לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-06-2015, 00:40
צלמית המשתמש של פפילון
  משתמש זכר פפילון פפילון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.06.15
הודעות: 136
מה דרוש כדי לשים סוף לרמאיות במשחקים?

ידוע זה מכבר שכמעט כול משחק בעולם, יש לו "ציטים", על אחד כמה וכמה שכמדובר במשחק רשת או משחק מוכר. תוכנות שמשנות תכונות במשחק ומוסיפות יתרון (ולפעמים יתרון בלתי עביר) לשחקן הרמאי. לרוב, החברות מוציאות עדכונים דחופים ולכול היותר דואגות לחסום את השחקנים באופן אוטומטי ואף ידני, אך לצערם ולצערם של שאר השחקנים ההוגנים - זה לא מספיק. החברות כנראה מפסידות סכומי עתק בגלל התופעה, ככול שהיא חמורה יותר. שחקנים נוטשים את המשחק עקב אכזבתם.
לכן אני מניח שגם החברות עצמם ניסו השקיעו בסכומים גדולים כדי לנסות ולמנוע, אך כשלו.

זה נכון בעיקר למשחקי פעולה הדרושים תקשורת מרובה בין השרת ללקוח, וכמעט נדיר ביותר במשחקים בסגנון פרמוויל ודומיו.
ידוע מכבר שכול נתון שעובר לצד הלקוח חשוף לפגיעות, שינויים וקריאה.

אז אם אני מניח היום נכון, הבעיה העיקרית היא מהירות תקשורת וחוזק המחשבים אצל השרת?

ניקח למשל דוגמה:
תופעה שנפוצה היום בכול משחקי היריות היא "ראיה דרך קירות" מה שמאפשר לשחקן לראות את כול השחקנים היריבים, וכך לדעת מתי הם באים לקראתו - ולערך בהתאם. זה מתאפשר בזכות עובדה אחת קטנה - השרת שולח ללקוח את כול המיקומים במשחק. אך מכיוון שהם מאחורי עצמים וכלשהן במרחב, השחקן מנוע מלראות אותם. האקרים משתמשים בתוכנות כדי להפעיל פונקציות שיאפשרו להם לסמן בצבע מיוחד/זיהוי כלשהו את כל היריבים, גם דרך העצמים המפריעים בשדה הראייה

בהנחה שמהירות התקשורת כמעט ואיננה מוגבלת, והמחשבים אצל השרת חזקים באין מפריע, יכול לעבוד אוליגרתם שיעבוד בערך כך?:

1. כול שחקן שיתחבר למשחק יקבל נקודות ציון (קואורדינטות) התחלתיות. כול תזוזה של השחקן תעבור לשרת לבדיקה;
*לכול "אזור" במשחק יהיה מזהה (ID), כך שנגיד תזוזה אחת קדימה, תעבור מאזור X1566 לאזור YZS15, וכן הלאה
* כול מפה תוגדר עם אזורי ראייה. כמו שהכבישים משולטים על פי תוואי הדרך, כך גם יהיה במפה. אם טווח הראיה אינו מאפשר לשחקן לראות את יריבו, לא יתאפשר לשחקן לירות ביריב, או כול פעולה אחרת שהחברה תרצה.
הנה דוגמה למשל:

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אם שחקן א' לא הגיע לאזור 5, מין הסתם שלא יוכל לעבור לאזור 6. זה כמובן נעשה בהגדלה, ואני מדבר על כול תזוזה קטנה במשחק.

ראיה דרך עצמים זה דוגמה קטנה, אך אני חושב שממחישה את הנושא.

הדבר נראה לי בלתי אפשרי היום מכיוון שהמחשבים עדין אינם כה חזקים, שיאפשרו לחברה לעשות זאת שכול מחשב מטפל בעשרות אלפי בקשות בשנייה.. זה גם כמובן יחנוק את הרשת, מכיוון שעוד מלאכת עיבוד עוברת למחשב של החברה, מה שמצריך בסופו של דבר לפלוט אותו ללקוח..

רציתי לדעת אם "התאוריה" שלי נכונה, שבכך שכול מה שמאפשר היום למשתמשים לרמות במשחק, זה בגלל מגבלת חומרה..או שיש בה שגיאות כלשהן.

