01-07-2005, 20:58
|
|
|
|
חבר מתאריך: 07.04.04
הודעות: 552
|
|
תגובה
בקשר ל-3 ימי רינדור זה נורמלי מאחר והשתמשתי בפלאג בכווינה בתצורה מלאה של העצים ולא חלקית
מאחר ורציתי שיראו יותר ריאליסטיים כך שיש בהם המון פוליגונים וזה נורמלי.
איני מפתח משחק מחשב כלשהו שאני צריך להוריד את רמת הפוליגונים בעצים כדי שהכל ינוע בזמן-אמת.
אני לא עושה אנימציה כלשהיא, סה"כ תמונה סטטית.
בקשר ל 1997:
העצים בזמן אמת שהיו במשחקי מחשב אז, אם תתבונן בהם טוב טוב מקרוב אז תשים לב שזה בסך הכל
עץ אשר בנוי משני משטחים אשר חוצים אחד את השני בהצלבה כך שמרחוק זה יראה ממש עץ אמיתי
ומקרוב תשים לב שאלה 2 משטחים דו-מימדיים אשר חוצים בהצלבה אחד את השני.
לעומת זאת, הפלאג SpeedTree נותן לך ממש עץ מלא מכל הכיוונים איך שלא תסתכל עליו.
יש בו 3 תצורות לאותו סוג עץ: מינימום, מדיום ו Full שזה עץ מלא מה שבחרתי וזה מוסיף יותר פוליגונים
של עלים וענפים עליו.
דבר שני, אני משתמש ב Advanced Lighting ברינדור ואם אתה מכיר את הפרמטרים שם אז ככל
שתרצה שהתמונה תיראה יותר ריאליסטית כך זמן הרינדור עולה. זה אפילו רשום בעזרה של התוכנה.
חוץ מזה לא חסרים אתרים באינטרנט עם תמונות מסוג זה אשר שם האומנים טוענים שלקח להם אפילו שבוע שלם של רינדור כדי להשיג תוצאה מעולה - זה הכל עניין של להעלות פרמטרים פה ושם.
יותר פרמטרים ב Advanced Lighting = יותר זמן רינדור.
והדוגמא האחרונה, Unreal 3 מנוע של 64 ביט יריץ את המשחק הבא בסדרה והנוף במשחק יכלול
את אותו פלאג עצים בתצורת Full, תבין בעצמך איזה מחשב צריך להריץ את המשחק הזה.
הדמויות שם יהיו מורכבות בערך מ 2 מיליון פוליגונים - טירוף טוטאלי !
אז אם לי לוקח 3 ימים לרנדר את העצים הללו במחשב 32 ביט הדור האחרון, אז במשחק עצמו
תצטרך מחשב 64 ביט עם המלצה של 1GB זכרון כדי לראות אותם בזמן אמת עם רוחות ותופעות אקלימיות וכו'...
להלן גלריית תמונות מהמשחק שמיועד לדור הבא של המחשבים עם העצים של SpeedTree:
http://www.onlynewz.com/gallery/thumbnails.php?album=8
|