לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 16-03-2006, 12:09
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
המלצה
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "מוצר דומה, יקר יותר אבל טוב יותר של OCZ"

ראו את המוצר הבא:
http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4742

מוסיפים 110 ש"ח ומקבלים תיזמונים של 2-3-2-5.

הערה קטנה - לפעמים הסטיקים שבורים. לפעמים הם תקולים. לפעמים הם סתם לא תואמים ללוח האם. אם זה לא מפריע - מוצר מצוין.

סקירה נחמדה (מקום של כבוד, אבל מהסוף):
http://www.anandtech.com/memory/sho...spx?i=2676&p=16
http://www.anandtech.com/memory/sho...spx?i=2676&p=17

קצת דעות מ-newegg:
http://www.newegg.com/Product/CustR...N82E16820231032


Pros: Cheap

Cons: could not get to run at advertised timings and would constantly fail memtest. Not boot into windows and gave me a bunch of headaches. Returning and going to get some pxxxiot memory

Pros: It's perfectly STABLE at 238 MHz, CAS 2.5-3-2 1T timings on my 2 year old NForce 2 Ultra motherboard. I could overclock it higher, but I think it's the limit of my motherboard (havent tried lowering the multiplier yet).


Cons: Would NOT run stably at CAS 2.0 latency at 200 MHz, even if SPD timings say so. I tried increasing the voltage to 2.9V, and it did not work.

Other Thoughts: I wonder if it is a fact that heatsinks are not properly well-attached to the chips. It seems to run a little hot, but I have a special fan running over it.


Pros: Cheap. Fast. Needed lots of RAM since I usually run lots of apps simultaneously and want to avoid constant swapping.

Cons: Had to RMA this RAM as one of the sticks was DOA. The RMA process was somewhat fast & worked OK. The replacement pair of stick both work.


Pros: Cheap, runs fast, low voltage (Samsung TDDS memory)

Cons: Autodetected at 366 and wrong CAS. Had to manually change clock, but then everything fell into place. Does not overclock well.


Pros: None

Cons: I have received a pair of GSkill defective memory sticks. They caused all my three computers a lots of random reboots, crashes, blue screens, hangs, etc. After spending a whole month of testing in three of my computers with frustration, I have to decide to have a RMA of this pair of GSkill memory sticks for a replacement. All my three computers run normally with a pair of Cxxxxir memory sticks.



Pros: Works at advertised speeds.

Cons: Couldn't get it to 201mhz at stock 2-3-2-5 timings.
Not good overclocking ram even when timings were lowered to 3-3-3-8, couldn't get past 225-230mhz.


Other Thoughts: If you want to keep things stock or want to slightly overclock and sorta tight timings, get this RAM it's a good price.

Stay away if you are an high overclocker or want to push your system to it's limits at a 1:1 divider ratio.


Pros: This memory ran at the timings specified.

Cons: One stick was bad out of the box but it took me a week or so of random reboots to confirm it. I will say Newegg has been very good in handling the RMA so far, but I'm still out enough extra cash from shipping it back to have covered the price difference to a better brand.

Other Thoughts: If its good out of the box its probably going to last forever, but if you get a bad stick you get to send it back and that's no fun.


Pros: Looks nice.

Cons: Would not run in my ASUS A8N-e board or Abit NF4 MB

Other Thoughts: Could be I had a couple of bad sticks-niether would boot in either machine, single or pairs.
Returned and purchased Cxxxair for 30 bucks more.


כאמור, מבחר קצת מתוך 81 דעות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 16-03-2006, 13:56
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
חברה מהדרג השני איננה פסולה, אבל שילוב של דרג שני,
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Athlon 64 שמתחילה ב "כרגע"

חנות רחוקה פיזית מהצרכן, ישראל - זה שילוב לא בריא, אם היה מדובר ב NEWEGG
הענין היה נפתר חיש קל, שם באמת אפשר לקנות מה שרוצים ללא שום חשש או מגבלה,
לא יעבוד? יוחלף בקלות ללא עצות מוזרות על העלאת מתח ל 2.9 וולט.

בארץ צריך לקנות באופן הגנתי, לצפות מראש את הצרות, לכן להישתדל מאוד לקנות
קרוב לבית/משרד, לקנות מוצרים כמה שיותר איכותיים ומחברות מהדרג הראשון.

לפני חודשיים בערך קניתי מערכת ען זכרון value של corsair, הזכרון היתגלה כתקול,
קפצתי לחנות (פלונטר) וכבר למחרת קיבלתי זכרון חליפי - נגמר הסיפור לפני שהתחיל.

לקנות בזהירות, עד שתקום בישראל חנות כמו newegg (אם בכלל זה יקרה אי פעם).
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל


נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 16-03-2006 בשעה 13:59.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 16-03-2006, 14:35
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
פלונטר
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "חברה מהדרג השני איננה פסולה, אבל שילוב של דרג שני,"

איפה פלונטר ואיפה הם ?

(כשפלונטר ובעליה לא פושטים רגל,) הם בסדר גמור. מטפלים בך כמו מלך.

החנות שאני מתלונן נגדה מטפלת בך כמו קיסר עד רגע הקניה. לאחר מכן הם עוברים למוד שאנטי.
אפשר לקרוא עליהם קצת באתר ZAP:


כותב עליהם dror -
בעוד ההזמנה והשירות היה טוב הם שכחו לציין כי אין את המוצר במלאי.
בפעם הראשונה תענו כי זה במכס ויגיע עד מספר ימים,
בטלפון השני הם אמרו כי המטוס עם ההזמנה יגיעה ביום שישי
והמוצר בשבוע הבא.

מוסיף שאול -
למוצר לקח להגיע 11 ימים אבל רק מכיוון שלא היה להם אותו במלאי. כאשר המוצר הגיע אליהם תוך יומיים הוא היה אצלי. מה שקצת הרגיז אותי היה שכל פעם אמרו לי שהמוצר יגיע אליהם מחר.

גם גבי בעניין -
כשקיבלתי סוף סוף את ההודעה מהדואר שהחבילה הגיעה, נכנסתי לאתר רשות הדואר לבדוק, והפלא ופלא: החבילה נשלחה 6 ימים אחרי "תאריך המשלוח" שהיה רשום באתר של החנות.

רומן מהלל -
במילה אחת: גרוע! המשלוח הגיע באיחור רב מאוד. אני מדבר פה על פרק זמן של כמעט חודש ממועד ביצוע ההזמנה המקורי. בהתחלה הם טענו שהמוצר לא נמצא במלאי וההזמנה של המוצר מתעכבת במכס. אז בסדר, זה עוד אפשר להבין. אבל אח"כ כאשר המשלוח כבר הגיע (לאחר שכבר חיכיתי מעל שבוע לקבלת ההזמנה) הם הבטיחו שישלחו לי באותו היום אך שלחו רק שבוע (!!) לאחר מכן. ואז עד שזה עוד הגיע.. בקיצור חבל לכם על הזמן! שלא לדבר על שירות הלקוחות שכמה פעמים התקשרתי ואמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. יש עוד דברים שרציתי לציין אבל אין לי כוח כבר לכתוב אותם, הבנתם את המסר גם ככה. אני לא יודע מה הייתה ההתרשמות של אנשים אחרים מהחנות אבל הרושם שנוצר אצלי הוא רע מאוד. אני כבר בטוח לא אקנה שם יותר.

תומר רוצה גם -
הזמנתי מספר רכיבי מחשב מהחנות, ביניהם : לוח אם,מעבד,זיכרון,
מארז וכרטיס מסך בסכום של כ- 6000 ₪ (בתור סטודנט מיותר לציין שזהו סכום מאד מכובד עבורי).
טעות מספר אחת: החנות נמצאת בנשר (חיפה) ואני גר באזור השרון.
בהתחלה השירות היה נהדר, המשלוח הגיע בזמן וארוז היטב. ביצעתי הרכבה של המחשב בשיא הזהירות עם ניסיון של יותר מ- 8 הרכבות מחשבים בעבר (כולן מוצלחות) ועל פי כל ההוראות המצורפות. לאחר סיום ההרכבה ניסיתי להפעיל את המחשב, אך זה לא עבד. הבנתי שיש תקלה בלוח אך לא הייתה לי אפשרות לבדוק את שאר הרכיבים. נאלצתי לשלוח את המחשב בשלמותו חזרה לחנות על חשבוני. כאשר יצרתי קשר עם החנות יחסם היה קר ואדיש, נמסר לי כי יש תקלה עם לוח-האם ונטען כי קיים נזק פיזי ללוח – משמעות הדבר למי שלא יודע שהחנות לא תיקח אחריות על החלפת החלק הפגום, כמובן שלא הייתה לי כל תלונה עם כך היה הדבר, אך אני
משוכנע כי לא היה כל נזק שכזה, שהרי הרכבתי את המחשב בזהירות מרבית ולא היה בסיס הגיוני לאותו נזק שהוגדר על ידם. במקום שינסו להרגיע אותי ולתת לי תחושה שיש להם אינטרס לטפל בי,
הייתי צריך לספוג טענות שקריות ויחס קר ומשפיל ועוד לרדוף אחריהם כדי לקבל עדכון למצב.
כמובן שהרגשתי מרומה, אך לא הייתה לי כל דרך להוכיח אחרת. – אם אתם לוקחים על עצמכם את ההרכבה, תדעו שקיים סיכוי שהחנות תנסה להתחמק מאחריות – תעדו הכל או שתשלמו על הרכבה – כך לא יוכלו להאשים אתכם בתקלה (או שכן). לאחר שהיבואן הסכים להחליף את הלוח הפגום (אם באמת היה נזק פיזי, אני מניח שהוא לא היה עושה כן) ולאחר שחיכיתי יותר מחודש ללא מחשב, כאשר אני זקוק לו לצרכי עבודה ולימודים, קיבלתי אותו חזרה.
יאמר לזכותם כי לא חויבתי בגין הבדיקה או המשלוח חזרה ואפילו דאגו להחזירו מורכב. פה לא מסתיים הסיפור.
לאחר חודשיים של עבודה עם המחשב, בשיא ההגשות של הלימודים, שבק המחשב ללא סיבה ברורה. אין אני עוסק באוברקלוקינג או משחקים ולא עשיתי כל שינוי קונפיגורציה כזה או אחר – המחשב הוא כלי עבודה עבורי. לאחר שנאמר לי כי יש ברשותם לוח חלופי ובשיא הלחץ נאלצתי לשלוח שוב את המחשב על חשבוני לחיפה ולהמתין להחלטת ה"שופטים". בנוסף התברר לי מבדיקה שעשיתי, כי רכיבי הזיכרון שרכשתי הוחלפו בפעם הקודמת לרכיבים מסוג אחר וללא ידיעתי. שוב נאלצתי לרדוף אחריהם לתשובה ולא זכיתי ליחס ראוי לאדם שמבצע רכישה שכזאת. הנני ממתין עדין (כבר 3 שבועות), בפעם השנייה בתווך של כחצי שנה לקבל את אשר רכשתי במיטב כספי ומקבל תשובות מתחמקות. נפל חוסר מזל בחיקי ולא בכך אני מאשים את החנות, אלא ביחס משפיל וזלזול, באדישות וחוסר אמינות, בסחבת מיותרת ואי לקיחת אחריות.
בזמן זה הספקתי גם להזמין מחשב (כמובן - מחנות אחרת) עבור אחי הקטן, לקבל אותו ולהרכיבו, וראו זה פלא הכל עובד מצוין וממנו אני כותב את הביקורת הזאת.
תעשו אתם את השיקול שלכם.

דן מצטרף -
הצוות עצמו בחנות נחמד ומקצועי. תהליך ההזמנה (בטלפון) היה קל ומהיר, המוכר סייע והסביר לגבי המוצרים והיה אדיב ומהימן. המוצר הגיע בזמן.

אבל... כל הבעיות החלו כאשר גיליתי תקלה במוצר עצמו (המחשב קורס בעת הפעלתו כשהכונן הקשיח מחובר בתצורה מסוימת): נאלצתי לשלם 170 ש"ח עבור תיקון שלא פתר כלל את הבעיה!! היחס של מנהל החנות לאורך הטיפול בבעיה היה שונה לחלוטין מהיחס לו זכיתי לפני ביצוע הרכישה - יחס מזויע. סופו של דבר היה כאשר חבר שלי פתר את הבעיה בדרך עוקפת, ומנהל החנות סרב להשיב לי את מחיר עלות התיקון שכאמור לא פתר כלל את הבעיה.

לאורך כל שיחותינו היה יחסו של מנהל החנות מתנשא, הוא לא הקשיב לי ואף איים בניתוק השיחה כאשר דיברנו בטלפון, וממש "ניפנף" אותי ולא הביע שום נכונות לפשרה כלשהי. אדגיש שוב כי הצוות בחנות נחמד מאוד, אך המנהל יחסו גרוע ביותר.

דן נוסף מספר -
הגעתי לחנות אחרי הרבה מאוד המלצות של חברים. קניתי מערכת מחשב מלאה, המחיר סביר אבל לא זול במיוחד. המחשב היה מוכן לאחר 5 ימי עבודה (למרות שהבטיחו 3 לכל היותר). אחרי שחיברתי את המסך גיליתי כתמים שחורים, כאילו המסך עקום. הגעתי לחנות ואמרו לי שאין בעיה ןשהם ישלחו את זה למעבדה - לא נתנו לי מסך חלופי ואחרי שבועיים שהם טענו שעדיין לא הגיעה תשובה מהמהעבדה הייתי צריך להגיע אליהם ורק אחרי שצעקתי ודרשתי מסך באופן מיידי קיבלתי אחד. גם המסך הזה היה פגום - ריצד והתמלא בקווים חומים אחרי מפר דקות של עבודה כך שלא ניתן היה לראות כלום. חזרתי שוב להחליף את המסך ואמרו שישלחו את זה למעבדה לבדיקה, שוב דרשתי לקבל מסך חדש במקום - לא ייתכן שאני אקנה מסך חדש ויספרו לי סיפורי מעבדה. הם לא הסכימו וגם כאן רק אחרי שבועיים של צעקות וויכוחים הם נתנו שוב מסך חדש. גם המסך הזה לא מושלם ומרצד אבל כבר לא היה לי כוח להמשיך ולהתווכח איתם. יכול להיות שהיה לי מזל מאוד רע עם המסכים אבל זה לא מצדיק את ההתנהגות של החנות לספר לי סיפורים על המעבדה שלהם והשאיר אותי בלי מסך במשך חודש בסה"כ.
אני לא חוזר לשם בחיים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 16-03-2006, 16:24
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
לא חם
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אני מבין שאתה חם עליהם :-),"

אני עדיין פושר עליהם.

כשיש לך עורך דין בבית, ואחד בכיר למדי, אתה לא מודאג יותר מדי. אפשר לומר שאני אפילו לא כל-כך כועס, אלא מאוכזב. ובעיקר מנציג-המכירות, שנשמע בוטח ומקצועי מאוד, אבל מרבה לא לדייק.

הם בפירוש מושכים זמן. החזירו לי כסף על מסך רק לאחר שאיימתי בתביעה, וגם זה בגלל שהם מתחייבים לזמן אספקה של 7 ימים (התכחשו לזה בהתחלה, עד ששלחתי להם מסמך עם ההתחייבות שלהם באתר), אבל בפועל המסך שלי התעכב יותר מחודש. פעמיים בשבוע נציג המכירות אמר: "מחר זה מגיע, המכס לא בסדר, חיון האלה נוראיים, אי-אפשר לעבוד ככה...", אבל שום דבר לא השתנה. הודעתי להם שלא ייתכן שהם יחזיקו כסף יותר מחודש, כשהם לא יודעים מתי המוצר יגיע ולאחר שנסעתי שלוש שעות לחנות שלהם, והתברר פתאום שהמוצר לא במלאי. החזירו.

לגבי G.Skill. נציג המכירות התעקש ממש שזה מוצר מתאים ומנצח. רציתי Corsair, מכיוון ש-ASUS ממליצים עליהם, אבל הוא ביקש ממני לתת לו הזדמנות להוכיח לי. אכן הוכיח - מוצרי נפל.

מוצר חלופי הם לא הציעו. הם הציעו להחליף שוב את הזיכרונות שלי. בפעם שעברה זה לקח שלושה שבועות, אבל נציג המכירות הבטיח לי שיש לו אותם במלאי. אם הייתי מאמין לו (ואני לא), הייתי שולח את שלי בדואר מהיר, ואז מגלה... מלאי = יגיעו ביום רביעי (וזה עוד מוטל בספק).

הם ייחטפו, אין ספק.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 17-03-2006, 10:44
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
מלאי
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "עוד קצת מלח על הפצעים,"

אני גר בירושלים. נעה נמצאת בנשר. מדובר בנסיעה רצינית, ועשיתי אותה בגשם ובערפל, והגעתי כמה דקות אחרי שעת הסגירה הרשמית (חיכו לי שלושה אנשים).

לפני שנסעתי, חיכיתי במשך שבועיים שכל המוצרים יגיעו לחנות. יומיים לפני הנסיעה הגיעו כולם, למעט לוח האם, הזיכרונות והמסך. יום לפני הנסיעה הודיעו לי שהגיע לוח האם, ובבוקר הנסיעה נאמר לי שגם המסך והזיכרונות נמצאים.

נסעתי. כשהגעתי התברר שהמסך לא הגיע והזיכרונות הגיעו שבורים. זה היה קצת מוזר, אבל נתנו לי זיכרון זמני (רבע ממה ששילמתי עליו, מוצר נחות בהרבה), ניחא. כשהגעתי הביתה התברר שהספק לא עובד (למרות ש"בדקו" אותו). אחרי שבועיים הגיעו הזיכרונות החלופיים - פגומים. המסך מעולם לא הגיע ("חיון מחשבים אשמים"... בעל החנות עוד האשים אותי בכך שקניתי ממנו מסך שהוא לא מייבא ישירות. טמטום מוחלט).

בסופו של דבר, הכסף על המסך הוחזר. לגבי הזיכרונות, נאמר לי כך:
אגב ולא תצטרך לחכות חודש יש לי כאלה במלאי.


אין לי שום בעיה שתשלח אותם ונחזיר לך אותם במשלוח מהיר.

אפשר לומר שבדקתי אם הם במלאי או לא. מסתבר ש"במלאי" אצלם זה אומר:
הזכרון הזה יהיה לי פה ביום רביעי הקרוב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:21

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר