31-10-2006, 19:55
|
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
|
|
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
|
|
יכולת להגיד שאינך מבין
גם בלי להתבטא בבוטות.
המטוס מתוכנן כך שגם כאשר יש קאט במנוע אחד מתוך שניים, למנוע הנותר יש מספיק דחף כדי להמשיך ולשמור גובה ולהמשיך לטוס. הרי לא עולה בדעתך שילך מנוע למטוס מעל האוקינוס והוא יצלול לים.
בנוסף , הגה הכיוון מתוכנן כך שגם במהירות נמוכה יוכל לפצות על האסימטריה שנוצרת.
ואם עדיין לא הבנת, אשמח להמשיך ולהסביר.
|