לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 06-04-2012, 14:11
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "השאלה היא האם ch-53K מתאים..."

האמת היא שח"א כמעט ורכש את הצ'יינוק במסגרת המכרז המקורי של המסוק הכבד העתידי של ח"א.
ברגע האחרון התהפכה הקערה על פיה בעקבות המלצה של טייס הניסוי של ח"א שטס על שני המסוקים שהיסעור עדיף מהצ'יינוק - זאת למרות שכבר סוכם עקרונית לרכוש את הצ'יינוק וכבר הועבר התקציב המתאים.

ההמשך ידוע.
קו הייצור של היסעור נסגר ב 1975 ומפעיליו יוצאים מגדרם על מנת לשמור על כשירות המסוקים. (השמשת מסוקים שקורקעו,קניבליזציה וכו)
לעומת זאת,הצ'יינוק הפך להצלחה מסחרית כשפס הייצור שלו נשאר פתוח עד היום.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.


נערך לאחרונה ע"י גיל חזקיה בתאריך 06-04-2012 בשעה 14:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 12-04-2012, 20:55
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 9,495
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי yanivib137 שמתחילה ב "מה לגבי מסוקים אחרים ?"

ציטוט:
100 מיליון $ למסוק סער נשמע Over kill רציני ביותר. מה לעזאזל הם דחפו שם שהגיעו למחיר של F-15I ? $...

Ch-53K הוא לא מסוק סער אלא מסוק תובלה כבד. אני מניח שבתחום הזה (נשיאת אמצעים של המארינס מעבר לאופק אל החוף) הוא יהיה מצוין. כפי שנחמיה ציין, הוא בנוי מחחומרים מרוכבים- מן הסתם, כדי שמשקלו הריק יהיה מזערי, ויוכל לשאת כמה שיותר מטען ו/או דלק. "מסוקי הסער" העתידיים של המארינס יהיו V-22.

ציטוט:
כשאני קורא על מחירים כאלו אני נזכר באותו בחור אוסטרלי שפיתח טיל שיוט בעלות של 5K $...

יש לך מקור? בלי לדעת כלום על המיקרה המסוים, אני מניח שהוא ויתר על "דרישות מופרזות" כמו הוכחת עמידות בתקנים צבאיים לתנאי סביבה, EMI/RFI, בטיחות חומרי נפץ, מערכת אבטחת איכות, הוכחת ביצועים בניסויים מבוקרים וכו'.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 20-04-2012, 15:48
צלמית המשתמש של רועי AZ
  רועי AZ רועי AZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.05
הודעות: 13,749
שחקן נוסף במרוץ
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי yanivib137 שמתחילה ב "סיקורסקי CH-53K"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 12-10-2012, 14:15
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 8,898
Facebook profile
עוד צעד בפיתוח ה CH-53K
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי yanivib137 שמתחילה ב "סיקורסקי CH-53K"

במרץ 2011 חברת סיקורסקי פתחה את קו ההרכבה של המסוק בפאלם ביץ' בפלורידה (FAFO).
בשלב ראשון (SDD), חמישה אבות טיפוס ניבנים במפעל הזה ויחלו ניסויי טיסה.
כמו כן ניבנו שני מבנים בלבד לניסויי קרקע (Ground Test Vhicle) במפעל סיקורסקי בקונטיקט והועברו אל פאלם ביץ' להרכבה סופית של מערכות ותחילת ניסויי קרקע, לאחרונה הושלמת הרכבת הראשון.

מחצית 2011 - המבנה כפי שהגיע מקונטיקט (צילומים: חברת סיקורסקי)
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אוקטובר 2012 - מסוק (מבנה ומערכות) ניסויי הקרקע הראשון יוצא מפס ההרכבה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

סירטון להורדה כאן

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 30-12-2012, 23:46
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 15,814
מה חושבים ב GAO על ה CH-53K?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי yanivib137 שמתחילה ב "סיקורסקי CH-53K"

CH-53K Helicopter Program Has Addressed Early Difficulties and Adopted Strategies to Address Future Risks

http://www.gao.gov/new.items/d11332.pdf

טוב בניגוד לנימה הביקורתית מאוד כנגד ה F-35 וה F-22 שאכן מסובכים ממנו בסדר גודל, ה GAO בסה"כ מרוצה מהאמצעים שננקטו כדי לגדר סיכונים נוספים לאורך הפרויקט, הגם שהעקיצות ערסיות על חלמאות עסקית ממשיכות פה ושם.
1. חיל הנחתים הגדיל ב 2008 את צפי הרכישות שלו מ 156 חתיכות ל 227 בגלל שבאותה שנה התקבלה החלטה להגדיל את סד"כ הנחתים מ 174K לוחמים ל 202K לוחמים בעקבות הלחימה הקשה בעירק ובאפגניסטן.
2. כתוצאה מכך גדלה עלות הפרויקט ב 40% - ל 25.5 מיליארד דולר (בלתי נתפש)
3. מקץ 3 שנים (ראשית 2011) הודיע שר ההגנה האמריקני על צפי להקטנת סד"כ חיל הנחתים בחזרה למימדיו המקוריים וזאת עם השלמת הנסיגה מאפגניסטן בסוף 2014, קרי 4-5 שנים טרם כניסתו של דגם ה K לשימוש.
4. בפועל טרם צומצם היקף הרכישה הצפוי
5. בעיות בתהליך הפיתוח הביאו לכך שהכניסה לשימוש תתעכב ב 3 שנים - משלהי 2015 לאמצע 2018
6. תוצרי העיכוב הנ"ל הם הארכת חיי דגם ה E המיושן, גידול משמעותי בעלויות התחזוקה (בגלל הצורך לתחזק מסוקים מתיישנים לאורך שנים נוספות) ופגיעה ביכולות האופרטיביות חיל הנחתים בגלל יכולותיהם המוגבלות של המסוקים הישנים וזמינותם הנמוכה בהשוואה לדגם ה K.
7. ואיך אפשר בלי דוגמא עסיסית לחלמאות עסקית - כמו דגם ה E, גם ה K כמובן גדול מדי להובלה בתוך תא המטען של ה C-5 על כן יש צורך לפרק ממנו את הרוטורים טרם העמסתו. רק מה, היצרן "הקטין ראש" (או יותר נכון אימץ פרשנות מקילה לדרישת הלקוח הסופי) ותכנן את הרוטורים כך שהם יארזו כערכה אחת בתוך מטוס C-5 שני, פתרון בזבזני לכל הדעות. כאשר הדבר התגלה היה צורך לתכנן מחדש את הערכה כך שתיכנס באותו ה C-5 שמטיס את ה K עצמו.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

נערך לאחרונה ע"י strong1 בתאריך 30-12-2012 בשעה 23:49.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 31-12-2012, 20:41
צלמית המשתמש של MS_Rogue
  משתמש זכר MS_Rogue MS_Rogue אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.03.10
הודעות: 16,892
בתגובה להודעה מספר 38 שנכתבה על ידי D-9R שמתחילה ב "אני לא מומחה לתעופה אבל עדיין..."

ראשית, אתה לא יכול לקרוא לCH-53 סוס זקן ואז להציע את השִינוּק (זו ההגייה הנכונה) כמחליף - כיוון שהשינוק זקן יותר מהCH-53 במשהו כמו חמש שנים בשירות אם אני זוכר נכון (אם אני טועה, מישהו פה כבר יתקן אותי ).

שנית, אתה לא יכול לטעון שהשינוק יסכן את החיילים שלנו פחות כיוון שגם לו היו התרסקויות נוראיות (כולל אחת עם 47 הרוגים בגרמניה). באופן טבעי, כשמסוק או מטוס נוסעים עמוס אנשים מתרסק זו טרגדיה נוראה בגלל כמות האנשים, ועדיין אין זה אומר שהכלי עצמו לא אמין או מסוכן. היסעורים משרתים בצה"ל כבר שלושים שנה ויותר אם זכרוני אינו מטעני ובפרק זמן זה בלתי נמנע שיהיו תאונות. אני לא כל כך מכיר את הסטטיסטיקה אבל לא אופתע אם כלים אחרים של חיל האוויר סובלים מהרבה יותר בעיות ותאונות אך בגלל שהם נושאים איש צ"א אחד או שניים תאונה שלהם לא "נחשבת" כמו תאונת יסעור...
_____________________________________
מר רוג - כי החיים קצרים מדי לשמות מלאים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #60  
ישן 01-05-2016, 23:42
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 15,814
USMC buys long-lead items for Sikorsky CH-53K production
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי yanivib137 שמתחילה ב "סיקורסקי CH-53K"

https://www.flightglobal.com/news/a...-produc-424581/

The US government has made its first down payment for post-development, operational Sikorsky CH-53K King Stallions, with $25 million awarded to the Lockheed Martin-owned helicopter manufacturer last week for long-lead parts. The US Marine Corps plans to acquire 200 CH-53K super-heavy-lift helicopters to replace its war-weary fleet of E-model Super Stallions for the transport of troops and heavy cargo into battle.

US Naval Air Systems Command (NAVAIR), which runs the development programme, says the money buys parts for six aircraft. The first low-rate initial production (LRIP) lot buys two aircraft and Lot 2 buys four. NAVAIR says the Pentagon is scheduled to complete a "Milestone C" review of the CH-53K programme in the second quarter of 2017, which will authorise production of the first two aircraft in Lot 1.

Six aircraft are already being assembled as part of the engineering and manufacturing development (EMD) programme, including two that are currently flying and four more ordered in 2013 to support operational evaluations and mission testing.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 10:54

הדף נוצר ב 0.54 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2019 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר