לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 27-07-2005, 16:42
צלמית המשתמש של GrimReaper
  משתמש זכר GrimReaper GrimReaper אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.04.04
הודעות: 4,734
כאשר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי --שימי-- שמתחילה ב "כמה שאלות בקשר לשריון"

יש יציאות מסודרות בסופ"ש מבסיסים מרוחקים, קיימות הסעות לתחנות מרכזיות הקרובות. בד"כ מבסיסי בדרום יש הסעה לפחות עד באר-שבע, לפעמים אפילו צפונה.

בכל רק"מ לנהג (ולא רק לו) יש מספר פריסקופים להמאפשרים לו ראיייה הקיפית ברמה מסויימת, כמו כן הפריסקופ הראשי בד"כ ניתן להחלפה עם מכשיר לראיית לילה,או שקיים מכשיר יעודי מראש.

בדגמים האחרונים שלי מספר סוגי רק"מ, הוכנסה מצלמה המאפשרת לנהג לראות על גבי צג תמונה אחורית. ללא מצלמה, הנהג צריך הוראות כיוון מצד מפקד הכלי או כוון קרקעי.
_____________________________________
"The Nation that draws too great a distance between its soldiers and its scholars
will have its children taught by cowards and its fighting done by fools." Thucydides

"When a true genius appears in the world, you may know him by this sign, that the dunces are all in confederacy against him."
John Kennedy Toole

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 28-07-2005, 00:10
  רוצה אבל לא יכול רוצה אבל לא יכול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.02.05
הודעות: 48
שריונר בצמ"פ
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי --שימי-- שמתחילה ב "כמה שאלות בקשר לשריון"

קצת סדר בבלאגן:

1.הבסיס בסירים, כחצי שעה מאילת. כשחוזרים הביתה, מורידים בב"ש, תחנה מרכזית\רכבת.(צפונים יוצאים קודם).
2.לשם תיקון, אמצעי הראיה של הנהג אינו פריסקופ, אלא אפיסקופ.משמע מראות בזוויות שונות שלמעשה מראות את מה שמחוץ לתובה.גם בצריח יש מספר כאלו.
שדה הראיה של הנהג אכן מוגבל ויש הרבה שטחים מתים, אבל רואים בדיוק מה שצריך לראות ואין שום בעיה. בלילה מחליפים את אחד האפיסקופים עם אמצעי לראית לילה.
3.בנהיגה לאחור\יציאה מהמשטח מכוונים 2 אנשים שבעזרת סימני ידיים מורים לנהג מה לעשות.(במרכבה 3 ו2. ב4 אין לי מושג, אולי יש מסך, אך גם שם השימוש הוא 2 מכוונים).

אני בעצמי נהג, וזה אחד הדברים היותר מרגשים שיכולים להפיק מנהיגת שטח.
להזיז מפלצת של 86 טון ממקום למקום כאשר אין שום הר, תלולית או שלולית שיכולה לעצור אותך ההרגשה אחת הטובות.
סתם לידע כללי, המיהרות המקסימאלית של מרכבה (3 ) בשטח(60 קמש בשיא) מקבילה לנהיגת כביש ב 200 קמ"ש.

עוד שאלות?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 31-07-2005, 12:13
  רוצה אבל לא יכול רוצה אבל לא יכול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.02.05
הודעות: 48
לאלו מכם המתגיסים לשריון
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי --שימי-- שמתחילה ב "כמה שאלות בקשר לשריון"

באמת אתם הולכים ליהנות, אחלה ח'ברה איכותיים, והסוציומטים הנצנצנים נושרים עד סוף הטירונות כך שהגרעין הקשה נשאר.

מה שלא תגיעו להיות , אם זה נהג תותחן או טען בכל חטיבה תמצאו את התפקיד מאתגר ומלא בעניין.
כאחד שרצה להיות בסירות בחי"ר ( עשיתי 2 גיבושי שיטת לפני שריון) פשוט התפכחתי ושיניתי את ההחלטות המנילה שמתי שריון ראשון ותאמינו לי לא תתאכזבו.

חודשיים של טירונות,וחודשיים מקצועות ( בשלב זה כל אחד ידע מה התפקיד שלו בטנק) התמחות בתפקיד, נהג ילמד על כל פינה בתובה,טען על הצריח וכן הלאה..
צמ"פ, בו יתחילו האימונים תכל"ס, במשך כ 3 וחצי חודשים.
ולבסוף, קורס המט"קים הנכסף או לחילופין קו מבצעי (חטיבה 188 כרגע נכנסת לחצי שנה בעזה).
בהצלחה!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:54

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר