לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-07-2020, 08:26
צלמית המשתמש של שפן סלעים
  שפן סלעים שפן סלעים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.10.14
הודעות: 461
YNET: מג"ב והמשטרה בוחנים טנדרים קרביים כתחליף לקרקל

משטרת ישראל בוחנת בימים אלה שני כלי רכב ממוגנים חדשים האמורים להחליף את הקרקל הוותיק. שתי חברות המיגון גלובלשילד ופלסן מבססות את המתחרים על טנדרים מבית איסוזו וטויוטה ומבטיחות לא רק ניידות משופרת אלא גם עלות נמוכה משמעותית
ניר בן זקן

אחד משני כלי הרכב האלה יהיה הרכב הקרבי הנבחר של המשטרה ומג"ב. ל-ynet נודע כי שני טנדרים מתוצרת טויוטה ואיסוזו, עם מיגונים ייעודיים של החברות פלסן וגלובלשילד בהתאמה, הגיעו לשלב הגמר במרכז לרכב ממוגן המשמש את כוחות השיטור לפעילות באזורי יהודה ושומרון, ואחד מהם ישרת בעתיד במשטרת ישראל ומג"ב כתחליף לרכבי הקרקל הוותיקים הנמצאים בשירות מאז 2010.

שני הדגמים עומדים בתקן מחמיר (STANAG 2) עם מיגון נגד ירי לרבות ירי צלפים מדויק בכדורים חודרי-שריון. בתא הנוסעים יש בשני המקרים מקום לנהג ועוד ארבעה נוסעים בגרסה אחת, או תא עם מקום לנהג ושני נוסעים ותא ייעודי מאחור עם מחיצת הפרדה שנועד להסעת עצורים.

במשטרה ומג"ב החליט לשנות כיוון עם כלי הרכב החדשים, ולכן נבחרו כבסיס טנדרים קומפקטיים – איסוזו דימקס בגלובלשילד, טויוטה היילקס בפלסן - במקום הקרקל המבוסס על שלדת פורד F350 הגדול והכבד. זו האחרונה מתאימה יותר לנשיאת מיגון ומאפשרת לצמצם את הפגיעה ביכולת הדינמית ויכולות השטח אמנם, אך שני הטנדרים החדשים יעניקו כושר תמרון עדיף במקומות צפופים. נקודה נוספת ואולי חשובה מכל: עלות הרכישה וההחזקה נמוכה בהם משמעותית.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
למעלה טויוטה-פלסן, למטה איסוזו-גלובלשילד

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/r1Mdu2tyw
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 27-07-2020, 14:07
  אודי עציון אודי עציון אינו מחובר  
כתב הרכב של ידיעות אחרונות. עיתונאי ועורך ותיק את שירותו הצבאי עשה ככתב בביטאון חיל האוויר
 
חבר מתאריך: 31.10.07
הודעות: 80
את הבעיות בדוד טויוטה אי אפשר לתקן
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי ariel_zuk שמתחילה ב "לא תיקנו את הבעיות שהיו בדוד?..."

מאז שנכתב הדוח נוסו כמה פתרונות לבעיית בלם היד. הפתרון שנבחר לא נדרך ולא משתחרר מיידית, מה שגורם מצבים שהנהגים יוצאים לדרך עם בלם יד נעול, או יוצאים מרכב עם בלם יד משוחרר.

גם אחרי שינויים בציריות, לדוד יש בעיות בנהיגה כביש וגם בנהיגה בתנאי שטח או אחיזה לקויה. הבעיות הורגשו גם בימים האחרונים, של הפעילות המוגברת בצפון.

נהגי הכלים לא תמיד מקבלים את ההדרכה הראויה לתפעול בכלי שהנהיגה בו צריכה להיות מאוד מחושבת ומתוכננת, זה לא היי לקס סידרתי של להניע ולנסוע. אי אפשר לפרט בפורום פתוח את כל המגבלות, מקווה שלא יהיה מצב שבגללן יתקע כלי במקום בעייתי ויהיה חשוף לאויב.

אין קיצורי דרך. אתה לא יכול לקחת טויוטה היי לקס ולהפעיל אותו בקביעות בכזאת חריגה מהמשקל המירבי שקבע היצרן בלי לטפל בבלמים ובתיבת ההעברה.

הבעיות בדוד תוחקרו בידי פלסן וגלובל שילד שמציעות כעת למשטרה/מגב משוריינים על בסיס טנדרים. גם צה"ל יבצע עוד רכש מוגבל, לפני יציאה למכרז - לא יודע למה הם מחכים שם, ולא יוצאים למכרז כעת.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:23

הדף נוצר ב 0.14 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2020 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר