לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 26-02-2006, 17:19
  !NoShit !NoShit אינו מחובר  

חבר מתאריך: 10.01.06
הודעות: 216
איך הכנתי זה די מסובך, אז אני אספר בכלליות..
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי Kunta שמתחילה ב "יפה מאד"

בעיקרון הכול עשוי מחתיכה אחת של גומי הפעלה שפשוט כרוך סביב היד וסביב השעון.

מכינים 3 חורים לרצועות של השעון כדי שייכנסו פנימה וממשיכים לעטוף את הרצועות מבחוץ עם הגומי שיכסה את כל השעון.

בכלליות תופרים איפה שצריך כדי לסגור קצוות, בקצה של הגומי תופרים סקוץ' שבעזרתו סוגרים את הכול.

אני יודע שזה הסבר נורא צולע ולא ממצה, אבל זה מה שאני מצליח לתאר בעצמי, כי תוך כדי שהכנתי לא ממש חשבתי, זה פשוט קיבל צורה איך שהתחלתי ותוך כדי שיניתי כל מיני דברים וניסיתי כל מיני דברים ובסוף זה מה שיצא, אני חושב שאם תתעמק בתמונות שהעליתי תוכל לקבל רעיון כללי איך הכנתי את הכול.

ד"א, תודה לשניכם.! :] (גבעתי בדם, Kunta)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
ישן 26-02-2006, 19:50
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה

חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי !NoShit שמתחילה ב "ציפיתי לשמוע תגובות גם מאנשים מנוסים יותר..."

אני לא אוהב את הסקוטץ. עדיף אם כבר זה ליצור טבעת רחבה מגומי ולהשחיל דרך הרצועה.
אני אישית פשוט השתמשתי במגן זיעה רחב.

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

ישן 26-02-2006, 20:05
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי !NoShit שמתחילה ב "לא ממש הבנתי את ההצעה.."

טבעת גומי שתושחל דרך הרצועה ותכסה את פני השעון (כמו להשחיל טבעת על מוט).

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

ישן 26-02-2006, 20:18
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי !NoShit שמתחילה ב "הבנתי אותך.."

לדעתי, הסקוטש מפריע. זה יבוא לידי ביטוי כאשר הוא יחלש, או תתאמן בשטח "ירוק".

ישן 26-02-2006, 20:32
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי !NoShit שמתחילה ב "הבנתי אותך..."

תראה, אני לא אוהב סקוטש באופן כללי. סקוטס עושה רעש בפתיחה, מה שמגביל את היכולת שלך להשתמש בשעון, והוא יכול להפתח בשטח סבוך.

ישן 26-02-2006, 20:46
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי !NoShit שמתחילה ב "חחח..."

נראה לי בסדר סה"כ - המתכת קצת מבצבצת מהצדדים.

בנוגע לסקוצ' - אני אומר מה דעתי. אתה תמצא דעות כמספר האנשים. אתה רוצה ברור - אני לא חושב שסקוצ' מבצעי (ואז תשאל, למה בווסטים יש סקוצ' ... )

תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:41

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר