לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 24-06-2005, 20:31
  z u r i h z u r i h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.02.05
הודעות: 170
תלונות על נגני MP3 של חברת פירלס

המכתב הבא הובא לכאן עפ"י בקשה של מישהו שאני מכיר שנפגע כצרכן.
אנא קיראו את דבריו ושתפו פעולה.

______________________________________

חברים וחברות,

לפני כחצי שנה רכשתי נגן MP3 של חברת פירלס ומאז אני בסאגת ייסורים איתם בגלל קילקולים חוזרים ונישנים. במקרה יצא ששמעתי על עוד כמה מקרים של חברים שרכשו מהם נגן, שהתקלקל בתוך שבועות ספורים.

המסקנה - הם מוכרים זבל!!!

אני מנסה לקבץ מספר רב של תלונות על החברה כדי שאוכל ליזום מהלך של חרם צרכני בזעיר אנפין או לפחות שאוכל לקרוע להם את הצורה בעיתונות המודפסת או האלקטרונית.

אנא העבירו המייל לרשימות התפוצה שלכם ובקשו שיעבירו גם הם הלאה. ביחד נעשה צדק.
את התלונות אפשר להעביר ל: Themarcus@bezeqint.net


תודה רבה אנשים יפים שלי,

אייל מרקוס
______________________________________

עריכה: אם מישהו מיכם יכול להפיץ את ההודעה במקומות אחרים, אנא עשו זאת. הכל למטרה טובה.

נערך לאחרונה ע"י z u r i h בתאריך 24-06-2005 בשעה 20:39.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 05-06-2006, 16:35
  boni boni אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.07.04
הודעות: 64
למבוגרים בלבד אזהרה חמורה-להזהר מפירלס ישירות או דרך אתרים אחרים-כנסו
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי z u r i h שמתחילה ב "תלונות על נגני MP3 של חברת פירלס"

אזהרה -ראו הוזהרתם
אל תיקנו מוצרים מתוצרת או יותר נכון באספקת יבואן -פירלס מנצרת עלית -צפון
הרבה אתרים שמוכרים ע"י הספק הנ"ל אינם אחראים לאחר ביצוע הקניה והם מתריעים על כך ואז הנכם נתונים לחסדי אותה חברה שאינם עומדים בחוקי השירות של משרד התמ"ס 14 יום הצחקתם אותם ,לדבר אין עם מי הקלדניות שקרניות ואינן יכולות ממילא לעזור ,המנ"כל לא סופר אתכם ולכן אל תתפלאו שמנהלת אלאק מנהלת שירות לקוחותנורית יכולה לעשות משהו אם בכלל יכולה אם בכלל רוצה ,הכל שקרים ורמאויות מילה אין כזה דבר ,מסרתי מוצר קמעט חדש לתיקון מילא האיכות גרועה יותר מ45 יום עדין לא הוחזר -תרוצים מפה עד לטבריה ,P-1000 אינם עונים ושקריהם הם פי 1000,
ראו הוזהרתם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 30-06-2006, 14:00
  micho222 micho222 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.03.05
הודעות: 99
גם אני נפלתי קורבן לרמאויות של פירלס...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי z u r i h שמתחילה ב "תלונות על נגני MP3 של חברת פירלס"

"זכיתי" ב DVD באתר וואלה שופס.
לאחר יומיים נציג מחברת פירלס יצר עימי קשר והציע לי לשדרג את המוצר,עניתי שאנני מעוניין.
לאחר 14 ימי עבודה הגיע אלי מוצר באריזת קרטון,כשפתחתי את האריזה גיליתי אריזה נוספת ובתוכה מכשיר DVD מדגם שונה וגרוע מזה,המכשיר היה משומש עם מלא שריטות וכתמים.
למרות כל פניותיי,פירלס סירבו לספק לי את המוצר אותו הזמנתי.
גם פנייותי לוואלה שופס לא עזרו.לבסוף החזרתי את המוצר.
חיכיתי חודשיים!!! שיחזירו לי את כספי.

חברים חברת פירלס מחזיקה סטוקים של מוצרים מחודשים אותם מוכרת כחדשים.

לדעתי צריך להחרים ולתבוע אותם ואת אתרי האינטרנט, שמוכרים את המוצרים שלהם ומשתפים איתם פעולה.

ראו הוזהרתם!!!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 21-08-2006, 17:25
  tkamin tkamin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.08.05
הודעות: 15
גם אני נדפקתי ע"י חברת פירלס
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי חיים11 שמתחילה ב "רכשתי לפני יומיים"

שלום רב!
לפני כשבועיים הזמנתי נגן MP4 מחברת פירלס דרך נענעשופס.
בפרסום המקורי היה כתוב בבירור שיש תמיכה בעברית ואילו כאשר הזמנתי דרשו ממני לשלם וגם לאחר זמן רב של וויכוחים לבסוף הם טענו שמדובר בטעות בפרסום ובכל זאת עלי לשלם יותר על תמיכה בעברית. שילמתי מכיוון שזה מתנה אז לא רציתי לעכב את הענין ממה שהתעכב עד כה. הנגן הגיע ללא תמיכה בעברית ששילמתי עליה במיוחד, וכן ללא אוזניות עם רדיו אלא רק רגילות וגם הגיע במצב שלא עבד כמעט בכלל והיה צריך לשבת עם נציג טכני רבע שעה בטלפון בשביל להפעילו.
עכשיו אמרו לי בשירות לקוחות שעלי להגיע לחנות כדי להחליף אותו לנגן הנכון - וכאשר טענתי שזו אשמתם שהם שלחו את הנגן והאוזניות הלא נכונים אז הם הציעו שאני ישלח בדואר אבל אם המכשיר נפגם בדרך אזי זו אשמתי.

אני חושב שעלי לקבל את המוצר ששילמתי עליו ללא שאצטרך לטרוח שוב ושוב וללכת לחנות במיוחד - האם אני טועה?
כמו כן יחס נציגת השירות היה מעליב ומזלזל, שפשוט לא יאומן שקים דבר כזה... פשוט זוועה!

רק שתדעו...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 18-10-2006, 15:46
  libbysharf libbysharf אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.10.06
הודעות: 1
DIVX9900
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי z u r i h שמתחילה ב "תלונות על נגני MP3 של חברת פירלס"

קטע ממכתב ששלחתי לחברת פירלס:
בתאריך 13/10/2006 שלחתי את מכשיר ה- 9900DIVX לתיקון ברח' יגאל אלון 126 בעקבות בעיות רבות ואקוטיות של המכשיר. הטכנאי שהיה שם היה חסר סבלנות בלשון המעטה ולאחר שפרסתי בפניו את כל הבעיות הוא רשם שתי נקודות כלליות בטופס. לאחר שאמרתי לו שזה לא מתאר אפילו במעט את הבעייתיות של המכשיר, הוא אמר לי "אז תתקשרי אליהם ביום ראשון", לאחר שהתעקשתי, הוא אמר "טוב אז תרשמי בטופס את כל הבעיות" רשמתי את הבעיות בכתב יד ונותר לי לקוות שהטכנאים יבינו אותו.
לאחר שקיבלתי את הטופס ראיתי שרשום בו: אחריות בסיסית לשנה. הדבר נראה תמוה בעיניי מכיוון שכאשר רכשתי את המכשיר הפקידה התקשרה אלי ואמרה שיש כרגע מבצע שתמורת מאה שקלים נוספים המכשיר ישודרג למכשיר עם USB ובנוסף תקופת האחריות תוארך לשלוש שנים. היא אמרה לי במילים אלה: "כדאי לך, זה מבצע ממש שווה, ככה רק האחריות הנוספת עולה 200 שקלים"

בתאריך 18/10/06 התקשרתי לברר את עניין האחריות עם שירות הלקוחות ,וכן לוודא שהבינו את כל תקלות המכשיר ששלחתי לתיקון. הפקידה שענתה לי (מפקידה אחרת הבנתי שזו הייתה עינת) בדקה ואמרה שאכן רשום שנה אחריות ו"שהיא לא יודעת מה אמרו לי" . לבקשתי אם אפשר לברר את העניין היא אמרה שהיא בטח לא זוכרת ושאי אפשר. זאת למרות שהם עובדים עם מערכת מחשב ומתעדים את השיחות עם הלקוחות. היא הייתה חסרת סבלנות, לא נתנה לי לדבר, נכנסה לדבריי ואמרה שהיא לא מוכנה להסביר לי. לאחר מכן רציתי להקריא לה את בעיות המכשיר כדי שלפחות היא תעביר אותם לטכנאים. כאשר אמרתי לה שהמכשיר מראה ריבועים בחלק מהסרטים שהם DIVX ושרואים אותם מצויין במכשירי DIVX אחרים, היא נכנסה לדבריי ואמרה "לא, את זה לא יתקנו לך, זה בעיה של קודקים" אמרתי לה שרשום שהוא מראה DIVX ולמה הוא לא מראה אותם, היא אמרה "שיש סוגים של DIVX וכנראה את הסוג שצרבתי לא רואים" ביקשתי שתגיד לי איזה סוגים הוא מראה ואיזה לא היא אמרה לי להסתכל במפרט. הסתכלתי במפרט לדוגמא:

http://www.21.tv/arutz/michrazgrp.aspx?channel_id=15069&channel=15 ולא ראיתי שם שום דבר לגבי סוגים של DIVX לאחר שביקשתי שוב שתגיד לי איזה סוגים, היא אמרה שהיא לא מוכנה להסביר וזהו ושהיא מבינה יותר ממני במכשירים האלה.

מי שמעוניין לפעול בנושא החרמת החברה הנוראית הזו מוזמן לשלוח מייל ל:
libby.sharf@gmail.com
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 13-11-2006, 23:37
צלמית המשתמש של Big Joe
  Big Joe Big Joe אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 35,433
לי הם חזירו את כל הכסף על מכשיר DVD. :)
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי z u r i h שמתחילה ב "תלונות על נגני MP3 של חברת פירלס"

הנה לפניכם ההתכתבות. הסיפור כמובן מתחיל מלמטה (כמו תמיד בשרשור של דוא"ל) אבל את החדשות הטובות נתתי לכם בכותרת...





From: Ortal <Peerless> [mailtortal@elkol.com]
Sent: Monday, September 05, 2005 11:59 AM
To:

Subject: Re: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798



אזור תעשיה ג


ר"ח הצורף 7 נצרת עילית
----- Original Message -----

From: To: ortal@elkol.com
Sent: Monday, September 05, 2005 10:23 AM
Subject: FW: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798



לאורטל בוקר טוב,

מחר אני צריך להיות בנצרת עלית. אני חושב שהכי כדאי שאחזיר לכם את המכשיר במקום.
אני תני לי בחוזר את הנכתובת המדויקת ולמי לפנות.

תודה,









From:
Sent: Thursday, September 01, 2005 12:04 PM
To: 'service'
Cc: 'service@wallashops.co.il'
Subject: RE: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
Importance: High





אני לא מוכן להתווכח עם אי-מיילים לא חתומים. זה לא היה הסיכום. או שתאשרו בדיוק את מה שסוכם, או ששרית תתקשר אלי, או שאנחנו חוזרים לפאזה של תביעה משפטית.
קצתי בתעלולים שלכם, בכפל הדיבורים, ואי עמידה בסיכום אפילו לחמש דקות.







From: service [mailto:service@elkol.com]

Sent: Thursday, September 01, 2005 12:54 PM
To:
Subject: Re: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798





יוסף שלום,

כפי שנכתב בפנייתינו הקודמת היה סיכום השיחה.

התבקשת לשלוח אלינו את המוצר בצירוף מכתב ע"מ שנדע לשייך את הפניה ולטפל בה.

בברכה,


פירלס
----- Original Message -----

From:
To: 'service'
Cc: service@wallashops.co.il
Sent: Thursday, September 01, 2005 10:43 AM
Subject: RE: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798


נא להעביר בדחיפות אל שרית!!!!!!!!!!!!!!!



From: ]

Sent: Wednesday, August 31, 2005 6:54 PM
To: 'service'
Cc: 'service@wallashops.co.il'
Subject: RE: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798



צר לי שהשיחה הנעימה והאינטליגנטית עם שרית משתבשת כאשר זה מגיע לאישור בכתב.
לא סוכם ש"פנייתי תבדק" ולא סוכם שאני צריך לצרף עוד מכתב, אחרי כל מה שכתבתי לכם בימים האחרונים, המצב ברור ואני לא צריך להכין בשבילכם "עבודות" נוספות.

סוכם שאני מחזיר לכם את המכשיר, ואתם תזכו אותי במלוא החיוב (כולל דמי משלוח).

נא לאשר זאת בחוזר כדי שאוכל להחזיר את המכשיר, ללא סחבת נוספת.








From: service [mailto:service@elkol.com]

Sent: Wednesday, August 31, 2005 6:22 PM
To:
Subject: Re: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798





יוסף שלום רב,

בהמשך לשיחתינו מהיום להלן סיכום הדברים:

המוצר ימסר על ידך בנק' שירות שלנו בת"א ברח' יגאל אלון 126 בצירוף מכתב לגבי הטענה.

עם קבלת המוצר פנייתך תיבדק ובהתאם לזאת תבוטל הזמנתך.

בברכה,


פירלס
----- Original Message -----

From:
To: 'service'
Cc: service@wallashops.co.il
Sent: Sunday, August 28, 2005 5:54 PM
Subject: RE: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798


לחברת פירלס האוטיסטית!

שום דבר לא טופל !!!!!

עכשיו אין ספק שיצאתם מדעתכם. אתם לא רק רמאים אתם גם משחקים אותה מטורפים או אנאלפביתים. (אפילו לא קראתם את הודעתי הקודמת)
אנחנו נפגש בבית המשפט, ושם תנסו לחזור בפני השופט על "פנייתך טופלה טלפונית".

אני מבין שאין לי צורך להמתין שבוע שלם כפי שנתתי לכם, כי אתם רק תמשיכו לפלוט תשובות חסרות שחר.









From: service [mailto:service@elkol.com]
Sent: Sunday, August 28, 2005 7:26 PM
To:

Subject: Re: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798





יוסף שלום רב,

תודה על פנייתך.

מבדיקה בהזמנתך נמצא כי פנייתך טופלה טלפונית.

נשמח לעמוד לשרותך בעתיד.

בברכת יום טוב,


פירלס
----- Original Message -----

From
To: 'service'
Cc: service@wallashops.co.il
Sent: Sunday, August 28, 2005 4:12 PM
Subject: RE: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798


א"נ

אתם יצאתם מדעתכם, או שחושבים אותי למטומטם. אינני יודע מה מצבכם. אך אני לא מטומטם. במכתב שלי יש עובדות ברורות ודרישות ברורות. הן אינן יכולות להיות "מטופלות ע"י נציג טלפוני" ואכו לא טופלו. מלבד טלפון קצר של גב' שלא היה לה מושג על מה מדובר לא נעשה דבר.

אני חוזר ומזהיר אתכם שאם לא יוחזר כספי בהתאם לדרישה שקיבלתם תוגש תביעה ללא דיחוי. מכיוון שאני יוצא לחו"ל בעוד שבועיים, אני מבטיחכם נאמנה שלא אשלים עם שום סחבת.






From: service [mailto:service@elkol.com]

Sent: Sunday, August 28, 2005 4:42 PM
To:
Subject: Re: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798





שלום רב,

תודה על פנייתך.

ע"פ בדיקה בהזמנתך נמצא כי טופלת ע"י נציג טלפוני.

נשמח לעמוד לשרותך בעתיד.

בברכת יום טוב,
פירךלס


1599500250.
----- Original Message -----

From:
To: service@wallashops.co.il ; service@elkol.com
Sent: Wednesday, August 24, 2005 1:07 PM
Subject: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798



מבלי לפגוע בזכויות

א"נ,

ביום 6/8/2005 רכשתי באמצעות וואלה שופ, מכשיר DivX מותג UPXUS דגם DVP-602. (אישור הזמנה מצורף).

בשיחת טלפון עם נציג מכירות שדרגתי את הקניה לדגם DVP-608, בתוספת של 150 ש"ח. השידרוג נעשה כי המכשיר המשופר ניתן לעדכון גרסאות של DIVX.

ביום 19/8/2005 קבלתי את המכשיר בדואר. (וזאת לאחר שחשבוני בחברת האשראי חויב בתשלום ראשון כבר ב-8/8/2005 בניגוד לחיוב ביום המשלוח שמקובל בחברות הגונות). מיד התברר לי כי המכשיר אינו עומד במה שהוא אמור לעשות, ונפלתי בפח של מצג שווא. אין במכשיר זה שום אופציית שדרוג. התוצאה המתבקשת היא כמובן שתקליטורים שבידי, עם סרטים בפורמט DIVX אינם נשמעים או נראים במכשיר. כיוון שהיה יום ששי נאלצתי לחכות ליום ראשון כדי להתחיל בסאגה השל התקשרות לפירלס.

ביום ראשון, ה-21/8/2005 ניסיתי במשך שעות ליצור קשר עם שרות פירלס. רק לאחר שהתלוננתי וואלה, ושלחתי פקס חריף - קבלתי אחר הצהרים טלפון מבחורה שלא היה לה קצה חוט לענות לי.

ביום שלישי ה-23/8/2005 הצלחתי לאחר כמה שיחות "אלימות" להגיע לאיש תמיכה שבעצם אישר לי כי אין שום שדרוג. תשובתו הסתכמה במלים: "נכון שבחוברת של המכשיר אין על זה כלום, אבל באשר יהיה שדרוג הוא יופיע באתר של פירלס". לדרישתי לקבל שדרוג מידי כיוון שיש בידי תקליטורים שאינם נקראים ענה שאין...

לאור זאת אין צורך בהסברים נוספים. מדובר מכשיר שאינו מסוגל לספק את מה שהובטח בכל הפרסומים, או בלשון פשוטה משפטית מצג שווא.

אתמול דברתי עם נציגת שרות שהסבירה לי כי אוכל להחזיר את המכשיר במשלוח על חשבוני - ולשלם "דמי ביטול" בסך 5%.

הריני להודיעכם איפוא, כי לאור ההונאה שבצעתם, עליכם להיות שבעי רצון אם לא תתבעו לדין פלילי או אזרחי, ואני עומד על כך ביטול העסקה הזה יסתיים ללא אגורה אחת של הוצאה עבורי. (למעט הזמן הרב שבזבזתי)
אשר על כן אתם נדרשים:

1. לזכות מיד את חשבוני, ולהחזיר לחברת האשראי את התשלום הראשון.
2. להודיע לחברת האשראי כי התשלומים הבאים שלי מבוטלים.
1. לשלוח נציגכם לביתי לקבל חזרה את המכשיר.

באם לא תענה דרישתי זאת תוך שבוע - תוגש תביעה מיידית לבית הדין לתביעות קטנות. במקרה זה תכלול התביעה אלמנטים נוספים.


בכבוד רב



_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 17-12-2006, 17:25
צלמית המשתמש של b.a
  b.a b.a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.05.05
הודעות: 4,387
הוראות הפעלה לנגן
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי z u r i h שמתחילה ב "תלונות על נגני MP3 של חברת פירלס"

אף אני רכשתי נגן. הנגן סובל מבעיות שונות. הבעיה הינה שלמכשיר לא צורפה חוברת הוראות תפעול. במקום זאת הופניתי לאתר elkol ,בו אמורות להמצא ההוראות. ואכן נכנסתי בשמחה לאתר זה ואף נמצאה בו הפניה לחוברת הוראות. דא-עקא, שעל מנת לקבל את ההוראות עליך להרשם לאתר ולקבל קוד-גישה.
למותר לציין שחרף כל נסיונותי, לא הצלחתי לקבל קוד. כך שעד היום אני תקוע עם נגן פועל חלקית וללא הוראות הפעלה. ואם ארצה לקבל שירות-עלי לגשת לאחת מתחנות השירות הפתוחות אך ורך בשעות בלתי אפשריות לאנשים עובדים, אלא אם יקחו חופש מהעבודה. עוד אציין כי האתר לא מוכן לקבל מכתב תלונה בלי קוד גישה. בקיצור-הרבה אכזבה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 26-06-2007, 12:41
צלמית המשתמש של ilanp13
  ilanp13 ilanp13 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.04.07
הודעות: 74
גם אני
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי z u r i h שמתחילה ב "תלונות על נגני MP3 של חברת פירלס"

אני יודע שמדובר כאן בפורום ישן מאוד, אבל בכל זאת.

במקרה ראיתי את הפורום בנושא הזה, ונכנסתי. גם אני קניתי לפני 8-10 חודשים נגן MP4 מהחברה פירלס.
קודם כל, מההתחלה לא היה ניתן להעביר אליו קבצי וידאו כך שהמכשיר יזהה אותם - ולא משנה באיזה פורמט, חוץ מהקובץ לדוגמא שכבר היה נמצא על המכשיר. יותר מכך, למרות שקניתי אותו עם תמיכה בעברית (ברוב טיפשותי הסכמתי לשדרג כאשר התקשר אליי נציג המכירות בטלפון) חלק מהקבצים אין הוא כלל תומך, ואת אלו שכן - הם מופיעים הפוך (ולעיתים הפוך כמה פעמים וכמה כיוונים).
אין צורך להזכיר, שהאוזניות (שקניתי עם רדיו, וקיבלתי בלי) באיכות גרועה, וכמובן שהתקלקלו אחרי כמה שבועות, וכן הסוללה - שלמרות שהטענתי אותה בהתחלה כמו שצריך, מצליחה להחזיק מעמד בערך שעה של השמעת מוזיקה על רמת עוצמה של בקושי 16 (ובדקתי את זה בעוד עוצמות).

אני חושב שצריך לפרסם את זה לא רק כאן, ולהזהיר את כלל הצרכנים לא לקנות מהחברה הזו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:06

הדף נוצר ב 0.24 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2021 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר