בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי אורחת לרגע שמתחילה ב "שחיתות בנמל אשדוד: 15 חשודים נעצרו הבוקר"
אותם חשודים יקחו עורכי דין כרישים, שיגמדו את החשדות לכלום, וגם אם הוא יוגש כתב אישום - זה ייגמר בעסקאת טיעון מצחיקה - למה?
כי ככה נראת המדינה המסריחה שלנו, ולא בזין של השופטים לשלוח חשודים לתקופות מאסר ממושכות (כי הכי כייף לעשות "עסקאת טיעון").
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "[QUOTE=vlad_k]לך תדע אולי זה..."
לא ממש בטוח בעובדות המובהקות במשפט אולמרט
השופט שזר את העובדות לכדי סיפור אחד עם התחלה וסוף, עם המון חורים, ועם תקווה שיחזיק מים בבגצ
זאת ממש לא דוגמה למשהו המשפט הזה
ואגב, לקרוא את השורה האחרונה שלך מעיד על הלך הרוח המושרש בתוך תוככינו (לא בתוכי לפחות)
שורה תחתונה אלון חסן הוא מלך.
אם זו ההגדרה שלך לעבריין שלא נתפס אז מצבנו בכי רע. מצב השפה ומצב המשתמשים בשפה בכי רע.
ולא יעזור שאין שופטים, ואין משטרה, ואין חוקים וכו'.
אם מישהו מגדיר מישהו כאלון חסן כמלך, חבל בכלל על הוצאות המשפט
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx
'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese
נערך לאחרונה ע"י מצפון בתאריך 28-05-2014 בשעה 03:03.
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "לא ממש בטוח בעובדות המובהקות..."
בשביל זה קיים בית המשפט העליון נחכה בסבלנות.
למרות שאינני מסכים תמיד לפסיקותיו הוא הפוסק האחרון - פסיקה שאינה ניתנת לערעור וחייבים לקבלה כמות שהיא. אפילו אם נדמה למישהו שהצדק לא נעשה.
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי ישראל היפה שמתחילה ב "מי שמך למתוח ביקורת על שופט בישראל"
אומנם אני לא מסכים עם מצפון, ובעיניי לשופט במשפט אולמרט מגיע פרס ישראל, ועדיין.
מותר להעביר ביקורת על שרים, על ראש ממשלה, רמטכל בעצם על כולם.
אבל השופטים אמורים להיות חסינים מ ביקורת?
ומי יבקר את שופטי העליון?
שופטים הם בני אדם, והם חשופים לביקורת, גם אם אינה לטעמך. כמו שהחלטות מקצועיות של מורה או שוטר יכולות להיות נתונות לביקורת הציבור (ולא רק מפקח מחוזי או מפכ"ל ומח"ש), גם שופט ראוי שיהיה אפשר לבקרו. סה"כ מי שמשלם את שכרו זה הציבור...
יש לי חדשות בשבילך, בחברה דמוקרטית לציבור יש חובה לפקח ולבקר את הרשויות.
אם שופט מקבל החלטות הזויות, מוטות, מושחתות, זאת חובת הציבור לשנות את ההחלטות האלה, להדיח את השופט ובמקרים קיצוניים לתלות אותו. והנ"ל תקף לכל גורם שלטוני.
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי Tom.Cruise שמתחילה ב "יש לי חדשות בשבילך, בחברה..."
ציטוט:
קיימת הסכנה כי בית-המשפט לא יהיה קנאי לעשות דין צדק במקום שסדרי הדין שלו אינם נתונים לביקורת ציבורית מלאה. זה ייתכן תמיד, ואין זו תשובה מתאימה לומר כי אפשר תמיד לבטוח בשופטים
אגרנט מועדת אגרנט, ואבא של חשין
נערך לאחרונה ע"י Tom.Cruise בתאריך 14-06-2014 בשעה 09:12.
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "מלך - לא במובן של הערצה.
אלה..."
ההערצה מובנית בתוך המילה
לזה בדיוק התכוונתי, לשימוש לא נכון בשפה
אם אתה מתכוון לצבוע מישהו בכחול ולזרוק אותו לים, המילה מלך לא שייכת בכלל לשום הגדרה שאפשר להגדיר אותו
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx
'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese
מנהל פורומי מטיילים ותרמילאים, תעופה אזרחית ופורומי הלוחות
חבר מתאריך: 01.05.03
הודעות: 23,380
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי yishain11 שמתחילה ב "פליז שייצא מורשע ויוכלו לבנות..."
אני מתאר לעצמי שחסן הוא לא זה שהפך את הועד של הנמל למושחת. הבעיה היא לא עם אנשים ספציפיים בועד, הבעיה היא עם כל הקונספט שנקרא ועד בצורה שבה הועדים מתנהלים בארץ.
"המשק הישראלי תלוי באופן משמעותי באפשרות סחר החוץ דרך נמלי הים... בחינה שנעשתה על ידי גורמי המקצוע במשרדי התחבורה והאוצר עולה כי התפוקות בתחום המכולות לצוות עבודה בנמלי ישראל נמוכות ביחס לנמלים אחרים בעולם: בין 15%-25% נמוכות ביחס לנמלים במזרח התיכון ואף נמוך מכך ביחס לנמלים מתקדמים בעולם. העלות הנגזרת מכך למשק הלאומי נאמדת במאות מיליוני ₪ בשנה."
הקטע המלא:
זהירות - ספויילר!
תרומה נוספת ליוקר המחיה בישראל היא חוסר יכולתה של הממשלה לקדם שינויים מבניים המעודדים תחרות, בייחוד במונופולים ממשלתיים. דוגמא לכך הוא כוחם העודף של ועדי עובדים בתשתיות חיוניות, אשר בכוחם להפעיל לחץ רב, בעלויות כלכליות רחבות היקף, הגורם לפגיעה בציבור, על מנת לשמור על האינטרסים של הקבוצה. בהקשר זה מובא מקרה בוחן של נמלי הים של ישראל.
המשק הישראלי תלוי באופן משמעותי באפשרות סחר החוץ דרך נמלי הים, כ- 99% מסך תנועת המטענים עוברת בנמלי הים ומגיעה לכ 43- מיליון טון בשנה. בחינה שנעשתה על ידי גורמי המקצוע במשרדי התחבורה והאוצר עולה כי התפוקות בתחום המכולות לצוות עבודה בנמלי ישראל נמוכות ביחס לנמלים אחרים בעולם: בין 15%-25% נמוכות ביחס לנמלים במזרח התיכון ואף נמוך מכך ביחס לנמלים מתקדמים בעולם. העלות הנגזרת מכך למשק הלאומי נאמדת במאות מיליוני ₪ בשנה. הכשל המרכזי בענף הוא העדר תחרות. חברות הנמל הקיימות מהוות מונופול אזורי כל אחת בתחומה וביחד מהוות דואופול ארצי. אמנם, לאחר הרפורמה בשנת 2005 החלה תחרות מועטה, כפי שהוצג לעיל, אך תחרות זו אינה נוגעת לחלק גדול של המטענים. למרות האמור, לא מצליחה הממשלה ליישם מדיניות אפקטיבית לשיפור ביצועי הנמלים.
בהקשר זה ערכה הועדה ניתוח של שכר העובדים בחמישה מונופולים ממשלתיים (חברת החשמל, נמלי הים, נמלי האוויר, מקורות ורכבת ישראל). נמצא כי השכר לשעה של עובדי המונופולים הממשלתיים גבוה ב 36%- מעובדים בעלי מאפיינים דומים בענפים אחרים במשק. סך היקף תשלומי היתר המשולמים כשכר עבודה בחמשת המונופולים הממשלתיים לעיל, נע סביב מיליארד ₪ בשנה במונחי שכר ברוטו. המשמעות הפשוטה היא שסכום זה מועבר, באמצעות מחירי שירותיהם של המונופולים האמורים, ישירות מכלל משקי הבית אל קבוצות העובדים בחברות אלו.
לכך יש להוסיף את השפעותיה של חוסר הגמישות בתעסוקה במונופולים הממשלתיים – קשה לגרום להם להתייעל, קשה לצמצם את מספר העובדים אפילו אם הוא עולה על הנדרש, קשה לתמרץ ולקדם עובדים טובים תוך אפשרות לא לקדם ואף לפטר עובדים שאינם מבצעים מלאכתם. יש לציין כי הן היבטי השכר והן היבטי התעסוקה מושפעים רבות מעמדות המוצגות על ידי ארגוני העובדים במשק.
ובהמשך:
"ענף נמלי הים
תלותו של המשק הישראלי בנמלי הים היא גבוהה וכמעט מוחלטת. תפקודם הלא יעיל של נמלי ישראל משית על סוחרי החוץ עלויות כלכליות גבוהות מאוד, הבאות לידי ביטוי בשלושה מובנים עיקריים - עלויות זמני השהייה של אוניות ומטען, אמינותם סוחרי החוץ בסחר הבין-לאומי ותעריפים גבוהים יותר למשתמשים, הנובעים ממערך עלויות גבוה, במיוחד בתחום השכר. לכל אלו אין פתרון מהיר בטווח הקצר."
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "כנראה שהרף ממש נמוך אם..."
ערוץ אחד,
תחנות הרדיו הצבאיות,
מנהל מקרקעי ישראל,
וועדות הבנייה,
הקרן הקיימת לישראל
הן רק דוגמאות לכך שגופים ממשלתיים לא תמיד מצליחים לפעול למען המטרות שלשמן הוקמו.
מה?
ערוץ 1 הוא לא ערוץ? בטח שהוא ערוץ, פשוט חרא של ערוץ.
ככה גם נמל אשדוד, זה נמל, רק כזה שעושה חרא של עבודה.
לא מבין מה ההבדל ומה הנס, נמלים עבדו כנמלים עוד משחר האנושות.
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי mark322 שמתחילה ב "מה?
ערוץ 1 הוא לא ערוץ? בטח..."
הנמל עדיין מצליח לתמוך בתעשייה הישראלית.
ערוץ אחד נמצא באופן קבוע במצב מתפרק, ובמקום "שידורי איכות" מתמחה בשידור חוזר של תהילת עבר.
אם ערוץ 1 היה מתפקד לא היו מנהלים תעמולת בחירות בערוצים המתחרים.
הצד החיובי העיקרי בו הוא שהערוץ ממומן ע"י אגרה שאני לא משלם.
נשמע כאילו המדינה פועלת כדי לתקן מצב זה.
נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 29-05-2014 בשעה 17:03.
נמל אשדוד הוא עסק מרוויח שמעביר דיוודנדים למדינת ישראל.
נמל אשדוד מצליח לענות על הדרישות שיש למדינת ישראל מנמל, אתה לא שומע יבואנים/יצואנים שמספרים לך על סחורה תקועה, אוניות של מצליחות לעגון או שום דבר קרוב לזה.
נמל אשדוד מספק עבודה לאלפי ישראלים ומפרנס אותם בכבוד.
אני מעדיף עשרת אלפים ישראלים שמרוויחים בממוצע 24 אש"ח לעומת החלופה
ובוא נדמיין את החלופה שאתה כה משתוקק לה.
הנמל יופרט, מדינת ישראל תמכור את הנמל בכמה מליארדים, שתגיע מטייקון שיגייס את הכסף מהבנקים ומהציבור.
הוא ימנה הנהלה מעולה, כמו שאר המנהלים "הגאונים" שאתה כל כך אוהב, הגאונות העיקרית שלהם זה היכולת לשרת את האינטרס של בעל השליטה ולהפוך כסף תאורטי לדיידנד שאיתו הוא יחזיר הלוואה ובמקביל ייצר רווח אמיתי.
בהמשך יהיה איזה משבר שיחייב התייעלות. לאט לאט השכר יתכרסם, הממוצע ירד ל 18 ואז ל 14 כי אסור שאלו שלא נמצאים בראש הפירמידה יתפרנסו בכבוד.
למעלה תהיה הנהלה עם שכר לא נקלט, אם אגיד משהו הברווז יצעק עלי שאני צר אופקים. כשהנמל יפסיד ויבקש פועלים זרים תסביר לי שאף אחד לא רוצה לעבוד בשכר כזה. אחרי זה בטח יבוא תאגיד בריטי ואז חברה סינית והציונות הזאת של נמל עברי ופועל עברי במדינה עברית ייגמר.
יהיו הרבה פועלים שיעברו מהמעמד הבינוני גבוה למעמד הבינוני נמוך.
צריך לראות שהוועד לא מנהל את הנמל, ששחיתות מטופלת, אבל הנמל צריך להיות בבעלות מדינת ישראל.
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי eshely77 שמתחילה ב "נמל אשדוד הוא עסק מרוויח..."
ציטוט:
במקור נכתב על ידי eshely77
נמל אשדוד הוא עסק מרוויח שמעביר דיוודנדים למדינת ישראל.
נמל אשדוד מצליח לענות על הדרישות שיש למדינת ישראל מנמל, אתה לא שומע יבואנים/יצואנים שמספרים לך על סחורה תקועה, אוניות של מצליחות לעגון או שום דבר קרוב לזה.
נמל אשדוד מספק עבודה לאלפי ישראלים ומפרנס אותם בכבוד.
אני מעדיף עשרת אלפים ישראלים שמרוויחים בממוצע 24 אש"ח לעומת החלופה
ובוא נדמיין את החלופה שאתה כה משתוקק לה.
הנמל יופרט, מדינת ישראל תמכור את הנמל בכמה מליארדים, שתגיע מטייקון שיגייס את הכסף מהבנקים ומהציבור.
הוא ימנה הנהלה מעולה, כמו שאר המנהלים "הגאונים" שאתה כל כך אוהב, הגאונות העיקרית שלהם זה היכולת לשרת את האינטרס של בעל השליטה ולהפוך כסף תאורטי לדיידנד שאיתו הוא יחזיר הלוואה ובמקביל ייצר רווח אמיתי.
בהמשך יהיה איזה משבר שיחייב התייעלות. לאט לאט השכר יתכרסם, הממוצע ירד ל 18 ואז ל 14 כי אסור שאלו שלא נמצאים בראש הפירמידה יתפרנסו בכבוד.
למעלה תהיה הנהלה עם שכר לא נקלט, אם אגיד משהו הברווז יצעק עלי שאני צר אופקים. כשהנמל יפסיד ויבקש פועלים זרים תסביר לי שאף אחד לא רוצה לעבוד בשכר כזה. אחרי זה בטח יבוא תאגיד בריטי ואז חברה סינית והציונות הזאת של נמל עברי ופועל עברי במדינה עברית ייגמר.
יהיו הרבה פועלים שיעברו מהמעמד הבינוני גבוה למעמד הבינוני נמוך.
צריך לראות שהוועד לא מנהל את הנמל, ששחיתות מטופלת, אבל הנמל צריך להיות בבעלות מדינת ישראל.
קשקוש במיץ עגבניות.
הנמל מרוויח כי הוא מונופול, שמחיריו אינם זולים. מלכתחילה הם נקבעים כדי שהנמל לא יפסיד. זה נכון לחברות ממשלתיות רבות כמו נתג"ז או מקורות, שם התעריפים נקבעים כדי שהחברה לא תפסיד. במקרה של חברת החשמל המחיר האמיתי ייצא כל כך גבוה ששום פוליטיקאי לא יעז לקבוע אותו כך.
אוניות שלא מצליחות לעגון? לא קראת שבשביל שזה יקרה אתה צריך לבחור את החברה של חסן?
בתגובה למטה אתה יכול לראות מה זה נמל פרטי ויעיל וזול יותר. בלי תיאוריות האימה שלך על טייקונים רשעים, עובדים אצילים ומעסיקים שיש להשמיד. דמגוגיה של כל סוציאליסט. יצאת להפגין נגד הקוטג' עם הפגודה כבר? אתה תהיה שם בחברה טובה.
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי eshely77 שמתחילה ב "נמל אשדוד הוא עסק מרוויח..."
שטויות במיץ שטויות. פשוט ככה.
כמו שמיק אמר הנמל מרוויח רק כי הוא חלק מדואופול ממשלתי, מה שאגב מגולם במחירי היבוא לישראל. אני מצטער אשלי, אבל הממשלה לא יודעת, לא מסוגלת ולא צריכה לנהל חברות כאלה, ואין שום סיבה שהיא תעשה את זה. ואתה לא שומע תלונות על נמל אשדוד בעיקר כי אתה לא מקשיב.
המצב כרגע הוא שאני בעקיפין לקוח של הנמל, וגם בעל מניות בחברת האחזקות שהיא הבעלים שלו, מה שיוצר פיזור אינטרסים לא הגיוני של אינטרסים ביני כלקוח, כבעלים, ובין העובדים. ויותר גרוע מזה הדרקטוריון של חברת האחזקות שלי (הכנסת) בעיני לפחות מתרשל בניהול הנמל. אני חושב שזאת טעות בשבילנו כבעלים להמשיך להחזיק את הנכס הזה.
יש לי אפילו פתרון בשבילך בלי שום ""טייקון"". תיקח את הנמל ותנפיק 50% מהמניות שלו בבורסה במנות. על כל מנה שתנפיק תאפשר לעבודים לקנות מנה במחיר זהה. אם הם רוצים הם מוזמנים לקנות אותו בתמורה לחלק מהפנסיה שלהם. כנ"ל לגבי נמל חיפה, ותקים עוד שני נמלים, ושילכו כולם ביחד לקיבינימאט.
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי meac שמתחילה ב "לא מדברים על הפרטה, מדברים על..."
אפשר וצריך להפריט רציפים כך שהם יתחרו אחד בשני.
אגב, יש תחרות בין הנמלים, חיפה ואשדוד מתחרים בניהם, העובדים אומנם מתואמים אבל הנמלים מתחרים על פריקה והעמסה.
אבל בגדול אני בעד שייפתח נמל מתחרה ובעד זה שלא ייתנו לוועד לנהל החלטות מהסוג הזה.
לגמרי מסכים.
בעד שמצד אחד הנמל יהיה בבעלות הממשלה ומצד שני יהיה נמל נוסף שישמש תחרות, שוועד העובדים יחיה בתוך המתח הפנימי בו אם הוא יהיה חזיר מדי הוא יגרום לפשיטת רגל של של העסק.
אבל את הנמל הקיים, זה שמדינת ישראל בנתה בכספי המיסים של אזרחי ישראל צריך להשאר בבעלות מדינת ישראל.
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי eshely77 שמתחילה ב "לגמרי מסכים.
בעד שמצד אחד..."
אבל לא מדברים על מכירת הנמל... מדברים על בניית נמלים חדשים.
ועד העובדים לא יכול להביא לפשיטת רגל של הנמל כי הוא ממשלתי, משמע המדינה תזרים לתוכו עוד ועוד הון. מה עשינו בזה?