05-11-2016, 19:07
|
|
|
חבר מתאריך: 24.10.16
הודעות: 6
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי זיו
א. צריכת הזרם תלויה בצרכן, לא משנה כמה המקור מסוגל לספק. או במילים אחרות, כל עוד אתה לא עובר את המתח המותר, אתה לא צריך לדאוג לזרם. אם תחבר מקור של 20V למנוע שאמור לפעול בפחות, אתה תגרום לשריפת המנוע לאורך זמן.
ב. ההספק, שזה מכפלה של המתח בזרם. בכל מקרה, אם לא עוברים את ההספק המותר אין סיבה לשרוף משהו.
ג. מעגל מיתוג מבוסס PWM שיכול להוריד הספק ממוצע למנוע, ועומד בזרם המקסימלי שהמנוע צורך. יכול להתאים גם לפתרון הבעיה הראשונה של הפעלה מ20V.
ד. חסר משמעות.
|
תודה על העזרה,
א. אתה אומר לי בעצם שאם הסוללה והמנוע בעלי אותו המתח הכל יעבוד ללא חשש, אם הוואט הנכנס גבוה יותר מהוואט שאני זקוק לו אז תתחיל בעיה?
ב. יש לך הסבר או קישור ל מעל PWM ומה זה בכלל?
ג. ההתנגות של המנוע או של הסוללה לא משפיעה בכלל על עוצמת הסיבוב?
ד. ובכללי כשמחשבים התנגדות צריך לחשב את כל המעגל או רק הצרכן, סוללה וכו'?
ה. האם המעגל שבניתי תקין (באופן כללי)
|