לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 10-06-2014, 09:17
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)

אשכול מס 11 המרכז את עדכוני תוכנית הפיתוח של ה F-35, האשכולות הקודמים:
אשכול מס' 1 כאן
אשכול מס' 2 כאן
אשכול מס' 3 כאן
אשכול מס' 4 כאן
אשכול מס' 5 כאן
אשכול מס' 6 כאן
אשכול מס' 7 כאן
אשכול מס' 8 כאן
אשכול מס 9 כאן
אשכול מס' 10 כאן

אחת התכונות המיוחדות של ה F-35 היא להטיל חימוש מתאים פנימיים במהירות על קולית ובעומסי ג'י גבוהים.
החימוש המוטל צריך לדעת להתמודד עם עומס הג'י ואגב כך לתפקד (לרכוש את המטרה, להתביית עליה ולצאת לכיוונה בכל מצב ובכל זווית בה יוטל)
בלוקהיד מרטין בוחנים את היכולת הזו בלי סוף, תמונה מלפני כשנתיים שצולמה מתא הנווט של המטוס הליווי (F-16D), הצלם הצליח לקלוט את רגע הפניה של אחד ממטוסי אדוארדס עם תא חימוש פתוח ומבער מלא - ניפלא!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 11-06-2014, 15:21
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי זיגפריד ששון שמתחילה ב "אם אני רואה נכון, וגם לפי..."

לא הבנתי מה הבעיה...
כן, יש כאן אימון קרב א"א מטווחים קצרים, פניה הדוקה ושחרור חימוש (רק בלי אקט שחרור החימוש), כמו שמטוסי דור 4 יודעים לעשות (מדהים ה F-35, יודע להתנהג כמו דור 4).
ברור שבטווחים קצרים אפקט החמקנות לא רלוונטי.

אבל בטווחים ארוכים (BVR) הוא יטוס רגוע עם כוס אספרסו ביד אחת וקרואסון בשניה, בפקודה קולית (שהקפה לא יישפך לו על הרגליים) יפתח דלתות תא חימוש , ישחרר את הטיל ויחסל את המטרה כשהיא בכלל לא יודעת מאיפה זה בא לה - את זה דור 4 לא יודעים לעשות!


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 11-06-2014 בשעה 15:35.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 12-06-2014, 19:18
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
האוסטרלי בחוץ
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

לאחרונה המטוס AU-01 נגרר אל מחוץ לאולם ההרכבה, בקרוב טיסת בכורה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

עוד עידכונים
- קנדה צפויה להודיע בשבוע הבא את עמדתה לגבי הפרויקט
- בלגיה גם מתעניינת ברכישת המטוס
- ימות משיח ה F-35 כאן? הקונגרס שבאופן תדיר קיצץ בהזמנות הפנטגון הפך עורו והגדיל את הזמנת מטוסי ארה"ב בקבוצת LRIP-9 מ 34 ל 38 מטוסים (כתבה)

קצת ענייני תוכנה בטבלה המפרטת משימות, מעטפת ביצועים וחימוש
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

מטוסי ישראל הראשונים (נאמר לי שהחלה הרכבתם אולם אין אסמכתא) יצוידו בבלוק 3i (מלשון Initial) ובהמשך ישודרגו ל 3F (מלשון Final)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 18-06-2014, 14:18
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "ביום שישי האחרון (13.07.14)..."

הפנטגון ביטל את קרקוע המטוסים לאחר שצוותים של P&W ומפעילות המטוסים ביצעו בדיקות מקיפות לכל המנועים (כולל מנועים ספייר) ולא נמצאו תקלות.

3 מטוסים מדגם B מבסיס המארינס ביוטה יעברו השבוע לבסיס הצי במרילנד לשם הכנה לטיסת טרנס-אטלנטית.
לקראת ה 10 ליולי הם יטוסו לבריטניה להשתתף בתערוכת RIAT 2014 במפגני אוויר וקרקע, אך למגינת ליבו של כל מי שציפה לא יהיו נחיתות ו/או המראות אנכיות.
מסלול התעופה בפיירפורד אינו מתאים לחום וללחץ שמייצר המנוע F135-PW-600 במהלך נחיתה/המראה אנכית, עוצמת וחום גזי הפליטה יפרקו את ציפוי המסלול.

ג'ון ביזלי טייס הניסוי הראשי של התוכנית מסביר על יכולות ה STOVL

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 18-06-2014, 14:55
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
זה קצת מצחיק
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "הפנטגון ביטל את קרקוע המטוסים..."

עד ה-10 ליולי יש עוד זמן - אם אין מסלול נחיתה/המראה מתאים ל-STOVL בפיירפורד, הייתי מצפה שחברה רצינית כמו LM פשוט תעשה אחד כזה (אפילו זמני) בשדה התעופה - הרי לא צריך מסלול המראה/נחיתה שלם, אלא רק "עיגול" (נניח) בקוטר מסויים עליו ינחת וממנו ימריא המטוס.
בוודאי שתרגיל יחצ"ני כזה יכול להביא לקוחות ולייצר הכנסות שעולות באלפי מונים על יצירת מסלול המראה/נחיתה שכזה, אפילו זמני...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 18-06-2014, 15:37
  Cabrio Cabrio אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.07.12
הודעות: 209
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "זה קצת מצחיק"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי efekt
עד ה-10 ליולי יש עוד זמן - אם אין מסלול נחיתה/המראה מתאים ל-STOVL בפיירפורד, הייתי מצפה שחברה רצינית כמו LM פשוט תעשה אחד כזה (אפילו זמני) בשדה התעופה - הרי לא צריך מסלול המראה/נחיתה שלם, אלא רק "עיגול" (נניח) בקוטר מסויים עליו ינחת וממנו ימריא המטוס.
בוודאי שתרגיל יחצ"ני כזה יכול להביא לקוחות ולייצר הכנסות שעולות באלפי מונים על יצירת מסלול המראה/נחיתה שכזה, אפילו זמני...


תראה, יכול להיות שמדובר בבירוקרטיה :

1. אולי הבריטים לא מוכנים לכך? (אם זה מבחינה טכנית של בניית "עיגול" שכזה בשדה ואם זה מבחינת גאווה לאומית)
2. אולי אנשים בבואינג לוחצים על משרד ההגנה לא לעשות את השואו הזה?

או שסתם לוקהיד מרטין לא מרגישים שהמטוס מוכן לזה במצב של תצוגה אווירית עם מאות מצלמות ו ONE SHOT לעשות את זה נכון...

תוספת בעריכה : אולי גם האמריקאים חוששים מריגול של רוסיה או משהו דומה, בכל זאת מדובר במערכת די חדשנית ולך תידע מה ניתן ללמוד מהדגמה שלה לייב במקום
_____________________________________
Did you improve on the design?
Did you do something new?


נערך לאחרונה ע"י Cabrio בתאריך 18-06-2014 בשעה 15:55.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 18-06-2014, 17:40
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "זה קצת מצחיק"

הבעיה כאן היא כסף. מי שאחראי על התשתיות למטוסים המציגים זה משרד ההגנה הבריטי (MOD) באמצעות בסיס פיירפורד (RAF Fairford), הם לא מעוניינים להתקין משטח המראה/נחיתה רק בשביל התערוכה כי זה עסק יקר.
בשבוע שעבר הם אישרו שבבסיס RAF Marham בבריטניה (בו יוצבו מטוסי ה F-35B שלהם) יותקנו שלושה משטחי נחיתה אנכית בעלות של למעלה מ 12 מיליון דולר.
כתבה

בסיפון הנומ"ט קווין אליזבת' נעשו שינויים מאד יקרים בשביל דגם B לאחר שהם נטשו את הרעיון של להצטייד בדגם C.
השקת הנומ"ט מתוכננת לחודש הבא בטקס חגיגי בפורטסמות', לאחר מכן יחלו הניסויים הימיים, כניסה לשירות מתוכננת ב 2017.

המראה אנכית ונחיתה אנכית של ה BF-01 בשנה שעברה


מסכים איתך שזה מאד מרשים לראות המראות/נחיתות אנכיות מקרוב, אבל לסייע במכירה זה כבר סיפור אחר כי הלקוחות של דגם B הם מאד ספציפיים, אע"פ שכל מדינה שחוששת מפגיעה במסלולים שלה יכולה למצוא את עצמה בוחנת אפשרות של להפעיל מספר מטוסים כאלה, חיה"א שלנו כבר עשה זאת ועדיין לא החליט.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 19-06-2014, 08:26
  Fox450 Fox450 אינו מחובר  
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
 
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "הבעיה כאן היא כסף. מי שאחראי..."

למרות שמו ומיקומו, פיירפורד הוא בסיס אמריקאי שמופעל ע"י חא"א, כך שאם יש בירוקרטיה שמנעה תצוגת הנ"א זו בירוקרטיה אמריקאית. רק בשבוע שעבר היתה לשם פריסה של מפציצים מארה"ב לצורך תרגיל וניתן לראות בכך רמז לרצונם של האמריקאים שלא להסתכן בנזק למסלול. מעניין לציין שלפני הוצאת ההארייר מן השירות בבריטניה מטוסים אלה ביצעו הנ"א באופן שיגרתי במפגן בפיירפורד.
דבר נוסף, השתתפות שלושת המטוסים ב-RIAT היא פועל יוצא של השתתפותם בסלון פרנבורו. בשעה ש-RIAT הוא ביסודו של דבר מפגן של "כיף", פרנבורו הוא סלון עסקי. כך יוצא שפעם בשנתיים RIAT מרוויח מן ההפקר מטוסים שלא היו מגיעים אלמלא למציגים היה עניין להציגם בפרנבורו.
_____________________________________
שפונדרה
Good People, Good Food
http://www.shpondra.com/

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 24-06-2014, 06:36
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי אלון בר שמתחילה ב "[b]Fire Breaks Out on F-35 at..."

אכן חדשות מסעירות, ע"פ מה שהפנטגון והיצרנית פירסמו עד עתה: אתמול (23.06.14) בשעה 9:30 לערך בבסיס אגלין, מטוס מדגם A החל בריצת המראה, בשלב מסויים הטייס הבין שאש אחזה בחלק האחורי (לא בטוח מהמנוע).
מאחר והיה מתחת למהירות האוויר הקריטית V1 (בה אי אפשר לבטל המראה), הוא ביצע פרוצדורה הניקראת RTO (ר"ת של Rejected Take Off), המטוס נעצר הוא פתח את החופה ונמלט באמצעות הסולם האינטגרלי של המטוס.
צוותי הכיבוי של אגלין כיבו את האש עם קצף, המטוס ניזוק ונגרר להנגר.
מדוברות היצרנית נימסר שעוד פרטים ותמונות ישוחררו בהמשך....

תמונה הממחישה את סולם המטוס (במקרה הזה דגם B)
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אזהרה לכל חובבי הקונספירציות שמחככים ידיים בהנאה: אתם מוזמנים להגיב אבל עניינית ורצוי עם עובדות.
נא לא לעשות מזה שכונה...

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 04-07-2014, 08:34
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי אלון בר שמתחילה ב "[b]מבזק ב- Ynet[/b] [b]חיל..."

אלון הסקרנות והמאמץ שאתה עושה לגבי ה F-35 מבורכים, אבל מכל שלל הידיעות בנושא רק את האתר העלוב הזה בחרת לצטט?
בכל הודעה שלהם בנושא יש כל כך הרבה שטויות ואי-דיוקים שזה לא יאומן

הנה שתי דוגמאות רק ממה שציטטת
- ישראל תקבל 19 דגמים?........עד עכשיו הייתי בטוח של F-35 יש רק 3 דגמים (A,B,C)
- הם יגיעו ב 2016?................עד עכשיו הייתי בטוח ששני המטוסים הראשונים יירדו מפס הייצור ב 2017, שבע נוספים ב 2018 והעשר האחרונים ב 2019...

תת-רמה, פתטיים!

לגבי הידיעה, בעקבות השריפה חיהא"א קירקע את המטוסים שלו (מדגם A) של בסיס אגלין בלבד, אתמול הפנטגון הרחיב את הקרקוע לכל צי המטוסים מכל הדגמים ובכל המקומות.

עדיין לא נטען שהגורם לשריפה הוא המנוע, עלו גם השערות שזו מערכת ה IPP אם כי צצו ברשת כל מיני טענות שחלקים של המנוע נמצאו על המסלול - אין לכך כל אישור רשמי.
אמנם יש הבדלים בין המנועים בדגמים השונים אבל ליבת המנוע זהה, הפנטגון והיצרנית לא פירסמו בשלב זה אף פיסת מידע לגבי האירוע.

אגב, קרקוע המטוסים אומר שההופעה באנגליה בוטלה בשלב זה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 04-07-2014 בשעה 08:37.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 05-07-2014, 13:05
  G_Zhukov G_Zhukov אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.05.03
הודעות: 2,807
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "כתבה על כך שמאמצי החקירה..."

ניתן להבין מהכתבה שמדובר בהופעה של סדקים בחיבור להבי הטורבינה לדיסקה שנושאת אותם. עפ"י השרטוט שצורף, חיבור בשיטת "עץ אשוח". ככל שהסדקים מופיעים קרוב יותר לבסיס הלהבים כך עולה חומרתם.
על פניו נראה כתקלה חמורה. נכתב בשרשור האחר שסדקים הם דבר נורמלי ואין כך הדברים, לא בטורבינות. סדקים שמופיעים במקומות אחרים כגון להבי מדחס, ניתן איך שהוא לקבלם במסגרת של מגבלות יצרן עפ"י הספרות הרלוונטית. בטורבינות, עקב העומסים הגבוהים הנובעים משילוב של טמפרטורות וסל"ד גבוהים, ההתיחסות הרבה יותר מחמירה ובודאי כשמדובר בבסיס הלהבים.
על פניו נראה ככשל תיכנוני או בתהליכי היצור.
_____________________________________
Diplomacy is about surviving until the next century - politics is about surviving until Friday afternoon
Sir
Humphrey Appleby


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 24-07-2014, 15:58
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

הפנטגון אישר לכל צי המטוסים לחזור לאוויר, ממצאי החקירה העלו שהגורם לשריפה היה אחד מלהבי טורבינה לחץ נמוך.
לאחר התקלה הקודמת חברת P&W אמרה שהיא תעצב מחדש את להבי הטורבינות אבל רק למנועים החדשים יותר, כניראה שהמטוס האומלל הזה (AF-27) לא זכה לכך.
הוא ניזוק בצורה רצינית בשריפה, עדיין לא הוחלט אם לשקם או לגרוט אותו.

אתמול לוקהיד מרטין חשפה את המטוס השני של אוסטרליה המסומן כ AU-02, היום נערך טקס מסירת שני המטוסים הראשונים של אוסטרליה לחיל האוויר האוסטרלי.
המטוסים יבצעו בקרוב טיסות בכורה ויועברו לבסיס לוק באריזונה לצורך הדרכת צוותי אוויר וקרקע אוסטרליים.

המטוס AU-02 נושא עליו את סמלי טייסת ההדרכה מס' 2 של ה RAAF
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 04-08-2014, 18:38
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
רקוול החלה לשלוח את הקסדה החדשה ללוקהייד.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

“Magic Helmet” for F-35 ready for delivery

Software fixes, new sensors on helmet that let pilot see through plane ready for action.

by Sean Gallagher - July 24 2014

This week, Lockheed Martin officially took delivery of a key part of the F-35 fighter’s combat functionality—the pilot’s helmet. The most expensive and complicated piece of headgear ever constructed, the F-35 Gen III Helmet Mounted Display System (HMDS) is one of the multipurpose fighter’s most critical systems, and it's essential to delivering a fully combat-ready version of the fighter to the Marine Corps, the Navy, and the Air Force. But it almost didn’t make the cut because of software problems and side effects akin to those affecting some 3D virtual reality headsets

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 21-08-2014, 11:11
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
עונת המלפפונים החלה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

בארה"ב כולם נערכים לבחירות נובמבר 2014 ועונת המלפפונים מביאה איתה גלי צונמי של ביקורת על פרויקט ה F-35 הראוותני...

How DOD’s $1.5 Trillion F-35 Broke the Air Force

http://www.cnbc.com/id/101883138

This Map Shows Why The F-35 Has Turned Into A Trillion-Dollar Fiasco

http://www.businessinsider.com/this...5-fiasco-2014-8

Lockheed Martin, prime contractor on the troubled F35 Joint Strike Fighter programme, reports drop in first-half sales

http://www.telegraph.co.uk/finance/...es-decline.html

שימו לב כיצד לוקהיד מרטין מצידה דואגת לשמן את מי שצריך כדי להבטיח תמיכה בפרויקט, שקשוקת הון-שלטון בניחוח ברביקיו שבישראל הייתה מובילה בוודאי את כל רוקחיה לספסל הנאשמים בבית המשפט ואילו בארץ היאנקיז נעשית בגלוי ובידיעה, בצירוף קוקטייל וסלפי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #52  
ישן 05-09-2014, 12:27
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
F-35 has emerged from 'tragic past': US general
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

http://www.flightglobal.com/news/ar...general-403357/

The US Air Force general in charge of steering the F-35 Joint Strike Fighter programme says the fighter’s development has emerged from a “tragic past” and will meet future development milestones as advertised.

During a 3 September speech at the National Press Club in Washington, DC, Lt Gen Christopher Bogdan acknowledged the storms that the Lockheed Martin F-35 has weathered, including a recent engine fire that destroyed one of the jets, ballooning procurement costs that now top $400 billion and production delays of at least six years.

What is done cannot be undone, Bogdan says. Though the complex fifth-generation fighter is sure to encounter future problems, Bogdan says the Pentagon, Lockheed and engine manufacturer Pratt & Whitney will meet milestones, such as initial operating capability for the Marine Corps in July 2015.

“You guys got to get over the fact that we had to put $13 billion more dollars and six more years into this development program … to move it along,” Bogdan says. “You gotta get over that. OK? It’s done. It’s like a sunk cost. It’s terrible. The airplane, the program has had a tragic past. It’s not quite the same program it was back then.

Bogdan was referring to a 2010 technical baseline review (TBR) aimed at finding what was necessary to guide the programme through the system development and demonstration phase (SDD). The TBR showed the programme needed years more for software testing and another $13 billion, which was approved by Congress.

Since 2002, the total programme cost has risen from $177 billion in then-year dollars to $399 billion, according to the Defense Department’s 2012 selected acquisition report.

“You don’t have to believe me, my words. Just see what we’re doing. Just see the progress we’re making, see the milestones we commit to and if we’re making those, see if I come back and ask for more money, see if the price of the airplane is coming down like we expect it to and then you decide if it’s exactly that same tragedy that we had some years ago. I don’t think it is. I think it’s getting a whole lot better. It’s getting better slow, but it is getting better.”

Existing F-35s are flying under restrictions resulting from the June engine fire that have delayed delivery of the aircraft. Officials in the Pentagon are already planning for a future in which multiple allied nations will be flying the jets. By the end of the year, Bogdan says the US Defense Department will announce the locations of engine and airframe depot maintenance facilities in Europe and the Asia-Pacific region.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #67  
ישן 03-10-2014, 08:41
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
עדכון על תאונת השריפה של המטוס AF-27
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

המטוס:
מדגם A משתייך לקבוצת LRIP-4, קיבל את מס' חיהא"א 10-5015, המריא לטיסת בכורה ב 22.04.2013 והועבר לטייסת 58 בבסיס אגלין ב 05.06.2013.

התאונה:
ב 23.06.2014 בשעה 9:30 לערך בבסיס אגלין, המטוס שעמד להמריא לטיסת אימון החל בריצת המראה, בשלב מסויים הטייס הבין שאש אחזה בחלק האחורי, מאחר והיה מתחת למהירות האוויר הקריטית V1 (בה אי אפשר לבטל המראה), הוא ביצע פרוצדורה הניקראת RTO (ר"ת של Rejected Take Off), המטוס נעצר הוא פתח את החופה ונמלט באמצעות הסולם האינטגרלי של המטוס.
צוותי הכיבוי של אגלין כיבו את האש עם קצף, המטוס ניזוק ונגרר להנגר, הטייס נילקח לבדיקה רפואית והוברר שהוא לא נפגע.

החקירה:
חיהא"א קירקע מייד את כל מטוסי אגלין, למחרת היום הפנטגון הרחיב את הקרקוע לכל צי המטוסים מכל הדגמים ובכל המקומות.
וועדת החקירה החלה את עבודתה וחשדה מייד במנוע מאחר וחלקים ממנו נימצאו על המסלול, אולם גם מערכת ה IPP נחשדה כגורם לשריפה, בהמשך המערכת הזו נוקתה מחשד והתברר שהאשם נמצא בעיצוב להבי הטורבינה לחץ נמוך (LPT).
בעבר ה LPT היתה גורם לכמה תקלות (ויברציות ב 2008 וסדק באחד הלהבים ב 2013 קישור)
זה גם מסביר את קרקוע כל המטוסים מאחר והטורבינה היא חלק מליבת המנוע המשותפת למנועי כל הדגמים.
יצרנית המנוע (P&W) עצרה מייד את הספקת המנועים ל LM, והחלה בשתי פעולות:
- בדיקה מעמיקה של התנהגות הלהבים ב LPT ופעולות תיקון/מניעה בכ 150 מנועים קיימים.
- עיצוב חדש ללהבים במנועים העתידיים (כולל אלה שעל פס הייצור).

כל המטוסים עברו מייד בדיקה וכשנוכו מחשד שגם להם פוטנציאל דומה הפנטגון הפשיר את ההקפאה והם חזרו לאוויר.
וועדת החקירה המשותפת לפנטגון, LM ו P&W המשיכה בעבודתה.
טרם פורסם מסמך רשמי של תוצאות וועדת החקירה, אולם ממידע שהגיע לתקשורת וממסיבות עיתונאים שעשו נציגי היצרנית והפנטגון עלה שלהב אחד החל בויברציות זעירות הרבה לפני התאונה, עם הזמן הויברציות גדלו וגרמו לו לחפור לעצמו תעלה בבסיס הטורבינה.
ביום התאונה הוא הגיע לנקודה קריטית בה החל להתפרק מהתושבת שלו שרקדה בתעלה שחפר, פגע בלהבים אחרים וגרם לא-סימטריה של סיבוב המנוע, מה שהוביל לשריפה.

הנזק למבנה המטוס ע"פ נהלי חיהא"א הוגדר כקטגוריה 5 (not feasible for repair), כלוומר בלתי אפשרי לתקן.
אולם, הפנטגון פירסם בצורה עמומה שעדיין לא הוחלט מה ייעשה עם שרידי המטוס, קיימת גם אפשרות שלבסוף הוא כן יתוקן ויחזור לשירות.
מה ההסבר? שהגדרות קטגוריות הנזק של חיהא"א מיושנות ולא כל כך מתאימות לעידן הטכנולוגי הנוכחי, היצרנית מנצלת את הנזק לבדיקת השפעות אירועים כאלה על המטוס וללמוד ממנו להבא ואולי לכשתסיים יוחלט על אחד מהשניים: גריטה או שיקום.

עד עתה לא פורסם דו"ח וועדת החקירה, גם לא הופצו תמונות המטוס הפגוע או מהתאונה עצמה אשר צולמה לא מעט.

ה AF-27 במהלך ההמראה לטיסת הבכורה מוטס בידי אל נורמן טייס הניסוי הראשי של היצרנית (צילום: לוקהיד מרטין)
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ולנושא אחר, חיהא"א מרחיב את ניסויי דור 5 בין המטוסים F-35 והרפטור.
הניסויים מתקיימים בבסיסים אדוארדס ונליס (בהם מוצבים רפטורים אפילו באותן טייסות יחד עם ה F-35) ובבסיס אגלין (עם רפטורים מבסיס טיינדל - שניהם בפלורידה).
חיהא"א לא מפרסם את מהות הניסויים אך מפרסם מפעם לפעם תמונות שלא מסגירות דבר.
גם ספוטרים מצליחים לקלוט במצלמותיהם את המטוסים כשהם ממריאים למשימות וחוזרים מהם.

רפטור של כנף 325 מבסיס מטיינדל ו F-35 של טייסת 58 מאגלין במהלך טיסה משותפת (צילום: חיהא"א)
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 03-10-2014 בשעה 09:03.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #69  
ישן 15-10-2014, 09:33
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

עידכוני חדשות:
1. התנע מנועים: הפנטגון העניק ל P&W חוזה ע"ס 592 מיליון דולר תמורת 36 מנועי קבוצת LRIP-7, זאת בעקבות סיום החקירה בגין תקלת המנוע שגרמה לתאונת השריפה של המטוס AF-27.
כאמור בעקבות התאונה, P&W עצרה את ייצור והספקת המנועים, כעת עם ההזמנה החדשה מסקנות וועדת החקירה מיושמות במנועים החדשים וקו הייצור חזר לפעול. כל המנועים הקיימים עוברים Recall (כתבה)
2. הפנטגון העביר ל LM כ 31 מיליון דולר תמורת שני סימולטורים בשביל חיה"א הישראלי (כתבה)
גם יפן תקבל שני סימולטורים.
3. טייסת VMFA-121 מבסיס יומה קיבלה כבר את כל מטוסי ה F-35B שלה ונימצאת בעיצומם של אימוני הקמה, בכוונת המארינס להכריז עליה מבצעית (IOC) ביולי 2015.
חיהא"א אמור להכריז על טייסת מבצעית בין אוגוסט לאוקטובר 2016 (כתבה)

המטוס CF-03 בניסוי נחיתה, בחודש הבא מתוכננים להתחיל ניסויים ימיים על הנומ"ט נימיץ
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 16-10-2014 בשעה 08:01.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #75  
ישן 25-10-2014, 21:23
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
Lockheed Martin and Turkey’s Roketsan sign F-35 missile deal
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

http://english.alarabiya.net/en/bus...ssile-deal.html

Lockheed Martin and Turkish missile manufacturer Roketsan signed an agreement Wednesday to produce and sell Turkey’s SOM-J air-launched cruise missile for the F-35 Lightning II combat jet, the companies said.

The agreement, signed in the Turkish capital Ankara, envisages the development, production, marketing, selling and supporting the SOM-J for internal carriage on the F-35 or external carriage on other aircraft.

“Lockheed Martin has a long history of partnership with Turkey, and we look forward to working closely with Roketsan on this very important project,” said Rick Edwards, executive vice president of Lockheed Martin Missiles and Fire Control.

Edwards also said the agreement aimed to meet the increasing demand for long-range, survivable cruise missile technology.

“Within the (F-35) Joint Strike Fighter project there is no other cruise missile with the capabilities of the SOM-J,” Ismail Demir, Turkish Under-Secretary of Defence Industries said.

“I think the SOM-J will be an important option for other countries in the project including the United States.”

Joint Strike Fighter (JSF) is a development and acquisition programme intended to replace a wide range of existing fighter, strike, and ground attack aircraft for the United States, the United Kingdom, Italy, Canada, Australia, the Netherlands, Norway, Denmark and Turkey.

“We believe this joint effort will increase awareness of the SOM-J and present an excellent opportunity to fulfill the requirements of the anti-surface warfare capabilities on the F-35 aircraft,” said Roketsan’s chairman, Eyup Kaptan.

The SOM System is an autonomous, long range, low observable, all weather, high precision air-to-surface cruise missile, the joint statement said.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #76  
ישן 25-10-2014, 21:28
  ralf_ ralf_ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.14
הודעות: 3
התקנת טיל השיוט הטורקי SOM-J על המטוס F-35
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

ביום רביעי נחתם חוזה בין חברת Roketsan הטורקית וחברת Lockheed martin האמריקאית , במסגרת החוזה שתי החברות יעבדו על התקנת טיל השיוט SOM-J על המטוס F-35

חברת Lockheed martin תשווק את הטיל ללקוחות שירכשו את המטוס F-35

טיל השיוט SOM פותח על ידי מכון המחקר הצבאי הטורקי TUBITAK-SAGE ובשיתוף עם החברה הטורקית Roketsan שמתמחה בפיתוח ויצור טילים , SOM הותקן על מטוסי F-16/F-4 של חיל האוויר הטורקי , ולאחרונה התחיל פרויקט לפיתוח גירסה מיוחדת של הטיל שתתאים לתא החימוש הפנימי של המטוס F-35 שנקראת SOM-J


Turkish Roketsan, Lockheed Martin sign missile deal

Turkish Roketsan and Lockheed Martin signed an agreement yesterday on the design, production and marketing of the SOM (Stand-off Missile), which could be used in F-35s. The agreement was signed in the attendance of representatives from the two companies, as well as from Turkey’s Undersecretary for Defense Industries.

The two companies will work together to enable the SOM-J, a variant of the SOM, to be available in the U.S. and all F-35 using countries. They will also pursue marketing activities in other countries.

“SOM-J missiles will provide extraordinary capability during the challenging missions of F-35s and other planes,” said the Executive Vice President of Missiles & Fire Control of Lockheed Martin.

Developed since 2006 by defense research and development institute TÜBİTAK-Sage, the SOM is Turkey’s first domestic weapon to attack stationary and moving targets at a standoff distance of more than 180 kilometers. The SOM-J is known as a reduced size version of the SOM.

(קישור)

סרטון על טיל השיוט SOM-J ׁ( בטורקית )

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #81  
ישן 29-10-2014, 09:15
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 80 שנכתבה על ידי Cabrio שמתחילה ב "האם לדעתך תהיה הצטיידות גם של יותר מכך?"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Cabrio
ויותר חשוב - בהתחשב ביכולותיו של המטוס (חמקנות, שיבוש אלקטרוני), האם צריך יותר מ 75 מטוסים כדי לקבל את האפקט הדרוש?
אני נוטה לחשוב שלמרות החמקנות, יכולות השיבוש וכו' - עדיין לעניין הכמותי יש משמעות רבה, במיוחד אם צריך להלחם במספר חזיתות, כמו שאצלנו יכול לקרות.

אולי ישמרו את זה לעשור הבא.. למנוע הסופר-קוז ובעצם לדור הבא של ה F-35....

כמה מטוסים יירכשו והאם זה יספיק אלו שאלות שרק הזמן יענה עליהם.
זה מטוס חדש שלחיה"א (ובעצם לאף גורם אחר) אין ניסיון מבצעי איתו, אנחנו נצטרך להמתין ולראות איך הוא ישתלב בבניין הכוח של צה"ל מול קשת האיומים שתהיה באותה נקודת זמן בה הטייסת הראשונה תהיה מבצעית ואח"כ השניה והשלישית.

כך או כך המטוס הזה לא מייתר את הברקים, הסופות, הרעמים ואפילו את מטוסי הנחשון.
לא ניראה לי שחיה"א יעשה את מה שקרה עם הפנטום במלחמת יוהכ"פ שהפך להיות סוס העבודה העיקרי, יותר סביר שלכל המטוסים תהיה משמעות גבוהה על מנת שלא נמצא את עצמנו בבעיה.
ברור שהטכנולוגיה המוטעמת באדיר ובשאר מטוסי החיל מאפשרת את זה, אבל גם התו"לים והאימונים.

האיראנים גם כותבים על כך
http://www.presstv.ir/detail/2014/1...ael-25-f35-jets

ועוד דבר, לא הבנתי מה הם רוצים מעיריית ת"א?
/


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 29-10-2014 בשעה 19:46.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #87  
ישן 31-10-2014, 11:10
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 86 שנכתבה על ידי Roof Sniper שמתחילה ב "נראה כאילו במצב הנושאת בתמונה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Roof Sniper
נראה כאילו במצב הנושאת בתמונה התחתונה אי אפשר לנחות עליה, חלק מזנבות הF-18 נמצאים על מסלול הנחיתה.
כנראה תמונת ארכיון

כן, תמונת ארכיון של הפלגה ללא פעילות אווירית.
מעט מטוסים על הסיפון, המסלול הישר חסום ע"י חלקם וקציני הכוונה/הזנקה (צהוב), אנשי תחזוקה (ירוק), אנשי חימוש (אדום) ואנשי הזרוע האווירית (לבן) על הסיפון כ"א עסוק בענייניו.

סרט על נומ"טים בכלל והנימיץ בפרט


כתבה מ 2012 עם 83 תמונות מרהיבות "החיים על נומ"ט" (במקרה הזה האייזנהאואר)
קישור


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 31-10-2014 בשעה 11:54.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #91  
ישן 01-11-2014, 12:11
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
לחץ להורדת מחירים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

והחדשות המסעירות ממשיכות לבוא.
כסף: בתקשורת בארה"ב התפרסם אתמול שהפנטגון הודיע שתוך מספר חודשים הם יבצעו הזמנה של שני שלבים ביחד (LRIP-9,LRIP-10).
ז"א יוזמנו בבת אחת 153 מטוסים - 57 מטוסי LRIP-9 (מהם 7 של ישראל) ו 96 מטוסי LRIP-10 (מהם 10 של ישראל).
זה פיתוי שהפנטגון הציב ל LM, המהלך הזה צפוי לגרום להוזלה משמעותית במחיר המטוס יותר מ 4% הירידה השנתית הקבועה.
הפנטגון עשה לאחרונה מהלך כזה מול P&W וגרם להוזלה משמעותית במחיר המנועים.
יתרה מכך, כבר החלו דיונים על הזמנת קבוצת LRIP-11 המורכבת מ 121 מטוסים כשיעד ההסכם הוא קיץ 2015.
מה שמאפשר את המהלכים האלה זה התייעלות תוכנית הפיתוח אבל גם יכולת מרשימה של קריס בוגדן האיש האחראי על תוכנית ה F-35 מטעם הפנטגון.

זמן: יש לזה משמעות לא רק של כסף אלא גם של זמן, בעוד הדיונים על ההסכמים הראשונים חרגו ממסגרת הזמן והתקציב (LRIP-3 לדוגמה שהיה אמור להיחתם ב 2009 נחתם רק ב 2011) עם ההסכם הנוכחי (LRIP-8) הזמנים התאזנו והוא נחתם בזמן היעד שלו - 2014.
LRIP-10 כבר שייך ל 2016 ו LRIP-11 מתוכנן ל 2017 - שניהם מתוכננים להיחתם ב 2015.
מה זה אומר לגבינו? אם המחיר של קבוצות 9,10 ירד אז ישראל תוכל להזמין 29 ואולי 31 מטוסים (תיזמון ההודעות מדהים, אולי יש קשר?).
אגב, בניגוד למה שנאמר בתקשורות ששני המטוסים הראשונים שעכשיו בהרכבה יגיעו ארצה ב 2016? הם אכן ירדו מפס הייצור ב 2016 אך יעברו לבסיס לוק לצורך הדרכת צוותי אוויר וקרקע של ישראל.
הראשונים שיגיעו ארצה אמורים להיות מטוסי LRIP-9 בשנת 2017 לערך..

פיתוח: כיום על מטוסים רבים מותקנת התוכנה הקדם מבצעי 2B, איתה המארינס מתככנים כשרות מבצעית (IOC) לטייסת ראשונה (VMFA-121) כבר בשנה הבאה (יולי 2015).
על מטוס המעבדה CATBird מותקנת התוכנה 3i אשר נמצאת בניסויים, צפי התקנה שלה ב 2015.
התוכנה המבצעית איתה גם ישראל רוצה להצטייד היא 3F, צפי התקנה שלה ב 2016.
כתבה

16.10.14 טקסס: ה AF-56 נוגע בירח לקראת סיום טיסת הבכורה שלו, הטייס Bill Gigliotti ,הסימון LF אומר שהמטוס הזה (מקבוצת LRIP-6) מיועד לטייסת 61FS בבסיס לוק (צילום: קרל ריצ'רדס)
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה EXIF Information


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 01-11-2014 בשעה 12:32.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #95  
ישן 04-11-2014, 08:29
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 94 שנכתבה על ידי אלון בר שמתחילה ב "[b]F-35C Completes First..."

הצי פירסם עוד סירטי וידאו ותמונות.



מאז תחילת התוכנית הצי היה הכי סקפטי (ב 2011 הזמין 24 סופר-הורנט ע"ח הזמנת F-35C כמהלך ביניים) והשתרך מאחורי המארינס וחיהא"א.
אתמול כל זה השתנה, הצי שם את החותמת שלו על המטוס.
אמנם התנאים היו טובים ועל ההגאים היו טייסי צי ותיקים ומנוסים, אבל בכל זאת שני המטוסים ביצעו את המטלות בצורה מושלמת (המראות, Touch-N-Go ונחיתות).
הצי מתכנן 3 סדרות של ניסויים, DT-II בקיץ הבא ו DT-III כחצי שנה לאחר מכן.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ולמי שלא מכיר, הכבל השלישי הוא המטרה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #100  
ישן 06-11-2014, 00:56
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
בתגובה להודעה מספר 99 שנכתבה על ידי strong1 שמתחילה ב "הושק בישראל: קו ייצור לכנפי F-35"

Accent on US-Israel Alliance as IAI, Lockheed Launch F-35 Wing Line

Facility to Build 811 Wing Sets under $2.5B Industrial Deal

Nov. 4, 2014 - 06:06PM | By BARBARA OPALL-ROME

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
An F-35 production line for wings was inaugurated by Israel Aerospace Industries. From left, Yaacov Rozmann, director of operations for the Lahav Division; Patrick Dewar, Lockheed Martin International executive vice president; US Lt. Gen. Christopher Bogdan, the Pentagon's chief executive for the F-35 program; Dan Shapiro, Washington's Israel ambassador; IAI Chairman Rafi Maor; Israel Defense Minister Moshe Ya'alon; and Haim Katz, a member of parliament and head of the IAI workers union. Israel Ministry of Defense

BEN-GURION AIRPORT, ISRAELTouted by US and Israeli officials as a new milestone in decades-long defense-industrial cooperation, state-owned Israel Aerospace Industry (IAI) inaugurated a production line Tuesday to provide wings for Lockheed Martin-produced F-35 joint strike fighters

Under an estimated $2.5 billion industrial cooperation deal, the new facility at IAI’s Lahav Division will produce up to 811 wing sets through 2030 at a rate of four per month

Current plans are earmarking Israeli-built wings for fighters on order for the US Air Force, the Israeli Air Force and future export customers, industry executives here say. Work has already begun, with the first Israeli-built wings planned for delivery to Lockheed by the middle of next year


The deal constitutes a major portion of $4 billion in Lockheed-pledged work to Israeli industry stemming from Israel’s 2010 decision to procure its first F-35 squadron. MoD expects the pledged buyback package to grow to $5 billion from projected follow-on orders to the 44 aircraft already approved


http://www.defensenews.com/article/...-F-35-Wing-Line
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #103  
ישן 07-11-2014, 08:34
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

הסבר קצר על תוכנית הניסוי:
הצי בודק את התאמת דגם C לנומ"ט בכל מיני תחומים, אוויריים וספינתיים (מעל ומתחת לסיפון).
הבדיקות נעשות לאט לאט מהקל אל הכבד, דוגמה שאפשר לראות בתמונות - המראות נעשות ללא מבער או עם מבער מאד מוגבל, בהמשך בהדרגה הם יהפכו להיות יותר אגריסיביות.
הסבר על המראת דגם C בעזרת מעוט ומסיט רשף כאן

אגב, הטומקט F-14D היה המטוס היחיד שיכול היה להמריא מנומ"ט ללא מבער בזכות מנועי ה GE F110-400 שהחליפו את ה TF30

המראות ללא מבער (בתחתונה שהיא למעשה ההמראה הראשונה) ועם מבער חלקי
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 07-11-2014 בשעה 09:20.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #120  
ישן 30-11-2014, 16:52
  smdw89 smdw89 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.09.07
הודעות: 41
אושרה רכישת 14 מטוסי F-35 נוספים מארה"ב
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

ציטוט:
ועדת השרים להצטיידות החליטה לרכוש מארצות הברית 14 מטוסי F-35, בנוסף ל-19 שכבר נרכשו. כמו כן, הוחלט לרכוש 17 מטוסים נוספים בשנים הקרובות, לאחר שיתקיים דיון בנושא.

גורמים ביטחוניים העריכו כי גם ה-17 הנוספים יאושרו ויירכשו. לדבריהם, "ארה"ב הסכימה להותיר את תנאי הרכישה על כנם". השר לנושאים אסטרטגיים, לענייני מודיעין וליחסים בינלאומיים יובל שטייניץ ניהל מאבק נגד הרכישה, אך בראש הוועדה עומד ראש הממשלה.

(אטילה שומפלבי)

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaN...923_184,00.html
ועוד זווית לתמונה שכבר פורסמה :

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://i.imgur.com/8LziDZx.jpg]

נערך לאחרונה ע"י smdw89 בתאריך 30-11-2014 בשעה 16:56.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #128  
ישן 12-12-2014, 18:38
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,196
בתגובה להודעה מספר 127 שנכתבה על ידי strong1 שמתחילה ב "New fighter jet options mean Ottawa could avoid buying F-35s"

ציטוט:
he conclusion of a “mission needs analysis” performed by Defence officials, however, says the chances of Ottawa conducting early air-combat operations against a country that has strong anti-air defences are low.

“The mission needs analysis undertaken as part of the evaluation of options makes clear that Canadian engagement in future state-on-state conflicts will be highly unlikely,” a report called The Evaluation of Options for the Replacement of the CF-18 Fighter Fleet says.

“Far more likely, according to the mission needs analysis, are military engagements that are not clearly defined state-on-state warfare or explicitly humanitarian assistance missions but rather, as in the case of Libya or Kosovo, something in between.”
[.....]
“Historically, domestic and continental operations have accounted for at least 90% of the use of the Canadian fighter fleet,” the report says.


נו, אם הולכים לפי המשימות הנפוצות ולא לפי המשימות החשובות, אז אפשר בכלל להיפטר מה- CF-18 ולרכוש F-5 או F-16 משומשים, שיגנו מצויין על שמי קנדה מפני מטוסי נוסעים מבולבלים ומפציצים רוסים תועים. <אירוניה>. הרי גם אם מלחמה היא אירוע נדיר (וקשה לומר זאת אחרי האירועים באוקראינה, איראן ועיראק), עדיין צריך לנצח אותה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #130  
ישן 12-12-2014, 18:46
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,196
בתגובה להודעה מספר 129 שנכתבה על ידי strong1 שמתחילה ב "F-35 fighter jet has yet another problem"

א. אם לדייק, זה לא the most expensive plane in military history אלא
the most expensive plane program in military history.

ב. חשוב לציין שהנהלת התוכנית מכחישה את העיניין:
ציטוט:
“This is not an F-35 issue; there are no special restrictions on the F-35 related to fuel temperature. The F-35 uses the same fuel as other military aircraft. It can fly under the same temperature conditions as any other advanced military aircraft,” said Joe DellaVedova, program spokesman, in an email yesterday evening.

The folks at Luke say they are testing the new paint jobs to avoid problems, according to the AETC story: “‘It ensures the F-35 is able to meet its sortie requirements,’ said Chief Master Sgt. Ralph Resch, 56th LRS fuels manager. ‘We are taking proactive measures to mitigate any possible aircraft shutdowns due to high fuel temperatures in the future.'”

“Painting fuel trucks to reduce fuel temperature and improve aircraft performance will benefit legacy aircraft as well as F-35. There is no fuel temperature upper limitation on F-35 operations that would
prevent sorties, and no sorties have been cancelled as a result of fuel temperature,” Kyra Hawn, deputy spokesman at the JPO, said in an email this morning. “Daily F-35 operations at Marine Corps Air Station Yuma, and Luke Air Force Base have been unaffected by hot environment or fuel temperature.”

The plane is now undergoing climate tests: heat, cold, rain, snow, ice etc. A lab test imposing temperatures in excess of 130 degrees was just completed “and the aircraft performed exceptionally well based on preliminary information collected,” Hawn wrote. Full climate results will be ready in the spring of 2015.


http://breakingdefense.com/2014/12/...d-hot-jet-fuel/

מצד שני, הגיון פשוט: אם זה המצב, למה לטרוח לצבוע את המיכליות?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #143  
ישן 24-12-2014, 09:53
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,236
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

מקבץ תמונות וידיעות לסוף 2014
* היצרנית עמדה ביעד מסירות של 36 מטוסים בשנת 2014
(23A לחיהא"א, 2A לאוסטרליה, 4B למארינס, 6C לצי, 1C למארינס)
* התוכנה המבצעית הבסיסית בלוק 3i הותקנה ב 4 מטוסי אדוארדס (2A, 1B, 1C) והחלו אימונים ראשונים איתה.
* התוכנה הבסיסית הסופית אשר איתה המטוסים יירכשו כשרות מבצעית (בלוק 3F) הותקנה במטוס המעבדה ובקרוב יחלו ניסויים ראשונים איתה.
ע"פ התוכנית חיהא"א ושאר הלקוחות של דגם A יירכשו כשרות מבצעית עם התוכנה בלוק 3F החל מתחילת 2016.
* המארינס מתכנן לטייסת הראשונה שלו כשרות מבצעית בקיץ 2015 עם התוכנה הקדם מבצעית בלוק 2B.
הטייסת (VMFA-121 בבסיס יומה) גמרה להצטייד בכל 16 המטוסים שלה והיא נמצאת כעת בשיאה של תוכנית ההקמה.
בקיץ 2015 היא תקבל כשרות מבצעית ותחליף בהדרגה מטוסי הארייר על אחת מספינות ה LHA (כניראה USS America).
* מסימני התאוששות התוכנית, הפנטגון הוסיף להזמנת LRIP-9 ארבע מטוסים בשביל ארה"ב (2A,2C)

אחד ממטוסי אדוארדס (AF-01) במהלך ניסויי עומס עם חימוש פנימי וחיצוני (פצצות GBU-12, טילי א"א 9x, 120c)
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

CF-19 המטוס מדגם C הראשון של המארינס ללפני ההעברה למרכז ההדרכה אגלין.
המארינס יצטייד ב 80 מטוסים מדגם C שיחליפו את מטוסי ההורנט על נומ"טים של הצי (בנוסף ל 260 מטוסים מדגם B).
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

שני מטוסים מדגם A נוחתים בבסיס לוק תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

האשכול הבא ייפתח ב 1.1.2015 לאחר הסיכום השנתי


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 27-12-2014 בשעה 07:48.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #146  
ישן 28-12-2014, 21:20
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,196
בתגובה להודעה מספר 145 שנכתבה על ידי strong1 שמתחילה ב "צה"ל עלול להפסיד בגדול ברכישת מטוסי F-35 מארה"ב"

עכשיו בוא נראה מה כתוב בכתבה המקורית :
ציטוט:
“The F-35 will, in my opinion, be 10 years behind legacy fighters when it achieves [initial operational capability],” said one Air Force official affiliated with the F-35 program. “When the F-35 achieves [initial operational capability], it will not have the weapons or sensor capability, with respect to the CAS [close air support] mission set, that legacy multi-role fighters had by the mid-2000s.”

(הדגשות שלי).
מה שהגיוני- זו יכולת מבצעית ראשונית. בשלב הזה, ברור שהמטוס עושה כמה דברים טוב ממטוס קיים (נניח, להיות בעל חתימת מכ"ם קטנה), וכמה דברים אחרים- פחות טוב.
מישהו חושב ברצינות שה- F35, שאמור להישאר בשרות עשרות שנים, יישאר עם מע' אלקטרואופטית לא עדכנית?! האם יש בעיה לעשות סיוע קרוב, בשנים הקרובות, עם פוד חיצוני?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #148  
ישן 29-12-2014, 21:39
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,196
בתגובה להודעה מספר 147 שנכתבה על ידי tby שמתחילה ב "אין שום בעיה, חוץ מזה שמשלמים..."

א. לגבי העלויות:
* מן הסתם, בחוזה שכל מדינה חותמת מוגדר מה היא תקבל, מתי, ובאיזה מחיר. אם IOC הוא עם חימוש A ובהמשך מתוכנן בלוק תוכנה שיאפשר גם נשיאת חימוש B והפעלת ל"א במוד C [נניח], אני מניח שזה יינתן בחינם. הרי הלקוחות רוכשים מטוס קרב ולא מטוס קרב ראשוני
* בעתיד, המודל המיוחד של התוכנית אמור לאפשר עלויות נמוכות- שכן הן מתחלקות בין מפעילים של אלפי מטוסים. נאמר, אם בעוד 10 שנים המארינס וחה"א הקנדי יחליטו שהם רוצים להפעיל חימוש D מה- F35, עלות הפיתוח תהיה גבוהה ביחס לפיתוח כזה למטוס בן ימינו כי LM יצטרכו להבטיח תאימות להמון דברים אחרים- אבל העלות ליחידה תהיה קטנה.

ב. בשביל מה צריך F35 לביצוע סיוע צמוד? כי זה מה שיהיה. בעתיד הקרוב יהיו משימות שמל"ט שמופעל מהצד השני של כדוה"א ו/או רקטות שעפות במשך דקות ארוכות למטרה לא יוכלו לעשות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #149  
ישן 30-12-2014, 07:22
  tby tby מחובר עכשיו  
 
חבר מתאריך: 30.05.14
הודעות: 1,297
בתגובה להודעה מספר 148 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "א. לגבי העלויות: * מן הסתם,..."

אני חושב שיש להבחין בין עדכוני תוכנה לבין עדכוני חומרה - שזה הנושא שעלה - החומרה התיישנה ביחס לחומרה המותקנת על מטוסים מבצעיים היום.

את העלויות הללו אף אחד לא יכסה לישראל או לכל מפעיל F35 אחר, והשאלה היא של גילוי נאות - האם כשמתקבלת החלטת הרכש לוקחים בחשבון לא רק את עלות המטוס המשולמת לארה"ב אלא את השדרוגים הנדרשים - בין עם זה החלפת חומרה מיושנת או אינטגרציה של מערכות ישראליות .

לציבור זה לא פורסם, אני כלל לא בטוח שיש מספר כזה בחיל האויר.

ככה זה שאין שקיפות תקציבית בתרוצים של מידע חסוי שלמעשה אין בו שום דבר חסוי.

לגבי CAS - הכוונה שלי היא שישתמשו בפלטטפורמות יותר זולות וזרוע היבשה תהיה הרבה יותר עצמאית - זה פשוט עניין כלכלי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #151  
ישן 29-12-2014, 16:07
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
The Limits of Stealth
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "F-35 Lightning II: חדשות ועידכונים (אשכול מס 11)"

https://www.rusi.org/publications/d...315/#.VKFtH14AA

It is not only the latest and most sophisticated radars such as Track Tall that pose a potential threat to stealth aircraft. There are around 500 legacy Spoon RestD/E (P-18) Russian-produced meter-wavelength radars still operational globally. A fully modernised and digitised Spoon Rest D/E is a relatively cheap purchase. Despite this, it provides customers with good survivability along with an error box of just 250 metres. Customers can opt for the Russian budget version, or for the more expensive – but more effective – Belorussian version of the radar (the P-18T). Interestingly enough, it is the Czech Republic, a NATO member, which markets the digital upgrade to Spoon Rest D/E-series radars. Thus NATO aircraft might, one day, meet a hostile NATO-upgraded low-band radar.

A further component of the modern Russian air-defence CONOPS is the use of multi-band radar systems like the Nebo-M (55Zh6M). The general idea behind the Nebo-M design is the fusion of radar information provided by metre-, decimetre-, and centimetre-band radars into a single data matrix which forms the command-and-control centre of system. The metre and decimetre-band components are already operational and marketed by Russia, whilst the centimetre-band component is its final stage of development. The Nebo-M CONOPS adds valuable tactical capabilities to the multi-band detection and tracking of targets.

The same concept of multi-band detection and tracking is applied to Russia’s latest airborne platforms too. The fifth-generation T-50 Firefox fighter is equipped with a dual-band (X- and L-band) radar which should provide it with certain tactical advantages over the F-35. The latter’s low-observable features will be inevitably degraded by the T-50’s L-band radar channel, as the F-35’s design is optimised against centimetre-band radars. Thus, the T-50 might prove to be a comparatively effective means of detecting NATO stealth aircraft. Significantly, the T-50 is already being proposed for future export, currently in limited quantities and to specific customers – but that could change in years to come. The export of T-50s to nations hostile to the West could also represent a powerful diplomatic tool for Russia to wield in the event of a long-term chill in East-West relations over the Ukraine and Crimea crises.

Russia is already willing to export its other airborne radar platforms widely. The Ka-31 Helix-B radar-picket helicopter with an E-801 radar system is in mass production; and Russia has also indicated that the development and production of older airborne radar picket aircraft projects, such as the Yak-44E and An-71 Madcap aircraft with E-601 Kvant radar system, could be resumed if requested by potential customers.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:21

הדף נוצר ב 0.44 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר