21-11-2004, 12:22
|
|
|
חבר מתאריך: 14.11.04
הודעות: 38
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Tomim
דבר ראשון:
התמונה של הכניסה מרשימה מאוד ואני מאמין שכל אדם שפוי מתעכב עליה כמה שניות לפני שהוא לוחץ עליה. הזמן הזה + הזמן של האנימציה החמודה, יכולים לשמש לטעינה, אני מקווה שאתה עושה זאת. חבל על כל שניה.
|
אמממ... למען האמת לא ניצלתי את הזמן של האנימציה להורדה (עכשיו שאתה אומר לי את זה, ממש מוזר לי שלא שמתי לב לזה עד עכשיו, אחרי שהתעסקתי עם כל עניין ההורדה, כמו שקורה כמעט תמיד, הרבה מאוד זמן)... אבל האנימציה באמת לוקחת 5 שניות.
מה שעשיתי זה חילקתי את קבצי הפלאש שמהם מורכב האתר לחלקים, כאשר החלק הראשון (בו מוצג ה"open") הוא 70kb, כדי שיפתח יחסית מהר, ואז רק במקרה שהכפתור "open" נלחץ, הוא מתחיל להוריד את ה300 האחרים
הרעיון היה לא לאכול לאנשים שנכנסים את הbandwidth... ורק אם הם "מחליטים" להכנס לאתר אז הוא יתחיל להוריד אותו למחשב....
אמממ.. כן אני כנראה ישנה את זה למה שאמרת בפעם הבאה.
זה סך הכל להעביר כמה שורות קוד ממיקום אחד לשני ולבדוק שזה עובד... תודה (על העצה והמחמאה)
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Tomim
עוד משהו:
בתגובה לשאלה בהודעה 7 ותשובתך ב 8:
1. כדי לעשות שהפלאש לא ימתח צריך לשים בפריים הראשון את הקוד:
קוד:
fscommand("allowscale", "false");
2. כדי לעשות שמשהו ישאר תמיד באמצע לא צריך קוד. מה שממוקמם באמצע הבמה ישאר באמצע.
|
כן... אפשר לעשות את זה או כך, או דרך הhtml איפה שמגדירים את התכונות של הplugin. בכל אופן בhtml אתה צריך להגדיר שהswf שלך יהיה ממורכז לאמצע העמוד, ואז כפי שאמרת מה שממוקם באמצע הבמה ישאר באמצע.
אני הסתכלתי שוב על השאלה ב7... וכנראה הייתה קצת אי הבנה... עניתי לו איך אפשר לגרום לאובייקטים מסויימים להשאר במקומם היחסי לגודל הבמה, אפילו אם היא משתנה, וזה מה שיוצר את אפקט הResizing שאותו הוא רצה לחקות. הפרמטר Stage.width עושה את העבודה לא רע במקרה הזה.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Tomim
3. הקוד שלך שימושי מאוד לשאר המיקרים אבל חסר בו חלק חשוב. לדוגמא: אם אני רוצה שמובי קליפ יהיה תמיד מיושר לשמאל אני כותב (על פי איך שמובן מהדוגמא שלך):
Stage.width - Stage.width
אבל באמת זה לא יעבוד מכיון שהחישוב יחזיר 0 והMC ימוקם בנקודה 0 של גודל הבמה המקורי! (אותו דבר אם תרצה לישר לאמצע ע"פ הקוד שנתת)
הפתרון שאני מצאתי הוא להכניס את הערך של ההפרש בין גודל הבמה המקורי לגודל הנוכחי. עשיתי את זה כך.
למובי קליפ מיושר לשמאל:
בפריים הראשון כתבתי
קוד:
OrginalS = Stage.width;
ועל המובי קלפי רשמתי
קוד:
rr = (Stage.width-_root.OrginalS)/2;
this._x = (Stage.width-Stage.width-rr);
למובי קליפ מיושר לאמצע: (אם בכ"ז זאת רוצים לעשות זאת ע"י קוד למרות סעיף 2)
פריים ראשון אותו דבר
הקוד על המובי קליפ:
קוד:
rr = (Stage.width-_root.os);
this._x = (Stage.width - rr)/2;
rr זה משתנה שאני קבעתי (לא היה לי איך לקרוא לו..) כדי לפשט את החישוב.
אני בטוח שזה מה שהתכוונת רק ששכחת לכתוב. אם בכ"ז עשית את זה בצורה אחרת אשמח לשמוע.
|
צודק... הקוד שלך נכון. ניסיתי לתרגם את מה שכתבתי שיהיה קל יותר להבנה, אבל החסרתי באמצע כמה צעדים "קריטים" (משתנה שיקבע את הגודל המקורי של הבמה) שקצת גורמים לזה לא לעבוד ...
תודה על ההערה....
|