זאת כמובן רק דוגמה שאמורה להמחיש את כוונתי, ואני בטוח שיש שיטות טובות ויעילות הרבה יותר מהדוגמה.. בכול זאת, אני לא מתכנת גדול

נערך לאחרונה ע"י פפילון בתאריך 21-06-2015 בשעה 00:44.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 21-06-2015, 01:09
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי פפילון שמתחילה ב "מה דרוש כדי לשים סוף לרמאיות במשחקים?"

אתה לא קורא חדשות, אחד ממשחקי הרשת הכי גדולים פסל קרוב ל 100 אלף ומעלה במכה אחת שחקנים שרימו. ככה שהם יודעים לזהות רמאים היטב וכאשר נוח להם גם מטפלים בהם, כשלזהות רמאים בכל סוג של משחק רשת הבדיקה היא שונה ואין לזה פיתרון אחיד.

פיתרון קוד הוא לא יעיל בגלל שתמיד פורצים את ההגנות האלה בסופו של דבר וכל בדיקה נוספת שתוסיף בצד השרת תעלה במשאבים ואולי אפילו ביותר מדי כאשר מדבר בשרת עם הרבה משתמשים והיא תעבוד עד שגם אותה יעקפו שוב.

טרויאן כדוגמא הדרך הכי קלה היא לחפש שחקנים שפעילים 24 שעות רצוף וכאשר ההחיילים חוזרים תוקפים מיד מקום אחר, כאשר רק תוכנה יכולה לעשות דבר כזה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 21-06-2015, 02:21
צלמית המשתמש של פפילון
  משתמש זכר פפילון פפילון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.06.15
הודעות: 136
מצטער, נראה שלא קראת או לא הבנת דבר.
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אתה לא קורא חדשות, אחד ממשחקי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
אתה לא קורא חדשות, אחד ממשחקי הרשת הכי גדולים פסל קרוב ל 100 אלף ומעלה במכה אחת שחקנים שרימו. ככה שהם יודעים לזהות רמאים היטב וכאשר נוח להם גם מטפלים בהם, כשלזהות רמאים בכל סוג של משחק רשת הבדיקה היא שונה ואין לזה פיתרון אחיד.

פיתרון קוד הוא לא יעיל בגלל שתמיד פורצים את ההגנות האלה בסופו של דבר וכל בדיקה נוספת שתוסיף בצד השרת תעלה במשאבים ואולי אפילו ביותר מדי כאשר מדבר בשרת עם הרבה משתמשים והיא תעבוד עד שגם אותה יעקפו שוב.

טרויאן כדוגמא הדרך הכי קלה היא לחפש שחקנים שפעילים 24 שעות רצוף וכאשר ההחיילים חוזרים תוקפים מיד מקום אחר, כאשר רק תוכנה יכולה לעשות דבר כזה.

קוד:
אתה לא קורא חדשות, אחד ממשחקי הרשת הכי גדולים פסל קרוב ל 100 אלף ומעלה במכה אחת שחקנים שרימו. ככה שהם יודעים לזהות רמאים היטב וכאשר נוח להם גם מטפלים בהם, כשלזהות רמאים בכל סוג של משחק רשת הבדיקה היא שונה ואין לזה פיתרון אחיד.

דיברתי על הנושא ששחקנים נתפסים רק אחרי שהפעולה (קרי - הנזק) נגרם. זה לא חוכמה. המטרה של השאלה היא שאלה היפותטית - במקרה ונניח שבעתיד לא נוגבל במהירות אינטרנט ומהירות חישוב, האם זה יהיה אפשרי?
בסה''כ, הרעיון שציינתי אפשרי גם היום, השאלה כמה שחקנים יוכלו לשחק בו זמנית?
בסה''כ מדובר על נתוני חישוב ולא על גרפיקה. הנתונים האלו אולי מסובכים קצת מבחינת אלגוריתמית אך לא נראים משהו בלתי אפשרי.,

קוד:
פיתרון קוד הוא לא יעיל בגלל שתמיד פורצים את ההגנות האלה בסופו של דבר וכל בדיקה נוספת שתוסיף בצד השרת תעלה במשאבים ואולי אפילו ביותר מדי כאשר מדבר בשרת עם הרבה משתמשים והיא תעבוד עד שגם אותה יעקפו שוב.


סלח לי על השאלה, אך מה לך ולתכנות? או הבנת הנושא?
פתרון קוד הוא הפתרון הוא תמיד יהיה הפתרון האולטימטיבי, אם לא בדור הנוכחי, אז בבאים אחריו. כיום נעשים דברים כמעט דמיונים ותוכנה מסוגלת לדברים שפעם לא שאפו שתוכל להגיע אליהם. וככול שמגבלת החומרה פוחתת והמשאבים גדלים, אך נראה התפתחות גדולה יותר.. בקיצור, "בינה מלאכותית"
מעבר לכול זה, כמעט כול תחום במשחקי המחשב איננו צריך התעסקות כבדה מידי עם הנושא. תוכנה יכולה לדעת בוודאות (בהמצאות התנאים שהזכרתי לעיל) מה קורה עם השחקן בכל רגע נתון.. השאלה היא של מחיר, משאבים וכו'.. מה שכבר הזכרתי - נניח ונעלם ממגבלה הזאת, האם עדין תהיה בעיה למנוע לחלוטין רמאיות?

דבר שני, ברגע שמאבטחים את הנושא כמו שצריך, אין שום דרך לעקוף בדיקות שרת, אלא אם כן אתה מצליח לפרוץ לשרת, או להגיע אליו פיזית... מה שפחות סביר, לרוב המוחלט של האקרים.

כדוגמה לכך, בגלל זה כתבתי מדוע חשוב מיקומו של השחקן.

גם אם נניח שיש לנו אלגוריתם שמחשב כול אפשרות "לשדה ראיה" ועושה זאת בהצלחה, עדין הרמאי יוכל לעקוף זאת על ידי העברה ממקום למקום במהירות, מה שיתן לו אינדקס מסוים (אם כי, הרבה פחות יעיל ללא האלגוריתם). אז אומנם פתרת חלקית את הבעיה, אך לא במלואה. ולכן הכנסתי את עניין המיקומים, כדי לשלול אפשרות זאת גם...

ואם נסכם את העניין, יש לך היום אינסוף רמאים במשחקים מכיוון שהמידע מונח לפניהם - מידע חיוני וקריטי נשלח אליהם (ללקוח) והם יודעים לקרוא, להוסיף ואף לשנותו לחלוטין... ולשלוח אותו חזרה לשרת. מה יקרה ברגע שאתה משנה זאת?

נערך לאחרונה ע"י פפילון בתאריך 21-06-2015 בשעה 02:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 22-06-2015, 08:43
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי פפילון שמתחילה ב "מצטער, נראה שלא קראת או לא הבנת דבר."

כל מצב שבו שירות מרכזי סומך על צד הלקוח שלא לצורך - הוא מקור לצרות. לפעמים זה נעשה פשוט משום שהמתכנתים גרועים (אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי את השאלה המטומטמת "כי מי ירצה לגעת בזה?") - אבל לפעמים בידיעה גמורה ובכוונת מכוון - משיקולי ביצועים.

בהנתן אינסוף משאבי חומרה ו scale אינסופי (בלתי אפשרי בגלל דבר כזה שקוראים לו פיסיקה) - כלומר ארכיטקטורה שהיא shared-nothing (בלתי אפשרי משום ש shared nothing לא יכול להיות רלוונטי במקום שבו כל השחקנים אמורים לראות זה את זה - אתה יכול לאגד את כולם על קבוצת שרתים שרלוונטיים להם - אבל אז הקבוצה הזו תהיה הגבול של ה scale שלך), ובהינתן שיהוי אפסי בין השרת ללקוח (גם כן בלתי אפשרי בגלל דבר כזה שקוראים לו פיסיקה) - אז כן, אפשר לפתור את זה באמצעות קוד. אם רק נצליח לבטל את הפיסיקה... זאת אומרת. אתה יכול להתחיל בלנסות לשנות את הערך של הקבוע c, או לחלופין את תורת היחסות הפרטית. מה שיותר קל לך להתחיל איתו...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:19

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר