29-08-2005, 19:36
|
|
|
|
חבר מתאריך: 20.07.03
הודעות: 7,790
|
|
ראשית כל תודה.
שאלה טובה - ארנון בטח מברך אותך על זה...
המצלמה, 20D
במסלול - עדשת 70-200L IS + מכפיל X1.4
ב"פיט" - הבור - תחנות עצירה - 16-35L + פלאש
לפעלולים - Fisheye
לצערי לא היה לי מונופוד - חצובה לא ממש שמישה במצבים כאלו כי אתה עושה פאנינג לעצמים נעים בזוית אז מונופוד זה הדבר היחידי שתראה במקומות כאלו אבל שוב,לא היה לנו - לא כזה נורא עם ציוד כמו שלי אבל עם עדשה של 300 ומעלה חייבים מונופוד.
לעיתים נדירות השתמשתי ב FULL MANUAL, לרוב ב AV - עדיפות צמצם, 1/250 עד 1/320 - בשביל קבל חדות ובלי לאבד תנועות גלגלים.
הגעתי לשם עם שני כרטיסים של 1 גיגה ועוד שניים של 512 וכל מרוץ (25הקפות) הלכו לי 2 גיגות...
למדתי המון מהצלמים שעדתי איתם. כל סוף מרוץ, כולם חזרו לחדר צלמים - לכל אחד נתנו פינה למחשב שלו, לבדוק תמונות ולערוך וקיבלתי המון הסברים שם. למעשה כל היום הראשון שלי לא יצא משהו... כל התמונות שראיתם צולמו ביום השני. כדי שתהמונה תצא חדה צריך לעקוב אחרי האפונוע וללחוץ את ה"הדק" בעדינות, למנוע תישתוש.. ממש לתת למצלמה לזרום עם האופנוע.
למדתי מהם גם דברים שקשורים לעריכה... אם היית שואל אותי לפני הסופ"ש הזה, הייתי אומר לך שאסור לחתוך תמונ פה, ואסור שם.. שטויות. אני אראה לך כמה דוגמאות בהמשך.
מה שיפה זה שהצלמים המקצוענים והמפורסמים, היו ממש נחמדים ועזרו, נתנו עצות וביקורות מעולות.
אני אומר לך את האמת, אחרי שראיתי מה עושה מצלמת FULL FRAME או קרוב לזה )- X1.3 אני כבר יודע מה אני חייב להשיג...
יש, יש הרבה הבדלים... זה לא יאמן. אבל, כמו שאתה רואה, לדעתי אפשר להגיע לתוצאות לא רעות בכלל עם ציוד "ממוצע" כמו שלי. היו שם צלמים עם מצלמות יותר פשוטות וציוד יותר קטן שגם הוציאו תמונות לא רעות בכלל.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|