לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום פוליטיקה ואקטואליה, נא לשמור על שפה נאותה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > פוליטיקה ואקטואליה
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 01-11-2012, 10:23
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
הקדנציה היתה קצרה מדי מכדי להשפיע. הוא בטח לא היה פחות טוב מבוז'י ומקודמיו
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי totaljack שמתחילה ב "האם משה כחלון היה מוצלח כשר הרווחה ?"

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

"כחלון - התוסף המנצח לכל"

יש כתם של אולמרט על החליפה? הקיאו עליך דרעי? הליבנין לא פעל כפי שהבטיחו? דרכת על חתיכת מופז? הילד החליק על קליפה של בנוני?

אל תאמרי נואש. עם 'כחלון' התוסף המנצח לכל תצליחי לנקות אפילו את זה.

הסקרים מוכיחים - המוני עקרות בית, עקרי רחוב וסתם האקרים משוועים ל'כחלון'.

עוד מוצר מנצח מבית היוצר של ספיני גונזלס משווקים בלעדיים של 'תסתכל לי בעיניים', 'להחזיר את החיוך לאזרחים' ו'שחר של יום חדש'.

* הקפידו על תאריך התפוגה - השימוש במוצר יעשה לא יאוחר מ21/1/13

** כל הזכויות ניתנות כמובן ללאטמה אימו הרוחנית של פרידי ספין המפורסם
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 01-11-2012, 12:03
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "הקדנציה היתה קצרה מדי מכדי להשפיע. הוא בטח לא היה פחות טוב מבוז'י ומקודמיו"

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


ועכשיו "כחלון פלוס - התוסף המנצח לכל" גם במטבח!


מספר נפתלי שפיצר איש עסקים מרמת החיל: מאז שאישתי מכניסה כחלון פלוס לתבשילים שלה - הכל פי שבע תופח, רק חבל שהריח נשאר אותו ריח...

מספרת גו'די מרמת גן: עירבבתי קצת כחלון פלוס בעיסת דפי עיתון שאחי נתן לי ויצא ברווז לתפארת!


ליהיא מתל אביב: מאז שאני מוסיפה כחלון פלוס למי ברז החצר שבעלי הצנוע שותה מכוס פלסטיק ישנה לפני שהוא עוסק במלאכת כפיים או יוצא לשרות מילואים פעיל - המנדטים בבית מכפילים את עצמם מיום ליום!

נערך לאחרונה ע"י .ישראלה היפהפיה בתאריך 01-11-2012 בשעה 12:07.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 01-11-2012, 10:36
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
הציבור ההישראלי הוא טיפש מאוד...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי totaljack שמתחילה ב "האם משה כחלון היה מוצלח כשר הרווחה ?"

ככלל, מרבית ההישראלים (לצערנו הרוב במדינה) הם אנשים טיפשים.

כחלון נוסק בסקרים בגלל רפורמת הסלולאר שהוא ביצע, כשר רווחה הוא היה דיי גרוע, אבל אנשים לא זוכרים את זה, ולמה?

-כי הם טיפשים.

*אגב, גם רפורמת הסלולאר הייתה פזיזה, עקב השינוי החד במחירי הסלולאר, עשרות אלפי עובדי חברות הסלולאר נפלטו למעגל ההאבטלה, אם השינוי היה מבוקר יותר, וירידת המחיר הייתה בהדרגה, השוק לא היה חווה כזו טלטלה.

מה גם, שכולם עכשיו מתלהבים ממחירי ה"89 ש"ח ללא הגבלה", אבל הם לא מבינים, שאותן חברות יורדות לזנות, רק בגלל שהן חייבות לגייס % של לקוחות חדשים, על מנת לקבל את הפיקדון מהמדינה.

במידה והן לא יצליחו, הן יתמוטטו כבר בשנה הבאה.

ואם מישהו חושב שהמחירים ימשיכו להיות כמו שהם עכשיו, חיי בללה לנד, או שהוא פשוט טיפש (כמו 90% בערך מהעם שלנו).
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 01-11-2012, 19:23
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
זה מה שאתה, והשאר לא מבינים...
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "למי אכפת אם הן תתמוטטנה? נעבור לחברה אחרת - הרי המסלולים שלהן הם ללא התחייבות כלל."

כחלון לא השיג פיתרון בתחום הסלולאר, הוא רק השיג פסק זמן של טירוף למשך שנתיים.

אם מישהו באמת מאמין שהשוק לא הולך להתייצב, והמחירים יעלו - אז הוא אדיוט.

זה לא סוד שהוט מובייל עם ה89 ש"ח ללא הגבלה, מרוויחה סכום מאוד נמוך PER לקוח, ויתרה מזאת, מרבית הלקוחות שלהם הם אלה עם התוכנית ללא דמי מנוי, ו10 אגורות לדקה (וואוו איזה "רווחים" מטורפים החברה יכולה לעשות עליהם...)

קח לדוגמא את יופון:

זה פורסם אפילו בגלוי שהם מפסידים על כל לקוח שלוקח מהם חבילה ב79 שקל, כי הם משלמים יותר לפרטנר (הם וירטואלים שלהם).

הסיבה היחידה שהם מוכנים להפסיד כסף, זה על מנת לצבור נתח לקוחות, אח"כ מחיר החבילות יעלו.

ואני חוזר לנקודת ההתחלה:

כחלון לא עשה שום דבר, מלבד לבלאגן, זה שאלה של זמן עד שמחירי הסלולאר יעלו בחזרה, ואז כבר שום מהפיכה לא תעזור.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 01-11-2012, 19:39
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "זה מה שאתה, והשאר לא מבינים..."

ליופון שווה להפסיד מכיוון שכך הם מושכים לקוחות למגה ולאלון דלק, חברות אחרות בקבוצה. זה מוצר שנקרא לוס לידר ושווה להפסיד עליו בשביל להרוויח על הדלק או הקניות בסופר.

לגבי הוט- שוב, יש להם מגוון מוצרים אחרים.

לגבי גולן טלקום- אני מפנה אותך לחברה הצרפתית פרי טלקום. עברו לא מעט שנים והמחירים שלה עדיין מהזולים בצרפת.
ולמה אתה חושב שהם מוכנים להפסיד כדי לקבל את הערבות? אני מזכיר לך שהערבות היא ל-5 שנים. אתה חושב שהם מוכנים להפסיד 5 שנים ברצף? לא.

שים לב גם למפעילים הוירטואליים- הם ממש לא מפסידים. אתה שוכח שהחברות החדשות בעלות מבנה רזה הרבה יותר משל פרות הסלולר הוותיקות- אין הנהלה שעולה עשרות מיליונים, אין מוקדי שירות נרחבים, אין השקעה מסיבית בפרסום, והכי חשוב- אין צורך לשרת חוב במעלה פירמידה (אורנג' ובן דוב, פלאפון ואלוביץ', סלקום ודנקנר). ולכן אין להם בעיה להציע מחירים זולים. גם אם תהיה עלייה, היא לא תחזור לאותן הרמות של פעם.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 01-11-2012, 22:47
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
מניות הוט ורמי לוי צללו מאז הרפתקאת הסלולאר...
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "ליופון שווה להפסיד מכיוון שכך..."

והן ימשיכו לרדת.
הרווח של גולן טלקון מ99 ש"ח, הוא דיי נמוך, וכעת עם כל מרכזי התמיכה שהם פותחים, הם יצטרכו לעלות את המחיר, או להשאר על ה99 ש"ח.
מה שבטוח, הם לא ירדו.

___


אני מסכים איתך שלחברות הסלולאר הקטנות יש יתרון על הגדולות, אבל מצד שני - צריך לקחת בחשבון שלגדולות יש לא מעט יתרונות שאין לקטנות, לדוגמא:

שירות עבור לקוחות עסקיים (אחריות למכשירים, ראש בראש, שליחות לבית העסק, מענה 24 שעות, מתלי"ם ייעודים, ועוד...).
מרכזי שירות ענקיים, ואני יכול להמשיך בלי סוף.

בשורה התחתונה, חלק גדול מההישראלים מעדיפים חברה רצינית, עם אלפי עובדים.

לא אחת וירטואלית, עם מענה מוגבל מאוד, ושירות שהוא על גבול הלא קיים.

בשורה תחתונה, בעתיד הלא רחוק (לדעתי כבר עד סוף השנה), כל חברות הסלולאר יגיעו לטווח מחירי זהה, עם סטייה של לא יותר מ10-15 ש"ח, בין תוכניות הUL.

והשוני היחידי, יהיה עניין השירות.

ונכון להיום - אורנג' דיי מובילה בתחום הזה, ואני לא רושם את זה כי אני עובד שם.

אלה בגלל שזה פורסם בעיתונות, לאחר בדיקות חברות חיצוניות.

נ.ב

בקרוב מאוד פלאפון כבר לא יוכלו למתג את עצמם כ"רשת המהירה בישראל", מכיוון שזה כבר לא נכון, לפי בדיקות שנערכו לאחרונה, 2 הרשתות המהירות ביותר לדור 3.5, הן אורנג' וסלקום.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 01-11-2012, 23:20
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "מניות הוט ורמי לוי צללו מאז הרפתקאת הסלולאר..."

המניה של רמי לוי ממש לא צללה, היא נעה בטווחים שבין 11 ל-12 כבר יותר משנה, עם פיקים של מעל 12500 וירידות של מתחת ל-9000. תנודתיות רגילה. כיום שוב מעל 11000
המניה של הוט ירדה לאחר מיזוג מירס (שלא היתה חברה מוצלחת ונמכרה ביוקר להוט), אין קשר לפעילות הסלולר. עכשיו עם הצעת הרכש של דרהי, המניה שוב תקפוץ.

למה אתה חושב שהחזקת מרכזי שירות ענקיים זה יתרון? טיפול בפניות כספיות יכול להיעשות דרך המייל והטלפון, את המכשירים לא גולן מוכרים אלא חנויות פרטיות, ולכן זה מוריד מהם עלויות כבירות של מעבדות, שטחים, ציוד וטכנאים.

חברות הסלולר הוותיקות גם ירדו למחירים הסמוכים למאה ש"ח בחודש, והן חייבות להישאר שם אם הן רוצות לשרוד. בנוסף- לזכותם עומדת העובדה שאנשים עדיין קונים מכשירים מהן, וזה מקור כספי עצום, ותזרים קבוע למשך חודשים רבים. כשזה יצטמצם, הן תחטופנה עוד מכה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 02-11-2012, 18:44
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
עזוב, רד מזה...
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "אז זהו, שכן"

אין, ולא ניתן בכלל להשוות בין החברות הגדולות, לחברות הקטנות.

איכות כוח אדם בחברות הקטנות שואף לאפס, מדובר בעובדים לא מוכשרים, לא איכותיים, ובעלי ידע נמוך מאוד בתפעול תוכנות, ושירות לקוחות.

לפני שבוע אמי איבדה את כרטיס הSIM שלה (רק אלוהים יודע איך זה יכול לקרות, מסתבר שהוא נפל לה בעיר והסוללה עפה, והSIM הוכרז כנעדר).

בכל מקרה, היא מנויה בתוכנית 10 אגורות של HOT.

באותו ערב, לאחר העבודה, הלכנו לנק"ש של הוט באחד הקניונים הגדולים בארץ.

לקח לנציגה שם, בערך רבע שעה לבצע פעולת ריפלייס פשוטה.

על הדרך היא גם התייעצה עם מנהלים, ונעזרה בטכנאי טלפוני.

פעולה דומה לוקחת באורנג' בין דקה ל3 דקות לכל היותר (כולל זיהוי מחמיר של הלקוח, והעברת זכרונות).
אין לי מושג כמה זמן זה לוקח בסלקום או בפלאפון, אבל אני מעריך שזה בזמן זהה.

זו רק אנקדוטה אחת.

ונמשיך:

1. דיבוריות לרכב - לא קיים בחברות הקטנות (סים כפול).

2. מכשיר זמני - לא קיים בחברות הקטנות.

3. מתלי"ם ייעודים - לא וגם לא יהיה קיים בחברות הקטנות.

4. עידכוני גרסא במכשיר, ושירות טכני פרונטאלי או טלפוני - לא קיים בחברות הקטנות.

5. תשלום חשבונית בהו"ק - לא קיים בחברות הקטנות.

6. רכישת ציוד קצה (כולל מכשירי פרימיום יקרים) בהו"ק - לא קיים בחברות הקטנות, וכנראה שגם לעולם לא יהיה (תקף גם למכשירים זולים).

7. מוקדים בינלאומים, גניבה, RMB שפתוחים 24 שעות - לא קיימים בחברות הקטנות.

ואני יכול להמשיך לפחות עוד 20 סעיפים, אבל אין לי כוח.

מקווה שעכשיו יותר ברור לך, שיש הבדל של שמים וארץ, במיוחד אם אתה לקוח עסקי.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 02-11-2012, 19:00
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "עזוב, רד מזה..."

אתה עובד בארונג ואמא שלך עברה להוט? זה לא אומר דרשני?

בכל מקרה, הנה עוד כמה דברים שלא היו לי בחברות הקטנות (וכן היו לי באורנג):
לא גבו סכום גבוה יותר מהמותר

לא חייבו אותי על שירותים שלא ביקשתי

לא הבטיחו שיזכו אותי על חיוב שגוי ולא זיכו

לא זיכו אותי על חיוב שגוי ואז חיבו את אותו חיוב בחודש שאחרי (במשך כחצי שנה)

לא אמרו לי שלא איכפת להם שאין לי קליטה.

רוב ה"יתרונות" שכתבת הם שירותים שנועדו לכלוא את הלקוח לתקופת התחייבות ארוכה שירותים שלא באמת יש בהם צורך כי אין היום שום היגיון לקנות מכשיר מהחברה במחיר יקר יותר ואז להיות כלוא בחברה ל3 שנים.

קטע משעשע עם אורנג' - אני היום ברמי לוי, ועם התשלום למכשיר לאורנג אני עדיין אני משלם פחות מהמבצים שהם הציעו לי - ונחש מה - יש לי קליטה מלאה ואינטרנט שבאמת עובד.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 02-11-2012, 19:12
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
חבל שאת מערבבת עובדות עם תקלות...
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי High_Hopes שמתחילה ב "אתה עובד בארונג ואמא שלך עברה..."

אני עובד כבר למעלה משנה בחברה, ועדיין לא יצא לי לפגוש או לטפל בלקוח אחד, שלא קיבל את מה שמגיע לו.

לא מעט לקוחות מתלוננים על חיובים שכלל לא קשורים לחברה כמו יוניסל לדוגמא (הרשי לי לחדש לך, גם אצל "רמי לוי" אהובך, את יכולה להיות מחויבת על השירותים הנ"ל).

או לחילופין חיובים גבוהים בחו"ל - ששוב, גם כאן זו לא אשמת הרשת.

לא פלא, שרובם המוחלט של הלקוחות העסקיים (מעל 7 מנויים), נשארו בחברות הגדולות, פשוט אין אלטרנטיבה טובה יותר.

כמו כן, הנתונים מראים באופן חד משמעי, שישנה ירידה חריפה בגיוס הלקוחות מצד המפעילות החדשות, כמו כן, אחוז הנוטשים שלהן גדל כל חודש.

לא מעט ישראלים, ניסו את מזלם בחברות החדשות, וחזרו לאחר מספר שבועות עם הזנב בין הרגלים, לאחר שהבינו עם מה יש להם עסק.

____

בעניין אימי:

היא מדברת פחות מ150 דקות בחודש, ונכון להיום אין תוכנית שתתאים לה בחברות הגדולות (כנ"ל מן הסתם באורנג...), אז באמת שאין לי בעיה שהיא בהוט, ולמעשה היא דיי מבסוטה.

מיותר לציין שהיא משתמשת מאוד פשוטה, ועל אף העובדה שהיא מחזיקה באייפון, היא לא ממש גולשת באינטרנט.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 02-11-2012, 22:41
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
לפני כשנה קרסו המכשירים הישנים יחדיו ונזקקנו לצרכי עבודה לשני מכשירים חדשים בדחיפות
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "חבל שאת מערבבת עובדות עם תקלות..."

אנחנו עובדים עם אורנג'. בצענו את הרכישה באופן טלפוני יחד עם מעבר לתוכנית כלשהי. מאחר ומדובר במכשירים של עבודה היינו חייבים להשמישם תוך חצי יממה. רצינו להגיע למרכז השרות אך הובטח לנו שהמכשירים יובאו לביתנו ושהטכנאי יבצע שחזור של פנקסי הטלפונים שבמכשירים הישנים.

חיכינו בסבלנות ובחלוף שעת הקו האדום התקשרנו וגילינו ש'X שכח לרשום את ההזמנה והוא לא נמצא היום ו'אין מה לעשות'. שאלנו למה עכשיו כשהם יודעים מה שX טעה בו הם לא מתקנים מיד את טעותם ואז התברר ש'אין עכשיו מכשירים מהסוג הזה'. שאלנו למה מכרו לנו מה שאין ואז התברר ש'בעצם יש אבל אין שליח פנוי שיביא לכם אותם'. בעקשנות של קיר חזר נציג השרות ומה שיכונה הממונה עליו על המנטרה ש'אין שליח/טכנאי זמין' ולא יהיה עד עוד 3 ימים והם מצטערים ובלה בלה בלה בדבקות של נחקר בסדרת שבי שמוסר את השם והמספר האישי בטרם יתקדם הלאה.

בד"כ אשתי היא המומחית למו"מ טלפוני ואני הנבוך אבל במקרה הנ"ל לקחתי את השפופרת ואמרתי לבחור החביב שברור לי שהוא רק ממלא את חובתו שהיא להתיש את הלקוח ששילם עד שיתייאש ושאם אורנג' הגדולה תחליט כן להביא לי את הטלפונים באותו יום היא תצליח לעשות זאת רק שהיא לא חושבת שאמנת השרות שלה היא משהו שצריך לקחת ברצינות.

אמרתי לו שאני יודע שאין לי כל דרך לגרום להם לקיים את התחיבותם אבל מאחר ואת יום העבודה הם כבר דפקו לי אני מבקש לבטל את העסקה ומודיע לו שאפרסם את התנהלות החברה שלהם יחד עם שמות אנשי הצוות בבכל פורום צרכני וכטוקבק לכל כתבה שתעסוק בסלולרים בחודש הקרוב ושזו תהיה תרומתי הצנועה לקורבנות הבאים שלהם. דרשנו כי יבטל את העיסקה בה הוא לא עמד ויעביר את המסר לממונים עליו.

אחרי חצי שעה שבו אלינו והתברר שבדרך פלא נמצאה הדרך לקיים את התחיבותה של אורנג' כלפי התשלום שהעברנו לפקודתה. הטכנאי הגיע בערב [משמרת עבודה אחת שלנו ניזוקה] והצליח לשחזר חלקית רק זכרון של מכשיר אחד.

ככה זה בגופים גדולים. ככה זה בגופים קטנים. זה לא אישי, ככה זה אצל כולם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 02-11-2012, 23:32
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
ישראלה, אני ממליץ לך בחום לעשות לך הרגל לגבות את המכשיר שלך בתכיפות
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "לפני כשנה קרסו המכשירים הישנים יחדיו ונזקקנו לצרכי עבודה לשני מכשירים חדשים בדחיפות"

ישנם אפילו מכשירים היום שיכולים לגבות את עצמם באופן אוטומטי ובצורה אלחוטית - אם המכשיר שלך הוא כזה, אני ממליץ לך להפעיל את האופציה הזו ולא להסתמך על "טכנאים" של חברות הסלולר - כך שאם קורה למכשיר משהו, לפחות המידע החשוב במכשיר לא יאבד...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 03-11-2012, 12:05
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "חבל שאת מערבבת עובדות עם תקלות..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
אני עובד כבר למעלה משנה בחברה, ועדיין לא יצא לי לפגוש או לטפל בלקוח אחד, שלא קיבל את מה שמגיע לו.

לא מעט לקוחות מתלוננים על חיובים שכלל לא קשורים לחברה כמו יוניסל לדוגמא (הרשי לי לחדש לך, גם אצל "רמי לוי" אהובך, את יכולה להיות מחויבת על השירותים הנ"ל).

לא דיברתי על יונסל, פה הבעיה היא בחוק ולא בחברות - ועם זאת אם החברות היו רוצות הן היו עוזרות יותר למנוע את החיובים האלו. בכל מקרה, ברמי לוי זה לא יכול לקרות לי כי חשמתי את זה ברגע שהתחברתי (בניגוד לחברות הגדולות, כשהחבילה מאוד פשוטה קל יותר להתרכז בפרטים קטנים)

אני דיברתי על ביטוח שעשיתי לטלפון (איזה טעות מפגרת שעשיתי בגלל נציגה שהצליחה לבלבל אותי) שהיה ב"חצי מחיר" לשנה וחצי אבל עם התחייבות ואז עלה למחיר מלא (שזה מחיר יקר מאוד כפול שתיים) אחרי שנה וחצי המחיר קפץ, התקשרתי מיד ואמרו לי שבעיה שלי שלא שמתי לב (כן, בהחלט שירות מצויין שאני ממש מתגעגע אליו) אמרתי נכון בעיה שלי, אבל אמרתי לנציג שיבטל מיד את הביטוח המיותר הזה לפני שאחויב שוב, ואז הוא אמר לי שאם אנתק עכשיו אחוייב בדמי ביטול כי נותר לי עוד חודש להתחייבות לקח לי המון זמן להסביר לנציג שעבר הכשרה מאוד מאוד טובה למה לא יכול להיות שאני גם אשלם מחיר מלא וגם אהיה בתקופת התחייבות באותו החודש, ומאז ועד שעזבתי כל חודש הייתי צריך להתקשר למוקד אחרי קבלת החשבונית ולהזכיר להם לזכות אותי על הביטוח שכבר ביטלתי - כל חודש הופיע לי זיכוי של 50 שקלים וחיוב של 50 שקלים וכל פעם הנציגים הבטיחו לי שזהו, חודש הבא זה לא יקרה.



או לחילופין חיובים גבוהים בחו"ל - ששוב, גם כאן זו לא אשמת הרשת.
עובדתית אתה טועה, זה בהחלט אשמת הרשת כי הם אף פעם לא ניסו לתת ללקוח מחיר הוגן בחו"ל, תראה איך מאז שנכנסה גולן טלקום לתמונה פתאום החברות הגדולות נזכרו שהן יכולות לספק ללקוחות תנאים טובים יותר

לא פלא, שרובם המוחלט של הלקוחות העסקיים (מעל 7 מנויים), נשארו בחברות הגדולות, פשוט אין אלטרנטיבה טובה יותר.
ה"יתרון" שאתה מעלה זה בידיוק הסיבה שאני הרגשתי לקוח סוג ב', אולי לקוחות עסקיים מקבלים תנאים טובים יותר - אני לא קיבלתי רק כאבי ראש. הסיבה שבגינה החלטתי סופית לעזוב זה כי בקיבוץ שלי אין קליטה טובה בכלל של סלולורי, כל הפתרונות שהציעו לי "בחינם" (תודה באמת שאתם מציעים לי בחינם לתקן את מה שאני משלם עליו ולא מקבל) היו לא רלוונטים אין לי קו טלפון בדירה ואני לא מתכוון להסתובב עם דיבורית בבית ולהשאיר את הטלפון במקום שלא נוח לי. בסופו של דבר הנציגה הכי בכירה שדיברתי איתה כבר רמזה לי שעדיף לי להתנתק כי הם לא מתכוונים לעשות שום דבר כדי לסדר את הקליטה.

אז אוקיי, אולי לעסקים כדאי להישאר בחברות הגדולות, לבני אדם עדיף לעבור לחברות שעוד קצת מעריכות את הלקוחות שלהם.


כמו כן, הנתונים מראים באופן חד משמעי, שישנה ירידה חריפה בגיוס הלקוחות מצד המפעילות החדשות, כמו כן, אחוז הנוטשים שלהן גדל כל חודש.

לא מעט ישראלים, ניסו את מזלם בחברות החדשות, וחזרו לאחר מספר שבועות עם הזנב בין הרגלים, לאחר שהבינו עם מה יש להם עסק.

הנתונים מראים בעיקר על האטה בגיוס לקוחות חדשים, איפה הנתונים על חזרה לחברות הישנות? אני לא מכיר כאלו


קצת משפטים על דברים שהגבת לאחרים, על רמת ההכשרה של הנציגים: נמאס לי לדבר עם רובוטים! כל שיחה עם נציגים של חברות גדולות היא מייגעת, אני מרגיש כאילו אני נכנס עכשיו לשדה קרב ואם אני אמצמץ ולא אשים לב אני אתבלבל ואפסיד. עברתי הכשרה פעם אחת לשירות לקוחות (לא קשור בכלל לתחום התקשורת, אל תדאג) אני יודע איך ניראות ההכשרות האלו. כל הקטע הזה של "שימוש במילים חיוביות, הזדהות עם הלקוח, המנעות משימוש במילים שליליות" זה בולשיט אחד גדול! זה מעצבן אותי פי אלף מאשר נציגה שפשוט תדבר לעיניין, אני מוצא את זה שאני מדבר עם נציגים שהם מבזבזים את רוב הזמן בלנסות להתנסח "נכון" מאשר לנסות לתת לי תשובות אמיתיות.

בסופו של דבר כל ה"הכשרה המעולה" הזאת לא עזרה לי, כלקוח, אף פעם - כל שיחה שלי עם אורנג' נגמרה בתחושה שלא קיבלתי את מה שלשמו התקשרתי. ושלא תבין לא נכון - אני לא מהלקוחות שצועקים, ולא מאלו שחושבים שכל החברה שייכת להם או שמגיע להם הכל בחינם. אני סך הכל רציתי לקבל את השירות שעליו שילמתי ולא לשלם על מה שלא ביקשתי. זהו, אלו היו הציפיות שלי ואת שתיהן לא קיבלתי.

אחת הסיבות שנדרשת הכשרה כל כך ארוכה לנציגים היא כי הכל כל כך מסובך, כל תוכנית היא מורכבת עד כדי כך שהנציגים לא מבינים אותה ויש כל כך הרבה תוכניות - ועוד מגוון שירותים שהלקוח הממוצע לא צריך בכלל אבל מכניסים הרבה כסף לחברה - אני מעדיף להיות במקום שהכל בו פשוט - אני יודע על מה אני משלם ואני יודע מה אני מקבל. זהו.


____

בעניין אימי:

היא מדברת פחות מ150 דקות בחודש, ונכון להיום אין תוכנית שתתאים לה בחברות הגדולות (כנ"ל מן הסתם באורנג...), אז באמת שאין לי בעיה שהיא בהוט, ולמעשה היא דיי מבסוטה.

מיותר לציין שהיא משתמשת מאוד פשוטה, ועל אף העובדה שהיא מחזיקה באייפון, היא לא ממש גולשת באינטרנט.

מה זה משתמש לא פשוט? גם אני משתמש פשוט וככה גם 99 אחוז מהאנשים שאני מכיר - צריכים שיחות, צריכים הודעות וצריכים אינטרנט - זהו.


_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 03-11-2012, 13:29
  Harmonic Oscillator Harmonic Oscillator אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.12
הודעות: 260
לא כ"כ מעניין אותי וויכוחים על סלולרי
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "חבל שאת מערבבת עובדות עם תקלות..."

אבל במקרה הזה הרגשתי צורך להגיב מישום מה (אולי כי אני לא אוהב דברים מטעם...).

"אני עובד כבר למעלה משנה בחברה, ועדיין לא יצא לי לפגוש או לטפל בלקוח אחד, שלא קיבל את מה שמגיע לו."

כל מי שאני מכיר, ויצא לנו לדבר על אורנג', נתקל בחיובים שקריים. זה פשוט לא ייתכן שחברה תחייב ב'טעות' כל כך הרבה לקוחות ובתדירות כזו גבוהה.

בזמן שהייתי לקוח של אורנג' חוייבתי בערך פעם בשנה באיזה שקר מומצא כלשהו. מה שגרר פניה שלי לאורנג' והחזרים. בערך ב-50% מהפעמים המשכתי להיות מחוייב חודש הבא על אותו שקר (יחד עם הזיכוי), מה שגרר בזבוז זמן נוסף.
השיא היה לפני אי אילו חודשים שבהם קיבלתי חשבון (גם גבוה מהרגיל) על חודש שהייתי כולו (מסוף החודש הקודם עד תחילת הבא) בחו"ל עם 0 שימוש בנייד (היה סגור כל הזמן). עוד שעות שבוזבזו לריק עם המתנה+מה שהרגיש כמלחמת התשה עם המוקד. מה גם, זה גרם לי לחשוד בשעות שיחה ומספרי ההודעות שאני מקבל בחשבון של חודש רגיל.
מהנסיון שלי ושל הקרובים לי נוכלות והונאה היא כנראה חלק ניכר מהחודשיים וחצי של הקורס.

בקשר לחוויה שלך עם הSIM, כמו שנאמר חוויה בודדת לא משקפת דבר. דוגמא נגדית שגם לא משקפת דבר; כשאני הגעתי למרכז שרות של אורנג' לקבל SIM הייתה תקלה במספרים שחולקו ונדרשתי לחכות 45 דקות לשרות (מה שכן בפעם ההיא השרות היה טוב).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 02-11-2012, 19:46
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "עזוב, רד מזה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
איכות כוח אדם בחברות הקטנות שואף לאפס, מדובר בעובדים לא מוכשרים, לא איכותיים, ובעלי ידע נמוך מאוד בתפעול תוכנות, ושירות לקוחות.

ממש, אבל ממש לא מעניין ולא אכפת לי מזה. מה גם שזה בוודאי לא נכון - הרי יש שם אנשים שעברו אותה הכשרה שאתה עברת, לכל היותר יש להם פחות ניסיון (ובוודאי יש שם כמה שיש להם יותר ניסיון ממך), אז תפסיק לתפוס תחת בבקשה.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
לפני שבוע אמי איבדה את כרטיס הSIM שלה (רק אלוהים יודע איך זה יכול לקרות, מסתבר שהוא נפל לה בעיר והסוללה עפה, והSIM הוכרז כנעדר).

בכל מקרה, היא מנויה בתוכנית 10 אגורות של HOT.

באותו ערב, לאחר העבודה, הלכנו לנק"ש של הוט באחד הקניונים הגדולים בארץ.

לקח לנציגה שם, בערך רבע שעה לבצע פעולת ריפלייס פשוטה.

על הדרך היא גם התייעצה עם מנהלים, ונעזרה בטכנאי טלפוני.

פעולה דומה לוקחת באורנג' בין דקה ל3 דקות לכל היותר (כולל זיהוי מחמיר של הלקוח, והעברת זכרונות).
אין לי מושג כמה זמן זה לוקח בסלקום או בפלאפון, אבל אני מעריך שזה בזמן זהה.

זו רק אנקדוטה אחת.

זו אנקדוטה אחת ולחלוטין אזוטרית. יודע מה, אם אני אכיר מישהו שנוטה לאבד את ה-SIM שלו הרבה, אני לא אמליץ לו לעבור להוט-מובייל כי אם הוא מאבד את ה-SIM שלו, יש סיכוי של 0.01% שהוא עלול ליפול על נציגת השירות הזו שאתה פגשת, שלקח לה - שומו שמיים - יותר משלוש דקות לפתור את הבעיה.
כמובן שכל נציג חדש וצעיר של אורנג'/פלאפון/סלקום לעולם לא נתקע ולא צריך עזרה של מנהלים כשהוא בא לעשות משהו בפעם הראשונה - אז כל הכבוד להם...

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
ונמשיך:

1. דיבוריות לרכב - לא קיים בחברות הקטנות (סים כפול).

2. מכשיר זמני - לא קיים בחברות הקטנות.

1 ו-2, לא יודע אם זה נכון, אבל אני מניח שאם עסק מתנייד לאחת מהחברות הקטנות, הוא בוודאי מכיר את המגבלות הללו ומסכים להן ולכן זה לגמרי לא רלוונטי.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
3. מתלי"ם ייעודים - לא וגם לא יהיה קיים בחברות הקטנות.

לא יודע מה זה מתל"ים, אז זה לא מפריע לי.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
4. עידכוני גרסא במכשיר, ושירות טכני פרונטאלי או טלפוני - לא קיים בחברות הקטנות.

וטוב שכך - זה בעצם יתרון לחברות האלה, שהן לא צריכות להתעסק עם הדברים האלה. בשביל זה, יש חנויות שקונים מהן מכשירים (ובזול).

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
5. תשלום חשבונית בהו"ק - לא קיים בחברות הקטנות.

לא יודע אם זה נכון, אבל בכל מקרה זה לא משנה כלום.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
6. רכישת ציוד קצה (כולל מכשירי פרימיום יקרים) בהו"ק - לא קיים בחברות הקטנות, וכנראה שגם לעולם לא יהיה (תקף גם למכשירים זולים).

מצויין, כאמור זה יתרון של החברות הקטנות - לדעתי יש לאסור בחוק על ספקיות סלולר למכור מכשירים, הן מנפחות את המחירים שלהם כדי להרוויח הון תועפות על כל מכשיר (לעיתים רווח של מאות אחוזים) ובנוסף כובלים אותך בחוזה דרקוני, ואם זה לא מספיק - ספקיות הסלולר גם דוחפות למכשירים תוכן ותוכנות משלהן שרק פוגעים במכשיר ובפונקציונליות שלו.
לא תודה. כבר הרבה שנים שאני ומשפחתי לא קונים מכשירים אצל ספקיות הסלולר, ואנחנו מאוד מאוד מרוצים ויכולים להחליף מכשיר כל שנה או אפילו פחות, מבלי לשלם מחירים כפולים ומשולשים עליהם ועל מסלולי דיבור עם סעיפים קטנים וזדוניים.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
7. מוקדים בינלאומים, גניבה, RMB שפתוחים 24 שעות - לא קיימים בחברות הקטנות.

לא חושב שזה נכון, לדעתי כתנאי לקבלת זיכיון ספקית הסלולר מתחייבת להפעיל מוקדים כאלה.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
ואני יכול להמשיך לפחות עוד 20 סעיפים, אבל אין לי כוח.

תמשיך תמשיך, אני רואה בזווית העין עוד 2 או 3 בלטות שלא הפכת בלנסות ולהכפיש את ספקיות הסלולר הוירטואליות.
אני מתעסק כבר הרבה מאוד שנים בתחום הסלולר (לא בתור עובד, אלא בתור תחביב) ולפי דעתי מה שקורה אצלנו הוא דבר טוב מאין כמוהו. מספיק לי לראות מה קורה בארה"ב, שם ספקיות הסלולר קובעות מה ילך בשוק ואילו מכשירים יהיו ואילו לא (כי בארה"ב לא מחליפים ספקית סלולר סתם ככה, מכיוון שאין פריסה מלאה של הרשת בכל מקום כך שיתכן מאוד שאיפה שתגור בארה"ב יש פריסה רק של ספקית אחת, ואין לך ברירה אלא להתחבר אליה) ואני אומר תודה שאצלנו המצב הפוך ורק משתפר... כי באמת שיכול להיות גרוע יותר.
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 03-11-2012, 08:23
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
אני אשמח לתת עוד 20 סיבות רק בתנאי:
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "[QUOTE=Narion] איכות כוח אדם..."

שאתה תתיחס לנקודות שהעלתי, ולא הגבת להם, אעשה לך חיים קלים, וגם אפרט לך:

1. דיבוריות וסימים כפולים (מדובר בדיבורית "ספיריט" של מוטרולה - שבממוצע לכל בן אדם שני במדינה, יש אותו ברכב, במיוחד ללקוחות עסקיים, ובבקשה אל תנסה להשוות לBT, מדובר ב2 עולמות נפרדים...)

2. מוקדים - תבדוק טוב, ותראה שלחברות הקטנות אין מוקד RMB, והמוקד השירות לקוחות פתוח בשעות מוגבלות, בטח שלא 24 שעות - ואגב, זה לא תנאי בהענקת רישיון למפעילה סלולארית).

3. ציוד קצה וחשבונית בהו"ק - נחמד שהגעת למסקנה שזה טוב שניתן לשלם רק באשראי, אבל מה אנחנו עושים עם כל מי שאין לו אשראי?
או לחילויפן במידה ומדובר בחייל או סטודנט, שאין לו מסגרת, והוא ממש רוצה לרכוש מכשיר בפריסה בתשלומים?

4. מתלי"ם - מנהלי תיקי לקוחות, לכל לקוח עסקי מעל 20 קווים, יש מת"ל - המת"ל זמין ללקוח 24 שעות, ויש לו יכולת לבצע פעולות בכל זמן, כל הספקת מכשיר חלופי או חדש, בבוקר של השיחה, או בשעת חירום (ע"י שליחת מונית ספיישל - יצא לי להיתקל בזה, הזוי...).
בחברות הקטנות בחיים לא יהיו מתלי"ם, מכיוון שאין לזה תקנים שם, אתה מוזמן לדבר עם חבר'ה עסקיים בחברות הגדולות, ולשאול אותם אם הם מרוצים מהמתלי"ם שלהם, בנימה אישית יותר, אני יכול לומר לך שיש לי ידידה שהיא מתלי"ת של אחת החברות היותר גדולות בשוק, והיא כמו בת משפחה של הלקוח, הם אפילו הזמינו אותה כאורחת באירועים משפחתים, ושל החברה (ותאמין לי, היית רוצה להיות שם...).

5. איכות העובדים - לא, האיכות היא לא דומה, היא אפילו לא מתקרבת להיות דומה, ההכשרה רחוקה מלהיות אותה הכשרה, נציג פרונטאלי באורנג' עובר קורס של חודש וחצי בראש העין, הוא נדרש להוציא בכל מבחן שבועי ציון מעל 80, לעבור סימולציות מתישות, וסדנאות הדרכה נרחבות - והתוצאות בשטח הם בהתאם, אתה יותר ממוזמן לגשת לאיזה נק"ש של אורנג' שתבחר בה, ולשאול לקוחות מזדמנים שהיו בנק"ש, אם הם מרוצים מהטיפול שהם קיבלו, לחילופין אתה גם מוזמן לשבת על במת ההמתנה, ולראות לבד כיצד מתנהלת העבודה.

*דוגמאת החלפת הSIM שרשמתי היא זניחה, אבל מה עם טעויות גדולות יותר כמו ניוד מספרים לא נכון? (לקוחות שעברו להוט מובייל, קיבלו טלפון זמני של מישהו אחר, ולאחר הניוד, המספר שלהם ישב על אותו מספר של לקוח חש בחברה - ויצא לי להתיקל בזה לא מעט פעמים), זו גם הסיבה שהחברות הגדולות סירבו עד לפני מספר שבועות, לנייד לקוחות לחברות הקטנות - לא היה פיקוח על לקוחות שמבקשים לנייד מספרים.

ואני יכול להמשיך.
אני באמת רוצה שתתיחס לנקודות שהעלתי, אבל בצורה רצינית, התגובה הקודמת שלך הייתה דיי מצחיקה ולא מועילה, במידה ואכן תהיה רציני, אני אשמח להמשיך איתך את הדיון.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Narion בתאריך 03-11-2012 בשעה 08:27.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 03-11-2012, 23:14
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי High_Hopes שמתחילה ב "[QUOTE=Narion] 1. דיבוריות..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי High_Hopes
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=754400 - 175 ש"ח
+
http://www.ibondi.co.il/ - 50 ש"ח

לאבא שלי יש את הספיריט - לא התרשמתי ממנו בכלל.
עם השילוב הזה יש לי ג'יפיאס הרבה יותר איכותי, נגן מוסיקה (דרך הרמקולים של האוטו כמובן), מיקום נוח יותר לראות את הניווט, יכולת לעבור מאוטו לאוטו...


עזוב,
אל תנסה להשוות.

ספיריט היא הדיבורית הכי טובה שקיימת בשוק.
זה שמדובר במתקן גדול, מגושם, וכבד..
זה כבר נתון אחר.

בשורה התחתונה, כל שיחה שאתה מקבל או מוציא, באופן אוט' מסונכרנת באיכות מדהימה עם המערכת, מה גם, שמכיוון שמדובר בסים כפול, אין צורך שהמכשיר הראשי יהיה לידך, אתה יכול להשאיר אותו בבית / משרד, ועדיין תוכל לקבל ולהוציא שיחות מהרכב (משהו שהוא מן הסתם לא קיים בBT, או כל דיבורית אחרת בשוק).
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 04-11-2012, 00:12
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
עזוב,
אל תנסה להשוות.

ספיריט היא הדיבורית הכי טובה שקיימת בשוק.
זה שמדובר במתקן גדול, מגושם, וכבד..
זה כבר נתון אחר.

בשורה התחתונה, כל שיחה שאתה מקבל או מוציא, באופן אוט' מסונכרנת באיכות מדהימה עם המערכת, מה גם, שמכיוון שמדובר בסים כפול, אין צורך שהמכשיר הראשי יהיה לידך, אתה יכול להשאיר אותו בבית / משרד, ועדיין תוכל לקבל ולהוציא שיחות מהרכב (משהו שהוא מן הסתם לא קיים בBT, או כל דיבורית אחרת בשוק).


עזוב,
אל תנסה למכור לי לוקשים שלימדו אתכם בקורס.

ספיריט יכול היה להיות מכשיר מעולה בתחילת שנות האלפיים, היתרונות שלו כמעט נעלמים לחלוטין מול האלטרנטיבות היום.

הנה היתרונות של הסידור שלי על פני מכשיר ספיריט:
א. waze, waze ועוד פעם waze. תוכנות הניווט של חברות הסלולר הם גרועות (תיכף תגיד שזה לא נכון) הממשק לא נוח, בנית המסלול לא טובה, זמן תחילת עבודה איטי, זמן ארוך מידיי מרגע הפניה עד קבלת הוראות נוספות (מה שעלול לגרום לטעויות בפניה), מצורף לזה המסך הקטן יותר, המיקום הבעיתי ועוד צריך לשלם תשלום חודשי על המכשיר ועל הניווט!
ב. בסידור שלי אין צורך לקדוח חורים.
ג. אני יכול להעביר את כל הקונסטרוקציה מאוטו אחד לאוטו אחר (יש לי אוטו, לאבא שלי יש דלקן, אני לפעמים לוקח לו את האוטו בסופי שבוע)
ד. ממשק הטלפון שלי נוח בהרבה מזה של הספיריט.
ה. שאני מסיים את העבודה אני בדרך כלל מתקשר מהטלפון על הגעה לאוטו ואז כשאני נכנס אליו אני ממשיך את השיחה בזמן נסיעה - אין צורך לנתק את השיחה ולהתקשר שוב.
ו. כשאני עושה נסיעה ארוכה אני בדרך כלל מתקשר מהאוטו בתחילת הנסיעה, אני לא אוהב לגעת בדברים בזמן נהיגה - לספיריט יש זמן הדלקה דיי ארוך, זה אומר שבזמן הזה הייתי צריך לחכות בחנייה
ז. מה שמזכיר לי עוד דבר על gps, אני יכול להכניס את הנתונים לטלפון בזמן הליכה לאוטו ואז להתחיל ישר לנווט, בספיריט אני צריך לחכות שהטלפון ידלק, שהתוכנה תעלה (הרבה יותר איטית מוויז) ואז להזין את הניווט תוך כדי שימוש במקשים מאוד לא נוחים להקלדת אותיות.

אז כן אתה צודק, באמת אין מה להשוות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:02

הדף נוצר ב 0.14 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר