לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 21-08-2006, 18:33
  שאלתי קוואק שאלתי קוואק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.12.03
הודעות: 181
בהחלט
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אכן, קשה לתפוס בטלפון, פניות בדואר נענות במהירות."

כבר ניהלתי תכתובת קלה איתם. נעניתי במהירות, וד"א לאחר מכן גם נעניתי טלפונית.

בנוגע לאספקה האיטית, אכן העסק תלוי בספק החומרה, אך רק לעיתים רחוקות תתעקב הזמנה ברמת ספק החומרה, מקרים כאלה נובעים ממחסור במפעלי היצרן. חנות המעקבת הזמנה עושה זאת במטרה להשיג "דילים" נוחים שהספק מציע להזמנה בסדר גודל כזה או אחר; החנות "אוגרת" הזמנות, ומזמינה מסה של רכיבים אצל הספק - כך מוצעים ללקוח רכיבים במחירים השווים לכל נפש. היתרונות והחסרונות ברורים.


נ"ב,
פלונטר לא הייתה עומדת כלל על הפרק או מושכת את תשומת ליבי, לולא חיבתך להם.

נערך לאחרונה ע"י שאלתי קוואק בתאריך 21-08-2006 בשעה 18:38.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 22-08-2006, 23:48
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
יש לי זכרון ארוך, אני מכיר את פלונטר כבר שנים ותמיד
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "יש לכולנו זכרון קצר. אני..."

נהנתי מהיחס העקרוני שלה ללקוח, היחס הזה נובע מן הסתם מהגישה הכללית של מר
יריב נחשון לאיך מתייחסים ללקוח.

אני יודע שהיא פשטה רגל בערך פעמיים או משהו כזה - קורה, לכן קיים מוסד פשיטת
הרגל. אין ל מושג מעבר לכך כיצד הענין טופל והאם היה יכול לנהוג כך או אחרת
לאחר שכבר נקלע למצב לפשיטת רגל.

באופן אישי לא יכולתי להיפגע משום שאני חסיד גדול של תשלום בעת איסוף המוצר כל עוד
אני לא חייב לנהוג אחרת.

כל חנות יכולה לפשוט את הרגל, מאחר ואני נהנה מחוויית הקניה בפלונטר אני לא מיתכוון
להפסיק. אני לא רואה בפלונטר יישות כלכלית שבאופן עקרוני מעצבנת אותי (למשל
כמו המונופולים בזק, חברת חשמל, רשות השידור) ולכן לא מבין או מסכיםלקריאה להחרמתה.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 22-08-2006, 23:57
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "יש לי זכרון ארוך, אני מכיר את פלונטר כבר שנים ותמיד"

במדינות מתוקנות, סביר להניח שאדם שבאופן סדרתי מפסיק לשלם לעובדים שלו, לספקים שלו, לקונים ממנו וכו' - היה יושב בכלא. אני כותב שסביר להניח, אבל נדמה לי שברור לחלוטין שבמקומות מסוימים הוא אפילו לא היה מגיע למצב "סדרתי".

השיטה די ברורה - צוברים חובות (פעם אחת, למשל, לבנק שפשוט עצר את קו האשראי), וביום בהיר אחד סוגרים לשבוע ומודיעים שבאותו השבוע לא יישלחו המוצרים (עליהם, כאמור, צרכנים שאינם תפוחים המתוחכם שילמו כבר). אחרי שלושה חודשים (הנ"ל, אגב, מבוסס על מקרה אמיתי) פותחים שוב את "הקניון הוירטואלי" תחת פעיל אחר (למשל - חברה חדשה, בע"מ, שבעליה הוא.... מר יריב נחשון). כל מה שהיה - נמחק.

אתה יכול ללכת לאותה החנות שדפקה לך את הכסף (כמו שחבר שלי היה אומר), ולראות איך עושים את אותו הדבר לאנשים אחרים, או, איך להם *כן* מספקים מוצרים אחרי שאמרו לך לחפש.

איזה כיף. ואחרי זה הליצן עוד פותח אתר בשם "נזק" ובו הוא מתלונן על אנשים כמותו.


חיפוש "יריב נחשון" בגוגל:
תוצאות 1+2 הן, לא פחות ולא יותר, מויקפידיה.
תוצאה 3 היא:
יריב נחשון חייב כסף להרבה אנשים

האדם הזה חייב כסף להרבה אנשים עוד מהתקופה שהפעיל את פלונטר ברמת גן. נחמד שיש לו זמן פנוי להתעסק בזוטות במקום לפרוע את חובותיו.
תגובה ליריב נחשון

פלונטר בר"ג לא קרסה בגלל שוק דפוק כהגדרתך. פלונטר קרסה בגלל הניהול הכושל שלך, העסקת עובדים מיותרים, העסקת עובדים לא לויאלים למערכת ושגרמו נזק תדמיתי לחברה. בנוסף, הכנסת לכותלי החברה פושע שלא הוסיף כבוד לחברה (ע"ע י.ר). במקום להתייעל ולנסות להציל את החברה (או לחילופין לפטר את כל העובדים ולשלם להם את שכרם) בחרת בדרך הקלה, לתת לחברה לגווע מעצמה.
שורה תחתונה

יריב, מה עם הכסף שאתה חייב לעובדים ? משכורות עבור כמה חודשים, פיצויי פיטורים, חופשות... מה קורה עם זה ? האם אנשים צריכים לשלם על כך שהיו לויאלים לחברה ועבדו בה עד יומה האחרון ???

בדף הבא של גוגל יש תוצאות מאתר אנונימי בשם "פרש":
חנות פלונטר מחשבים נסגרה

מקור - גלובס:
חנות אספקת המחשבים המקוונת פלונטר (www.plonter.co.il) נקלעה לקשיים חמורים וסגרה את שעריה. בימים האחרונים אף הפסיק מוקד שירות הלקוחות של החברה את פעילותו וכיום לא ניתן למצוא מענה להזמנות שבוצעו ולא סופקו. בשבוע האחרון עצרה החברה הנמצאת בבעלותו של יריב נחשון, את אספקת המחשבים והציוד ההיקפי לעשרות לקוחות שביצעו הזמנות באמצעות אתר האינטרנט של החברה. במקביל ספקים שונים של החברה עצרו את אספקת המוצרים בעקבות חילול המחאות מצד פלונטר, המנהלת את חשבונותיה באמצעות בנק הפועלים ולאומי.



אני מניח שאת תפוחים זה לא ישכנע.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 23-08-2006, 15:38
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
אני מכיר את פלונטר עוד הרבה לפני הסניף ברמת גן,
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "במדינות מתוקנות, סביר להניח..."

קניתי ממנה מוצרים לפני 5-6 שנים, מכיר בגדול את כל סיפור עלייתה ונפילתה
מן הסתם יותר טוב מאחרים.

עסק יכול לקרוס, אני לא מזהה כאן רמאות מתוכננת מראש אלא פשוט ניהול לא
מוצלח - קורה. אני לא רואה סיבה להחרים או לרצות במות החנות בגילגולה
הנוכחי (אני מכיר חנווית אחרות שלא קרסו מעולם אבל הייתי די שמח לשמוע
על קריסתם).

כיום פלונטר פועלת באופן רזה/יעיל להחריד (אולי רזה מידי, 3-4 עובדים, משרד
קטן, בקושי עונים לטלפון בגלל שהוא תפוס כל הזמן לטוב ולרע אבל מגיבים מיידית
לדאר) ולכן אני לא חושב שיש סיכוי שתקרוס שוב.

אני מתבסס על ההתרשמות המצטברת מול החנות ומפעילה וסך הכל הרושם
שלי חיובי.

לי באופן אישי יש רק חוויות חיוביות מול פלונטר, למה אני צריך להחרים אותם?

* באופן כללי ביחס לכל חנות - לשלם בזמן איסוף המוצר מהחנות, רק כאשר
אין ברירה או כאשר זה ממש לא נוח או כאשר מדובר בסכום לא גדול מידי לנהוג
אחרת.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 23-08-2006, 00:06
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
זה בדיוק הענין, לא ידוע לי על עוקץ מתוכנן מראש או משהו כזה
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אולי, ואולי תהיה כאן משטרה...."

אם הייתי מודע לסיפור שכזה מן הסתם הייתי מתייחס אחרת.

עסק כלכלי עלול לפשוט את הרגל - קורה, כל עוד לא מדובר בנוכלות מתוכננת
מראש אני לא רואה מקום לאיחולי חיסול כלכלי למפעילי החנות.

שוב, לי באופן אישי במשך השנים היה רק טוב בחנות הזאת (מחיר, החזרת מוצרים
ללא שום בעיה ושום עינוי או טירטור, אספקה מהירה, מיגוון מוצרים, מראשוני מפעילי
החנויות המקוונות בישראל, לא חנות גדולה מידי במובן הרע של המילה) , מעט מאוד
חנויות מתיחסות כמוה ללקוח, אני מקווה שיגדלו ויתחזקו.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 23-08-2006, 00:13
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 43 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "זה בדיוק הענין, לא ידוע לי על עוקץ מתוכנן מראש או משהו כזה"

לפני כמה שנים עשיתי ניתוח תיקון ראייה בלייזר.

העיניים שלי, והאצבעות שלי, הם הדברים הכי חשובים אצלי (לפחות מבחינתי).

הלכתי לשני מקומות. בשניהם עברתי בדיקת-הכנה, שיחה, מיפוי-עין ומה שאתה לא רוצה. בשניהם שאלתי בסוף-בסוף (את המנתח הראשי) את השאלה הבאה: כמה פעמים נתבעת בשלוש השנים האחרונות ומי מבטח אותך ?

המנתח שאצלו עברתי את התהליך מצמץ פעמיים, הרים טלפון, שאל והתייעץ ואחרי כמה דקות נתן לי פקס מפורט, מלא ונאות. בלי פרשנות, בלי הסברים - עובדות. הוא רשם לי בצד את פרטי סוכן הביטוח ונתן לי אישור לשאול אותו כל שאלה שארצה.

המנתח שאצלו *לא* עברתי את התהליך פשוט החוויר. הוא שאל מה אני יודע, למה זה חשוב לי, ציין שזו הפעם הראשונה שהוא בכלל נתקל באנשים כמוני ושזה לא ענייני. הוא סירב לענות על השאלה, ומבחינתי - סירב לקבל ממני כסף.

תפוחים, עשה לי טובה - בפעם הבאה שאתה קונה מיריב נחשון, שאל אותו מה הסיכוי שהוא יפשוט רגל (תוכל לציין שיש טעם בשאלה על סמך ניסיון העבר של איזה פסיכי שמכונה רציונאליסט). בקש ממנו דף שמפרט את כל הפעמים שבהן נבצר ממנו לספק סחורה באופן מוחלט.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #45  
ישן 23-08-2006, 00:27
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
בסדר, הוא לא ראוי לתואר איש העסקים של העשור האחרון,
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "לפני כמה שנים עשיתי ניתוח..."

אני עברתי "ניתוח" קניית מחשב פתוח אצל פלונטר בשבועות האחרונים, לקחתי, החזרתי,
ביטלתי, לקחתי, שיניתי, שקלתי, שוב החזרתי - פלונטר לא צייצה אפילו פעם אחת, לא
עשו לי פרצוף, לא מרחו אותי, לא טרטרו אותי.

אתה רוצה שאני אנדוד לחנויות אחרות שיש לי איתן נסיון בפועל הרבה פחות (מוכרים
אנטיפתים, עצבניים, בורים בחומרה, "קודם תשלם אחרי זה תראה", ואני לא רוצה
לחשוב על החזרת מוצר לחנות, וכן הלאה וכן הלאה ) טוב בגלל שבעבר פלנוטר פשטה
את הרגל?

בדרך כלל אני בעל גישה עקרונית/רגשית ביחס לחברות וחנויות, אבל זה עובד לשני
הכיוונים, ספק אינטרט מסוים טירטר אותי, למרות ששיחד אותי בחודשיים חינם כפיצוי
על הטרטור עברתי לספק אחר (ממש אתמול) טיפה יותר יקר, הספק כוח שהזמנתי
מפלונטר נתקע בים על אניה בגלל המלחמה, ביטלתי וקניתי מ logicpc - אני לא חסיד
שוטה או משהו כזה.

אני די נהנה מחווית הקניה בפלונטר ואני לא מיתכוון להפסיק בגלל שבעבר פלונטר
(חלוצת החנויות המקוונות בישראל שצמחה מכלום לחנות ענקית ובגלל זה כנראה קרסה)
הגיעה לפשיטת רגל.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:10

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר