לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה   מה שבראש היתרון האנסי | freedom.fresh.co.il   נושא: ילדה, רוצה לבוא אתי לדירה? –אני רק בת ארבע־עשרה. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > מה שבראש
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #9  
ישן 10-05-2015, 13:50
צלמית המשתמש של צ'יבורשקה
  משתמשת נקבה צ'יבורשקה צ'יבורשקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.11.06
הודעות: 3,523
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Nati323 שמתחילה ב "עם הקולה זה היה רק התקדמות..."

לא. אתה חייב פחמימה. אתה חייב שומן. אתה חייב חלבונים. לגוף שלך ממש לא אכפת שאתה רצה להרזות מבחינץו הוא נכנס לתקופת סטרס וצום. ומה גוף האדם עושה כשהוא נכנס לסטרס וצום? שומר כל טיפת אנרגיה מיותרת בגוף כי הוא יצטרך אותה.
באמת שכדאי לך להקשיב לי היו לי תקופות של חודשים שהייתי מתקיימת על 200 קלוריות היום. ונכון אחלה איזה כיף! הורסתי איזה 10 קילו בחודש וחצי. אבל זה היה לפני 7 שנים ועדיין אני מרגישה האטה משמעוץית במטבוליזם של הגוף שלי. כי מלבד שומן הגוף מתחיל לשרוף שריר. רק לא מזמן נכנסתי חזק לחדר כושר עם משקולות ואבקות חלבון וכל זה כי אני יודעת שעבודה קשה אבל כזאת שמשתמרת לאורך זמן ולא פוגעת בגוף היא מה שפותר הכל. הורדתי אולי 2 קילו בחודש האחרון אבל ירדתי 3 מידות. למה? הורדתי מסת שומן והעליתי מסת שריר.
בסופו של דבר הכל עניין של גם איכות וגם כמות! תעדיף לאכול 500 קלוריות של דג בתנור או חזה עוף מאשר 200 קלוריות של שוקולד. הגוף שלך הרבה יותר חכם ממך והוא יודע וזוכר טוב טוב את מה שאתה מכניס לגוף.
לדגמא ארוחת הבוקר שלי היא בדרך כלל בעבודה שכוללת קופסאת קוטג חמש אחוז עם 4 כפיות זרעי צ'יה
ארות צהריים כוללת סלט עם מנת שומן בריא (שמן זית/אגוזים/אבוקדו) ומנת פחמימה שהיא שילוב של דגנים וקטניות לצורך קבלת חלבון מלא.
אחרי העבודה אני מתאמנת כשעה וחצי במכון ושותה שייק חלבונים עם פירות (לא לשכוח פירות בסדר היום זה חשוב!)
אחרי כשעתיים ארוחת ערב שיכולה לכלול מרק "כבד" כמו עדשים או שעועית או גריסים וכו או מנת פחמימה עם סלט.
בסופו של דבר אתה תעשה מה שאתה רוצה עם הגוף שלך וזה מקובל לגמרי, רק אל תשכח שזה הגוף היחיד שיהיה לך בחיים ואתה צריך לשמור עליו טוב טוב.
ועוד עצה אישית. זאת אולי העצה הכי קשה לעקוב אחריה בכל התגובה הזאץ אבל היא הכי חשובה. תעשה שינויים בגוף שלך כי אתה אוהב אותו ומכבד אותו. לא כי אתה שונא אותו. אל תעניש אותו.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 10-05-2015, 14:10
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
קודם כל ברכותיי שבחרת להפסיק להיות היפופוטם...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Nati323 שמתחילה ב "מתחיל דיאטה"

עכשיו באשר לתוכנית שבחרת לעצמך:

אל תפגע, אבל אתה כנראה לא תצליח.

גם אם אתה בטוח שאתה סופר חזק פסיכולוגית בסופו של דבר הנפילה תגיע כשתראה שאתה אוכל קצת אבל עדיין לא יורד במשקל, או אפילו תראה שבועות שכן עלית, ואז כשתחזור לאכול זה יהיה בכמויות גדולות יותר, ותשמין אפילו יותר ממה שהתחלת (קורה כמעט לכולם).

הדרך הנכונה לעשות את זה היא ע"י בניית תוכנית דיאטה מבוקרת, ומקצועית שנעשית ע"י דיאטנית קלינית.

עם שינוי אורח החיים (עם דגש על התזונה שאתה צורך) יש לשלב גם פעילות ספורטיבית, אני לא יודע מה המשקל שלך, ככה שאני לא יודע מה יכול להתאים לך.

אבל אני באופן אישי די מכור לריצה, ופחות אוהב אופנים (ספינינג וכ'ו), אבל אני יודע שלאנשים שמנים יש בעיות עם ריצה עקב לחץ על הברכים \ קרסולים, ולכן עדיף להם להתעסק במתקנים אחרים (אופנים \ קרוס \ שחיה).
אתה צריך להירשם לחד"כ, ולבקש שיבנו לך תוכנית וסרגל מאמצים.

*אל תישקל כל יום, בהתחלה זה כייף כי רואים שיש ירידה, אבל אז מגיעה תקופה שהירידה היא ממש קטנה וזה שובר המון אנשים.

תגביל את השקילה לפעם בשבוע (אני בכלל ממליץ לא להישקל בכלל, ולראות את התוצאות בבגדים \ כשנעמדים מול המראה).

אם בא לך לקחת את זה לקצה, אז תרשם לקרוספיט, שוב - אני לא יודע כמה אתה שוקל, ואתה כמה אתה מוכן ללכת רחוק, אבל אם אתה בגדר הנורמאל (נניח עד 130 ק"ג) ולא סובל מפציעות שונות, אז אין סיבה שלא תוכל להיכנס לקבוצה.

אני מכיר בחור ששקל 120 ק"ג, ותוך חצי שנה הוא ירד ל78 ק"ג, הוא כמובן שילב הכל עם דיאטה מותאמת, והמון כוח רצון.

עשו עליו בזמנו גם כתבה, פשוט מדהים.

(בחדר כושר לא תגיע לכאלה תוצאות תוך חצי שנה, אבל בהחלט תוך שנה, אם תתמיד...)
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 12-05-2015, 22:34
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי יוני.1 שמתחילה ב "אתה שוכח שרוב המילואימניקים..."

תלוי מה תחום העיסוק של אותם מילאומניקים.

ברור שאם אתה בטטת משרד עם כרס שלא עושה שום פעילות גופנית בחיים שלו, אז אימון מילואים יכול להיות יחסית "אינטנסיבי" ולגרום להורדה במשקל.

אבל חבר'ה שהם פעילים ספורטיבית, עבורם תקופות מילואים הן לרוב מדכאות.

בצוק איתן, בכל תקופת האל"ל וההצבה בקיבוץ עשיתי אימונים אישים על בסיס יומי, מהסיבה הפשוטה - לא הייתה ברירה אחרת, לא היו שום אימונים ספציבים ללוחמים, בזמן שההינו בקיבוץ מי שרצה להתאמן היה עושה את זה על דעת עצמו, מי שלא רצה להתאמן היה נזרק בחדר ולא עושה כלום, וזהו.

מלבדי היו גם לא מעט חבר'ה מיחידות אחרות שהתאמנו לבד.

אגב, למרות האימונים, והלחימה בעזה, חזרתי הביתה עם עודף של פאקינג קילו וחצי.

אבל לא ממש הייתי מופתע כי ידעתי שזה יקרה.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:55

הדף נוצר ב 0.42 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2020 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר