לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום עיצוב גרפי! וזה וזה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > גרפיקה, ציור ותלת-מימד
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 27-06-2005, 13:20
צלמית המשתמש של Zorro26
  Zorro26 Zorro26 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.04
הודעות: 552
נספחים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Zorro26 שמתחילה ב "3DS MAX 6: נוף כפרי"

קצת פירוט:
1) פעם לפני פלאגי העצים, האומנים היו ממדלים אותם ותאמינו לי זה גזל מהם שעות והעבודה היתה
ממש מסורבלת וקשה, לכן פלאג זה או אחרים נותנים לכם מענה לדברים שלא ממדלים.
חוץ מזה הפלאג הזה משמש כרגע את המנוע החדש Unreal 3 אשר יצא במשחק כנראה לקראת
סוף 2005 או תחילת 2006, אז אם הם משתמשים בפלאג זה אז מי אני שלא אקח דוגמא מהם ?!

2) לקח לי המון זמן ללמוד על תורת התאורה אך איני מצטער על זה ולו לרגע אחד. המידול שלכם
יכול לצאת ממש פנטסטי אך ללא תאורה נכונה, כל הפרוייקט שלכם, תסלחו לי, שווה לתחת !
כך שזה עוד משהו שעל הממדלים לדעת.

3) המחשב כרגע בזמן רינדור שיקח כ 3 ימים אך אני יכול גם לעבוד עליו בצורה רגילה ואפילו
להפעיל משחקים ויישומים תלת-מימדיים ללא בעיה. איך זה ?
לכל אלו מכם החושבים לשדרג מחשב ויודעים שירצו להתעסק בתלת-מימד אני ממליץ ממש
בחום לרכוש מעבד פנטים בתצורת Dual. מדובר במעבד אחד בעל 2 ליבות אשר מזוהה
במערכת ההפעלה במנהל ההתקנים כ-2 מעבדי פנטיום בעלי אותה מהירות.
דבר זה יאפשר לכם גם לרנדר לזמן ארוך וגם להמשיך לעבוד כרגיל על המחשב בלי להעמיס
עליו וזה ממש מציל אותי. ליבה אחת אחראית על הרינדור והשניה פנויה למשימות אחרות
מה שנקרא Multi-tasking. זכרון הייתי ממליץ 1GB בתצורת Dual-Speed שזה 2 צ'יפים של
512 אשר נתמכים בלוח-אם בתצורה זו. אלא אם כן לא מפריע לכם לחכות שבוע אז גם 512
לבד יספיק.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 01-07-2005, 20:58
צלמית המשתמש של Zorro26
  Zorro26 Zorro26 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.04
הודעות: 552
תגובה
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Maxim שמתחילה ב "משו בסצינה שלך ממש לא בסדר אם..."

בקשר ל-3 ימי רינדור זה נורמלי מאחר והשתמשתי בפלאג בכווינה בתצורה מלאה של העצים ולא חלקית
מאחר ורציתי שיראו יותר ריאליסטיים כך שיש בהם המון פוליגונים וזה נורמלי.
איני מפתח משחק מחשב כלשהו שאני צריך להוריד את רמת הפוליגונים בעצים כדי שהכל ינוע בזמן-אמת.
אני לא עושה אנימציה כלשהיא, סה"כ תמונה סטטית.
בקשר ל 1997:
העצים בזמן אמת שהיו במשחקי מחשב אז, אם תתבונן בהם טוב טוב מקרוב אז תשים לב שזה בסך הכל
עץ אשר בנוי משני משטחים אשר חוצים אחד את השני בהצלבה כך שמרחוק זה יראה ממש עץ אמיתי
ומקרוב תשים לב שאלה 2 משטחים דו-מימדיים אשר חוצים בהצלבה אחד את השני.
לעומת זאת, הפלאג SpeedTree נותן לך ממש עץ מלא מכל הכיוונים איך שלא תסתכל עליו.
יש בו 3 תצורות לאותו סוג עץ: מינימום, מדיום ו Full שזה עץ מלא מה שבחרתי וזה מוסיף יותר פוליגונים
של עלים וענפים עליו.
דבר שני, אני משתמש ב Advanced Lighting ברינדור ואם אתה מכיר את הפרמטרים שם אז ככל
שתרצה שהתמונה תיראה יותר ריאליסטית כך זמן הרינדור עולה. זה אפילו רשום בעזרה של התוכנה.
חוץ מזה לא חסרים אתרים באינטרנט עם תמונות מסוג זה אשר שם האומנים טוענים שלקח להם אפילו שבוע שלם של רינדור כדי להשיג תוצאה מעולה - זה הכל עניין של להעלות פרמטרים פה ושם.
יותר פרמטרים ב Advanced Lighting = יותר זמן רינדור.
והדוגמא האחרונה, Unreal 3 מנוע של 64 ביט יריץ את המשחק הבא בסדרה והנוף במשחק יכלול
את אותו פלאג עצים בתצורת Full, תבין בעצמך איזה מחשב צריך להריץ את המשחק הזה.
הדמויות שם יהיו מורכבות בערך מ 2 מיליון פוליגונים - טירוף טוטאלי !
אז אם לי לוקח 3 ימים לרנדר את העצים הללו במחשב 32 ביט הדור האחרון, אז במשחק עצמו
תצטרך מחשב 64 ביט עם המלצה של 1GB זכרון כדי לראות אותם בזמן אמת עם רוחות ותופעות אקלימיות וכו'...
להלן גלריית תמונות מהמשחק שמיועד לדור הבא של המחשבים עם העצים של SpeedTree:
http://www.onlynewz.com/gallery/thumbnails.php?album=8
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 02-07-2005, 17:05
צלמית המשתמש של Maxim
  Maxim Maxim אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.11.01
הודעות: 308
שלח הודעה דרך ICQ אל Maxim
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי Zorro26 שמתחילה ב "תגובה"

יצא לי לעבוד לא מעט עם תכנות ורינדור בזמן אמת, וכן- אני גם מכיר את הטריק של העצים.
התרשמתי מאד מהידע ההסטורי הנרחב שלך אבל עכשיו אנחנו מדברים על התכל"ס.
זמן הרינדור אינו עומד בפני עצמו. זה לא בא ביחס ישר לאיכות התוצאה הסופית והתוצאה כפי שאתה מציג כאן היא דוגמה חיה.
אני מאמין שיש חלקי עצים שלוקחים מאות פוליגונים ותופסים פיקסל או שנים בתוצאה הסופית, ולעומתם קירות הבתים, שתופסים שטח נכבד ובנויים ופוליגונים בודדים.

קיימים בתוכנה פרמטרים רבים. החוכמה היא לא להעלות אותם למקסימום. אתה בכיף יכול לרנדר קוביה במשך שנים - זה לא יתן לך יותר מידי.

ב-Rendering, כמו בכל דבר אחר בחיים, הסוד נמצא בשילוב.

יום טוב שיהיה!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:31

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר