08-02-2014, 21:58
|
|
|
|
חבר מתאריך: 09.01.06
הודעות: 3,979
|
|
אני לומד ממך על עצמי כל פוסט מחדש
דברים שלא ידעתי שאמרתי או חשבתי,ממש "מכל מלמדי השכלתי"
ציטוט:
במקור נכתב על ידי יוני.1
לא נשמה
maorhag ברוב גזענותו טען שחרדים הם ישות מרוממת מהעם, מלאכים שאינם יודעים קללות שתרבותם העילאית מבדילה אותם מהחייות החילוניות
|
תחזור על כל האשכול ותראה לי מקום אחד שבו טענתי שהחרדים הם מלאכים (להבדיל כמובן מהטענה הפשוטה שיש להם יתרונות ברורים וחסרונות גם כן,כמעט כמו כל אוכלוסיה)
ואז תחזור שוב ותגיד לי איפה חס וחלילה טענתי שהחילונים חיות (כל אחד ואיך שהוא רוצה לשייך את עצמו...) הלאה:
ציטוט:
והינה מגיע כתבה שמראה את המלאכים זורקים חרא על שוטרים.
|
אפילו אם טענתי שהחרדים כחברה הם מרוממים מעם ומלאכי עליון וכו' וכו' האם אין יוצאים מן הכלל לכל החברה? או שמא אתה טוען (מהכרותך רבת השנים הנרחבת והמעמיקה עם הציבור החרדי) שחבורת זורקי הצואה הם הרוב בציבור החרדי? הטענה פשוטה:מעשה נקודתי של אדם אחד או קבוצה מסוימת לא מעיד על הכלל עד שלא תביא מקורות שזו תופעה נרחבת.
ציטוט:
ואתה עוד מוסיף שהחרדים מקללים בקללות מרוממות ואליטיסטיות כמו סיקצה ופרוצה ולא כמו החילונים הנחותים מהצבא.
|
בעניין הקללה,נפתח במאמרם ז"ל: "המוציא דבר קללה מפיו,אינעל אבי אבי אביו" זה לא מקור תורני ח"ו אז תוכל לקרוא אותו בלי דעות קדומות.
וברצינות-הטענה פשוטה:הקללה כשלעצמה לאו דווקא מעידה על שפל מוסרי,כעין זה מצינו הרבה אנשים טובים וצדיקים שמקללים כל מיני אנשים/תופעות של רשע,כלומר לא זו הבעיה.
הבעיה מתחילה בשפה שבה אתה בוחר להשתמש,בעוד שב"שיקסע" (בעברית צחה:שקץ) ו"פרוצה" יש משום הוקעת תופעות מגונות תוך השוואתם לשקצים (דבר מאוס) ולפריצות (דבר עוד יותר מאוס) תוך שמירה על נקיות הלשון,הקללות הרגילות בצבא רובן ככולן מבוססות על דימויים של איברי פריה ורביה ומעשים שהשתיקה יפה להם תוך ביזוי מובהק של כבוד האישה בהתיחסות אליה כגוש בשר ותו לא,לזה יקרא שפל,נבזות,רמה נמוכה וכל גנאי שתרצה (ראית? קללתי תופעה בלי לרדת לרמה 0).
אני אשמח לתגובה לגופם של דברים,אם אתה עדיין בקטע של נאצה תחסוך ממני,כבר אמרו חכמים "אל תהי קללת הדיוט קלה בעיניך" ואני חושש לזה...
_____________________________________
ציטוט:
במקור נכתב על ידי eshely77
אני בוחר לסכן את חיי חיילי צהל.
|
|