לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פעם הזמנים היו יותר טובים; כולם אומרים - ככה כולם חושבים... גלים של נוסטלגיה עפים באויר, כי פעם החורף היה די סביר... גלים של נוסטלגיה עפים באויר, כי פעם בקיץ היה די קריר... אני לא כל כך זוכרת; מתגעגעת רק בערך, כי העתיד נראה לי הרבה יותר מגניב: רוצה לנסוע ברכבת התחתית של תל אביב... והם יגידו: זהירות מהמרווח, זהירות מהמרווח, זהירות מהמרווח... חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > אמצע החיים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 21-08-2007, 22:46
צלמית המשתמש של Big Joe
  Big Joe Big Joe אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 35,433
מגה בעיר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "אשכול צרכנות"

הריבוע הכחול יצא בקמפיין ענק של המהפך בחנויות סופר-סנטר שהופכות ל"מגה בעיר" עם מחירים זולים חדשים. אל תיפלו בפח. הם פשוט עובדים על הלקוחות בעינים.

ראשית, החנות הראשונה שנתקלתי בה היא החנות במרכז המלאעה בגבעתיים - ברחוב כורזים. רק שיש שם בעיה קטנה: זאת לא חנות סופר-סנטר שנהייתה זולה יותר. זאת חנות שהייתה "מגה" שהפכה ל"מגה בעיר" - והפכה יקרה יותר...

ואילו בחנות מגה בעיר הקרובה לביתי, שהייתה סופר סנטר, עשיתי בדיקה שהיא הפרמטר שלי: מחיר החומוס באריזת קילוגרם. אז "מגה בעיר" - הרשת החדשה הזולה מוכרת חומוס "אחלה" 1 ק"ג ב-14 ש"ח. חומוס כזה ניתן לרכוש בחנויות הרשתות הגדולות (מגה, שופרסל ביג, טיב טעם) ב-10 - 12 ש"ח.

ראו הוזהרתם!
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 22-08-2007, 16:29
  פשוט פשוט אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.07
הודעות: 1,640
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "מגה בעיר"

אני מתפלא עליך.
אתה לא נשמע לי תמים כ"כ ,ובכל זאת ניסית להאמין לפרסומת?

בכל קורס שיווק ראשוני לומדים על בידול ברשתות בין חנויות דיסקאונט לאחרות.

יש כלל פשוט מאד .חנויות במרכז העיר לוקחות יותר על אותו המוצר מאשר חנויות באיזורי תעשיה מרוחקים.
יש לכך 2 סיבות .
1.העלויות בתוך העיר גבוהות יותר גם בגלל מחירי השכירות הגבוהים יותר וגם בגלל מחירי הארנונה.
2.כדי להגיע לאיזור התעשיה המרוחק על הלקוח לעשות מאמץ שגם עולה כסף. -לנסוע ולבזבז דלק וזמן .
אם החנויות בתוך העיר היו לוקחות אותם מחירים התוצאה היתה שהחנויות מחוץ ללב העיר היו נשארות ריקות וגם הבעלים היו פושטים רגל בגלל העלויות הגבוהות.

להאמין לפרסומת זהו אוזימורון.
_____________________________________
אין לך אדם שאין לו שעה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 22-08-2007, 17:15
  משתמש זכר הברמן של הפורום הברמן של הפורום אינו מחובר  
מנהל: כלכלה עסקים ושוק ההון, משפטים וצרכנות
 
חבר מתאריך: 10.07.02
הודעות: 9,894
אכן הם פיספסו בגדול את האפשרות למצבעים אמיתיים לרגל הפתיחה
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "מגה בעיר"

ואני מדבר על מוצרים כהוגדרו על ידם במחירי מבצע.
אתן דוגמא: בעלון שהם חילקו צויין על "מבצע מדהים": חיתולי האגיס ב-62.99 ש"ח לחבילה.
בסניף סופר-פארם (סופר-פארם לא מזוהה כרשת זולה במיוחד) שליד מקום עבודתי חבילה שכזו עולה 60 ש"ח.
בסניף שופר-סל דיל הוא גם 60 ש"ח ובסניפי שופר סל ביג המחיר הוא אומנם 68 ש"ח אבל על כל 2 חבילות מקבלים אחת חינם - כלומר המחיר הוא כ-45 ש"ח למי שקונה כמות.

במקום להשקיע בשלטי חוצות וקמפיין יקר- עדיף היה "מהפיכה שקטה" עם מבצעים אטרקטיביים.
אנחנו חיים כיום בשוק משוכלל יותר ממה שהיה פעם ומי שחושב שהצרכן פראייר שמושפע מפרסומות - יגלה שטעה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 22-08-2007, 16:36
  פשוט פשוט אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.07
הודעות: 1,640
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי juda שמתחילה ב "אותי מרגיז המושג "מבצע ללקוחות חדשים""

למה אתה מתרגז?

לכל חברה יש מדיניות שיווק משתנה עפ"י צרכי הזמן / מרחב.
חברות בגדי הים יבצעו פרסום ודחיפה לקראת הקיץ .בחורף אין להן מה למכור -בניגוד לחברות המוכרות מעילים.
חברה שנתקעה עם מלאי מוצרים שתופס מקום ומפריע לשווק מוצר חדש -תשתדל לעשות פרסום ולדחוף את המוצר הישן .

יש חברה שמגלה שיש מיעוט לקוחות חדשים שמצטרפים .למשל חברת סלולר שלא מצליחה לצרף קוחות חדשים .זה בעוכריה.
מה עושים במצב כזה? יוצרים הזדמנויות לצירוף לקוחות חדשים ע"י מבצע הוזלה. כעבור חצי שנה המבצע הזה יעלם והלקוחות כבר יטעמו מנחת זרועה של החברה כלקוחות ותיקים -אבל בנתיים -נותנים להם ליהנות קצת ,סוג של ירח דבש שתחתיו נמצאת הזפת.
_____________________________________
אין לך אדם שאין לו שעה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 15-10-2007, 22:24
  העכבר ששתק העכבר ששתק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
מניסיון, אל תשים את כל הביצים בסל אחד
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "hot - הסכם משולב.."

יש לנו את השילוש הקדוש הזה: טלוויזיה-אינטרנט-טלפון בהוט. במשך חודשיים תמימים, בגלל תקלה בתשתית ש-12 טכנאים ורבי-טכנאים לא הצליחו לפתור, סבלנו מבעיות בכל השלושה. עם התקלות בטלוויזיה עוד יכולתי איכשהו לחיות בשקט - ממילא אני כמעט לא צופה בה. עם ההתנתקויות בטלפון גם למדתי לחיות - יש סלולריים ועדיין לא ביטלנו את הקו של בזק. אבל ההתנתקויות מהאינטרנט כל שתי דקות - גמרו אותי.
רק אחרי שביקשנו להתנתק לחלוטין מהוט, נכנסה לפעולה מנהלת בשימור לקוחות שהתחייבה שהבעיה תיפתר תוך שבוע ונשבעה לי שאם לא - נשוחרר מהם מיידית (בדכ"ל זה סיפור של שבועיים-שלושה מרגע הבקשה). ואכן, הטכנאי ה-13 הצליח סוף סוף לאתר את הבעיה ולפתור אותה, למרבה המזל (משום שכמה ימים לאחר מכן החלו הבעיות ב-יס :-) ).
בקיצור - המסקנה שלי היא שעדיף להפריד ולהתבסס על מספר ספקים/תשתיות.
_____________________________________
"החיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה קורא ציטוטים של אחרים"


(אח של מישהו שהכיר את ג'ון לנון)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 16-10-2007, 16:52
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
הבעייה היא שהתבססות כזו - יקרה יותר
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי העכבר ששתק שמתחילה ב "מניסיון, אל תשים את כל הביצים בסל אחד"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי העכבר ששתק
יש לנו את השילוש הקדוש הזה: טלוויזיה-אינטרנט-טלפון בהוט. במשך חודשיים תמימים, בגלל תקלה בתשתית ש-12 טכנאים ורבי-טכנאים לא הצליחו לפתור, סבלנו מבעיות בכל השלושה. עם התקלות בטלוויזיה עוד יכולתי איכשהו לחיות בשקט - ממילא אני כמעט לא צופה בה. עם ההתנתקויות בטלפון גם למדתי לחיות - יש סלולריים ועדיין לא ביטלנו את הקו של בזק. אבל ההתנתקויות מהאינטרנט כל שתי דקות - גמרו אותי.
רק אחרי שביקשנו להתנתק לחלוטין מהוט, נכנסה לפעולה מנהלת בשימור לקוחות שהתחייבה שהבעיה תיפתר תוך שבוע ונשבעה לי שאם לא - נשוחרר מהם מיידית (בדכ"ל זה סיפור של שבועיים-שלושה מרגע הבקשה). ואכן, הטכנאי ה-13 הצליח סוף סוף לאתר את הבעיה ולפתור אותה, למרבה המזל (משום שכמה ימים לאחר מכן החלו הבעיות ב-יס :-) ).
בקיצור - המסקנה שלי היא שעדיף להפריד ולהתבסס על מספר ספקים/תשתיות.


התבססות על מספר ספקים/תשתיות במקביל תעלה יותר. אצלי הסיפור אחר, מי שחיבר אותי להוט הבטיח לי vod בחינם, אחרי חודש הייתה תקלה ב vod , אחרי שהתקשרתי לפחות 5 פעמים להוט וקיבלתי 5 הבטחות שלא צריך טכנאי ושהם יטפלו בזה בעצמם .. הגיע הטלפון השישי ובישר לי שבעצם אין לי בכלל vod בחבילה (!) , התרגזתי וביקשתי שיעבירו אותי מיד ל"ניתוק" לקוחות. במקום להעביר הם הציעו לי כל מיני הצעות עלובות למדי שלא כללו vod בחינם אבל אני התעקשתי. בסוף חזרו אליי (שימור לקוחות כמובן ולא ניתוק) וכדי לא לשבור את המילה של שרות הלקוחות - הציעו לי שהממירים יהיו בחינם (חסכון של 15 ש"ח) ועל ה - vod - שיעלה לי 13 ש"ח בחודש אני אשלם. כמו כן קיבלתי בחינם את ערוץ הבריאות. איחלתי להם בריאות טובה ואריכות ימים והובטח לי שיגיע אליי מחר טכנאי. נראה.

אני ממליץ לכולם להשתמש בשרותיו הטובים של אתר תלונה בכל פעם שיש לכם בעייה עם ספקי שירותים. ראיתי המון תלונות שטופלו בצורה סבירה דרך האתר.

חוץ מזה, מה העניינים עכבר?
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 05-09-2007, 15:39
  משתמש זכר juda juda אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.10.01
הודעות: 7,439
לא מסכים עם שניכם
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי HummerH1 שמתחילה ב "המוכר של אותה הקלחת באותה..."

נניח שהמחיר הקטלוגי של המוצר הוא 75 ש"ח.
בד"כ חניות מקבלות את המוצרים בהנחה סביב ה-50%.
הגענו משהו סביב ה-38 ש"ח.
חנות א' מוכרת את הקלחת (מה זה???) ברווח קטן של כ-7 ש"ח, כי אחרת אף אחד לא יבוא לקנות בחור שבו הוא מיקם את החנות שלו.
חנות ב', מחליטה לתת הנחה של כ- 5 ש"ח מהמחיר הקטלוגי.

האם חנות ב' חייבת למכור במחירי הפסד (רווח של 7 ש"ח משמעו הפסד)?

אתן לך דוגמא נוספת, הקרובה לליבך, עו"ד א' עורך חוזה מכירת נכס תמורת 0.5% מעלות הנכס, עו"ד ב' לא מסתפק בפחות מ-3%.
שניהם עשים אתאותה העבודה- האם ב' גנב?
_____________________________________
(טליה שפירא)
תפילת הטוקבקיסט הישראלי:
''אלוהים - אנא תן לי את הכוח לא לקשקש במקלדת כאשר אני לא מתמצא בנושא הכתבה''

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 05-09-2007, 15:52
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי juda שמתחילה ב "לא מסכים עם שניכם"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי juda
נניח שהמחיר הקטלוגי של המוצר הוא 75 ש"ח.
בד"כ חניות מקבלות את המוצרים בהנחה סביב ה-50%.
הגענו משהו סביב ה-38 ש"ח.
חנות א' מוכרת את הקלחת (מה זה???) ברווח קטן של כ-7 ש"ח, כי אחרת אף אחד לא יבוא לקנות בחור שבו הוא מיקם את החנות שלו.
חנות ב', מחליטה לתת הנחה של כ- 5 ש"ח מהמחיר הקטלוגי.

