21-06-2015, 02:21
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.06.15
הודעות: 136
|
|
מצטער, נראה שלא קראת או לא הבנת דבר.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
אתה לא קורא חדשות, אחד ממשחקי הרשת הכי גדולים פסל קרוב ל 100 אלף ומעלה במכה אחת שחקנים שרימו. ככה שהם יודעים לזהות רמאים היטב וכאשר נוח להם גם מטפלים בהם, כשלזהות רמאים בכל סוג של משחק רשת הבדיקה היא שונה ואין לזה פיתרון אחיד.
פיתרון קוד הוא לא יעיל בגלל שתמיד פורצים את ההגנות האלה בסופו של דבר וכל בדיקה נוספת שתוסיף בצד השרת תעלה במשאבים ואולי אפילו ביותר מדי כאשר מדבר בשרת עם הרבה משתמשים והיא תעבוד עד שגם אותה יעקפו שוב.
טרויאן כדוגמא הדרך הכי קלה היא לחפש שחקנים שפעילים 24 שעות רצוף וכאשר ההחיילים חוזרים תוקפים מיד מקום אחר, כאשר רק תוכנה יכולה לעשות דבר כזה.
|
קוד:
אתה לא קורא חדשות, אחד ממשחקי הרשת הכי גדולים פסל קרוב ל 100 אלף ומעלה במכה אחת שחקנים שרימו. ככה שהם יודעים לזהות רמאים היטב וכאשר נוח להם גם מטפלים בהם, כשלזהות רמאים בכל סוג של משחק רשת הבדיקה היא שונה ואין לזה פיתרון אחיד.
דיברתי על הנושא ששחקנים נתפסים רק אחרי שהפעולה (קרי - הנזק) נגרם. זה לא חוכמה. המטרה של השאלה היא שאלה היפותטית - במקרה ונניח שבעתיד לא נוגבל במהירות אינטרנט ומהירות חישוב, האם זה יהיה אפשרי?
בסה''כ, הרעיון שציינתי אפשרי גם היום, השאלה כמה שחקנים יוכלו לשחק בו זמנית?
בסה''כ מדובר על נתוני חישוב ולא על גרפיקה. הנתונים האלו אולי מסובכים קצת מבחינת אלגוריתמית אך לא נראים משהו בלתי אפשרי.,
קוד:
פיתרון קוד הוא לא יעיל בגלל שתמיד פורצים את ההגנות האלה בסופו של דבר וכל בדיקה נוספת שתוסיף בצד השרת תעלה במשאבים ואולי אפילו ביותר מדי כאשר מדבר בשרת עם הרבה משתמשים והיא תעבוד עד שגם אותה יעקפו שוב.
סלח לי על השאלה, אך מה לך ולתכנות? או הבנת הנושא?
פתרון קוד הוא הפתרון הוא תמיד יהיה הפתרון האולטימטיבי, אם לא בדור הנוכחי, אז בבאים אחריו. כיום נעשים דברים כמעט דמיונים ותוכנה מסוגלת לדברים שפעם לא שאפו שתוכל להגיע אליהם. וככול שמגבלת החומרה פוחתת והמשאבים גדלים, אך נראה התפתחות גדולה יותר.. בקיצור, "בינה מלאכותית"
מעבר לכול זה, כמעט כול תחום במשחקי המחשב איננו צריך התעסקות כבדה מידי עם הנושא. תוכנה יכולה לדעת בוודאות (בהמצאות התנאים שהזכרתי לעיל) מה קורה עם השחקן בכל רגע נתון.. השאלה היא של מחיר, משאבים וכו'.. מה שכבר הזכרתי - נניח ונעלם ממגבלה הזאת, האם עדין תהיה בעיה למנוע לחלוטין רמאיות?
דבר שני, ברגע שמאבטחים את הנושא כמו שצריך, אין שום דרך לעקוף בדיקות שרת, אלא אם כן אתה מצליח לפרוץ לשרת, או להגיע אליו פיזית... מה שפחות סביר, לרוב המוחלט של האקרים.
כדוגמה לכך, בגלל זה כתבתי מדוע חשוב מיקומו של השחקן.
גם אם נניח שיש לנו אלגוריתם שמחשב כול אפשרות "לשדה ראיה" ועושה זאת בהצלחה, עדין הרמאי יוכל לעקוף זאת על ידי העברה ממקום למקום במהירות, מה שיתן לו אינדקס מסוים (אם כי, הרבה פחות יעיל ללא האלגוריתם). אז אומנם פתרת חלקית את הבעיה, אך לא במלואה. ולכן הכנסתי את עניין המיקומים, כדי לשלול אפשרות זאת גם...
ואם נסכם את העניין, יש לך היום אינסוף רמאים במשחקים מכיוון שהמידע מונח לפניהם - מידע חיוני וקריטי נשלח אליהם (ללקוח) והם יודעים לקרוא, להוסיף ואף לשנותו לחלוטין... ולשלוח אותו חזרה לשרת. מה יקרה ברגע שאתה משנה זאת?
נערך לאחרונה ע"י פפילון בתאריך 21-06-2015 בשעה 02:23.
|