אני אשמח לתת עוד 20 סיבות רק בתנאי:
שאתה תתיחס לנקודות שהעלתי, ולא הגבת להם, אעשה לך חיים קלים, וגם אפרט לך:
1. דיבוריות וסימים כפולים (מדובר בדיבורית "ספיריט" של מוטרולה - שבממוצע לכל בן אדם שני במדינה, יש אותו ברכב, במיוחד ללקוחות עסקיים, ובבקשה אל תנסה להשוות לBT, מדובר ב2 עולמות נפרדים...)
2. מוקדים - תבדוק טוב, ותראה שלחברות הקטנות אין מוקד RMB, והמוקד השירות לקוחות פתוח בשעות מוגבלות, בטח שלא 24 שעות - ואגב, זה לא תנאי בהענקת רישיון למפעילה סלולארית).
3. ציוד קצה וחשבונית בהו"ק - נחמד שהגעת למסקנה שזה טוב שניתן לשלם רק באשראי, אבל מה אנחנו עושים עם כל מי שאין לו אשראי?
או לחילויפן במידה ומדובר בחייל או סטודנט, שאין לו מסגרת, והוא ממש רוצה לרכוש מכשיר בפריסה בתשלומים?
4. מתלי"ם - מנהלי תיקי לקוחות, לכל לקוח עסקי מעל 20 קווים, יש מת"ל - המת"ל זמין ללקוח 24 שעות, ויש לו יכולת לבצע פעולות בכל זמן, כל הספקת מכשיר חלופי או חדש, בבוקר של השיחה, או בשעת חירום (ע"י שליחת מונית ספיישל - יצא לי להיתקל בזה, הזוי...).
בחברות הקטנות בחיים לא יהיו מתלי"ם, מכיוון שאין לזה תקנים שם, אתה מוזמן לדבר עם חבר'ה עסקיים בחברות הגדולות, ולשאול אותם אם הם מרוצים מהמתלי"ם שלהם, בנימה אישית יותר, אני יכול לומר לך שיש לי ידידה שהיא מתלי"ת של אחת החברות היותר גדולות בשוק, והיא כמו בת משפחה של הלקוח, הם אפילו הזמינו אותה כאורחת באירועים משפחתים, ושל החברה (ותאמין לי, היית רוצה להיות שם...).
5. איכות העובדים - לא, האיכות היא לא דומה, היא אפילו לא מתקרבת להיות דומה, ההכשרה רחוקה מלהיות אותה הכשרה, נציג פרונטאלי באורנג' עובר קורס של חודש וחצי בראש העין, הוא נדרש להוציא בכל מבחן שבועי ציון מעל 80, לעבור סימולציות מתישות, וסדנאות הדרכה נרחבות - והתוצאות בשטח הם בהתאם, אתה יותר ממוזמן לגשת לאיזה נק"ש של אורנג' שתבחר בה, ולשאול לקוחות מזדמנים שהיו בנק"ש, אם הם מרוצים מהטיפול שהם קיבלו, לחילופין אתה גם מוזמן לשבת על במת ההמתנה, ולראות לבד כיצד מתנהלת העבודה.
*דוגמאת החלפת הSIM שרשמתי היא זניחה, אבל מה עם טעויות גדולות יותר כמו ניוד מספרים לא נכון? (לקוחות שעברו להוט מובייל, קיבלו טלפון זמני של מישהו אחר, ולאחר הניוד, המספר שלהם ישב על אותו מספר של לקוח חש בחברה - ויצא לי להתיקל בזה לא מעט פעמים), זו גם הסיבה שהחברות הגדולות סירבו עד לפני מספר שבועות, לנייד לקוחות לחברות הקטנות - לא היה פיקוח על לקוחות שמבקשים לנייד מספרים.
ואני יכול להמשיך.
אני באמת רוצה שתתיחס לנקודות שהעלתי, אבל בצורה רצינית, התגובה הקודמת שלך הייתה דיי מצחיקה ולא מועילה, במידה ואכן תהיה רציני, אני אשמח להמשיך איתך את הדיון.
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י Narion בתאריך 03-11-2012 בשעה 08:27.
|