האם חנות ב' חייבת למכור במחירי הפסד (רווח של 7 ש"ח משמעו הפסד)?

אתן לך דוגמא נוספת, הקרובה לליבך, עו"ד א' עורך חוזה מכירת נכס תמורת 0.5% מעלות הנכס, עו"ד ב' לא מסתפק בפחות מ-3%.
שניהם עשים אתאותה העבודה- האם ב' גנב?


גם חנות א' וגם חנות ב' לא חייבות למכור במחיר זה או אחר.

באותה מידה, אין העובדה שעו"ד ב' אינו מסתפק בפחות מ 3% עושה אותו גנב.

אני לא מקבל את הטענה שרווח של 7 ש"ח משמעו הפסד, פשוט כי זה רווח של 7 ש"ח.

אני לא מקבל את זה שאנשים לא יבואו לקנות בחנות שממוקמת בחור אם המחיר לא יהיה נמוך. סיבה טובה שאנשים לא יקנו בחנות שממוקמת בחור, היא עצם הימצאותה בחור ולא במקום מרכזי פחות או יותר. מה שהופך אותה לפחות נגישה לקהל צרכנים פוטנציאלי. עובדת היות מחירי החנות זולים, אין בה בכדי למשוך לחנות קונים מזדמנים.

קלחת זה כלי דמוי זה


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://media.shopy.co.il/shops/127/products/p6030b.jpg]
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 05-09-2007, 16:18
  משתמש זכר juda juda אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.10.01
הודעות: 7,439
קודם כל- יש הנחה של 50% לסוחר
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "טעות לאורך כל הדרך"

זה בדוק.
שנית, אני קצת חולק עליך בנושא עו"ד, אבל זה לא הנושא...
אבל אם נלך ע"פ דוגמאת העו"ד- בכדי להגיע לחנות א'- אתה מסתובב שעתיים בכדי למצוא חניה במרחק ארבע רחובות, אתה נכנס לחנות קטנה ללא מיזוג, אמנם המוכר הרבה יותר נחמד מהמוכר בחנות ב' והוא מציע לך גם כוס קפה- אבל אתה מסרב כי בחום ששורר בחנות שלו אתה מחפש איך לברוח מהר לרכב הממוזג. ואז אתה מגלה שהוא לא עובד עם כרטיס אשראי, לכן אתה נאלץ לקפוץ לבנק (ארבע רחובות משם- בדיוק ליד איפה ששמת את האוטו, שבדיוק כשאתה עובר לידו אתה מגלה שפקח מצמיד לך דו"ח כי לא שמת כרטיס חניה) אתה חוזר לחנות וקונה את הקלחת (מה זה???)...
בחנות ב', אתה מחנה סמוך לחנות, נכנס לחנות הממוזגת, משווה את המחירים רואה שהוא יקר, אבל נשאר עוד טיפה בגלל המיזוג...

_____________________________________
(טליה שפירא)
תפילת הטוקבקיסט הישראלי:
''אלוהים - אנא תן לי את הכוח לא לקשקש במקלדת כאשר אני לא מתמצא בנושא הכתבה''

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 05-09-2007, 16:28
צלמית המשתמש של Big Joe
  Big Joe Big Joe אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 35,433
אתה צריך להיות סופר מד"ב
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי juda שמתחילה ב "קודם כל- יש הנחה של 50% לסוחר"

כי בנית תסריט שאין קשר בינו ובין המציאות. בחנות ברחוב זבולון קניתי כשעברתי שם. אני לא יוצא למסע קניות של קלחת. החנות בבני ברק היא חנות לגמרי לא סימפטית. ועדיין אני מדבר על הפרש של 60% לאותו מוצר בדיוק.

לגבי 50% הנחה. כל הקונספט שלך מוטעה. היבואן אינו קובע את מחיר המכירה. (זה גם בעייתי מבחינה חוקית). הוא יכול לתת מחיר "מומלץ". זה שווה בערך כמו "מחיר שוק" שמצוין במכרזים האינטרנטיים למיניהם. כל שרשרת השיווק, אינה מעניינו של הלקוח. הפרשי מחירים על אותו מוצר בדיוק (לא כוולל שרות, או כל מיני צ'ופרים) בסדר גודל של 60% מעידים על מסחר בלתי הוגן.

בשורה התחתונה, מה הויכוח? אתה חושב ששוה לך חנות ממוזגת (גם זב לא היה נכון בחנות בבני ברק) לשלם 70 ש"ח במקום 45 על מוצר שאינו דורש שרות, הדגמה, הסבר וכוי - יבושם לך. אני חשבתי שבאשכול זה כדאי לשתף כאלה שאינם מתרשמים מקפה (שלא תקבל עבור קניית סיר בשום מקום) ורוצים לדעת כמה שווה לדחות קניה של מוצר כזה, עד שמזדמנים לאזור שהמלצתי עליו.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #41  
ישן 05-09-2007, 20:29
  משתמש זכר juda juda אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.10.01
הודעות: 7,439
החוק היחיד שאני מציב לעצמי כאשר אני מוכר ללקוחות שלי
בתגובה להודעה מספר 39 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "את הפלסף הזה אני אוהב לעשות לאחרים כשבא לי להיות רשע"

הוא אחד ויחיד-
מהו המחיר הגבוה ביותר שאני יכול להשיג, ושהלקוחות יהיו מוכנים לשלם בהתחשב בתחרות.
זהו הכלל היחיד שמנחה אותי בתמחור מוצר.

אין פה "רמאות". הגישה של לראות אנשים שמרוויחים הרבה על מוצר היא גישה קטנונית.
האם חברת תעופה אשר גובה בתקופת שפל 199$ לכרטיס טיסה, ובקייץ גובה עבור אותה טיסה בדיוק 499$ נחשבת ל"גנבת"? הרי מדובר באותו מוצר בדיוק!!!
התשובה היא לא.
זהו השוק החופשי שכולנו מדברים עליו.

יש מספר מגבלות שצריכות להיות מנחות מבחינת "הוגנות צרכנית"-
א. מה שאתה מבטיח לצרכן- זה בדיוק מה שהוא יקבל.
ב. שקיפות מול הצרכן לגבי טיב המוצר (או השרות).
ג. לשמור על מספר מוצרים בסיסיים תחת פיקוח מחירים.
ד. למנוע קרטל ו\או תאום מחירים בין ספקים.
ה. פיקוח על מונופול.
_____________________________________
(טליה שפירא)
תפילת הטוקבקיסט הישראלי:
''אלוהים - אנא תן לי את הכוח לא לקשקש במקלדת כאשר אני לא מתמצא בנושא הכתבה''

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #49  
ישן 20-09-2007, 08:28
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "אשכול צרכנות"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/graphs/200907.gif]

שיפוצניקים שמגיעים בזמן: מאגרי המומחים המסוננים מתיימרים לפתור את הבעיות עם בעלי המקצוע - האם זה עובד? (דה מרקר)
מהיום תוכלו גם לדעת מתי השיפוצניק "מורח" אתכם: הושק מחירון אינטרנטי לתעריפי עבודות שיפוץ (דה מרקר)

משפצים באינטרנט - מרכז המידע המקצועי לשיפוץ ובניה
Mydira לרכוש דירה בלי להיפגע - המדריך


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.ynet.co.il/images/hor_consumerism.gif]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://my.ynet.co.il/rss/rss_small.gif]
כל ערוץ הצרכנות

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://my.ynet.co.il/rss/rss_small.gif]
מבצעים

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://my.ynet.co.il/rss/rss_small.gif]
וידיאו


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.nrg.co.il/images/nrg/gifs/channels/Channels_eggs/business_channel/consumerism_sel.gif]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.nrg.co.il/images/nrg/rss/feed.gif]
http://rss.nrg.co.il/finance
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.nrg.co.il/images/nrg/rss/rss_icon.gif]
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #54  
ישן 30-09-2007, 14:01
צלמית המשתמש של Big Joe
  Big Joe Big Joe אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 35,433
היחס בסופרמרקטים ללקוח כמטרד
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "אשכול צרכנות"

זוהי תופעה ישראלית בלבד. ואני אומר זאת כמי שמבקר אובססיבית בסופרמקטים בכל העולם. (נותן תמונ יפה על רמת החיים ועל השיווק). הכוונה שלי לעובדי הסופרמרקטים ששמים מוצרים על מדפים. אני בטוח שכולכם נתקלתם בתופעה שיושב לו עובדף מימינו קרטונים ריקים, משמאלו עגלה ענקית, מונע גישה למדף לאורך מטר וחצי, מתעלם ממך ומנסיונותיך להגיע למוצר כלשהו, ואם אתה מבקש ממנו, אז הוא במקרנ הטוב מעווה פרצוף וזז לרגע, ועל פי רוב יגיד, "רגע, אתה לא רואה שאני עובד?".

בכל מקום בחו"ל, העובדים מבינים שהלקוח הוא מקור פרנסתם. הם ינסו לתפוס מינימום מקום, הם תמיד ערניים, ומציעים גישה כאשר אתה מתקרב, וראה זה פלא - גם שם עסקי הסופרמרקט משגשגים...
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #55  
ישן 03-10-2007, 15:59
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
סקר מחקר של חברת המחקר נילסן בחן המלצות צרכנים והעלה: מגה - התת-רשת המומלצת ביותר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "אשכול צרכנות"

11:16 | 02.10.2007 גלי ברגר

תגיות:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
מגה
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
,
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
נילסן
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
,
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
סופר סנטר
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
,
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
שופרסל ביג
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]


אחת התיאוריות החמות בעולם השיווק מדברת על הצרכנים כמשווקים הטובים ביותר וכי חברות צריכות לשאוף להיות מומלצות על ידי צרכניהן כדי לגייס לקוחות חדשים.

כפי שנכתב במגזין השיווק של TheMarker שפורסם ביולי, נכונות ההמלצה של לקוחות מודדת את פוטנציאל הצמיחה של המותג, שכן מדובר למעשה בנאמנות אקטיווית - כמה לקוחות יהיו מוכנים לסכן את שמם ולהמליץ לעמיתיהם לרכוש את המוצר או לבקר ברשת זו או אחרת.
מחקר ה-shopper trends של חברת המחקר נילסן, שבחן את נכסיות המותגים התייחס גם לנכונות ההמלצה. המחקר, שנערך כראיון פנים מול פנים בקרב 503 מרואיינים בפברואר 2007, מראה כי ישנה עלייה בהשפעה של קבלת המלצה על ההתנסות של הצרכנים ברשתות השונות.

6% העידו כי ביקרו בחנות שעמית לעבודה, חבר או מכר המליצו לו עליה, ו-7% אמרו שביקרו חברים או משפחה והלכו לחנות שבה הם קונים בדרך כלל, לעומת 4% בשנה שעברה.

את מערכת היחסים של הצרכנים עם הרשתות חילקו בנילסן לרמות שונות, שהממליצים הם ברמה הגבוהה היותר. מגה נהנתה ב-2007 מעלייה בשיעור הממליצים מ-20% ל-22%. האנשים שמודעים למגה העידו כי הם ממליצים על הרשת, והיא גם הרשת עם שיעור הממליצים הגבוה ביותר.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/graphs/mega.jpg]


לכתבה המלאה
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #58  
ישן 03-10-2007, 23:18
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
יש בקרית אונו.. אוףףף..ררררררררררררררר
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי HummerH1 שמתחילה ב "הקטע של בדיקת החשבונית ביציאה מהסופר"

לפני כחודש הייתי בקניון של קרית אונו וקניתי שם משהו לשתות . כשניסיתי לצאת מהסופר עצר אותי תימני אימתני עם מבטא כבד ואמר "קבלה בבקשה". הסתכלתי לרגע על הסלולרי ווידאתי שלא הפעלתי בטעות את אחד מהשרותים החדשים "חזרה בזמן" ואז נזכרתי שזה מירס ונרגעתי - ממילא שום דבר במכשיר הזה לא פועל כמו שצריך.

הבעייה הייתה, ובכן, שלא הייתה לי ממש קבלה, כלומר הייתה, אלא שזרקתי אותה שניה אחרי שקניתי את השתייה. אבל התימני בשלו - לא עזרו ההסברים, לא עזרו התחנונים ולא עזר הרצון שלי לשגר אותו לצנעא (גם אם השנה הייתה 2060 השרות הזה במירס לא היה עובד) התימני פשוט סגר את הדלת של הסופר!

חזרתי לקופאית, שהייתה עסוקה בויכוח ער עם לקוח על אודות מחיר מבצע שהוא קיבל או לא קיבל,ניסיתי ללמוד משהו על השגת יתרון בויכוחים עם עובדי סופר ממורמרים, אך לשווא, לא הוא ולא אני זכינו למענה הולם מה שלא הפריע לו להמשיך לדבר איתה ולבזבז את הזמן שלי

בסוף הלכתי למלכת הסופר, המכונה גם הקופאית הראשית, חיכתי עד שתביא ללקוח אחד איזה פרס בשווי שקל וחצי שהיה מגיע לו על קנייה בחמש מאות שקלים, ודומע למחצה התחננתי בפניה שתתן לי לצאת מכלא המוצרים.למזלי היא הקשיבה, נתנה בי את אמונה, נפנפה ביד הקסם שלה וקראה בקול גדול "רחמים תפתח לו את השער" כך נפתחו לי שערי הרחמים ויצאתי בשמחה גדולה אל החופש.

מוסר השכל: חשבו פעמיים לפני שאתם נכנסים לשער ששומר עליו תימני גדול עם דבקות במטרה ואמונה בקבלה. אם כבר נכנסתם ושילמתם, שמרו על קבלתכם או שתקבלו את השומר.

אה, ואל תאמינו לכל מה שאתם קוראים באינטרנט, ניפחתי קצת את הסיפור כדי להפוך אותו למעניין יותר
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #62  
ישן 17-10-2007, 15:07
  העכבר ששתק העכבר ששתק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
תימני גדול? אותי דווקא מפחידים יותר תימנים קטנים...
בתגובה להודעה מספר 58 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "יש בקרית אונו.. אוףףף..ררררררררררררררר"

ולגופו של עניין: פעם שמעתי/קראתי הסבר שבדיקת החשבונית ביציאה נועדה למעשה לפקח על הקופאיות ולוודא שהן לא שכחו לתקתק איזה פריט.
לי אישית קרה פעם מקרה מאוד לא נעים, כאשר בטעות שכחתי "לדווח" על קרטון קולה בעגלה (ב"חצי חינם" נהוג שלא להרים את הקרטון לפס-נע, אלא להסב את תשומת ליבה של הקופאית, אם לא הבחינה לבד, והיא כבר מתקתקת את הקוד).
בקיצור, עלו על זה בבדיקת החשבונית ביציאה, והייתי עד לנזיפה הקשה שקיבלה הקופאית האומללה מהרב-קופאית. היה לי יותר לא נעים בגללה מאשר בגללי.
_____________________________________
"החיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה קורא ציטוטים של אחרים"


(אח של מישהו שהכיר את ג'ון לנון)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #69  
ישן 19-10-2007, 18:46
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
כתבה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "אשכול צרכנות"

קפה טורקי

פורסם ב19 באוקטובר 2007, 10:54במדור צרכנות




ברשימת הקניות העמוסה שלי, נרשם קפה טורקי של עלית. מי אני שלא אציית לרשימה שהורכבה על ידי. מדפי הקפה השחור היו עמוסים לעייפה. הפעם החלטתי להיות צרכן "נבון", נטלתי שתי שקיות של קפה טורקי 200 גרם. תגית המחיר בישרה 12.99 ש"ח לשקית.

אנחנו באופן אוטומטי, בטוחים שככל שהאריזה גדולה יותר, המחיר הוא זול יותר, אתם יודעים אריזת חסכון. לפני שנדדתי למחלקת הבשר. הפנתי מבט חטוף למדף המכיל את השקיות הפופולריות של 100 גרם. 4.99 ש"ח לשקית, נרשם עליהם.

חישוב מהיר, שתי שקיות קפה 100 גרם עולות 9.98 ש"ח. שקית אחת של 200 גרם עולה 12.99 ש"ח, הפרש של 3 שקלים לטובת השקית הקטנה.

מצד אחד זאת נראת לי כמו הטעיה, שאני לא כל כך מבין ממה היא נובעת. מצד שני המחירים היו בהירים לעין, כך שלא מדובר על הטעייה מכוונת ואני גם לא כל כך מבין את המניע מאחורי סיפור המחירים הזה.

בדרך כלל, אנו פועלים בצורה אוטומטית. מונעים על יד הרגלים וחיפזון. זה מתחיל בקפה טורקי ונגמר בריבית על משכנתא שנגררת עימנו 20 שנה. הפעם במלחמת הצרכנות הפסיכולוגית, אני ניצחתי. כנראה שברוב המקרים, הובסתי.

http://www.tapuz.co.il/blog/viewEnt...EntryId=1108907
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #70  
ישן 20-10-2007, 10:44
  העכבר ששתק העכבר ששתק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
קרה לי לדבר דומה באופיס דיפו
בתגובה להודעה מספר 69 שנכתבה על ידי HummerH1 שמתחילה ב "..."

רציתי לקנות דיסקים לצריבה. בדרך כלל המחיר לדיסק במארזים של 50 נמוך יותר מזה שבמארזים של 25. בדקתי טוב טוב את המחירים והסתבר לי שהפעם זה תומחר כך, שהמחיר לדיסק במארז הקטן נמוך יותר, כך שיותר משתלם ובאופן משמעותי, לקנות 2 מארזים של 25 במקום מארז של 50. שאלתי את העובדים במקום אם לא נפלה כאן טעות ומה ההגיון לתמחר כך, אבל הם אמרו שאין כאן טעות ומשכו בכתפיהם.
המסקנה? כמו בסיפור עם הקפה הטורקי - תמיד לבדוק ולהשוות ולא לקחת כמובן מאליו שככל שהמארז גדול יותר הוא גם משתלם יותר.
_____________________________________
"החיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה קורא ציטוטים של אחרים"


(אח של מישהו שהכיר את ג'ון לנון)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #72  
ישן 21-10-2007, 11:37
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
כתבה החנות פתוחה, המוצרים על המדפים, המחיר ידוע - את הכסף שימו בסל לפני שאתם יוצאים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "אשכול צרכנות"

16:07 | 20.10.2007 טלי חרותי-סובר

תגיות:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
מכירות
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
,
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
חנויות
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
,
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
שירות עצמי
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
,
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]
גניבה
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://consumer.themarker.com/ibo/images/0.gif]


למרכול השכונתי נכנסים ילדי בית הספר הסמוך. בעל המקום בולש אחריהם בעיניים יוקדות. הוא משוכנע שאם רק ימצמץ, ייעלם מהמדף עוד מסטיק בחצי שקל. על מסך האבטחה שבכניסה מתעדים את תנועת הלקוחות בחנות. "לאן הגענו?" מתלוננת סבתא ברכה בכל פעם שהיא נכנסת למקום: "פעם היה כאן אמון. איש לא נעל את דלת הבית, איש לא החביא את הארנק. במכולת של ינק רשמו כי ידעו שתשלם בסוף החודש ובלול הסמוך היינו אוספים ביצים ומשאירים את הכסף בקערה שליד. איש לא חשב לגנוב, ולא לקחת. פעם היה כאן אמון. כיום רק מצלמות נסתרות".

ואולם, בישראל של האלף השלישי יש עדיין עסקים שנותנים אמון מלא בבני אדם. נכון - מספרם מועט - והם מרוכזים בעיקר ביישובים קטנים באזור הצפון, אך הם קיימים. השיטה פשוטה: החנות פתוחה, והמוצרים, כמו בכל חנות אחרת, מוצעים למכירה על המדפים, תג המחיר מוצמד אליהם. אלא שבחנויות האלה המוכר לא מפקח, ולעתים כלל לא נמצא במקום - הלקוח לוקח בעצמו את המוצרים בהם הוא מעוניין ומשאיר את הסכום הדרוש בסלסלה או במגירה המיועדת לכך. לפעמים הוא משאיר רק חלק, לפעמים בכלל לא. כבר היו מקרים שלקוח גנב את כל הקופה. ואולם, כל אלה לא מפריעים למי שנחוש בדעתו להמשיך לפעול בדיוק בשיטה הזאת.

לכתבה המלאה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:26

הדף נוצר ב 0.15 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר