לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 13-08-2005, 16:29
צלמית המשתמש של coolroy
  משתמש זכר coolroy coolroy אינו מחובר  
מנהל פורום פלאש
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
הגנת קובץ למכירה- וידוא תשלום
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "שאלות נפוצות"

רעיון שעלה לי בעקבות זאת שאני הולך לשלוח את המשחק שלי ל Sponsor אחד ואני לא בטוח שישלם לי, כנראה גם אתם מפחדים מדברים כאלה אז הנה הפתרון:
שימו על פריים אחד את הקוד הבא:



קוד:
loadText = new LoadVars()
loadText.onLoad = function() {
_root._visible = this.paid
}
Stage.showMenu = false
_root._focusrect = false
הכינו קובץ טקסט עם המשתנה paid והציבו לו true או false:
paid = true
או
paid = false
תרגום:
paid = שולם
העלו אותו לשרת שלכם (שהקובץ לא יימחק לאחר כמה זמן!)
שנו את הכתובת המופיעה בקוד לכתובת שממנה הנתונים ייטענו.
אם אתם מציבים שזה שולם אז הכל יהיה תקין.
אך אם זה לא שולם המשחק יהיה בלתי נראה כך שלא יהיה שווה לשחק בו חח.

נ.ב
אם אתם תוהים מה ייצא לכם מזה אם אתם שולחים להם FLA אז ל crazymonkeygames.com אתם לא מחוייבים לשלוח FLA.
מומלץ שתציבו
paid = true
עד שתרגישו שמשהו מסריח.

2 הקודים מתחת לפונקציה לא מחייבים בקשר לנושא הזה של הגנה מפני אי תשלומים (או במילים אחרות - גניבות), אך אני נוהג להשתמש בהם .

נערך לאחרונה ע"י Abrasha70 בתאריך 02-09-2005 בשעה 13:48.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 01-09-2005, 19:51
צלמית המשתמש של Abrasha70
  משתמש זכר Abrasha70 Abrasha70 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.08.02
הודעות: 2,339
סנכרון קול תמונה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "שאלות נפוצות"

הבעיה

הקול והתמונה לא מסונכרנים-
כלומר, לא שומרים על אותו הקצב, לפעמים התמונה נעה מהר יותר מהקול ולפעמים להיפך

למה זה קורה

ברירת המחדל של פלאש היא השמעה במצב לא מסונכרן,
בו הקול יישמע בקצב שלו, והתמונה בקצב שלה בהתאם ליכולות המעבד וכרטיס המסך,
במידה ויש עיכוב, התמונה תמתין מעט ותמשיך מאותה נקודה.
כשבוחרים לסנכרן, בכל פעם שהתמונה הייתה אמורה להאט, פלאש פשוט "ידלג" על פריימים
כדי לשמור על הקצב.

הפתרון

stream.
יש ללחוץ על הפריים בו נמצאת המוזיקה, ובתיבה הנגללת Sync שבחלון ה - Properties יש לבחור ב - Stream.
אם לא מוצאים את התיבה, אפשר ללחוץ דאבל-קליק על מקום ריק בחלון ה - Properties והיא תופיע.

(הפיתרון נכתב במקור ע"י Bishnet ושוכתב)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 05-09-2005, 18:37
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
דילוג לסצנה מתוך מוביקליפ.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "שאלות נפוצות"

הבעיה - אין אפשרות להשתמש בפקודה
קוד:
gotoAndPlay/Stop("scene",frame)
מתוך איבנטים של מוביקליפים, כפתורים הנמצאים בתוך מוביקליפ או כל דבר אחר.

רבים חושבים שאם הם יוסיפו ניתוב root_ לפקודה, הבעיה תפתר, אך זה לא כך.
הדרך היחידה לפתור את הבעיה היא לדלג ללייבל.
לייבל (Label), משמש בפלאש כמעין עוגן לפריים מסוים, כלומר מצמידים את הלייבל לפריים ועל ידי כך אפשר לפנות אליו בשם שנתנו לו במקום במספרו.
פלאש אינה מתיחסת לעבודה שהלייבל נמצא בסצנה כזו או אחרת, כל עוד השם מדויק, פלאש תלך לפריים, לא משנה איכן הוא נמצא.
כדי לתת לפריים לייבל יש ללחוץ עליו, לפתוח את פאנל הפרופרטיס (ctrl + F3) ובצד השמאלי-למטה, במקום שכתוב <Frame Label>, יש לכתוב את השם שאתה רוצה לתת, לדוגמא "scene2".
לאחר מכן, חזור לסצנה הראשונה אך הפעם השתמש בפקודה
קוד:
_root.gotoAndPlay("scene2")


וזהו...


_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י -FoxyBrain- בתאריך 05-09-2005 בשעה 18:50.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 09-05-2006, 16:06
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
הטמעת פונטים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "שאלות נפוצות"

הבעיה:
כאשר אני משתמש בפונט מסויים בסירטון שלי, אני רואה אותו בבירור אך אנשים אשר צופים בו ממחשבים אחרים לא.

פיתרון1
(מומלץ):
בסיפריה (Library), לחצו על כפתור הOptions (תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה) הנמצא בצד ימין למעלה שלה ובחרו באפשרות "New Font". בשורה הראשונה בחלון שנפתח, תנו לפונט שם (מומלץ שם זהה לשם הפונט שאותו אתם מטמיעים) ובשורה השניה בחרו בפונט אותו אתה רוצים להטמיע (תוכלו לבחור גם עיצוב כמו bold, italic, גודל וכו'). ואשרו. כעת יופיע לכם פונט בסיפריה, לחצו עליו עכבר ימני ובחרו בLinkage. בחלון שנפתח סמנו את האפשרות "Export for ActionScript" ובשורה הראשונה כתבו "מזהה" לפונט כדי שתוכלו לפנות אליו בActionScript. אם הפונט שאתם מטמיעים הוא Arial תוכלו לקרוא לו "fArial" לדוגמה, אבל זו באמת בחירה שלכם. לאחר מכן, אשרו. לחצו על הפריים הראשון בסרטון שלכם ופתחו את פאנל הF9) ActionScript). בחלון שנפתח כתבו:
קוד:
var tfEmbed:TextFormat = new TextFormat(); tfEmbed.font = "fArial"; tField.setNewTextFormat(tfEmbed); tField.embedFonts = true;
בשורה הראשונה הגדרנו אובייקט TextFormat אשר יחזיק את הפונט שלנו. לאחר מכן, שמרנו את הפונט בתוך האובייקט (בעזרת הlinkage שנתנו לו קודם). אז, הטמענו את הפונט בתיבת הטקסט (tField) והגדרנו את הפרמטר הembedFonts שלה כtrue כדי שהיא תשתמש בפונט המוטמע. למקרה שיש כבר טקסט כלשהו בתיבה, לפני ההטמעה, יש צורך להוסיף גם
קוד:
tField.setTextFormat(tfEmbed);
לפני setNewTextFormat

פיתרון2:
בחרו את כלי הטקסט וצרו תיבת טקסט דינמית על הבמה. בפאנל הproperties, כאשר התיבה מסומנת, בחרו בפונט אותו אתם רוצים להטמיע בסירטון. לאחר מכן, לחצו על כפתור ה"Embed" (או לחלופין, תלוי בגירסאת הפלאש שלכם, על כפתור ה"Characters") ובחרו בתוים אותם אתם רוצים להטמיע מהרשימה. שימו לב, ככל שתטמיעו תוים רבים יותר, כך משקל הקובץ שלכם יהיה גדול יותר.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 07-07-2006, 23:55
צלמית המשתמש של coolroy
  משתמש זכר coolroy coolroy אינו מחובר  
מנהל פורום פלאש
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
פרילודר 100% AS
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "שאלות נפוצות"

פרילודר שתוכנת באקשן סקריפט.
אפשר למשוך את המסך סתם בשביל לשחק כל עוד הוא נטען וכשהוא מסיים לטעון הוא חוזר לאמצע.
לשים על הפריים הראשון בלי שום קודים נוספים ועל הפריים הבא כבר יהיה הסרט\משחק.
מן הסתם שאפשר לצייר על הפריים הראשון (איפה שהפרילודר נמצא) בתור רקע.




קוד:
stop() done = false //text _root.createTextField("ptext", _root.getNextHighestDepth(), 215, 200, 150, 50) _root.ptext.selectable = false // //bar line style _root.createEmptyMovieClip("pline", _root.getNextHighestDepth()) _root.pline.lineStyle(1,0x000000,100) _root.pline.moveTo(180, 190) _root.pline.lineTo(180, 200) // //create bar _root.createEmptyMovieClip("pbar", 100) // //action onEnterFrame = function() { percents = Math.round(_root.getBytesLoaded()/_root.getBytesTotal())*100 //text _root.ptext.text = percents + "%" // //bar _root.pbar._xscale = percents // //done loading if (percents >= 100 && !done) { _root.createEmptyMovieClip("presstext", 101) _root.presstext.createTextField("donetext", 500, 212, 173, 40, 18) _root.presstext.donetext.text = "PLAY" _root.presstext.donetext.selectable = false done = true } // //remove all and play _root.presstext.onRelease = function() { for (i = 0; i < 101; i++) { _root["line" + i].removeMovieClip() } _root.pbar.removeMovieClip() _root.pline.removeMovieClip() _root.ptext.removeTextField() _root.presstext.donetext.removeTextField() _root.presstext.removeMovieClip() _root.nextFrame() } // //drag screen _root.onMouseDown = function() { _root.startDrag() } _root.onMouseUp = function() { _root.stopDrag() } if (percents == 100) { _root._x = 0 _root._y = 0 } // //bar animating for (i = 0; i < percents + 1; i++) { _root["line" + i].removeMovieClip() } for (i = 0; i < percents + 1; i++) { _root.pline.duplicateMovieClip("line" + i, _root.getNextHighestDepth(), _root.pbar) _root["line" + i]._x = i } // }
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 08-07-2006, 00:00
צלמית המשתמש של coolroy
  משתמש זכר coolroy coolroy אינו מחובר  
מנהל פורום פלאש
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
כפתור BROWSE למוסיקה 100% AS
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "שאלות נפוצות"

שורה שיש בה כפתור BROWSE בה אתה יכול לבחור את הקובץ, שם הקובץ שבחרת, לנגן או להפסיק, ואפשרות לניגון בלופ.
פשוט להדביק את הקוד לפריים.


קוד:
loopit = 0 //browse import flash.net.FileReference var allTypes:Array = new Array() var audioTypes:Object = new Object() audioTypes.description = "Audio (*.MP3; *.WMV; *.WMP)" audioTypes.extension = "*.mp3; *.wmv; *.wmp;" allTypes.push(audioTypes) var fileRef:FileReference = new FileReference() //listener var listener:Object = new Object() listener.onSelect = function(file:FileReference):Void { path.text = file.name audio = new Sound() audio.loadSound(path.text,false) } fileRef.addListener(listener) //browse button _root.createEmptyMovieClip("browseb", _root.getNextHighestDepth()) browseb._x = 268 browseb._y = 8 browseb.createTextField("browsetext", _root.getNextHighestDepth(), 0, 0, 53, 17) browseb.browsetext.selectable = false browseb.browsetext.text = "BROWSE" browseb.browsetext.textColor = 0xA00101 browseb.onRelease = function() { fileRef.browse(allTypes) } //path var _root.createTextField("path", _root.getNextHighestDepth(), 45, 8, 220, 18) path.selectable = false path.textColor = 0xFF0000 path.text = "- Press BROWSE and select an audio file." //control buttons _root.createEmptyMovieClip("playb", _root.getNextHighestDepth()) playb._x = 268 + 70 playb._y = 8 playb.createTextField("playtext", _root.getNextHighestDepth(), 0, 0, 53, 17) playb.playtext.selectable = false playb.playtext.text = "PLAY" playb.onRelease = function() { audio.start(0, loopit) } // _root.createTextField("middletext", _root.getNextHighestDepth(), 268 + 70 + 50 - 11, 8, 53, 17) middletext.selectable = false middletext.text = "|" // _root.createEmptyMovieClip("stopb", _root.getNextHighestDepth()) stopb._x = 268 + 70 + 50 stopb._y = 8 stopb.createTextField("stoptext", _root.getNextHighestDepth(), 0, 0, 53, 17) stopb.stoptext.selectable = false stopb.stoptext.text = "STOP" stopb.onRelease = function() { audio.stop() } //loop button _root.createEmptyMovieClip("loopb", _root.getNextHighestDepth()) loopb._x = 268 + 70 + 50 + 50 loopb._y = 8 loopb.createTextField("loopbtext", _root.getNextHighestDepth(), 0, 0, 73, 20) loopb.loopbtext.selectable = false loopb.loopbtext.text = "Loop: FALSE" loopb.onRelease = function() { audio.stop() if (loopb.loopbtext.text == "Loop: FALSE") { loopb.loopbtext.text = "Loop: TRUE" loopit = 9999 } else if (loopb.loopbtext.text == "Loop: TRUE") { loopb.loopbtext.text = "Loop: FALSE" loopit = 0 } } //line _root.createEmptyMovieClip("line", _root.getNextHighestDepth()) line.lineStyle(1,0x000000,100) line.moveTo(0, 30) line.lineTo(Stage.width, 30)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 18-07-2006, 16:18
  משתמש זכר DeadNight DeadNight אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.06
הודעות: 150
שלח הודעה דרך MSN אל DeadNight
יצירת טיימר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "שאלות נפוצות"

ליצירת טיימר אנחנו נשתמש במחלקה Date שמובנית בפלאש.
יש 3 פונקציות שאפשר להפעיל על אובייקטים מהמחלקה הזאת שאנחנו נשתמש בהן :
קוד PHP:
 getHours() 
getMinutes()
getSeconds() 

תחילה ניצור אובייקט מסוג Date בזמן 0 (למשל בפריים הראשון או בלחיצה על כפתור) :
קוד PHP:
 var start = new Date(); 

עכשיו ניצור אובייקט חדש בכל פעם שאנחנו רוצים לעדכן את השעה, למשל בכל כניסה לפריים מסויים :
קוד PHP:
 onEnterFrame = function() {
  var 
now = new Date();


עכשיו, אנחנו ניצור משתנים שיחזיקו את הנתונים על הזמן (שעות, דקות ושניות) :
קוד PHP:
 onEnterFrame = function() { 
  var 
now = new Date();
 
  var 
now.getHours() - start.getHours();
  var 
now.getMinutes() - start.getMinutes();
  var 
now.getSeconds() - start.getSeconds();


במבט ראשוני הקוד הזה נראה תקין, אבל זו רק טעות של מתחילים. יש צורך לבטל מצבים שבהם הזמן הוא מינוס (למשל, התחלנו כשמספר השניות היו 50 ומספר הדקות 10, ועכשיו מספר השניות הוא 10 ומספר הדקות הוא 11. אנחנו נקבל s=-40; m=1, כשעברו באמת רק 20 שניות ו-0 דקות ) :
קוד PHP:
 onEnterFrame = function() {
  var 
now = new Date();
 
  var 
now.getHours() - start.getHours();
  if (
0) {+= 24;}
  var 
now.getMinutes() - start.getMinutes();
  if (
0) {+= 60h--;}
  var 
now.getSeconds() - start.getSeconds();
  if (
0) {+= 60m--;}

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 03-08-2006, 20:45
צלמית המשתמש של coolroy
  משתמש זכר coolroy coolroy אינו מחובר  
מנהל פורום פלאש
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
חישוב גיל לפי תאריך לידה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "שאלות נפוצות"

תשנו את המשתנה birthDate לתאריך הלידה שלכם (תפרידו בסלשים), הגיל שלכם ייכנס למשתנה age.




קוד:
birthDate = "28/11/1991" //Vars birth0 = "" birth1 = "" birth2 = "" current0 = "" current1 = "" current2 = "" // TheDate = new Date() current0 = TheDate.getDay() - 1 + "" current1 = TheDate.getMonth() + 1 + "" current2 = TheDate.getFullYear() + "" currentDate = current0 + current1 + current2 //Birth Date Split area = 0 for (i = 0; i < birthDate.length + 1; i++) { if (birthDate.charAt(i) == "/") { area++ } else { _root["birth" + area] += birthDate.charAt(i) } } // //Current Date Split area = 0 for (i = 0; i < currentDate.length + 1; i++) { if (currentDate.charAt(i) == "/") { area++ } else { _root["current" + area] += currentDate.charAt(i) } } // //Date Calculation days = Number(current0) - Number(birth0) month = Number(current1) - Number(birth1) years = Number(current2) - Number(birth2) - 1 daysToMonth = Math.abs(days/31) + "" daysCensor = daysToMonth.charAt(2) // age = years + "." + (12 - 3 - Math.abs(month) + daysCensor) //////////////////////////////////////////////////////Scripted by Coolroy

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 16-07-2009, 16:44
צלמית המשתמש של LightArrow
  LightArrow LightArrow אינו מחובר  
מנהל ציור ותלת מימד ,עיצוב גרפי ותקשורת חזותית ומשחקי מחשב וקונסולות.
 
חבר מתאריך: 14.03.08
הודעות: 3,218
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BugY שמתחילה ב "שאלות נפוצות"

עבודה בסיסית עם משתנים.
פרסמתי את זה בFXP, שגיליתי שהקהילה של פורום פלאש שם הם ילדים בני עשר ש"בונים" משחקים מקבצי מקור של מדריכים באינטרנט.


טוב, אז מה זה משתנה?
משתנה הוא נתון שנשמר בזכרון של פלאש כדי שנוכל להתעסק איתו ולקבוע דברים אחר כך. כשאתה יוצר משתנה בפריים כלשהו, הוא יישמר לכל אורך הפריימים, אלא אם כן תשנה אותו.

משתנה בדרך כלל נוצר בפריים, ולא באובייקט, ומגדירים אותו כך.

דוגמה למשתנה מספרי:
קוד:
var somename = N
במקום הN יכנס מספר כלשהו, כאשר אתם מגדירים את המשתנה בפריים הראשון, הוא יפעל כ onLoad ,אם אתם רוצים שהוא לא יוכל להשתנות, תכתבו
קוד:
onEnterFrame = function() { }
אם אתם רוצים שהמשתנה יופיע על הבמה, תיצרו Dynamic Text חדש ובvar תכתבו את השם של המשתנה.
אם אתם רוצים להוסיף למשתנה או להוריד לו כמות מסויימת, תצרו כפתור ותרשמו בו

קוד:
on(release) { _root.somename++ }
או -- יעלו או יורידו את המשתנה ב1
אם אתם רוצים ביותר או פחות כמות מסוימת תכתבו במקום ++ +=
לדוגמה:
קוד:
on(release) { _root.somename+= 3 }
עוד סוג של משתנה הוא משתנה Boolean, הוא קובע אם המשתנה הוא אמת (true) או שקר (false)

וניתן לרשום אותו ככה:
קוד:
var somename: Boolean = true;
עוד סוג של משתנה הוא משתנה המכיל תווים (אותיות, מספרים וכ"ו) וניתן להשתמש אותו ע"י
קוד:
var somename: String = "something"
או פשוט יותר,
קוד:
somename = "something"
ניתן ליצור בעזרת משתנים אובייקטים ריקים שיוכלו לשמש כעצמי עזר בסקריפטים.

מובי קליפ ריק נוצר כך
קוד:
var somename:MovieClip;
ואז כדי לשלוט בו תרשמו
קוד:
somename.onEnterFrame = function() { }
או onLoad

זה פחות או יותר כל הבסיס, מקווה שתמצאו לזה תועלת כלשהי בפרויקטים הבאים שלכם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:54

הדף נוצר ב 0.88 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2020 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר