לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-06-2005, 13:42
  simonun simonun אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.02.04
הודעות: 575
"אין כניסה לשחורים" ההתנצלות!!!!

קמפיין "השחורים": משרד הפרסום דרורי-שלומי מנסה להתנצל



במכתב לעיריית רחובות כותבת בעלת משרד הפרסום דרורי שלומי על קמפיין שילוט החוצות למוצר קוממטי שעלה תחת הסיסמא "הכניסה לשחורים אסורה": אולי מתוך קהות חושים לא הבנו שהחלק האשון של הפרסום יכול לפגוע במי מכם
שלומי דונר


משר הפרסום דרורי שלומי שלח היום (ב') מכתב לעיריית רחובות ובו התנצלות והבהרה לקמפיין שהעלה בשבוע שעבר למוצר קוסמטי תחת הסיסמא "הכניסה לשחורים אסורה"!. הקמפיין, שעלה ברחובות כמו גם בערים נוספות מספר ימים לאחר שנער אתיופי רצח בעיר את מעיין ספיר בת ה-15, עורר את זעמם של ראשי העיר שהורו להורידו.



במכתב ההתנצלות, שנכתב על ידי טובית שלומי, מבעלי משרד הפרסום, נכתב: "ראשית, אנו מתנצלים מעומק ליבנו אם הרגשתם נפגעים מהפרסום על גבי שילוט החוצות.



"הטיזר הפרסומי מטרתו ליצור תשומת לב וסיקרון. המלה שהכעיסה אתכם בשלט - היא למעשה המשימה של המוצר עצמו - פילינג פנים המונע הופעת שחורים. כשרואים את התשובה



דעה אין סיבה לחייך / שלומי דונרתחת הסיסמא "הכניסה לשחורים אסורה!" העלתה חברת קוסמטיקה קמפיין שילוט חוצות לקרם להסרת תאי עור מתים. הפרסומאים בארץ שוברים שיאים חדשים של חוסר רגישות

למאמר המלא



לצד הטיזר, כל המשמעות מתשנה, וכוונתנו היתה לגרום לאנשים בים הפרסומות להתייחס למוצר השוויצרי (זו הסיבה שהשלט היה על רקע הרי האלפים).



"חשוב לי להסביר לכם - כי אין מלה אחרת בעברית המברת על 'הוצאת שחורים' מהפנים, ובזה מטפל המוצר. פרסום נכון מחבר בין הטיזר לתשובה שלו ואנו התייחסנו לשני החלקים - וכשרואים את התמונה כולה היא אפילו מעלה חיוך. אולי מתוך קהות חושים לא הבנו שהחלק הראשון של הפרסום יכול לפגוע במי מכם".



בתגובה למכתב זה שלחה יועצת התקשורת של עיריית רחובות, כרמלה קופר, תשובה לטובית שלומי. וכך כתבה:



"צר לי שמצאת לנכון לנסות ולתת צידוק רציונאלי, מעליב ככל שיהיה, לקמפיין חסר רגישות שחברתכם מצאה לנכון להעלות יום לאחר מסע ההלוויה של מעין ספיר ז"ל. ראוי היה שחברת פרסום לא תעביר מסרים כגון אלו בצורה כה פוגענית, ותגלה רגישות למתרחש, לדיווחים בכלי התקשורת ולאווירה הציבורית הקשה ששוררת ברחובות בפרט, ובמדינה כולה, בכלל.



"מקומם במיוחד הניסיון לטעון כי הקמפיין 'מעלה חיוך'. לידיעתך, כאשר הוזעק ראש העיר, שוקי פורר, לראות את השלט בחצות הלילה, הוא לא העלה כל








חיוך על פניו. גם בני העדה האתיופית שהגיעו למקום לא העלו חיוך על פניהם, כמו גם תושבי העיר.



"המסר אינו פוגע 'במי מכם', כלשונך, אלא פוגע בכלל אוכלוסיית העיר ובכלל אוכלוסיית היעד שלכם, הנשים, ואני תקווה כי אמירות גזעניות, שיש בהן כדי לעודד לאלימות, לא ימצאו את מקומם בכל מדיום שהוא.



"היינו מצפים מחברת פרסום מכובדת כשלכם לצאת במסרים מתקנים או לחילופין להחליט לצאת בקמפיין למניעת האלימות".

נערך לאחרונה ע"י simonun בתאריך 06-06-2005 בשעה 13:45.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:00

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר