לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 18-03-2014, 09:25
  dardevil dardevil אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.08.05
הודעות: 883
drawImage בתוך לולאה לא מצייר הכל-canvas

בוקר טוב.
יש לי איזה שהיא תמונה של פיצה ועליה אני רוצה לצייר תוספות.
כדי ליישם את זה השמשתי בפוקנציה drawImage של js.
הכנסתי אותה לתוך לולאה, ובכל פעם אני מצייר את התוספת במקום אחר בתמונה.
הבעיה היא שראיתי(ואחר כך גם הבנתי דרך גוגל) שעד שהפונקציה הזאת לא מסיימת לצייר, היא לא יכולה לקבל עוד קריאות ולכן היא מאבדת אותם.
ניסיתי להכניס את הקריאות לאיזה שהוא דיליי בצורה הבאה:
קוד:
this.drawImageDelay=function(img,clipping_x,clippi ng_y,clipping_width,clipping_height,x,y,width,heig ht,i){ var Scope=this; var t=setTimeout(function(){ var ctx = Scope.ctx; ctx.drawImage(img,clipping_x,clipping_y,clipping_w idth,clipping_height,x,y,width,height); },300*i); },


ווידאתי בעזרת console.log שבאמת מתבצעות כל הקריאות אבל עדיין הפונקציה מציירת רק מספר מועט של פריטים.

מישהו נתקל בזה ומכיר פיתרון לסיפור הזה?
תודה רבה רבה!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:57

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2019 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר