28-07-2005, 00:10
|
|
|
חבר מתאריך: 06.02.05
הודעות: 48
|
|
שריונר בצמ"פ
קצת סדר בבלאגן:
1.הבסיס בסירים, כחצי שעה מאילת. כשחוזרים הביתה, מורידים בב"ש, תחנה מרכזית\רכבת.(צפונים יוצאים קודם).
2.לשם תיקון, אמצעי הראיה של הנהג אינו פריסקופ, אלא אפיסקופ.משמע מראות בזוויות שונות שלמעשה מראות את מה שמחוץ לתובה.גם בצריח יש מספר כאלו.
שדה הראיה של הנהג אכן מוגבל ויש הרבה שטחים מתים, אבל רואים בדיוק מה שצריך לראות ואין שום בעיה. בלילה מחליפים את אחד האפיסקופים עם אמצעי לראית לילה.
3.בנהיגה לאחור\יציאה מהמשטח מכוונים 2 אנשים שבעזרת סימני ידיים מורים לנהג מה לעשות.(במרכבה 3 ו2. ב4 אין לי מושג, אולי יש מסך, אך גם שם השימוש הוא 2 מכוונים).
אני בעצמי נהג, וזה אחד הדברים היותר מרגשים שיכולים להפיק מנהיגת שטח.
להזיז מפלצת של 86 טון ממקום למקום כאשר אין שום הר, תלולית או שלולית שיכולה לעצור אותך ההרגשה אחת הטובות.
סתם לידע כללי, המיהרות המקסימאלית של מרכבה (3 ) בשטח(60 קמש בשיא) מקבילה לנהיגת כביש ב 200 קמ"ש.
עוד שאלות?
|