף (קואדינטה קוארדינטה) את וקטור הכיוון (ההפרש המנורמל) כפול גודל הצעד.
ג. וקטור ההפרש: [tex]\left(x_{2}-x_{1},y_{2}-y_{1},z_{2}-z_{1}\right)[/tex]
הנורמה האוקלידית שלו: [tex]d=\sqrt{\left(x_{2}-x_{1}\right)^{2}+\left(y_{2}-y_{1}\right)^{2}+\left(z_{2}-z_{1}\right)^{2}}[/tex]
וקטור כיוון (הפרש מנורמל): [tex]\left(\frac{x_{2}-x_{1}}{d},\frac{y_{2}-y_{1}}{d},\frac{z_{2}-z_{1}}{d}\right)[/tex]
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:26

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר