16-03-2006, 14:35
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
|
|
פלונטר
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "חברה מהדרג השני איננה פסולה, אבל שילוב של דרג שני,"
איפה פלונטר ואיפה הם ?
(כשפלונטר ובעליה לא פושטים רגל,) הם בסדר גמור. מטפלים בך כמו מלך.
החנות שאני מתלונן נגדה מטפלת בך כמו קיסר עד רגע הקניה. לאחר מכן הם עוברים למוד שאנטי.
אפשר לקרוא עליהם קצת באתר ZAP:
כותב עליהם dror -
בעוד ההזמנה והשירות היה טוב הם שכחו לציין כי אין את המוצר במלאי.
בפעם הראשונה תענו כי זה במכס ויגיע עד מספר ימים,
בטלפון השני הם אמרו כי המטוס עם ההזמנה יגיעה ביום שישי
והמוצר בשבוע הבא.
מוסיף שאול -
למוצר לקח להגיע 11 ימים אבל רק מכיוון שלא היה להם אותו במלאי. כאשר המוצר הגיע אליהם תוך יומיים הוא היה אצלי. מה שקצת הרגיז אותי היה שכל פעם אמרו לי שהמוצר יגיע אליהם מחר.
גם גבי בעניין -
כשקיבלתי סוף סוף את ההודעה מהדואר שהחבילה הגיעה, נכנסתי לאתר רשות הדואר לבדוק, והפלא ופלא: החבילה נשלחה 6 ימים אחרי "תאריך המשלוח" שהיה רשום באתר של החנות.
רומן מהלל -
במילה אחת: גרוע! המשלוח הגיע באיחור רב מאוד. אני מדבר פה על פרק זמן של כמעט חודש ממועד ביצוע ההזמנה המקורי. בהתחלה הם טענו שהמוצר לא נמצא במלאי וההזמנה של המוצר מתעכבת במכס. אז בסדר, זה עוד אפשר להבין. אבל אח"כ כאשר המשלוח כבר הגיע (לאחר שכבר חיכיתי מעל שבוע לקבלת ההזמנה) הם הבטיחו שישלחו לי באותו היום אך שלחו רק שבוע (!!) לאחר מכן. ואז עד שזה עוד הגיע.. בקיצור חבל לכם על הזמן! שלא לדבר על שירות הלקוחות שכמה פעמים התקשרתי ואמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. יש עוד דברים שרציתי לציין אבל אין לי כוח כבר לכתוב אותם, הבנתם את המסר גם ככה. אני לא יודע מה הייתה ההתרשמות של אנשים אחרים מהחנות אבל הרושם שנוצר אצלי הוא רע מאוד. אני כבר בטוח לא אקנה שם יותר.
תומר רוצה גם -
הזמנתי מספר רכיבי מחשב מהחנות, ביניהם : לוח אם,מעבד,זיכרון,
מארז וכרטיס מסך בסכום של כ- 6000 ₪ (בתור סטודנט מיותר לציין שזהו סכום מאד מכובד עבורי).
טעות מספר אחת: החנות נמצאת בנשר (חיפה) ואני גר באזור השרון.
בהתחלה השירות היה נהדר, המשלוח הגיע בזמן וארוז היטב. ביצעתי הרכבה של המחשב בשיא הזהירות עם ניסיון של יותר מ- 8 הרכבות מחשבים בעבר (כולן מוצלחות) ועל פי כל ההוראות המצורפות. לאחר סיום ההרכבה ניסיתי להפעיל את המחשב, אך זה לא עבד. הבנתי שיש תקלה בלוח אך לא הייתה לי אפשרות לבדוק את שאר הרכיבים. נאלצתי לשלוח את המחשב בשלמותו חזרה לחנות על חשבוני. כאשר יצרתי קשר עם החנות יחסם היה קר ואדיש, נמסר לי כי יש תקלה עם לוח-האם ונטען כי קיים נזק פיזי ללוח – משמעות הדבר למי שלא יודע שהחנות לא תיקח אחריות על החלפת החלק הפגום, כמובן שלא הייתה לי כל תלונה עם כך היה הדבר, אך אני
משוכנע כי לא היה כל נזק שכזה, שהרי הרכבתי את המחשב בזהירות מרבית ולא היה בסיס הגיוני לאותו נזק שהוגדר על ידם. במקום שינסו להרגיע אותי ולתת לי תחושה שיש להם אינטרס לטפל בי,
הייתי צריך לספוג טענות שקריות ויחס קר ומשפיל ועוד לרדוף אחריהם כדי לקבל עדכון למצב.
כמובן שהרגשתי מרומה, אך לא הייתה לי כל דרך להוכיח אחרת. – אם אתם לוקחים על עצמכם את ההרכבה, תדעו שקיים סיכוי שהחנות תנסה להתחמק מאחריות – תעדו הכל או שתשלמו על הרכבה – כך לא יוכלו להאשים אתכם בתקלה (או שכן). לאחר שהיבואן הסכים להחליף את הלוח הפגום (אם באמת היה נזק פיזי, אני מניח שהוא לא היה עושה כן) ולאחר שחיכיתי יותר מחודש ללא מחשב, כאשר אני זקוק לו לצרכי עבודה ולימודים, קיבלתי אותו חזרה.
יאמר לזכותם כי לא חויבתי בגין הבדיקה או המשלוח חזרה ואפילו דאגו להחזירו מורכב. פה לא מסתיים הסיפור.
לאחר חודשיים של עבודה עם המחשב, בשיא ההגשות של הלימודים, שבק המחשב ללא סיבה ברורה. אין אני עוסק באוברקלוקינג או משחקים ולא עשיתי כל שינוי קונפיגורציה כזה או אחר – המחשב הוא כלי עבודה עבורי. לאחר שנאמר לי כי יש ברשותם לוח חלופי ובשיא הלחץ נאלצתי לשלוח שוב את המחשב על חשבוני לחיפה ולהמתין להחלטת ה"שופטים". בנוסף התברר לי מבדיקה שעשיתי, כי רכיבי הזיכרון שרכשתי הוחלפו בפעם הקודמת לרכיבים מסוג אחר וללא ידיעתי. שוב נאלצתי לרדוף אחריהם לתשובה ולא זכיתי ליחס ראוי לאדם שמבצע רכישה שכזאת. הנני ממתין עדין (כבר 3 שבועות), בפעם השנייה בתווך של כחצי שנה לקבל את אשר רכשתי במיטב כספי ומקבל תשובות מתחמקות. נפל חוסר מזל בחיקי ולא בכך אני מאשים את החנות, אלא ביחס משפיל וזלזול, באדישות וחוסר אמינות, בסחבת מיותרת ואי לקיחת אחריות.
בזמן זה הספקתי גם להזמין מחשב (כמובן - מחנות אחרת) עבור אחי הקטן, לקבל אותו ולהרכיבו, וראו זה פלא הכל עובד מצוין וממנו אני כותב את הביקורת הזאת.
תעשו אתם את השיקול שלכם.
דן מצטרף -
הצוות עצמו בחנות נחמד ומקצועי. תהליך ההזמנה (בטלפון) היה קל ומהיר, המוכר סייע והסביר לגבי המוצרים והיה אדיב ומהימן. המוצר הגיע בזמן.
אבל... כל הבעיות החלו כאשר גיליתי תקלה במוצר עצמו (המחשב קורס בעת הפעלתו כשהכונן הקשיח מחובר בתצורה מסוימת): נאלצתי לשלם 170 ש"ח עבור תיקון שלא פתר כלל את הבעיה!! היחס של מנהל החנות לאורך הטיפול בבעיה היה שונה לחלוטין מהיחס לו זכיתי לפני ביצוע הרכישה - יחס מזויע. סופו של דבר היה כאשר חבר שלי פתר את הבעיה בדרך עוקפת, ומנהל החנות סרב להשיב לי את מחיר עלות התיקון שכאמור לא פתר כלל את הבעיה.
לאורך כל שיחותינו היה יחסו של מנהל החנות מתנשא, הוא לא הקשיב לי ואף איים בניתוק השיחה כאשר דיברנו בטלפון, וממש "ניפנף" אותי ולא הביע שום נכונות לפשרה כלשהי. אדגיש שוב כי הצוות בחנות נחמד מאוד, אך המנהל יחסו גרוע ביותר.
דן נוסף מספר -
הגעתי לחנות אחרי הרבה מאוד המלצות של חברים. קניתי מערכת מחשב מלאה, המחיר סביר אבל לא זול במיוחד. המחשב היה מוכן לאחר 5 ימי עבודה (למרות שהבטיחו 3 לכל היותר). אחרי שחיברתי את המסך גיליתי כתמים שחורים, כאילו המסך עקום. הגעתי לחנות ואמרו לי שאין בעיה ןשהם ישלחו את זה למעבדה - לא נתנו לי מסך חלופי ואחרי שבועיים שהם טענו שעדיין לא הגיעה תשובה מהמהעבדה הייתי צריך להגיע אליהם ורק אחרי שצעקתי ודרשתי מסך באופן מיידי קיבלתי אחד. גם המסך הזה היה פגום - ריצד והתמלא בקווים חומים אחרי מפר דקות של עבודה כך שלא ניתן היה לראות כלום. חזרתי שוב להחליף את המסך ואמרו שישלחו את זה למעבדה לבדיקה, שוב דרשתי לקבל מסך חדש במקום - לא ייתכן שאני אקנה מסך חדש ויספרו לי סיפורי מעבדה. הם לא הסכימו וגם כאן רק אחרי שבועיים של צעקות וויכוחים הם נתנו שוב מסך חדש. גם המסך הזה לא מושלם ומרצד אבל כבר לא היה לי כוח להמשיך ולהתווכח איתם. יכול להיות שהיה לי מזל מאוד רע עם המסכים אבל זה לא מצדיק את ההתנהגות של החנות לספר לי סיפורים על המעבדה שלהם והשאיר אותי בלי מסך במשך חודש בסה"כ.
אני לא חוזר לשם בחיים.
|