לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-11-2004, 08:02
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
שחזור סקירה- מטוסי הסילון של בואינג. (שנייה בסדרה)

Boeing 727

מטוס הסילון התלת-מנועי שנכנס לשירות מבצעי והיה הנמכר ביותר במשך 30 השנים הראשונות של תעופה סילונית.

ייצורו של ה 727 נמשך משנות ה 60 המוקדמות עד אוגוסט 1984. בסך-הכל נמסרו 1,831 יחידות. בשנת 2001 כמעט 1,300 מטוסים היו עדיין בשירות מסביב לעולם.


במפעלי בואינג

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.boeing.com/companyoffices/gallery/images/commercial/727-02.jpg]


אחת מן הטיסות הראשונות

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.boeing.com/companyoffices/gallery/images/commercial/727-09.jpg]


כאשר נכנס לשירות מסחרי בפברואר 1964, ה 727 היה "להיט" בקרב צוותי אוויר ונוסעים. עם גוף ברוחב זהה לזה של ה 707, סיפק המטוס נוחות בטיסות קצרות.

כנף המטוס הייתה מצויידת במדפים בעלי שלושה חלקים ומדפי שפת-התקפה חדישים, והעניקה למטוס יכולת לנחיתה במהירויות איטיות מאוד יחסית וביצועי המראה מצויינים לתקופה, ויכולת לפעול משדות קטנים יותר מאלו שה 707 פעל מהם.

ל 727, בדומה ל 707, תוכננו כמה גרסאות שיועדו להתאים את המטוס לדרישות השוק המשתנות בדחיפות. 407 מטוסים נמכרו מהגרסא הבסיסית, 727-100. לאחר מכן פותחה גרסאת ה 100 סי היסיבה והציעה דלת הטענת מטען בצד הגוף. 164 נבנו מגרסא זו.

ל 727-200 הוצג בדצמבר 1967 היה משקל המראה מירבי גבוה יותר וגוף ארוך יותר בכ 60 מטר שיכל להכיל עד 189 נוסעים בקונפיגורציה של מחלקה אחת (תיירים). 1,245 מטוסים נבנו מגרסאת 200. לגרסאת ה 200 אף, הגרסא האחרונה, היה ניתן להעמיס עד 11 "מגשי" מטען במשקל 26 טון. 15 כאלה נמכרו ל Federal Express.

במאי 1971 בואינג הציגה עוד גרסא, 200 Advance. לגרסא זו היו שיפורים מבניים, מנועים חזקים יותר וקיבולת דלק גבוהה יותר. לסידרת ה Advanced הייתה את היכולת להטיס מטען כבד יותר לטווח רחוק יותר וביצועי שדה טובים יותר.

השיפור האחרון שהוכנס ל 727 כלל הגדלת משקל ההמראה פעם נוספת, הפעם מ 77 טון ל 86 טון. בשלישי לפברואר 1972 הוגדל משקל ההמראה פעם נוספת, ל 95 טון.

מאוחר יותר נוספו גם כנפוני קצות-כנף.

727-200 Advanced
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

כיום, נשאו מטוסי ה 727 מכל הגרסאות מעל 4 ביליון נוסעים ב 101 חברות שרכשו את המטוס.

נתונים טכניים

Boeing 727-200 Adavanced

מוטת כנף - 32.91 מטר.
אורך - 46.69 מטר.
גובה - 10.36 מטר.
משקל המראה מירבי - 95 טון (אחרי השידרוג האחרון)
מנועים - שלושה טורבו-מניפה Pratt & Whitney JT8D-17R בעלי הספק 7,000 ק"ג כל אחד.
מהירות שיוט - 965 קמ"ש.
גובה שיוט - 12 ק"מ.
טווח מירבי - 4,020 ק"מ.
נוסעים - בין 148 ל 189.

תמונות:
אתר בואינג
www.airliners.net
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:20

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר