לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 25-07-2005, 21:18
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
או טיסה בתוך ענן....
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי יסעור שמתחילה ב "בעקרון יוסיפון ענה על השאלה"

זה תלוי מאד במטוס שאתה מטיס. במטוס עם יציבות חיובית, עזוב הכל, המטוס כבר יצא מזה (תלוי בגובה).

קרא בקשר לבקר. הוא יתן לך הכוונה (מצב נכון של האופק המלאכותי), יבקש ממך לבצע מספר תמרונים, כדי "לסגור" עלך את המכ"מ, יקצה לך נתיב ויעקוב אחריך שאתה באמת חזרת לעניינים.

הסטטיסטיקה מלמדת שטייסת שנכנס לוורטיגו בטיסה, סביר מאד להניח שיכנס למצב זה שוב במהלך אותה הטיסה, ולכן חשובה כל כך תמיכת הבקר.

זה לא מוסיף לאגו, אבל לתוחלת החיים.

וכאמור. כאשר זיהית אובדן התמצאות, כבר עשית חצי דרך. אתה לפחות מודע למצבך.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 25-07-2005, 23:04
צלמית המשתמש של amirsgv
  משתמש זכר amirsgv amirsgv אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.04
הודעות: 3,994
תאונות בגלל ורטיגו שאני יודע עליהן
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי עידו403 שמתחילה ב "אם זכרוני אינו מטעה אותי רון ארד קיבל רישום לזכות על תיפעול מטוס בעת ורטיגו של הטייס"

המידע (כמובן) לא ב-100%, אבל אלו מסקנות ועדת החקירה בחלק נכבד:
סג"מ גבי מאיר - 15 לינואר 1951 - ספיטפייר ("העקרב") - בהר מירון
סגן אוריאל אשר וסג"מ עודד שתיל - 6 לאוגוסט 1953 - מוסקיטו ("אבירי הצפון") - בים מול עתלית
סג"מ אהוד דולינסקי - 24 ליוני 1954 - מוסטנג (101) - בעמק יזרעאל
פ.ט. יאיר חטיבה - 15 לינואר 1960 - הרוורד (ביס"ט) - בים מול עתלית
סרן צור בן ברק - 31 לינואר 1967 - מיראז' ("העטלף") - מטווח חלוצה
סגן אמיר קדרון - 3 לנובמבר 1970 - מיסטר ("הכנף המעופפת") - פארן
סגן יוסף הירש וסג"מ שמואל וודיסלבסקי - 18 לדצמבר 1974 (ביס"ט)

במקרים מסויימים, המצב היה ברור - בתאונה של קדרון הוא אמר שהוא נכנס לורטיגו. גם בתאונה של צור בן ברק (ע"פ הביוגרפיה של פקר) זה היה המצב, לפי הדיבור שלו בקשר. דולינסקי בכלל זיהה את אורות עמק יזרעאל ככוכבים, ולכן "נסק" לכיוונם ...
להערה לגבי רון ארד - הוא קיבל רישום לזכות, לאחר שבאימון בט.69, בתחילת בשנות ה-80, הוא החזיר לרמת דוד קורנס עם טייס שאיבד התמצאות לחלוטין ולא הצליח לצאת מהורטיגו. ארד הטיס את המטוס עד המסלול שם זיהה אותו הטייס והנחיתו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:04

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר