לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-11-2004, 09:28
  העכבר ששתק העכבר ששתק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
כתבה "אני כבר מכירה את האינטרנט שלכם בעל-פה"

אנשי התמיכה הטכנית מקבלים מאות פניות בכל יום, הנה 5 השאלות המטופשות ביותר

1) אינטרנט משעמם – אישה התקשרה למרכז התמיכה הטכנית של אתר אינטרנט גדול בארצות הברית. היא ביקשה להתנתק מהאינטרנט ולעבור לחברה אחרת, כאשר נשאלה למה היא רוצה לעזוב היא השיבה "אני מכירה את האינטרנט שלכם כבר בעל פה, הייתי במדור תרבות, במדור חדשות ובמדור מחשבים כבר 300 פעמים, אני רוצה אינטרנט אחר בבקשה" מסתבר שהאישה לא ידעה כי היא יכולה לצאת מהאתר ולגלוש לכל אתר אחר שהיא רוצה.

2) העכבר נתקע במקלדת – אדם התקשר לתמיכה הטכנית בטענה שיש לו בעיה עם הפעלת העכבר, כשנשאל מה בדיוק הבעיה הסביר האיש כי הוא מזיז את העכבר אך לפני שהסמן מגיע לאן שהוא רוצה, העכבר נתקע במקלדת והוא לא יכול להזיז את היד עד לאן שהוא צריך. אין ספק שהאיש הרגיש מטופש כשהתמיכה לימדה אותו שהוא צריך רק להרים את העכבר ולהניח אותו שוב במרכז הפד.

3) מחשב בוער - אדם התקשר לתמיכה טכנית של חברת מחשבים ושאל את השאלה הבאה: "שלום, האם המחשב שלי יכול לעלות באש?" איש התמיכה המבולבל ענה לו שבמצבים מסוימים, אכן, המחשב עלול לעלות באש. "מצוין" ענה המתקשר וניתק.

4) כונן תקליטורים תקוע - אדם התקשר לתמיכה טכנית של החברה בה קנה את המחשב שלו "נתקע לי הכונן תקליטורים, אי אפשר אפילו לפתוח אותו" התלונן. כאשר הגיע איש תמיכה אל ביתו הוא ראה שבאמת הכונן תקוע ולא מוכן להיפתח, הוא החליף לו את הכונן באחד אחר ואז החליט לעשות לאיש טובה ולהוציא מהכונן הישן את התקליטור התקוע. כאשר איש התמיכה הצליח סוף סוף לפתוח את הכונן הוא גילה את הבעיה האמיתית, בתוך הכונן היה תקוע פלופי דיסק 1.44.

5) המנצח של כל הזמנים - יש כמה סיפורים שרצים ברשת כבר שנים, אחד מהם מאוד ותיק אך עדין מצחיק ביותר. אדם התקשר למרכז תמיכה טכנית בטענה כי הוא צריך להחליף את מחזיק הכוסות שנשבר לו. לאחר חקירה קצרה התברר כי הוא השתמש במגש של כונן התקליטורים כמחזיק לכוסות הקפה שלו.

http://news.walla.co.il/?w=/4/627931

מומלץ לקרוא גם את התגובות לכתבה, ובייחוד את הסיפורים האישיים של אנשי התמיכה הטכנית
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:17

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר