לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 24-08-2005, 15:38
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
מפעל להב של התעשייה האווירית מייצר כנפיים למטוסי F-16 בהיקף של למעלה מ 100 מיל. דולר

זוג הכנפיים מספר 100 של מטוסי F-16 , שיוצרו במפעל להב בחטיבת כלי טייס צבאיים של התעשייה האווירית (תע"א) נמסר ב-7/08/05, בטקס חגיגי, לחברת לוקהיד מרטין, יצרנית מטוס ה- F-16. מפעל לה"ב מייצר את הכנפיים למטוסי F-16, בחוזים המסתכמים בלמעלה מ- 100 מיליון דולר.

החוזה הראשון נחתם ב-1999, לייצור של 120 זוגות כנפיים למטוסי F-16 , בהיקף של 52 מיליון דולר.
בשנת 2003, החליטה לוקהיד מרטין להרחיב מסגרת החוזה, לייצור כולל של 220 זוגות כנפיים, בחוזה המשך של 50 מיליון דולר נוספים. בנוסף, בראשית שנת 2005 החליטה החברה האמריקנית להוסיף גם את ייצור שפת ההתקפה של 78 זוגות כנפיים של מטוס F-16, בחוזה של עוד 5 מיליון דולר. בכך הפך מפעל להב לספק יחיד לייצור של כנפיים למטוסי F-16 מתוצרת לוקהיד מרטין. האספקות של החוזים הללו תימשכנה עד שנת 2008, כאשר קיימת אופציה לייצור כמות נוספת של עוד 144 זוגות כנפיים עד לשנת 2012.

בקו - ההרכבה מצויים ברצף, 15 זוגות כנפיים בתהליכים שונים של ייצור, ולהב מספק מדי חודש 5 זוגות כנפיים. יש להדגיש כי תהליכי הייצור וההרכבה נעשים בכלים וטכנולוגיות מתקדמים, עם עמידה בדרישות מקצועיות מחמירות ביותר של הלקוח.

מר דייויד טאקר (David Tucker), מנהל שיתוף פעולה תעשייתי בפרויקט ה-F-16 בלוקהיד מרטין אמר בטקס המסירה: "אני רוצה לברך את התעשייה האווירית על העמידה באתגר ועל ההישג. הצוות המסור של עובדי מפעל להב הצליח לסיים כנף ראשונה של F-16 חמישה ימים לפני המועד המתוכנן. לוקהיד מרטין גאה בתע"א על האיכות המעולה של הכנפיים. תמשיכו לעשות את אשר אתם עושים", אמר מר טאקר.

יש לציין כי מרבית המטוסים שנרכשו ע"י חיל האוויר הישראלי מצוידים בכנפיים מתוצרת התעשייה האווירית, וכי מפעל להב הינו יצרן מכלי הדלק הנתיקים וכן מייצב ה-F-16 כיצרן בלעדי.

http://www.iai.co.il/Default.aspx?d...D=32540&lang=HE
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 24-08-2005, 17:09
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
ההודעה המקורית
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "לפי מה שהבנתי מהכתבה באנגלית (שהניסוח שלה קצת יותר מוצלח)"

ISRAEL AIRCRAFT INDUSTRIES' LAHAV DIVISION DELIVERS 100TH F-16 WING BOX ASSEMBLY TO LOCKHEED MARTIN.



TOTAL F-16 WING BOX CONTRACT TO IAI NOW EXCEEDS OVER $100 MILLION








Ben Gurion International Airport, Israel, 22 August 2005 -The 100th F-16 wing box, manufactured by Israel Aircraft Industries' (IAI) Lahav Division, was delivered on August 17, 2005 to Lockheed Martin Corporation (LM), manufacturer of the F-16 fighter aircraft. IAI's Lahav Division has manufactured F-16 wing boxes valued over $100 million.



The first contract awarded by Lockheed Martin to IAI for F-16 wing boxes was signed in 1999. The contract covered 120 pairs of wing and was for $52 million. Earlier this year Lockheed Martin awarded a $5 million subcontract to IAI to supply 78 pairs of leading edges to the F-16 wings. Today IAI's Lahav Division is the sole source for manufacturing F-16 wing boxes for Lockheed Martin's F-16 customers. Deliveries under the existing contracts will continue through 2008 with an option for manufacturing additional 144 pairs of wing boxes until the year 2012.



Lahav's production line can handle 15 pairs of wing boxes simultaneously and can complete five pairs each month. All manufacturing and assembly processes are done with advanced tools and technologies under strict quality control demands from Lockheed Martin.



In a ceremony held at IAI to celebrate the delivery of the 100th wing box to Lockheed Martin Mr.David Tucker, Director of F-16 Industrial cooperation, at Lockheed Martin, said, "I want to congratulate IAI and the dedicated team of Lahav employees on this challenge and achievement. IAI has made Lockheed Martin very proud and the quality of the wing boxes has been phenomenal. Keep doing what you are doing." Mr. John Larson, Lockheed Martin's Vice president F-16 Programs Deputy also was present at the delivery ceremony.



The majority of F-16s flying in the Israel Air Force are equipped with wing boxes manufactured by IAI. The Lahav Division is also a sole source for the F-16's Conformal Fuel Tanks (CFT) andvertical fins.



In the picture: Manufacturing of F-16 wing box at IAI's Lahav Division.







For further information, please contact:



Doron Suslik

Deputy Corp. VP Communications

Tel : 972(3)935 8509

Fax: 972(3)935 8512





תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

שימו לב לכך שמצד שמאל רואים מיכל CFT של סופה (או המקבילות).

ללהב רקורד מרשים בייצור מיכלי דלק עבור מטוסי הסופה והרעם (ובכלל CFT ל-F-15), למרות שבתחום אחר - מיכלי הדלק של הקורנס 2000 - בוא נגיד שזה היה מביך...
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק


נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 24-08-2005 בשעה 17:12.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 24-08-2005, 22:52
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
הפדיחה...
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי scott שמתחילה ב "אפשר לפרט בנוגע לפדיחה עם..."

המפעל שנודע ברחבי העולם כמי שהצליח לשנות תהליכי ייצור ולפתור בעיית נזילות ב-CFT של הבז, ובנה על זה שוק לא קטן, דפק את מיכלי הדלק של הקורנס 2000 - מה שגרם לנזילות ונזקים בעקבות זאת. מתברר שבמהלך השיפוץ וההשבחה של המטוסים לא נאטמו מיכלי הדלק כהלכה והנזק היה עצום, מאחר שנוצר צורך לחזור על העבודה.
הכל היה טוב ויפה לו הפיקו את הלקחים מכך, אבל כעבור מספר שנים חזר על עצמו הסיפור הזה עם השבחת הפנטומים התורכיים - מה שגרר תביעת ענק (נדמה לי של 70 מליון דולאר) - איני יודע כיצד הסיפור התורכי נגמר - אבל בטח זה גרם לבעיות נזילות תרתי משמע...
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:49

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר