08-08-2005, 12:39
|
|
|
|
חבר מתאריך: 26.12.03
הודעות: 4,222
|
|
כמה שזה נכון...
ובקשר לפרסומות שלנו, לדעתי, אנחנו דווקא במצב הרבה יותר טוב מאשר אירופה. ארצות ברה"מ לשעבר בכלל זוועה:
40% מהפרסומות שם הן פרסומות לבירה.
40% מהפרסומות הן פרסומות לאבקת כביסה (בכל הפרסומות האלה, בלי קשר לחברת פרסום, אבקת כביסה, או לשום דבר אחר: כביכול בוחרים באקראי אישה ברחוב, אשר מאוד שמחה לראות את המפרסמים. האישה תמיד בעלת משקל עודף, בשנות השישים לחייה ולובשת שמלה נוראית, כדי להגביר את האמינות. מדגימים לאישה את אבקת הכביסה, ובסוף הפרסומת, למרות ה"ספק" שלה, היא אומרת למצלמה שהיא תעבור לאבקת הכביסה הזאת).
10% מהפרסומות באוקראינית (אין לי מושג למה, כי זה כמו שיהיה פרסומות באידיש בארץ - אוקראינית שונה לחלוטין מרוסית, ומרבית הרוסים לא יודעים את השפה. אני גם מסופק שאוקראינים צופים בערוצים הרוסיים, אבל לא יכולים לראות פרסומות ברוסית).
5% - המבצע החדש של קוקה קולה/פפסי קולה (להיט עצום ברוסיה) והפרס הנוכחי שאפשר לזכות בו מדי שבוע אם יאספו את כל האותיות.
5% - כל היתר, לעיתים פרסומות עבריות מדובבות (באמת! ראיתי פעם את זה שמשחק את לובה ב"ארץ נהדרת" מדבר רוסית בפרסומת לפאנטה!).
בדר"כ, אין להם לערוץ אחד יותר מעשר פרסומות שונות בו זמנית, ואותן פרסומות משודרות במשך חודשים ארוכים מאוד.
_____________________________________
|